0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nick500

δοχείο νερού !!!
« - : Αύγουστος 13, 2009, 01:48:51 μμ »
Και ελπίζω να το λέω σωστά γιατί δεν ξέρω και πολλά σχετικά.
Το θέμα έχει ως εξής. Στο πρόσφατο σέρβις του πήγασου διαπίστωσε ο μηχανικός ότι το άσπρο δοχείο νερού στην αριστερή μεριά του πήγασου είχε ανοίξει πάνω στην ραφή και δεν είχε καθόλου νερό μέσα.
Δεν μπορέσαμε να βρούμε καινούργιο μια και η Απρίλια είναι κλειστή, (από Σεπτέμβριο θα αλλαχτεί )και περιοριστήκαμε στο να το επισκεύασουμε κολόντας το.
ξέρει κάποιος πόσο έχει καινούργιο και τι θα πρέπει να προσέξουμε, δεδομένου του ότι θα φύγουμε για διακοπές με τις μηχανές και τα χιλιόμετρα θα είναι πολλά.
Έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλο ?

Ευχαριστώ εκτων προτέρων
Νίκος

ΥΓ
Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα στην ενότητα με τους πήγασους και για αυτό άνοιξα νεο θέμα.
 



*

nkriaras

Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 13, 2009, 03:00:23 μμ »
Νικόλα μου--σου στέλνω τον παρακάτω σύνδεσμο ώστε να ψάξεις εκείνα το βρείς--σίγουρα θα το βρείς και πιο φθηνά και πιο γρήγορα--μακάρι να βοήθησα--δώσε χαιρετίσματα στην μηχανόβια Μαρία και ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ..

http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=5834175

*

nick500

Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 14, 2009, 01:39:34 μμ »
Ευχαριστώ. της έδωσα το λινκ και ας κάνει ότι νομίζει.

Μου έκανε εντύπωση το ότι άνοιξε στην ραφή. Λογικά είναι κατασκευαστικό λάθος αλλά να φανεί στα 26.000 χλμ ?
Συντηρητική οδηγός είναι, δεν ανεβαίνει σε πεζοδρόμια, ούτε έχει πέσει (μια πτωση πριν ενάμιση χρόνο είχε μόνο ) για να πω ότι κάτι έγινε και δικαιολογείται το άνοιγμα στο παγουράκι.

Ριξε και εσύ μια ματιά στο παγουράκι του δικού σου. Το άνοιγμα στην ραφή ήταν μεγάλο μεν  αλλά δεν φαινόταν και έχανε νερό με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν άδειο. 

Έχει κάνει καμια 100ρια χλμ δεν δείχνει να έχει πρόβλημα και ελπίζω να συνεχίσει έτσι .

:bye:



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 14, 2009, 01:44:55 μμ »
Δεν είναι σπάνια τα ραγίσματα στο δοχειάκι του πήγασου. Πιθανότατα από τους κραδασμούς σε συνδυασμό ότι το πλαστικό αυτό με τον καιρό ξεραίνεται και χάνει την ευκαμψία του. Στο δικό μου έχει ραγίσει εδώ και καιρό το σημείο που βιδώνει στο κάτω μέρος...
Το ανταλλακτικό πρέπει να είναι φθηνό, γύρω στα 20 ευρώ (ξένα site το δίνουν στις 12 λίρες αγγλίας).
Masquerade

*

Tasman

Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 14, 2009, 02:05:33 μμ »
Το πόσο θα κρατήσει εξαρτάται από το είδος της κόλλας. Σε μεταχειρισμένο AX-1 που είχα παλιά, είχε επίσης ξεκολλήσει στη ραφή το δοχείο διαστολής (απ' όταν το αγόρασα), το κόλλησα - γέμισα τη ρωγμή με εποξικό στόκο δύο συστατικών και κράτησε ένα χρόνο (μέχρι που το πούλησα - άρα μπορεί και παραπάνω).

*

KAKTOS

Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 14, 2009, 02:27:11 μμ »
Το παγουράκι αυτό (δοχείο διαστολής) με την πολυκαιρία ξεραινέται και σπάει σε σημεία ή ανοίγει. Το κόστος του είναι μικρό 20€ - 30€ ανάλογα με το που θα το πάρεις. Εμένα μου στοίχησε 25€ αν θυμάμαι καλά. Θα πρέπει να προσέξεις στην αλλαγή γιατί επίσης είναι σχετικά ευαίσθητο και σπάει εύκολα στο σημείο που περνάν οι βίδες. Με άλλα λόγια να σου το σφίξεις όσο πρέπει.

Τώρα ‘όσον αφορά τις διακοπές απ’ όσο γνωρίζω το παγουράκι αυτό τροφοδοτεί με νερό μόνον σε περίπτωση ανάγκης (δηλαδή αν δεν δουλεύει η βαλβίδα θερμοκρασίας του ψηγείου) την μηχανή. Αν ο θερμοστάτης δουλεύει κανονικά και το βεντιλατέρ επίσης τότε και άδειο να είναι δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 14, 2009, 02:59:08 μμ »
ενας πολυ καλος τροπος επισκευης πλαστικων που τον χρησημοποιω χρονια με αριστο αποτελεσμα ειναι ο εξης,περνουμε κολλητηρι,αυτο που δουλευουν οι ηλεκτρονικοι,πιεζουμε με το χερι τις σπασμενες επιφανειες μεχρι να ενωθουν και δουλευουμε το κολλητηρι δεξια αριστερα επανω στη ραφη.δηλαδη σπρωχνουμε υλικο απο δεξια και αριστερα επανω στο σπασιμο.μην αφηνετε πολυ ωρα την μυτη στο ιδιο σημειο γιατι θα κανει τρυπα διοτι το κολλητηρι εχει μεγαλη θερμοκρασια.οταν τελειωσετε με το κολλητηρι βαλτε κολλα 2 συστατικων και η επισκευη ειναι ετοιμη. οτι εχω φτιαξει με αυτον τον τροπο δεν ξαναχαλασε ποτε στο ιδιο σημειο:bye:
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Johnny7

  • *
  • 13
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 15, 2009, 03:15:20 μμ »
φιλε μου εγω αγορασα τον Πηγασο με 22.000χλμ και το παγουρακι ηταν
σπασμενο οπως το δικο σου.δεν καταφερα να το κολλησω,αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα.
το εχω βγαλει απο την μηχανη καθως και την ποδια απο τα 28.000χλμ.
Ειμαι κιολασ στα 37.000χλμ,μετακινουμαι καθημερινα με την μηχανη χειμωνα καλοκαιρι!
απλα οπως ειπε ο φιλοσ παραπανω,εχε το νου σου να δουλευει το βεντιλατερ σωστα.
Μπορεισ να το τσεκαρεις βραχυκυκλωνοντας το θερμοστατη,ο οποιος βρισκεται
στα δεξια σου οπως καθεσαι,στην πανω μερια του ψυγειου!!!
Αντε και καλες διακοπες!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 15, 2009, 06:21:10 μμ »
φιλε μου εγω αγορασα τον Πηγασο με 22.000χλμ και το παγουρακι ηταν
σπασμενο οπως το δικο σου.δεν καταφερα να το κολλησω,αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα.
το εχω βγαλει απο την μηχανη καθως και την ποδια απο τα 28.000χλμ.
Ειμαι κιολασ στα 37.000χλμ,μετακινουμαι καθημερινα με την μηχανη χειμωνα καλοκαιρι!
απλα οπως ειπε ο φιλοσ παραπανω,εχε το νου σου να δουλευει το βεντιλατερ σωστα.
Μπορεισ να το τσεκαρεις βραχυκυκλωνοντας το θερμοστατη,ο οποιος βρισκεται
στα δεξια σου οπως καθεσαι,στην πανω μερια του ψυγειου!!!
Αντε και καλες διακοπες!!!
Δηλαδή είσαι χωρίς δοχείο διαστολής?
Μόνιμα?

*

nick500

Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 15, 2009, 07:02:05 μμ »
Σας ευχαριστω όλους. Μετέφερα στην γυναίκα μου όλα όσα γράψατε και θα προχωήσει στην αλλαγή του δοχείου το συντομότερο.



φιλε μου εγω αγορασα τον Πηγασο με 22.000χλμ και το παγουρακι ηταν
σπασμενο οπως το δικο σου.δεν καταφερα να το κολλησω,αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα.
το εχω βγαλει απο την μηχανη καθως και την ποδια απο τα 28.000χλμ.
Ειμαι κιολασ στα 37.000χλμ,μετακινουμαι καθημερινα με την μηχανη χειμωνα καλοκαιρι!
απλα οπως ειπε ο φιλοσ παραπανω,εχε το νου σου να δουλευει το βεντιλατερ σωστα.
Μπορεισ να το τσεκαρεις βραχυκυκλωνοντας το θερμοστατη,ο οποιος βρισκεται
στα δεξια σου οπως καθεσαι,στην πανω μερια του ψυγειου!!!
Αντε και καλες διακοπες!!!
Δηλαδή είσαι χωρίς δοχείο διαστολής?
Μόνιμα?

Αν είναι άχρηστο ... τότε για ποιο λόγο υπαρχει στην μηχανή ? :thnk: :thnk: :thnk:
Να βραχυκυκλώσω το θερμοστάτη ? Και τα μέτρα ποιος θα μου τα πάρει ?  :D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 15, 2009, 08:03:28 μμ »
Άχρηστο σίγουρα δεν είναι. Δεν είναι όμως και τόσο κρίσιμο αν χάσει το ψυκτικό του.
Όταν το ψυκτικό ζεσταίνεται διαστέλλεται και αυξάνεται η πίεση στο κύκλωμα ψύξης. Αν ξεπεράσει κάποιο όριο η πίεση, η τάπα του ψυγείου την εκτονώνει αφήνοντας μια μικρή ποσότητα ψυκτικού να φύγει προς το δοχειάκι. Όταν το ψυκτικό κρυώσει και συσταλεί, θα δημιουργήσει υποπίεση, τραβώντας από το δοχειάκι την ίδια ποσότητα υγρού πίσω στο ψυγείο.
Αυτή η διαδικασία προκαλεί τις μεταβολές στη στάθμη ψυκτικού στο δοχείο. Στον πήγασο, η στάθμη του ψυκτικού δε φαίνεται να μεταβάλλεται σχεδόν καθόλου με τη θερμοκρασία, όντως δηλαδή ο ρόλος του δοχειακίου δεν είναι και τόσο κρίσιμος.
Από την άλλη, το να λείπει από τη θέση του μου φαίνεται τραγικό (και μόνο για λόγους τάξης), πόσω μάλλον αν λείπει και η ποδία, "σαραβαλιάζοντας" το μοτοσακό.

Το αν δουλεύει σωστά το βαντιλατέρ και ο θερμαστάτης είναι βεβαια κάτι άσχετο με το αν έχεις δοχειάκι διαστολής ή όχι.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 16, 2009, 04:18:52 πμ »
Άχρηστο σίγουρα δεν είναι. Δεν είναι όμως και τόσο κρίσιμο αν χάσει το ψυκτικό του.
Όταν το ψυκτικό ζεσταίνεται διαστέλλεται και αυξάνεται η πίεση στο κύκλωμα ψύξης. Αν ξεπεράσει κάποιο όριο η πίεση, η τάπα του ψυγείου την εκτονώνει αφήνοντας μια μικρή ποσότητα ψυκτικού να φύγει προς το δοχειάκι. Όταν το ψυκτικό κρυώσει και συσταλεί, θα δημιουργήσει υποπίεση, τραβώντας από το δοχειάκι την ίδια ποσότητα υγρού πίσω στο ψυγείο.
Αυτή η διαδικασία προκαλεί τις μεταβολές στη στάθμη ψυκτικού στο δοχείο. Στον πήγασο, η στάθμη του ψυκτικού δε φαίνεται να μεταβάλλεται σχεδόν καθόλου με τη θερμοκρασία, όντως δηλαδή ο ρόλος του δοχειακίου δεν είναι και τόσο κρίσιμος.
Από την άλλη, το να λείπει από τη θέση του μου φαίνεται τραγικό (και μόνο για λόγους τάξης), πόσω μάλλον αν λείπει και η ποδία, "σαραβαλιάζοντας" το μοτοσακό.

Το αν δουλεύει σωστά το βαντιλατέρ και ο θερμαστάτης είναι βεβαια κάτι άσχετο με το αν έχεις δοχειάκι διαστολής ή όχι.

 :bye: :bye:

καλό ειναι να υπάρχει εννοείται και φυσικά αν δεν υπάρχει ολα τα αλλα πρεπει να δουλευουν σιγουρα...

Υ.Γ.
και μαμΩ τα μοτορια ο Πήγασος ε...  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Johnny7

  • *
  • 13
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 16, 2009, 11:46:37 πμ »
Φιλε Harlek,η σωστη λειτουργια του βεντυλατερ,αποτρεπει
την διαστολη του ψυκτικου υγρου. Οποτε δεν ειναι και ασχετο
με την υπαρξη του δοχειου...
Ωστοσο δεν καταλαβαινω και τι εννοεις ως "σαραβαλιασμα μοτοσακου"
την μη υπαρξη ποδιας.
Ο Tibet Πηγασος εχει μια πολυ μικρη ποδια,η οποια οπως εμαθα προσφατα,
γιατι την εψαξα για μενα,ειναι και αυτη πλαστικη(και καλα off road ομως).
Google it more!!!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 16, 2009, 12:11:02 μμ »
Εννοώ ότι το βαντιλατέρ πρέπει να ελέγχουμε αν λειτουργεί ούτως ή άλλως, είναι κάτι βασικό ασχέτως αν έχουμε δοχειάκι ή όχι.

Για το "Σαραβάλιασμα" εννοώ εμφανισιακό. Άμα όμως εσένα σου αρέσει έτσι, no problema!  :)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: δοχείο νερού !!!
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 17, 2009, 11:21:06 πμ »
Ας βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους,

Όταν το ψυκτικό ζεσταίνεται διαστέλλεται και αυξάνεται η πίεση στο κύκλωμα ψύξης. Αν ξεπεράσει κάποιο όριο η πίεση, η τάπα του ψυγείου την εκτονώνει αφήνοντας μια μικρή ποσότητα ψυκτικού να φύγει προς το δοχειάκι. Όταν το ψυκτικό κρυώσει και συσταλεί, θα δημιουργήσει υποπίεση, τραβώντας από το δοχειάκι την ίδια ποσότητα υγρού πίσω στο ψυγείο.
Αυτή η διαδικασία προκαλεί τις μεταβολές στη στάθμη ψυκτικού στο δοχείο.
Το αν δουλεύει σωστά το βεντιλατέρ και ο θερμαστάτης είναι βεβαια κάτι άσχετο με το αν έχεις δοχειάκι διαστολής ή όχι.
Αυτή είναι η σωστή απάντηση.

Για όσους δεν κατάλαβαν λύστε μου το εξής, είσαι π.χ. στο κέντρο της Αθήνας τρείς το μεσημέρι 35 βαθμούς υποσκιάν και μποτιλιαρισμένος. Λέτε το μικρό βεντιλατέρ του πήγασου να καταφέρει να κρατήσει τη θερμοκρασία του νερού στους 80 βαθμούς? Λέτε να μην διαφύγει ούτε σταγόνα για το δοχείο διαστολής? Και αν διαφύγει, πώς μετά θα την ξαναφέρει πίσω όταν θα τη χρειαστεί?

Αν δεν επανακτήσει το κύκλωμα ψύξης την ποσότητα του ψυκτικού υγρού που χρειάζεται τότε αρχίζει ένας κύκλος, δεν έχει την κατάλληλη ποσότητα ψυκτικού να ξαναπάρει πίσω το κύκλωμα = ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασία, χάνει πιο γρήγορα τα υγρά του,... και οδεύει προς κατραστροφή φλάντζας.

Το δοχείο διαστολής είναι χρησιμότατο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης