0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
... αυτός μοιάζει με τον κύλινδρο που περνάει από μέσα η βίδα που κρατάει το ντεπόζιτο από την πλευρά της σέλας’ ουπς ….
Παράθεση από: KAKTOS στις Ιούλιος 07, 2009, 08:16:08 μμ... αυτός μοιάζει με τον κύλινδρο που περνάει από μέσα η βίδα που κρατάει το ντεπόζιτο από την πλευρά της σέλας’ ουπς …. Και καλά, πώς βρέθηκε στο δρόμο;
Καλησπέρα σου όλους και συγχαρητήρια για το φόρουμ. Ονομάζομαι Χάρης είμαι από Αθήνα και είμαι νέο μέλος. Έχω ένα Πήγασο του 2004 με 22.000 χλμ. Τον τελευταίο χρόνο ταλαιπωρούμε με διάρροές λαδιών, την μία από την φλάτζα στο καπάκι (αλλάχτηκε), την άλλη από το σωληνάκι του τεντωτήρα του εκκεντροφόρου (αλλάχτηκε) και η διαρροές σταμάτησαν. Τελευταία όμως βρίσκω λάδι και στην ένωση του κορμού του κινητήρα με το κάτω μέρος. Λόγικα θά πρέπει να έχει κάποια φλάντζα και εκεί. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;; Η διαρρόη δεν είναι μεγάλη, δηλ βρισκώ λαδάκι στο πλάι του κινητήρα μόνο (δεν τρέχει κάτω) και έπειδη για να αλλαχτεί η φλάτζα χρειάζεται χόντρο λύσιμο του μοτέρ από έλληνα μάστορα πραγματικά το σκέφτομαι πόλυ. Άσε που δεν είμαι και 100% σίγουρος (όυτε και ο μάστορας όπως τον κόβω) ότι η διαρροή είναι από εκεί. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Απ' ό,τι κατάλαβα μιλάει για διαρροή στη φλάτζα που ενώνει τα δυο κομμάτια (δεξιά-αριστερά) του κινητήρα. Μου είχαν πει ότι έχει τρομερά εργατικά αυτή η αλλαγή. ΊΣως βεβαια να μου λέγαν κι αηδίες...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι