0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 18, 2006, 02:14:22 πμ »
Έχει γραφτεί ότι αρκετοί Πήγασοι έχουν εκ γεννετής πρόβλημα στον εγκέφαλο, ο οποίος πρέπει να αλλαχθεί γιατί δεν "ακούει" ακριβώς στις ρυθμίσεις του μηχανικού. Το πρόβλημα φαίνεται σοβαρό κι απορώ πως δεν συζητήθηκε έντονα εδώ μέσα. Όσοι είναι εντός εγγύησης ακόμα, ίσως πρέπει να έχουν το νου τους.

Παρακαλούνται αυτοί που ήταν άτυχοι και πέσαν σε μονάδα με Ατλζχάιμερ να μας πουν δυο λόγια για τα συμπτώματα της βλάβης. Επίσης, για το χρόνο παράδοσης (έστω τον εκτιμώμενο) του ανταλλακτικού.

Η τιμή του απ' ό,τι θυμάμαι να είχα δει κάπου πλησιάζει τα 1000 ευρώ. (Τους αληταράδες! είμαι σίγουρος ότι το κόστος του είναι κάτω από το 1/10...)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 19, 2006, 01:20:26 πμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Έχει γραφτεί ότι αρκετοί Πήγασοι έχουν εκ γεννετής πρόβλημα στον εγκέφαλο, ο οποίος πρέπει να αλλαχθεί γιατί δεν "ακούει" ακριβώς στις ρυθμίσεις του μηχανικού. Το πρόβλημα φαίνεται σοβαρό κι απορώ πως δεν συζητήθηκε έντονα εδώ μέσα. Όσοι είναι εντός εγγύησης ακόμα, ίσως πρέπει να έχουν το νου τους.

Να σου απαντήσω εγώ με την σειρά
Ναι είναι αλήθεια ότι έχουν ένα μικρό πρόβλημα αλλά έχει να κάνει ίσως με το "ISO" της κατασκευής τους.
Αυτό που "ΙΣΩΣ" πάθει είναι όπως λες ότι δεν "ακούει" τον μηχανικό στις ρυθμίσεις που του δίνει με τα όργανα.
Δεν συζητήθηκε έντονα εδώ μέσα διότι απ' όσο ξέρω ΜΟΝΟ 2 πήγασοι το έχουν πάθει κι ευτυχώς ήταν στην εγγύηση.
Ο ένας ήταν του "dibele" κι άλλος ΕΙΝΑΙ! ο δικός μου.

Παράθεση

harlek wrote:
Παρακαλούνται αυτοί που ήταν άτυχοι και πέσαν σε μονάδα με Ατλζχάιμερ να μας πουν δυο λόγια για τα συμπτώματα της βλάβης. Επίσης, για το χρόνο παράδοσης (έστω τον εκτιμώμενο) του ανταλλακτικού.

Σαν "άτυχος" λοιπόν να σου πω πως η "διάγνωση" έπεσε στην περίοδο που είχε διακοπή το on line σύστημα ανταλλακτικών με Ιταλία και μόλις προχθές μπήκε το νερό στ' αυλάκι.
Ο χρόνος παράδωσης είναι ο γνωστός 5-7 μέρες όπως έχουμε ξαναπεί σε άλλα ποστς.
Τα συμπτώματα είναι απλά και όχι τρομακτικά. Κατ' αρχήν χοντρικά, δεν ρυθμίζεται το μίγμα σε συνάρτηση με τα δεδομένα και τις ενδείξεις των οργάνων.
Πιο αναλυτικά, υπάρχει ένα ρυθμιστικό επάνω στον εγκέφαλο που μοιάζει με βίδα αλλά δεν είναι. Αυτό "μάλλον" είναι πηνίο και γυρνά δεξιά κι αριστερά (δεν βιδώνει-δεν ξεβιδώνει).
Όταν λοιπόν με το γύρισμα αυτού του πηνίου ο μηχανικόε δεν μπορεί με τίποτα να φέρει τις κατάλληλες τιμές σε σχεση πάντα με τα όργανα τότε λέμε......την γ@μ.....με

Παράθεση

harlek wrote:
Η τιμή του απ' ό,τι θυμάμαι να είχα δει κάπου πλησιάζει τα 1000 ευρώ. (Τους αληταράδες! είμαι σίγουρος ότι το κόστος του είναι κάτω από το 1/10...)

Η τιμή του είναι αν θυμάμαι καλά 1250-1350....κάπου εκεί και τότε λέμε πάλι....την γ@μ.....με
Εκτός βέβαια αν είμαστε (ευτυχώς) μέσα στην εγγύηση οπότε......

Ελπίζω να σε κάλυψα "μερικώς"!
Θα σε καλύψω "ολικώς" όταν έρθει το...."μυαλό" και γίνει η αντικατάσταση.
Προς το παρόν έχει ρυθμιστεί "χειροποίητα" με τηλεφωνικές οδηγίες του bill

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 19, 2006, 02:10:31 πμ »
Θέλεις να πεις ότι ο Μπιλ ηγωνίζετο με την κατσαβιδάρα του για να τον ρυθμίσει αλλά εις μάτην; Ξέρω ποια βίδα λες, αυτή με το σήμα του "volume"...
Απ' ό,τι κατάλαβα, λοιπόν, δεν κατάλαβες από τη συμπεριφορά του κινητήρα του Πήγασου ότι κάτι πάει στραβά, αλλά απ' το ότι ο Μπιλ δεν μπορούσε να σου ρυθμίσει το μονοξείδιο εκεί που ήθελε.

Ερωτήσεις: Πως στο ρύθμιζε τότε ο Μπολασίκης και πως στο ρύθμισε ο Μπιλ στο σέρβις των 12.000χλμ που μας είχες περιγράψει; Κι επίσης, τι είδους τηλεφωνική συμβουλή σου έδωσε, ώστε να βελτιώσεις την κατάσταση;

Α, παρεμπιπτόντως ευχαριστώ για την αναλυτική σου απάντηση.

 :io:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 19, 2006, 02:46:00 πμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Θέλεις να πεις ότι ο Μπιλ ηγωνίζετο με την κατσαβιδάρα του για να τον ρυθμίσει αλλά εις μάτην; Ξέρω ποια βίδα λες, αυτή με το σήμα του "volume"...
Απ' ό,τι κατάλαβα, λοιπόν, δεν κατάλαβες από τη συμπεριφορά του κινητήρα του Πήγασου ότι κάτι πάει στραβά, αλλά απ' το ότι ο Μπιλ δεν μπορούσε να σου ρυθμίσει το μονοξείδιο εκεί που ήθελε.

Ναι με την....κατσαβιδάρα του αλλά επιμενω ότι δεν έιναι βίδα.
Εγώ το μόνο που είχα καταλάβει έιναι ότι ήθελε ρύθμιση εξαιτίας του χαληλού ρελαντι, κι επιδή ακολούθησα τις συμβουλές του Βασίλη να μην πειράζω την ντίζα που ανεβάζει τις στροφές, πήγα για επίσημη ρύθμιση απο ειδικό. Εκεί λοιπόν διεγνώσθει το πρόβλημα!

Παράθεση

harlek wrote:
Ερωτήσεις: Πως στο ρύθμιζε τότε ο Μπολασίκης και πως στο ρύθμισε ο Μπιλ στο σέρβις των 12.000χλμ που μας είχες περιγράψει; Κι επίσης, τι είδους τηλεφωνική συμβουλή σου έδωσε, ώστε να βελτιώσεις την κατάσταση;

Δεν κατάλαβα την ερώτηση για τον Μπολασίκη αλλά δεν μπορώ να ξέρω ΠΩΣ δούλευαν εκεί μέσα διότι δεν έτυχε να βρεθώ την ώρα του σέρβις.
Η συμβουλή του Βασίλη είχε να κάνει με την "βίδα" όπως λες.
Δεξιά αυξάνει το μίγμα, αριστερά το μειώνει. Πάντα σταθερές και όχι διακεκομένες στροφές, ολόκληρες η μισές στροφές κι όχι λίγο λίγο. Επίσης ποτέ αφου αναψει το βεντιλατερ.
Αυτά! Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Παράθεση

harlek wrote:
Α, παρεμπιπτόντως ευχαριστώ για την αναλυτική σου απάντηση.
:io:

Παρακαλώ δεν κάνει τίποτα ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 19, 2006, 12:29:16 μμ »
Επειδη ο εγκεφαλος του πηγασου δεν εχει αισθητηρα λ,προφανως δεν αλαζει δεδομενα κατα την διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα.Ισως,λεω ισως, εχει δυο χαρτες,εναν για την λειτουργια του κινητηρα στις χαμηλες θερμοκρασιες και εναν για πιο υψηλες και γυρω στην περιοχη που ξεκιναει το βεντιλατερ.Ο Βασιλης μπορει να μας τα πει πιο
καλα.Παντως σε κινητηρες αυτοκινητων πολλες φορες αστοχες εντολες του εγκεφαλου εχουν αιτια την κακη λειτουργια του αισθητηρα θερμοκρασιας του κινητηρα.Εγω παντως μετα την αλλαγη του εγκεφαλου δεν ειδα καμια φοβερη αλλαγη στηνσυνολικη συμπεριφορα του εγκεφαλου.Και επειδη ο δικος μου εγκεφαλος ουτε
εγγυηση εχει και ουτε αλλαζει εχω ψιλογραψει στα παλαιοτερα των υποδηματων μου την δυστροπη και ασταθη συμπεριφορα του εγκεφαλου του πηγασου.Αντε,γιατι και καρμπιρατερ υπαρχουν και μαστοροι υπαρχουν(Βασιλης).

*

NIK

Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 19, 2006, 02:53:11 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι...υποθέτω πως τις ρυθμίσεις ο εγκέφαλος τις κρατάει σε κάποια eeprom.Τι συμβαίνει στους προβληματικούς εγκέφαλους; Δεν προγραμματίζεται σωστά η eeprom;Από όσο ξέρω αποκλείεται να παθαίνει αυτόματα reset γιατί στους προβληματικούς εγκέφαλους χάνονται σταδιακά οι ρυθμίσεις ή τουλάχιστον αυτό φαίνεται. Bill τι λές;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 19, 2006, 05:01:10 μμ »
Παράθεση

dibele wrote:
Εγω παντως μετα την αλλαγη του εγκεφαλου δεν ειδα καμια φοβερη αλλαγη...Και επειδη ο δικος μου εγκεφαλος ουτε
εγγυηση εχει και ουτε αλλαζει...


Τελικά δεν κατάλαβα: Αλλάζει ή δεν αλλάζει; Αν δεν αλλάζει, πώς δεν είδες καμιά αλλαγή μετά την...αλλαγή;

Προς Powerphot: Όντως η "βίδα" δεν είναι πραγματική βίδα. Ο bill μου είχε πει ότι από μέσα έχει έναν "οπτικό" μηχανισμό με ροδέλα που όταν περιστρέφεται διακόπτει κάποια δέσμη, όπως στα παλιά mouse. Πρόκειται για "αναλογικό" ρυθμιστικό που στην πραγματικότητα ρυθμίζει "κάτι" ψηφιακά.
Αυτό με τις αποφασιστικές και συνεχόμενες στροφές της βίδας ανά μισή ή μία στροφή δικαιολογεί και τη μανία με την οποία ο μπιλ κάρφωνε την κατσαβιδάρα του στον εγκέφαλο και τη γύριζε! Μου είχε κάνει εντύπωση και θυμάμαι ότι είχα σκεφτεί "μα πως το γυρνάει έτσι αυτός το κατσαβίδι λες και το χει άχτι!" Εγώ περίμενα να χρειάζονται μικρομετρικές κινήσεις κι αυτός γυρνούσε κι όπου βγει! (έτσι έδειχνε, δηλαδή!)

Προς Powerphot no2: Και με βάση ποιο κριτήριο γυρνάς μόνος σου τη βίδα, αφού δεν έχεις μετρητή καυσαερίων; Μέχρι να ανέβει το ρελαντί εκεί που θέλεις;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 19, 2006, 09:08:05 μμ »
να πω και εγω κατι

οι προβληματικοι εγκεφαλοι δεν εχουν κανενα συμπτωμα τραγικο.

απλα μετα απο τις απαραιτητες ενεργειες του service και ειναι ολα καθαρα κ ρυθμισμενα (μπεκ,εισαγωγη,βαλβιδες κτλ)
φτανει η στιγμη της ρυθμισης.

εκει βαζοντας τον καυσαναλυτη κ συνδεοντας το axone ρυθμιζουμε καποιες παραμετρους που χρειαζετε για να του δωσουμε την σωστη βαση για την τελικη ρυθμιση.
αυτες οι παραμετροι ειναι ελαχιστα διαφορετικες σε καθε μηχανακι.

μετα απο την ρυθμιση της τιμης του ρελαντι, της θεσης κ το σημειο εναρξης του γκαζιου, φτανει η ωρα να ρυθμισουμε καυσαερια απο την γνωστη βιδα

το μονοξειδιο πρεπει να ειναι με κινητηρα απο 82 εως 94 βαθμους C μεχρι 2%

σε εκεινο το σημειο της ρυθμισης πρεπει να εχουμε την δυνατοτητα
 μεχρι κ το σβησημο του κινητηρα απο φτωχο μιγμα η να το κανουμε πλουσιο εως και πανω απο 10% γυρνωντας αναλογα την βιδα

οι εγκεφαλοι που εχουν προβλημα δεν ακουνε σε αυτες τις εντολες τις βιδας κ δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα.

προσπαθουμε οσο μπορουμε να φερουμε το μιγμα μιας και μερικοι εγκεφαλοι εαν ειναι πχ το μονοξειδιο 5% ισως με αρκετο γυρισμα της βιδας να ριξει 1 με 1.5 % κατω αλλα ως εκει.
αλλοι δεν καταλαβαινουν τιποτα απο γυρισμα της βιδας.

ενας σωστος εγκεφαλος με μια στροφη της βιδας ριχνει 1% μονοξειδιο κατω.

αυτο δεν ξερουμε ακομα γιατι συμβαινει κ δεν συμβαινει σε ολους.

συνηθως με αυτα που βλεπω μεχρι τα 20.000 χιλιομετρα σε οσουν ειναι να βγει βγαινει.εαν το παρει χαμπαρι ο μηχανικος τοτε περναει εγγυηση χωρις δευτερη κουβεντα απ το εργοστασιο.

μπορει να ειναι καμια ψυχρη κολληση του επαγωγικου πηνιου της βιδας ρυθμισης

μπορει να ειναι σφαλμα της επρομ.
μπορει να ειναι χαμενο αρχειο της χαρτογραφησης

ισως εαν μας δινανε την δυνατοτητα να κανουμε reprograming οπως sta capo k mille να διορθονοτανε το προβλημα

την εχει την επιλογη το axone αλλα δεν εχω προσβαση.

ισως με το νεο update του axone που βγηκε προσφατα  να εχουν κ αυτην την λειτουργεια

εαν το  μηχανακι δουλευει αναγκαστικα με 3% μονοξειδιο λογω χαλασμενου εγκεφαλου τοτε με την χρηση σε 2000 χιλ. που αρχιζει κ μεταβαλετε το μιγμα απο επικαθησεις σε συστημα εισαγωγης ,φιλτρο αερα κ τα λοιπα θα παει σε 4% εκει γινετε οριακα πλουσιο για να κραταει σταθερο ρελαντι κ το χειροτερο εαν του δωσεις ρελαντι εσυ ,το διαβαζει σαν ανοιγμα γκαζιου κ οχι μεταβολη της θεσεως του κλειστου γκαζιου της πεταλουδας.ειναι πολυπλοκο αλλα ετσι ειναι.

σε νορμαλ εγκεφαλο θελει 4000 χιλιομετρα κ κατι (παντα αναλογως την χρηση) για να φτασει στο σημειο να χασει ρελαντι.εκει ομως με τις σωστες παραμετρους που εχουν δωθει στην ρυθμιση, γυριζουμε την βιδα του ρελαντι ελαχιστα κ ξαναεχουμε το ρελαντι ζωηρο κ το μονοξειδιο απο 4 θα πεσει στα 2,5 κ ισως πιο κατω.ειναι μια χαρα για να φτασει το μηχανακι να λειτουργει απροβληματιστα εως τα 6000 χιλιομετρα που θα γινει επαναρυθμιση με το axone.

αυτα .δεν ξερω εαν σας κατατοπισα..........

*

NIK

Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 19, 2006, 09:49:07 μμ »
Κατατοπιστικότατος όπως πάντα Bill!
Αντε να δούμε τι λέει και το νέο firmware του Axone ! Από την μαμά-aprilia αν έχεις info για τι το νέο υποστηρίζει,μην μας ξεχάσεις  :(

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 19, 2006, 10:42:19 μμ »
Πάντως στο internet σε ένα σάιτ βελτιωτών (http://www.cannondaler.com/articles/opt/opt_qna01.php) λέει ότι ο MC500 της Sagem (που απ' ό,τι έχω καταλάβει είναι ο εγκέφαλος του πήγασου) δεν είναι "flashable", κοινώς δεν αναβαθμίζεται (το λέει μάλιστα σε αντιδιαστολή με τον πιο μοντέρνο MC1000, ο οποίος είναι αναβαθμίσιμος).
Μήπως γι' αυτό δεν ανοίγει την αντίστοιχη επιλογή του Axone....μια ιδέα λέω, δηλαδή, μπορεί να είναι και μπαρούφα...

 :ck#
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 20, 2006, 10:05:32 πμ »
Χωρις την βιδα ο Πηγασος θα ηταν ενα απλο μηχανακι,ενω τωρα μας εχει βαλει στο λουκι και ψαχνουμε.Παντως, απο οπου και να τον κοιταξω σε discovery δεν μου φερνει.Και απο οτι εχω καταλαβει,αν δεν πολυασχολεισαι μαζι του μια χαρα τα παει.
Βασιλη,ποτε θα του βαλουμε καρμπυρατερ;
Στην vespa που ειχα γυριζα την βιδα της βενζινης μεχρι το σημειο εκεινο, που o κινητηρας γυρναγε στο σβηνω δε σβηνω.Μετα ενα τσακ στην βιδα του ρελαντι και νατο το ταξιδακι στην Μανη.Ενω τωρα με τον Πηγασο που ειναι η Μανη οεο;

*

Γιάννης

Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 20, 2006, 12:32:15 μμ »
Ρε παιδιά σε μένα ο μηχανικός μου είπε πως η βίδα αυτή είναι χαλασμένη και πως τις ρισθμύσεις μου τις κάνει μόνο με τον έγκεφαλο. Μήπως τελικά και στον εγκέφαλο έχει στρίψει καμιά βίδα!

*

NIK

Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 20, 2006, 12:36:58 μμ »
Σήμερα έστειλα το εξής ξεχεστήριο email στην Μαμά-Απρίλια:

Dr Sir/Madam,
I purchased my Pegaso 650 i.e. mod 2003 three years ago in Rhodes Island/Greece. I have been  pleased with the overall performance of my motorbike except the fact that after about less than 2000 Km after each and every service my pegaso always seemed to have excessive fuel consumption as well as a gradually reduced efficiency unless I took it to service again.
Two years later I moved to Athens where I visited a lot of service points but without any improvement other than a strictly short period of good working order.  It came to my attention this year from a local authorized Aprilia service point that this was due to a defective cpu and I had to change it for a cost of about 1000+ Euros since I was not informed about the origin of the problem from the original distributor. The same problem has been addressed with other owners too but since their motorbikes have been within warranty the defective cpus are reported to have been replaced timely.
Regarding the response on such matters from other models of motorbikes/cars, there is always a withdraw policy for such events on an expanded basis.
I am very discomforted with the fact that this manufacturing erroneous behavior has not raised a note, yet from the Aprilia headquarters about substitution of all the defective parts. I will be glad to be informed from you about your policy on this matter and I expect that you will handle my query with the utmost care.

Θα σας στείλω την απάντηση μόλις την λάβω!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 20, 2006, 05:27:41 μμ »
χαρη ο sagem MC1000  ειναι του caponord οεο!!

*

Γιάννης

Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 20, 2006, 06:19:37 μμ »
Προς πληροφόρηση σας η SAGEM βγάζει επίσης κινητά και.... UAVs και μάλιστα έχει ψωνίσει ο Ελληνικός Στρατός από εκεί. Μήπως να ρωτήσω μήπως έχουνε και κανένα εγκέφαλο πήγασου στα ανισταθμιστικά;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης