0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
φιλε μου εγω αγορασα τον Πηγασο με 22.000χλμ και το παγουρακι ηταν σπασμενο οπως το δικο σου.δεν καταφερα να το κολλησω,αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα.το εχω βγαλει απο την μηχανη καθως και την ποδια απο τα 28.000χλμ.Ειμαι κιολασ στα 37.000χλμ,μετακινουμαι καθημερινα με την μηχανη χειμωνα καλοκαιρι!απλα οπως ειπε ο φιλοσ παραπανω,εχε το νου σου να δουλευει το βεντιλατερ σωστα.Μπορεισ να το τσεκαρεις βραχυκυκλωνοντας το θερμοστατη,ο οποιος βρισκεταιστα δεξια σου οπως καθεσαι,στην πανω μερια του ψυγειου!!!Αντε και καλες διακοπες!!!
Παράθεση από: Johnny7 στις Αύγουστος 15, 2009, 03:15:20 μμφιλε μου εγω αγορασα τον Πηγασο με 22.000χλμ και το παγουρακι ηταν σπασμενο οπως το δικο σου.δεν καταφερα να το κολλησω,αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα.το εχω βγαλει απο την μηχανη καθως και την ποδια απο τα 28.000χλμ.Ειμαι κιολασ στα 37.000χλμ,μετακινουμαι καθημερινα με την μηχανη χειμωνα καλοκαιρι!απλα οπως ειπε ο φιλοσ παραπανω,εχε το νου σου να δουλευει το βεντιλατερ σωστα.Μπορεισ να το τσεκαρεις βραχυκυκλωνοντας το θερμοστατη,ο οποιος βρισκεταιστα δεξια σου οπως καθεσαι,στην πανω μερια του ψυγειου!!!Αντε και καλες διακοπες!!!Δηλαδή είσαι χωρίς δοχείο διαστολής?Μόνιμα?
Άχρηστο σίγουρα δεν είναι. Δεν είναι όμως και τόσο κρίσιμο αν χάσει το ψυκτικό του.Όταν το ψυκτικό ζεσταίνεται διαστέλλεται και αυξάνεται η πίεση στο κύκλωμα ψύξης. Αν ξεπεράσει κάποιο όριο η πίεση, η τάπα του ψυγείου την εκτονώνει αφήνοντας μια μικρή ποσότητα ψυκτικού να φύγει προς το δοχειάκι. Όταν το ψυκτικό κρυώσει και συσταλεί, θα δημιουργήσει υποπίεση, τραβώντας από το δοχειάκι την ίδια ποσότητα υγρού πίσω στο ψυγείο.Αυτή η διαδικασία προκαλεί τις μεταβολές στη στάθμη ψυκτικού στο δοχείο. Στον πήγασο, η στάθμη του ψυκτικού δε φαίνεται να μεταβάλλεται σχεδόν καθόλου με τη θερμοκρασία, όντως δηλαδή ο ρόλος του δοχειακίου δεν είναι και τόσο κρίσιμος.Από την άλλη, το να λείπει από τη θέση του μου φαίνεται τραγικό (και μόνο για λόγους τάξης), πόσω μάλλον αν λείπει και η ποδία, "σαραβαλιάζοντας" το μοτοσακό.Το αν δουλεύει σωστά το βαντιλατέρ και ο θερμαστάτης είναι βεβαια κάτι άσχετο με το αν έχεις δοχειάκι διαστολής ή όχι.
Όταν το ψυκτικό ζεσταίνεται διαστέλλεται και αυξάνεται η πίεση στο κύκλωμα ψύξης. Αν ξεπεράσει κάποιο όριο η πίεση, η τάπα του ψυγείου την εκτονώνει αφήνοντας μια μικρή ποσότητα ψυκτικού να φύγει προς το δοχειάκι. Όταν το ψυκτικό κρυώσει και συσταλεί, θα δημιουργήσει υποπίεση, τραβώντας από το δοχειάκι την ίδια ποσότητα υγρού πίσω στο ψυγείο.Αυτή η διαδικασία προκαλεί τις μεταβολές στη στάθμη ψυκτικού στο δοχείο. Το αν δουλεύει σωστά το βεντιλατέρ και ο θερμαστάτης είναι βεβαια κάτι άσχετο με το αν έχεις δοχειάκι διαστολής ή όχι.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι