0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λαστιχα εχω αλαξει πριν ενα μηνα, δεν εχω δοκιμασει να δω εαν το κανει χωρις την μπαγκαζιερα.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ Θελω την γνωμη σας για το τι επηρεαζει περισοτερο την ευσταθεια της μηχανης η μπαγκαζιερα ητα πλαινα σαμαρια και βαλιτσες .Η Μπαγκαζιερα φυσικα.Εχω μια μπαγκαζιερα 37 λιτρων για το κρανος και εχω αρκετη ταλαντωση μετα τα 100-110 και περ. οταν ειμαι μονος.Κατ'αρχην,η 37lt ειναι αρκετα μικρη σε ογκο,για να σου δημιουργει προβληματα,κ μαλιστα απο τοσο χαμηλες ταχυτητες.Anyway....αν η ρυθμιση της προφορτισης του ελατηριου(πισω αμορτισερ) ειναι στην standard θεση,τοτε αυτο ειναι κατα 99,9% το προβλημα!Η μαμα ρυθμιση ειναι ετσι κ αλλιως πολυ soft,κ αυτο σε συνδιασμο με το "πεσιμο"του αμορτισερ λογω χρησης το κανει τελειως ΟΥΖΟ,με αποτελεσμα,ο μοχλος που δημιουργειται απο την μπαγκαζιερα+αερα,να πολλαπλασιαζει ιδιεταιρα την πιεση στην αναρτηση κ την ταυτοχρονη εκτονωση(ανωση) του μπροστινου με συνεπεια την τραγικη αλλαγη της γεωμετριας της μοτο με τα αντιστοιχα αποτελεσματα.Σφιξε τους δακτυλιους προφορτισης πολυ.Κι οταν λεω πολυ-εννοω πολυ.(τουλαχιστον στο 75-80% της συνολικης του διαδρομης.Κανε κ την αναλογη ρυθμιση στο βιδακι της αποσβεσης επαναφορας.Ελεγξε κ οσο μπορεις εμπειρικα το στατικο sag,k ολα θ'αλλαξουν μαγικα προς το non problemo. (αν δεν τα'χει παιξει η αναρτηση βεβαια)Aν εχεις αποριες για το πως? κ το τι?...ξαναρωτα. Ψαχνω να βρω καγκελα πισω (για βαλιτσες),για pegaso και δεν υπαρχουν πουθενα,Οποιος ξερει κατι για καινουργιες η μεταχηρισμενες ας με βοηθησει. Καγκελα για πισω υπαρχουν Givi & Kappa. Ρωτα-κοιτα στο moto-market.
Αυτά υποθέτω ότι ισχύουν για κανονικές καιρικές συνθήκες γιατί αν φυσάει από το πλάι δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι για να μην κουνάει. Αρχές αυγούστου θυμάμαι στην Αθηνών Κορίνθου γινόταν χαμός από τον αέρα άλλαζα λωρίδα χωρίς να το θέλω
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι