0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

manos kriti

ΓΕΙΑ ΣΑΣ :bye:
Θελω την γνωμη σας για το τι επηρεαζει περισοτερο την ευσταθεια της μηχανης η μπαγκαζιερα η
τα πλαινα σαμαρια και βαλιτσες .Εχω μια μπαγκαζιερα 37 λιτρων για το κρανος και  εχω αρκετη ταλαντωση
 μετα τα 100-110 και περ. οταν ειμαι μονος.
Ψαχνω να βρω καγκελα πισω (για βαλιτσες),για pegaso και δεν υπαρχουν πουθενα,
Οποιος ξερει κατι για καινουργιες η μεταχηρισμενες ας με βοηθησει. :) :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος Operater

  • ***
  • 174
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 11, 2008, 12:45:16 μμ »
Tαλάντωση? Μήπως οφείλεται κάπου αλλού? Γιατί στο δικό μου δεν κάνει κιχ.........

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 11, 2008, 12:59:46 μμ »
Και γω ...με πλαινές ( σαμαρια ) και την top case GIVI 46 ...δεν κουνάει ...!!!

*

manos kriti

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 11, 2008, 02:29:10 μμ »
 :bye:Και εμενα μου φανηκε περιεργο  αλλα αναφερουν και οι βαλιτσες στις οδηγιες για
max speed 120 km/h.
φιλε saddle69 που εχεις στηριξει τα σαμαρια?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 11, 2008, 03:02:37 μμ »
Πολύ συχνα η αιτία αυτής της αστάθειας είναι το λάστιχο, η ζυγοστάθμιση. η η ακτινολόγιση.
Αυτό στο κάνει μόνο ΜΕ την μπαγκαζιέρα? το τσέκαρες.

*

manos kriti

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 11, 2008, 08:40:39 μμ »
Λαστιχα εχω αλαξει πριν ενα μηνα, δεν εχω δοκιμασει να δω εαν το κανει χωρις την μπαγκαζιερα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 11, 2008, 09:17:46 μμ »
Λαστιχα εχω αλαξει πριν ενα μηνα, δεν εχω δοκιμασει να δω εαν το κανει χωρις την μπαγκαζιερα.
Δεν εννοούσα ότι έχεις παλιά λάστιχα.
Μερικές φορές υπάρχει αστοχία τοποθέτησης, η αστοχία υλικού στο λάστιχο.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ντε και καλά φταίει το λάστιχο.
Αν δεν έχεις δοκιμάσει ΧΩΡΙΣ την μπαγκαζιέρα δοκίμασε το.
Αν σου κάνει τα ίδια πρέπει να κοιτάξεις τα λάστιχα η τέλος πάντων κάτι στο σύστημα τροχών.

Αυτό που λες μου το έκανε κι εμένα στον πήγασο με την μπαγκαζιέρα αλλά ΜΟΝΟ όταν δεν είχα συνεπιβάτη, και υπήρχε το κενό πίσω μου κι ο αέρας χτύπαγε στην μπαγκαζιέρα και μου έκανε κουνήματα το τιμόνι στα 110-120, απο 130 και πάνω σταμάταγε.
Με συνεπιβάτη τίποτα σε καμια ταχύτητα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 11, 2008, 09:39:06 μμ »
Λοιπόν...επειδή λόγω απίθανου συνεργειου... :mlk κάναμε διατριβή και σε αυτό το ζήτημα..:

για πλαΙνές σε Πήγασο δεν ξερω..
για 45άρα είτε μονοκάβαλος είτε δικάβαλος με ζελατίνα και μαμά αλλά και mpf 3/4 after market πήγαινε.... τραίνο... απορούσα γιατί τα v-strom γκρινιάζαν όταν πηγαίναμε 160+ γιατί...''κουνούσε''... :lol% :lol% :lol%

πιθανές αιτίες....κατά σειρά...

1. ζυγοστάθμιση ελαστικών... ευκολο, γρηγορο σχετικά... φτηνό... (αμα ειναι ντιπ μάπας ο τύπος όμως μπορεί να εχεις προβλημα..αν και πρεπει να ειναι...αρκετά... :()

2. παίζει ενα σενάριο αν συνεχισει καιμετά την ζυγοστάθμιση να εχεις ελαττωματικό λάστιχο....

ΣΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Η ΑΠΟ ΤΑ 120 ΚΑΙ ΠΑΝΩ..???


αν ειναι μονο σε αυτά...μάλλον ζυγοστάθμιση...

3. αν συνεχίζει το πρόβλημα και δεν εχεις αλλάξει...(το μάνιουαλ λεει καθε 12,000 κλμ) χρειάζεσαι Λάδια στις μπουκάλες... Προσοχή...!!! σωστού τύπου ή εστω πιο σκληρού αλλά με σωστές δόσεις... αλλιώς θα κουνάει περισσότερο... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


4. αν κουνάει πάαρα πολύ και εχεις πολλά χιλιόμετρα πάνω παίζει να τα εχει παίξει και η ανάρτηση...

5. τελος φαντάζομαι οτι τα αντιβαρά σου (δεξιά και αριστερά στα χερούλια) ειναι ο.κ. δεν επεσες / δε λειπει καποιο / δεν αντικατέστησες.....


Πάντως πιστεύω θα βρεις λύση... αν θες γραψε να ξέρουμε κι εμείς...

Τα παραπάνω ταπεινή στερνή μου εμπειρία.... ας μιλήσουν κι άλλοι... ΟΥΓΚ..!!

*

El Presidente

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 11, 2008, 10:10:51 μμ »
ΓΕΙΑ ΣΑΣ :bye:
Θελω την γνωμη σας για το τι επηρεαζει περισοτερο την ευσταθεια της μηχανης η μπαγκαζιερα η
τα πλαινα σαμαρια και βαλιτσες .

Η Μπαγκαζιερα φυσικα.

Εχω μια μπαγκαζιερα 37 λιτρων για το κρανος και  εχω αρκετη ταλαντωση
 μετα τα 100-110 και περ. οταν ειμαι μονος.

Κατ'αρχην,η 37lt ειναι αρκετα μικρη σε ογκο,για να σου δημιουργει προβληματα,κ μαλιστα απο τοσο χαμηλες ταχυτητες.

Anyway....αν η ρυθμιση της προφορτισης του ελατηριου(πισω αμορτισερ) ειναι στην standard θεση,τοτε αυτο ειναι κατα 99,9% το προβλημα!
Η μαμα ρυθμιση ειναι ετσι κ αλλιως πολυ soft,κ αυτο σε συνδιασμο με το "πεσιμο"του αμορτισερ λογω χρησης το κανει τελειως ΟΥΖΟ,με αποτελεσμα,ο μοχλος που δημιουργειται απο την μπαγκαζιερα+αερα,να πολλαπλασιαζει ιδιεταιρα την πιεση στην αναρτηση κ την ταυτοχρονη εκτονωση(ανωση) του μπροστινου με συνεπεια την τραγικη αλλαγη της γεωμετριας της μοτο με τα αντιστοιχα αποτελεσματα.
Σφιξε τους δακτυλιους προφορτισης πολυ.Κι οταν λεω πολυ-εννοω πολυ.(τουλαχιστον στο 75-80% της συνολικης του διαδρομης.
Κανε κ την αναλογη ρυθμιση στο βιδακι της αποσβεσης επαναφορας.
Ελεγξε κ οσο μπορεις εμπειρικα το στατικο sag,k ολα θ'αλλαξουν μαγικα προς το non problemo. :ohyes:(αν δεν τα'χει παιξει η αναρτηση βεβαια)
Aν εχεις αποριες για το πως? κ το τι?...ξαναρωτα. ;)



Ψαχνω να βρω καγκελα πισω (για βαλιτσες),για pegaso και δεν υπαρχουν πουθενα,
Οποιος ξερει κατι για καινουργιες η μεταχηρισμενες ας με βοηθησει. :) :bye:

Καγκελα για πισω υπαρχουν Givi & Kappa. Ρωτα-κοιτα στο moto-market.

Αυτα........... :bye:

*

manos kriti

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 13, 2008, 09:50:12 πμ »
Σας ευχαρισω για τη βοηθεια σας,εχω αρχισει να τα ψαχνω ενα ενα .
Πιστευω και εγω οτι ειναι ο συνδιασμος ¨"μονοκαβαλος-ελατωματικη πισω αναρτιση"

*

Aprile

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 13, 2008, 10:13:34 πμ »
επισης νά ξέρειςότι οί πλαινές μπαγκαζιέρες δέν πρέπει νά ξεπερνάνε τά 20 λίτρα η μία

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 13, 2008, 11:10:53 πμ »
Αν έχεις καινούρια λάστιχα, ποσά χλμ έχεις κάνει με αυτά? γιατί θέλουν και μια περίοδο στρωσίματος - ρονταρίσματος...
BMW rules...:fies:

*

manos kriti

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 13, 2008, 12:04:44 μμ »
Με τα νεα λαστιχα εχω κανει 200 χλμ με εμπρος και 900 χλμ με το πισω ,ειναι τα brigestone  ,trailwind,
περασμενα σε μοτο-λαστιχαδικο, παρουσια μου οποτε δεν ειναι θεμα ζυγοσταθμισης

*

spy1

Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 13, 2008, 02:28:19 μμ »
Αυτά υποθέτω ότι ισχύουν για κανονικές καιρικές συνθήκες γιατί αν φυσάει από το πλάι δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι για να μην κουνάει. Αρχές αυγούστου θυμάμαι στην Αθηνών Κορίνθου γινόταν χαμός από τον αέρα άλλαζα λωρίδα χωρίς να το θέλω  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ Η ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 13, 2008, 02:56:45 μμ »
Αυτά υποθέτω ότι ισχύουν για κανονικές καιρικές συνθήκες γιατί αν φυσάει από το πλάι δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι για να μην κουνάει. Αρχές αυγούστου θυμάμαι στην Αθηνών Κορίνθου γινόταν χαμός από τον αέρα άλλαζα λωρίδα χωρίς να το θέλω  :pray:

σωστή παρατήρηση.... να σημειώσουμε λοιπόν ότι μιλάμε για κουνημα

μονο με μηδενικές ή σχεδόν μηδενικές αντιστάσεις αέρα....  :bye: :bye: :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης