KiLLeR13 έγραψε:
To προβλημα ελπιζω να τελειωσε για μενα....αλλαξα την φυσα κατω απ τον διακοπτη.....τωρα ειναι ολα οκ....Τελικα σε ολους μας εχει βγαλει αυτο το προβλημα.....Ελπιζω να ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι.....Στο συνεργειο που το πηγα μου ειπαν οτι θελει και αλλαγη η αλυσιδα....(16.700 ΚΗΜ)....κοστος μαζι με γραναζια που εχουν φαγωθει....160Ε,, ???? τι λετε για τη τιμη αυτη ?
KiLLeR13 ακριβώς στα τόσα klm είχα αλλάξει και εγώ...η τιμές είναι αυτές...δηλ. καμμιά 50-80 οι απλές (και ψιλομαπέξ) και 100 οι καλές...η βασική διαφορά είναι ότι όντως με την καλύτερη ησυχάσεις από το σφίξε-χαλάρωνε και διαρκεί περισσότερο...στην πρώτη περίπτωση απλά θα σου χαλάσει πιο εύκολα...πάντως οι επόμενες 2 που άλλαξα
είναι σαφώς καλύτερες -κατά τη γνώμη μου-από τη μανίσια που κράτησε μόνο 16,000 κλμ...
επίσης ένα γρανάζι κάνει κάνα 20άρι....οπότε οι τιμές εκεί παίζουν ανάλογα και την ποιότητα/μάρκα και αν σου πάρει ή όχιο εργατικά...
σημ. γρανάζι δεν έχω αλλάξει ωστόσο στα 33,000 κλμ....ρουλεμάν μπροστά ναι...
καλά για το διακόπτη είναι σα να είσαι γαμπρός στην εκκλησία και να περιμένεις τη νύφη...ε..θα σου`ρθει..σε..5 λεπτά...σε..10...λεπτα...αλλά θα σου` ρθει....