0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« - : Ιούνιος 04, 2006, 12:04:56 πμ »
Δε φτάνει που είναι στα αγγλικά είναι και για λάθος μηχανή;

http://faq.f650.com/FAQs/BrakeQuestionsMiscFAQ.htm

Για την ακρίβεια, ο πήγασος ήταν η πηγή έμπνευσης του F650 -τί κινητήρα φορούσε η μπέμπα, έ;



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 07, 2007, 06:59:10 μμ »
Μια ερώτησις: Για να αλλάξουμε τακάκια στον Πήγασο, πρέπει να ξεβιδωθεί η μπροστινή δαγκάνα από το καλάμι και η πίσω από το ψαλίδι; Στο μάνιουαλ περιγράφει την διαδικασία ότι πολύ απλά βγάζεις τον ασφαλιστικό πείρο και αλλάζεις τα τακάκια συρταρωτά χωρίς να μετακινηθούν οι δαγκάνες! Όποτε όμως μου τα αλλάξαν εμένα και ήμουν μπροστά, είδα ότι ξεβίδωσαν τη δαγκάνα από το καλάμι (τα πίσω τα άλλαξα όταν άλλαξα λάστιχα, οπότε η δαγκάνα ήταν πάλι στον αέρα...). Όχι τίποτ' άλλο, αν είναι τόσο εξωφρενικά απλή η αλλαγή να την επιχειρήσω μόνος μου...

Άντε και καλή Ανάσταση σ' όλους  :pray: :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 07, 2007, 08:53:02 μμ »
Μια ερώτησις: Για να αλλάξουμε τακάκια στον Πήγασο, πρέπει να ξεβιδωθεί η μπροστινή δαγκάνα από το καλάμι και η πίσω από το ψαλίδι; Στο μάνιουαλ περιγράφει την διαδικασία ότι πολύ απλά βγάζεις τον ασφαλιστικό πείρο και αλλάζεις τα τακάκια συρταρωτά χωρίς να μετακινηθούν οι δαγκάνες! Όποτε όμως μου τα αλλάξαν εμένα και ήμουν μπροστά, είδα ότι ξεβίδωσαν τη δαγκάνα από το καλάμι (τα πίσω τα άλλαξα όταν άλλαξα λάστιχα, οπότε η δαγκάνα ήταν πάλι στον αέρα...). Όχι τίποτ' άλλο, αν είναι τόσο εξωφρενικά απλή η αλλαγή να την επιχειρήσω μόνος μου...

Άντε και καλή Ανάσταση σ' όλους  :pray: :bye:

Να το επιχειρίσεις είναι πολύ έυκολο :kalo:
Αντίθετα με τα πίσω, στα μπροστά χρειάζεσαι κι ένα κλειδί.
Ξεβιδώνεις τις 2 βίδες κι η δαγκανα είναι στον αέρα.
Πρόσεξε όμως πριν ξεβιδώσεις βγάλε πρώτα την ασφάλεια
των τακακίων διότι όταν θα είναι "χύμα" δεν θα μπορέσεις. :bye:

*

zireous

Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 22, 2007, 06:22:14 μμ »
Λόγω πίεσης χρόνου σου κάνω quote από αλλού:

Για το θέμα... Πριν βάλεις σωληνάκια υψηλής δες άμα είναι προβληματικά τα φρένα σου.

Για να αλλάξεις τα τακάκια, πρωτίστως διαβάζεις το μάνιουαλ... :D

μαλακά τακάκια σημαίνει καλύτερα φρένα, και λιγότερη φθορά δίσκων.

Δώσε προσοχή στο σωστό και όχι υπερβολικό σφίξιμο στις βίδες φρένων (δες το μάνιουαλ), ή εξαερωτήρα (εμένα μου είχε σπάσει ένας), πχ με ροπόκλειδο έστω και δανεικό από συνεργείο.

Άμα σου τελειώνουνε γρήγορα. Δες παρακάτω.

Άμα νομίζεις ότι δεν έχεις τα εργαλεία ή την εμπειρία για να κάνεις κάτι από τα παρακάτω, σίγουρα θα σου πούνε τα παιδιά για κάποιο συνεργείο σχετικό.

Άμα γενικά είναι παλιό το μηχανάκι πάντως το καθάρισμα και η αλλαγή στα τσιμουχάκια κλπ είναι αναπόφευκτα -άμα ανοίξεις τα φρένα, οπωσδήποτε να αλλάξεις και τα τσιμουχάκια του και καινούριο να είναι, το μάνιουαλ άμα θυμάμαι καλά λέει κάθε 2 χρόνια.

Παράθεση
Πρώτα κάνουμε σωστή εξαέρωση (με σύριγγα 500ml, και διαφανές σωληνάκι στον εξαερωτήρα και γνώση του θέματος αφαιρούμε όλα τα υγρά, και ανοίγουμε καινούριο μπουκάλι επώνυμης μάρκας με τα σωστά υγρά που λέει το μάνιουαλ, και τα βάζουμε από κάτω μέσω της σύρριγας μέχρι να γεμίσει το δοχείο των φρένων ως εκεί που πρέπει).


Άμα τα φρένα ψιλοκολλάνε ή δεν έχουν άμεση επιστροφή, θέλουν άνοιγμα, και καθάρισμα με υγρό φρένων πρώτα, και μετά αλλαγή στα σκατολοϊδια που έχουνε μέσα (λαστιχάκια, πιστόνια άμα έχουν γρατζουνιές κλπ). Ένας μηχανικός κάποτε όταν του είχα πει πόσα θέλει για να κάνει τη δουλειά, μου είχε πει το απείρου κάλλους "Εμείς δεν τα ανοίγουμε αυτά". Έλα μου όμως που άμα είναι ψιλοπαλιό το μηχανάκι, και δεν είναι άψογα τα φρένα τα πιστόνια κολλάνε και στη καλύτερη πετάς τακάκια συχνότερα, στη χειρότερη σου ανάβουνε συχνά...


Φυσικά άμα δεν μπορείς μόνος σου να τα κάνεις αυτά, βρες ένα καλό μηχανικό και κάτσε από πάνω του να βλέπεις τι κάνει -αυτό πρέπει να το κάνεις στην Ελλάδα πάντα κυρίως επειδή άλλα λένε και άλλα κάνουνε.


Σωληνάκια υψηλής επώνυμα, και όχι με το μέτρο και αμφιβόλου προελεύσεως, το τελευταίο που θες είναι σε ζωηρή βόλτα να τα ζορίσεις και να σου τινάξουν. Θέλει ψάξιμο να είναι συμβατά τα φρένα σου με το καλύτερο DOT που πιθανόν να επιλέξεις για τα σωληνάκια.


Μια καλή λύση είναι να έχεις τέτοιο ρυθμό που να μη πολυδουλεύεις τα φρένα, και όταν τα δουλεύεις να αρχίζεις μεν ομαλά για να δουλεύει η ανάρτηση αλλά μετά να τα πατάς αρκετά σθεναρά ώστε να μή τα σέρνεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2007, 10:27:22 μμ από powerphot »

*

zireous

Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 22, 2007, 06:40:22 μμ »
Αγαπητέ Powerphot λαμβάνω τη τιμή να σου αναφέρω ότι 5 φορές προσπάθησα να διορθώσω το "μλκά τακάκια" στο ορθότερον "Μαλακά τακάκια", αλλά δέν το παίρνει το ρημάδι... :blus:


Μήπως με έχει πάρει χαμπάρι και το ίδιο το φόρουμ και με κάνει πλάκα αυτομάτως και αυτοβούλως;  :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #5 - : Μάιος 02, 2007, 10:30:29 μμ »
Αγαπητέ Powerphot λαμβάνω τη τιμή να σου αναφέρω ότι 5 φορές προσπάθησα να διορθώσω το "μλκά τακάκια" στο ορθότερον "λαλακά τακάκια", αλλά δέν το παίρνει το ρημάδι... :blus:

Μήπως με έχει πάρει χαμπάρι και το ίδιο το φόρουμ και με κάνει πλάκα αυτομάτως και αυτοβούλως;  :D
Χα χαχαχαχα είναι μια μαλακία αυτόματης διόρθωσης που έχει βάλει ο μάκης στο λειτουργικό του φόρουμ για τα μπινελίκια και στο διαβάζει "(μ)αλακα" και το άλλαζει σε λαλακα χαχαχαχα

ούτε σε μένα αλλάζει το μαμημένο χαχαχαχα :lol% :lol% :lol%

*

Haritos

Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #6 - : Μάιος 02, 2007, 11:45:03 μμ »
Γαμησε τα......

*

Haritos

Απ: Φρένα, σωληνάκια υψηλής και άλλα.
« Απάντηση #7 - : Μάιος 02, 2007, 11:45:48 μμ »
Ωχ δικιο εχεις..........γαματο?????

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης