0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« - : Δεκέμβριος 10, 2014, 08:20:16 μμ »
Καλησπέρα σε όλους, όπως γνωρίζεται μετά το πρόβλημα με το server αρκετά τεχνικά θέματα χάθηκαν. Έτσι και αυτό που είχα ανεβάσει παλαιότερα για την επίλυση προβλήματος που είχε να κάνει με την καλωδίωση της τρόμπας του πήγασου. Σήμερα βρήκα τις φωτογραφίες και ανεβάζω ξανά το πρόβλημα και την λύση του. Το ίδιο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί και σε κάποια caponord οποτε η λύση δίνεται με παρόμοιο τρόπο.


Συνοπτικά το πρόβλημα έχεις ώς εξής γυρνάμε το κλειδί στο διακόπτη η μπαταρία δίνει ρεύματα κανονικά μιζάρουμε και δεν παίρνει μπρός το μηχανάκι ενώ όλα τα άλλα είναι οκ. Γυρνάμε πάλι το κλειδί στο off και προσπαθούμε να ακούσουμε το χαρακτηριστικό ήχο της τρόμπας βενζίνης μόλις πάρει ρεύμα  όπου και προσπαθεί να ανεβάσει πίεση στο κύκλωμα. Στα capo ακούγεται έντονα, στον πήγασο λιγότερο έντονα.


Αν λοιπόν ο ήχος αυτός δεν ακούγεται μόλις γυρνάμε το κλειδί στο on κατα πάσα πιθνότητα το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση της τρόμπας. Ειδικότερα στην τρόμπα πηγαίνουν 2 καλωδια και στο σημείο εισαγωγής τους στο εσωτερικό του ντεπόζιτου απο την καταπόνηση κάποιο απο τα δύο παρουσιάζει ασυνέχεια και δεν δίνει ρεύμα στην τρόμπα.


Η πλεξούδα επίσης έχει άλλα δύο καλώδια, σύνολο 4. Δυο όπως είπαμε στη τρόμπα ένα στο θέρμιστορ ή όπως αλλιώς λέγεται το οποίο μόλις πέσει η στάθμη καυσίμου απο κάποιο επίπεδο και κάτω ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας κι ένα τέταρτο το οποίο είναι η γειωση αν δεν κάνω λάθος. Δέιτε το ηλεκτρικό διάγραμμα για να βεβαιωθείτε, αν και δέν έχει ιδιαίτερη σημασία..


(Σημείωση: Πάντα τσεκάρουμε το kill  switch οτι είναι στο on αλλιώς η τρόμπα δεν παίρνει ρέυμα και παιδευόμαστε τσάμπα. Επίσης στον πηγασο με το kill switch στο off η μίζα γυρνάει κανονικά χωρίς όμως να ψεκάζεται καύσιμο και άνετα μπορούμε να δημιουργήσουμε προβλήματα στο μηχανάκι αν το παρακάνουμε δοκιμαζοντας να βάλουμε μπρός αν δεν έχουμε αντιληφθεί οτι το kill switch  ειναι στη θέση off)


Τα βήματα που ακολούθησα κατόπιν τηλεφωνικών οδηγιών του γιατρού (bill) είναι τα εξής:


Αρχικά βγάζουμε σέλα και εν συνεχεία ξεβιδώνουμε το fairing, σκοπός μας είναι να βγάλουμε το ντεπόζιτο για να έχουμε πρόσβαση στην εσωτερική του πλευρά όπου βρίσκεται η τρόμπα και κατα συνέπεια το πρόβλημα μας. Προσέχουμε αν έχουμε αρκετό καυσιμο στο ντεπόζιτο να το αφαιρέσουμε και να αφήσουμε ελάχιστο ή καθόλου στο ντεπόζιτο για να κάνουμε τη δουλειά μας χωρίς κίνδυνο και για να μην χυθεί η βενζίνη παντού μόλις αφαιρέσουμε την τρόμπα.


ΠΕΡΙΤΤΟ να τονίσω οτι ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ την ώρα που κάνουμε την παραπάνω εργασία αλλά και εργαζόμαστε μακριά απο εστίες ανάφλεξης για τη αποφυγή κινδύνου ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ.


Αφού λοιπόν αφεραίσουμε όλες τις βίδες και την κάθετη βίδα που συγκρατεί το τεπόζιτο είμαστε σε θέση να το ανασηκώσουμε ελαφρώς για να αφαιρέσουμε τα σωληνάκια που καταλήγουν σε αυτό καθώς και τη φίσα της πλεξούδας της τρόμπας που είναι κάτω απο τη σέλα.


Στο τεπόζιτο καταλήγουν 4 σωληνάκια, 2 αριστερά και κάτω απο αυτό τα οποία είναι ένα για την πλήρωση αέρα στο εσωτερικό του και ένα για την απομάκρυνση των υγρών που συσωρέυονται γύρω απο την τάπα του τεπόζιτου απο βροχή ακαθαρσίές κτλ.
(Προσοχή μεγάλη στην επανατοποθέτηση διότι αν το σωληνάκι πλήρωσης αέρα τσακίσει κάπου το μηχανάκι θα δουλέψει για λιγο και μετά θα σβήσει και δε θα παίρνει καθώς δεν θα έχει η τρόμπα τη δυνατότητα να τραβήξει καύσιμο. Αυτό μπορούμε να το καταλάβουμε αν ανοίγοντας την τάπα του ντεπόζιτουνου γίνει "εκτονωση" αέρα προς τα μέσα ή αν με ανοιχτή τάπα η μηχανή δουλεύει και με κλειστή σβήνει.)
Τα άλλα δυό σωληνάκια καταλήγουν στην τρόμπα και έχουν να κάνουν με την τροφοδοσία και την επιστροφή του καυσίμου. Τα αφαιρούμε με μεγαλη προσοχή να μην σπάσουμε τα αυτάκια τους καθότι οι ταχυσύνδεσμοι είναι πλαστικοί, (στον πήγασο είναι πιο ανθεκτικοί, στο capo  θεωρείται έγκλημα να μην έχουν αλλαχτεί με μεταλλικους διότι είναι αναπόφευκτη αργά η γρήγορα η διαρροή καυσίμου και κατα συνέπεια η μηχανή θα λαμπαδιάσει αν δεν το καταλάβουμε εγκαίρως.Παραδείγματα αρκετά…). Μόλις αφαιρέσουμε τα σωληνάκια αυτά θα τρέξει μια μικρή ποσότητα καυσίμου, μη σας τρομάξει δεν είναι κάτι ανησυχητικό.


Αφού αφεραίσουμε όλα αυτά και με το ντεπόζιτο άδειο όπως αναφέρθηκε παραπάνω μπορούμε πλέον να δουλέψουμε για να λύσουμε το πρόβλημά μας. Αφαιρούμε όλες τις βιδες που συγκρατούν την τρόμπα που βρίσκεται στο κάτω αριστερό μέρος του ντεπόζιτου όταν αυτό είναι γυρισμένο ανάποδα και με προσοχή να μην κάνουμε ζημιά στην τσιμούχα που στεγανοποιεί την τρόμπα τη βγάζουμε απο το τεπόζιτο. Θέλει απαλές κινήσεις για να μην κάνουμε καμιά ζημιά απο απροσεξία.


Αφού λοιπόν πάρουμε την τρόμπα στο χέρι η φιλοσοφία είναι να αντικαταστήσουμε το καλωδιου που έχει πρόβλημα με αυτό της ρεζέρβας προσωρινά μέχρι να πάρουμε καινούργια πλεξούδα (κόστος γύρω στο 50ρικο αν θυμάμαι καλά έχει περάσει καιρός).


Θα χρειαστούμε ένα πολύμετρο για να δούμε ποίο απο τα δύο καλώδια της τρόμπας είναι κομμένο. Με στοιχειώδεις γνώσεις βρίσκουμε ποιο απο αυτά έχει πρόβλημα και αφού λύσουμε το καλώδιο της ρεζέρβας (πορτοκαλι άν δεν κάνω λάθος έχει περασει καιρός είπαμε 2 χρονια σίγουρα) το συνδέουμε στη θέση του προβληματικού πάνω στην τρόμπα μας ενώ το άλλο το τυλίγουμε με λίγο ταινία ή το στερεώνουμε με ένα λεπτό δεματικό κάπου να μην υπάρχει κίνδυνος να κινείται και μας δημιουργησει οποιοδήποτε πρόβλημα σε περίπτωση επάφης με άλλο καλώδιο. Απο το άλλο ακρο της πλεξούδας στη λευκή φίσα αλλάζουμε θέσεις στα δύο καλώδια επίσης για να είναι σωστή η συνδεσμολογία μας στη θέση που έιναι το καλώδιο της τρόμπας που είναι κομμένο βάζουμε το καλώδιο που πήγαινε πρίν στη ρεζέρβα και αντίστροφα.


Επίσης με την ευκαιρία τσεκάρουμε και το φίλτρο της βενζίνης μας αν είναι οκ και επειδή αν είναι μεταλλικό δεν μπορούμε να καταλάβουμε, μιας που ανοίξαμε το αλλάζουμε για να μην ξαναμπαίνουμε στη διαδικασία λύσε - δέσε. Υπάρχει και ένα άλλο φίλτράκι που είναι σαν πλέγμα και εμποδίζει αντικείμενα μεγαλύτερου μεγέθους να βουλώσουν την τρόμπα, και χρειάζεται καθάρισμα επίσης ή αλλαγή.


Αφού λοιπόν καναμε σωστά τη διαδικασία  και πρίν αρχίσουμε να ξαναδένουμε, για να βεβαιωθούμε οτι ολα δουλεύουν κουμπώνουμε τη φίσα της τρόμπας στην υποδοχή της και στιγμιαία γυρμάμε το διακόπτη να δώσει ρεύμα να δουμε αν η τρόμπα λειτουργεί, προσοχή μην το κρατήσετε ώρα ανοιχτό θα χαλάσετε πιθανότατα την τρόμπα που θα ρουφάει αέρα κοπανιστό. Αφου βεβαιωθούμε λοιπόν, με την αντίστροφη διαδικασία ξαναδένουμε τα πάντα με μεγάλη προσοχή να μην κάνουμε κάτι λάθος γιατί προκειται για καύσιμο και είναι επικίνδυνο.


ΠΡΟΣΟΧΗ πλέον δεν έχουμε ένδειξη ρεζέρβας οπότε προσέχουμε να μην μείνουμε απο βενζίνη και σε τακτά διαστήματα τσεκάρουμε τη στάθμη του καυσίμου.


Τη πρώτη φορά μετά την παραπάνω εργασιά καλό θα είναι αφού γυρίσουμε το διακόπτη να ανοιγοκλείσουμε μερικες φορές το kill switch  με σκοπό η τρόμπα βενζίνης να σηκώσει τις απαιτουμενες πιέσεις και να στείλει το καύσιμο που πρέπει στα σώματα ψεκασμού.




Με τις υγείες μας λοιπόν κι ευχαριστούμε τον  bill για τις χρήσιμες συμβουλές, την τηλεδιάγνωση και τη βοήθειά του.


Ακολουθούν φωτογραφίες:


Υ.Γ. Οι παραπάνω εργασίες πραγματοποιούνται με δική σας ευθύνη, αν δε γνωρίζεται στοιχειώδη πράγματα των παραπάνω εργασιών ή τα χέρια σας γενικά δεν πιάνουν καλό θα είναι να μην το επιχειρήσετε μόνοι σας και να επευθυνθείτε σε κάποιο μάστορα.


Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 10, 2014, 08:21:29 μμ »
Λίγες ακόμη:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 10, 2014, 08:23:24 μμ »
Τελευταίες:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2020, 12:37:14 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 19, 2016, 08:14:16 μμ »
πολύ ωραίο το θέμα σου Ζήση
Να τονίσω εδώ πως την προτελευταια φώτο φαίνεται στο βίσμα της στάθμης καυσίμου να καταλήγει το καλώδιο σε ένα κυλινδρικό μικρό εξάρτημα σαν πυκνωτή. Το συγκεκριμένο λοιπόν είναι ο αισθητήρας βενζίνης το οποίο είναι ένα πολύ απλό εξάρτημα στην πραγματικότητα, βρέχεται κλείνει κύκλωμα, δεν βρέχεται ανοίγει κύκλωμα.

Τέτοιον αισθητήρα που ακριβώς θα βρω για να αλλάξω τον δικό μου;;;
στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 19, 2016, 08:27:48 μμ »
Θερμίστορ λέγεται κ ίσως το πουλάει η aprilia.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 19, 2016, 08:30:55 μμ »
Το θερμιστορ είναι ο θερμικος διακόπτης σαν αυτόν που έχει δεξιά και ανάβει το βεντιλατερ

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 19, 2016, 08:32:58 μμ »
Εκτός αν κάνω τόσο λάθος. Κόστος ξέρουμε, ή να το ξηλωσω και αυτό κ να πάρω σβάρνα τα μαγαζιά στην Αθήνα και Πειραιά;

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

pegasorider

Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 25, 2016, 04:36:06 μμ »
ωραιο θέμα +1 και απο εμένα!! :kalo:
Από τα γραφόμενα κατάλαβα γιατί δεν μου ανάβει τόσα χρόνια  το κίτρινο φως της ρεζέρβας...

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 25, 2016, 04:37:05 μμ »
Η το θερμιστορ σου είναι, η το λαμπάκι στο καντράν

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

pegasorider

Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 25, 2016, 05:19:36 μμ »
Η το θερμιστορ σου είναι, η το λαμπάκι στο καντράν

μπορείς να μου στείλεις μια φώτο του θερμιστόρ; εσύ βρήκες;ποσο;



*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 25, 2016, 05:29:27 μμ »
Δεν το έχω ψάξει καν ακόμη. Αυτό εδώ είναι πάντως. Για να το βγάλω τώρα πάλι πρέπει ανά αδειαζω ντεποζιτο και να βγάλω την αντλία παλι και δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε μπορώ να μείνω χωρίς μηχανή για να το ψάξω τώρα. Κάποιος από εδώ μου είχε στείλει σε άλλο τοπικ, λινκ από aliexpress που είχε βρει ένα εμφανισιακά τουλάχιστον ίδιο. Προσωπικά πάντως δεν έκανα Τπτ ακόμη, δεν με καίει τόσο να το επισκευασω, έχω αλλά χειρότερα προβλήματα στον πηγασο για την ώρα

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

pegasorider

Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 25, 2016, 05:48:47 μμ »
Δεν το έχω ψάξει καν ακόμη. Αυτό εδώ είναι πάντως. Για να το βγάλω τώρα πάλι πρέπει ανά αδειαζω ντεποζιτο και να βγάλω την αντλία παλι και δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε μπορώ να μείνω χωρίς μηχανή για να το ψάξω τώρα. Κάποιος από εδώ μου είχε στείλει σε άλλο τοπικ, λινκ από aliexpress που είχε βρει ένα εμφανισιακά τουλάχιστον ίδιο. Προσωπικά πάντως δεν έκανα Τπτ ακόμη, δεν με καίει τόσο να το επισκευασω, έχω αλλά χειρότερα προβλήματα στον πηγασο για την ώρα

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Eυχαριστώ, μολις βρω κι εγώ χρόνο θα το ψάξω.!Κι εγώ είχα προβλήματα αλλά το μάζεψα το πηγασάκι μου (600 ευρω) γενική επισκευή..Αλλά χαλάλι του 12 χρόνια το χω και μόνο μικροζημιές. με 600 ούτε παπί της κακιάς ώρας δεν παίρνεις....

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 25, 2016, 06:01:07 μμ »
Έχω ένα λαμπάκι ιντζεξιον μόνιμα αναμενο με διαφορετικό κωδικό διαρκώς, κ χαλασμενες βόλτες στο Κάρτερ στην τάπα και μου χάνει λάδι. Και ψάχνω τον bill μπας και με σώσει

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

*

pegasorider

Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 25, 2016, 11:30:12 μμ »
Έχω ένα λαμπάκι ιντζεξιον μόνιμα αναμενο με διαφορετικό κωδικό διαρκώς, κ χαλασμενες βόλτες στο Κάρτερ στην τάπα και μου χάνει λάδι. Και ψάχνω τον bill μπας και με σώσει

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο πήγασος είναι καλό μηχανάκι. Τα κάνει όλα on, off και στριφτερός. Αλλά, θέλει υπομονή σε κάποια πραγματάκια(ηλεκτρικά κυρίως) και καλό μάστορα καθώς λίγοι τον ξέρουν.Το λαμπάκι του injection ανάβει εδώ και 5 χρόνια. Δίνει περίπου 14 βλάβες άμα το βραχυκυκλώσεις. Οι περισσότερες από αυτές έχουν κρατηθεί στη μνήμη και σβήνουν με το axone. Tο θέμα είναι να δουλεύει σωστά ο κινητήρας, να έχει σταθερό ρελαντί, να μην κάνει σκασίματα , να μην πετάει καπνιές και να ανεβάζει μέχρι τον κόφτη της στροφές (περίπου 7000). Όσο για την τελική επειδή έχω διαβάσει διάφορα εδώ μέσα αλλά δεν είχα γραφτεί, πάνω από 170-175 χωρίς πείραγμα είναι ψέματα (όπως και τα περισσότερα της κατηγορίας του) μονοκύλινδρο 650 είναι...Όσο αφορά το κάρτες, νομίζω είναι αλουμινένιο δεν είμαι σίγουρος. Άνοιξε νέα πάσα με κολαούζο αλλιώς βρες ένα μεταχ. Υπάρχουν.

*

Αποσυνδεδεμένος mourgolukos

  • ***
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso i.e. 2004
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επισκευή τρόμπας βενζίνης Pegaso ie. (και caponord)
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 25, 2016, 11:44:05 μμ »
Αφού μου έκανε κάτι κουφα στα ηλεκτρολογικα και μου τα συνέχισε λιγάκι, σταμάτησαν όλα και δουλεύει πλέον κομπλέ δίχως θέματα. Ούτε καπνιλες ούτε σκασίματα ούτε μπερδεματατα και κόφτη βαράει για πλάκα. Όσο για τελική με την βαλίτσα πάνω και εμένα 100 κιλά αν σκέψη κ λίγο, πιάνει κάπου στα 170 βαριά. Όταν χαλαρωσω οικονομικά ελαφρώς θα του βάλω πιο μακρύ αλυσιδογραναζο πάνω να εκμεταλλευτω καλύτερα την ροπή του να πηγαίνω με χαμηλότερες στροφές στα 130-140 περίπου. Πως δηλαδή θα το κάνω να σβήσει το λαμπάκι για να ξαναναψει μόνο του εάν όντως έχει πρόβλημα;

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στάλθηκε από Πάρνηθα χρησιμοποιόντας σήματα καπνού

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης