0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #60 - : Ιούλιος 24, 2010, 10:25:58 πμ »
Είπα προς στιγμήν να τη βουτήξω σε WD-40 (το οποίο ΔΕ χαλάει τα o-ring) να δω τι θα γίνει, αλλά μετά βαρέθηκα και, εν όψει διακοπών, την άλλαξα.
[/quote]

μην το ξαναπεις αυτο γιατι θα σε φανε  :tez:  :P  :D
(βλεπε :δικο μου θεμα)

αυτο το ξεχαρβαλομα μπορει να εγινε αν σε περιπτωση δικαβαλος ή φορτωμενος
επεσες σε καμια λακουβα με αποτελεσμα να τερματησε η αναρτηση και να μην εφτανε ο τζογος που ειχε
η αλυσιδα με αποτελεσμα να την ζορισει πολυ

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #61 - : Ιούλιος 24, 2010, 05:50:53 μμ »
Τι να πω... η αλήθεια είναι ότι οδήγησα αρκετά δικάβαλο τελευταία, αλλά η αλυσίδα δεν ήταν παρατεντωμένη, είχε τα σωστά μπόσικα...
Masquerade

*

LEFTIS V650

Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #62 - : Ιούλιος 25, 2010, 11:39:08 πμ »
Τα μπόσικα που θα πρέπει να έχει η αλυσίδα είναι διαφορετικά αν είναι ένα άτομο επάνω και άλλα όταν είναι δύο. Επίσης θα πρέπει να τα μετράμε με το άτομο επάνω στη μηχανή. Άλλα μπόσικα για ένα άτομο 70 κιλών και άλλα για ένα 100 κιλών. Το manual της μηχανής λέει συνήθως 1 με 3 cm, ανάλογα βέβαια με τη μηχανή και τη διαδρομή που κάνει η πίσω ανάρτηση.
 Θα μου πεις τώρα θα ρυθμίζω την αλυσίδα κάθε φορά που θα τύχει να βάλω κάποιον επάνω ; Φυσικά όχι αλλά λέμε ποιό είναι το ιδανικό.

Εγώ πέρυσι το καλοκαίρι άλλαξα την αλυσίδα στα 40000km πρώτη φορά. Την είχα τεντώσει ελάχιστα 3-4 φορές δεν είχε μαζέματα πουθενά και ήταν σαν καινούργια. Τις περισσότερες φορές ήταν λαδωμένη με το λιπαντικό της castrol απλά καμία άλλη ιδιαίτερη περιποίηση. Με το μάστορα παρόντος και του saddle69 προβληματιστήκαμε μόνο για τι κατάσταση του γράσου μέσα στα o rings  (γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να το ελέγξεις) και λόγω του μεγάλου ταξιδιού που θα κάναμε (5500km)  την αλλάξαμε προληπτικά. Φόραγα την DID την απλή και όταν είπαμε να βάλω τη χρυσή για να αντέχει περισσότερο με κυνηγούσαν έξω από το μαγαζί  :D

Ένα θα πω πως δεν είναι τυχαίο όσες φορές την είχα τεντώσει είχα πάει βόλτα με δεύτερο άτομο πίσω. (Δε λέμε να βάλεις μία κοπελίτσα 50 κιλά. Δεν πιάνετε  :P) Αν τώρα έχει κάποιος υπομονή και ξέρει πως θα φύγει ταξίδι με τη μηχανή δικάβαλος φορτωμένος ας σφίξει λίγο την ανάρτηση και ας χαλαρώσει ελάχιστα την αλυσίδα. Διαφορετικά παίρνεις ένα BMW 1200 GS έχεις άξονα και ξενοιάζεις   :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #63 - : Ιούλιος 25, 2010, 02:35:42 μμ »
Διαφορετικά παίρνεις ένα BMW 1200 GS έχεις άξονα και ξενοιάζεις   :tez:

Η καλυτερα ...ενα Στελβιο !!!

Ομορφότερο και σε ολα ...πολυ καλύτερο !!  ;) ;)



Εγώ πέρυσι το καλοκαίρι άλλαξα την αλυσίδα στα 40000km πρώτη φορά. Την είχα τεντώσει ελάχιστα 3-4 φορές δεν είχε μαζέματα πουθενά και ήταν σαν καινούργια. Τις περισσότερες φορές ήταν λαδωμένη με το λιπαντικό της castrol απλά καμία άλλη ιδιαίτερη περιποίηση. Με το μάστορα παρόντος και του saddle69 προβληματιστήκαμε μόνο για τι κατάσταση του γράσου μέσα στα o rings  (γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να το ελέγξεις) και λόγω του μεγάλου ταξιδιού που θα κάναμε (5500km)  την αλλάξαμε προληπτικά. Φόραγα την DID την απλή και όταν είπαμε να βάλω τη χρυσή για να αντέχει περισσότερο με κυνηγούσαν έξω από το μαγαζί  :D


Μια καλοσυντηρημένη αλυσίδα ... καλο ειναι να την αλλάζουμε προληπτικά στα 30000 χλμ μαξιμουμ ....ακριβως για τον λόγο που λεει ο Λευτέρης ...το γρασσο στα ορινγκ ....που δεν φαινεται !! Οπως και τα γρανάζια !!!
 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 25, 2010, 02:42:41 μμ από saddle69 »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #64 - : Ιούλιος 25, 2010, 09:55:22 μμ »
Εν τω μεταξύ αυτή η καινούργια που έβαλα, είχε απ' το εργοστάσιο πάνω της ένα λιπαντικό σαν κρέμα ένα πράμα. Στα πρώτα 100χλμ μου έκανε κυριολεκτικά τα πάντα Μ@@ΝΙ!! Ζάντες, λάστιχο, αμορτισέρ, εξατμίσεις, ρόλερ, τα πήρε και τα σήκωσε, μου τα λέρωσε ως εκεί που δεν πάει! Δεν τολμώ καν να σκεφτώ τι θα έχει φτιάξει μέσα από το καπάκι του μπροστά γραναζιού...
Ενω η φθηνότερη AFAM που είχα βάλει παλιά είχε αρχικά ένα κίτρινο λιπαντικό σα πούρδα κολλημένο επάνω της το οποίο δε λέρωνε καθόλου.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλυδίδα - γρανάζια για Πήγασο 2004
« Απάντηση #65 - : Ιούνιος 03, 2017, 02:01:22 μμ »
νούμερα γραναζιών πχ 18/40 γίνεται να βρεθούν;
Θα ήθελα στην αλλαγή να του βάλω πιο μακρύ γρανάζομα να κρατάει ταχύτητα ταξιδιού με χαμηλότερες στροφές, άλλωστε είναι πολύ ροπάτο μηχανάκι και δεν θα έχει θέμα δύναμης  :ohyes:
στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης