0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατσε ρε μαστορα ....γιατι το χόντρυνες .....δηλαδή περιμένεις επειδη εχεις ενα μηχανάκι ....να τα "κατεβάζουν" ολοι ...επειδή εσυ νιώθεις μια ανασφάλεια ..γαι ενα τοσο ασήμαντο θεμα ??Απο την μια θέλετε να εχετε ραντεβου στα συνεργεία και να προσεχουν και να ασχολουνται με τα μηχανάκια σας ...και απο την αλλη θελεις να παρατησει ο αλλος τα μηχανάκια των αλλων για να σου αλλαξει ενα λαμπάκι ...( κατι που μπορείς να το κανεις και μόνος σου) ???Και ναι μεν αυτος που σου ειπε ναι ειναι επαγγελματίας και οι αλλοι δεν είναι ??Και απο οτι εγραψες ....δεν σου ειπαν οχι ..αλλα σου ειπαν πως δεν μπορουσαν ....εκεινη την στιγμη ....Φιλαράκι ...θεωρώ πολυ υπερβολικά αυτά που λες ...τοσο υπερβολικά που θα τα χαρακτήριζα παραλογα !! ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΛΟΓΑ !!! Υ.Γ . Μην γραφεις με κεφαλαία ...!!
Λοιπόν θα στο εξηγήσω καλύτερα, δεν έχω συμπάθεια σε κανέναν μάστορα πρώτο αυτο οπότε δεν υπάρει περίπτωση να δημιουργούνται εμπάθειες.Δεύτερον,εάν μια αντιπροσωπεία δίδει συγκεκριμένες άδειες εξουσιοδότησης για να αντιπροσωπεύουν την εταιρεία μέσω του σέρβις τους, τότε ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μου παρέχουν το 100% σε ότι ζητάω και όποτε τπ ζητάω, το αν ξέρω το αν θέλω και το αν μπορώ να το κάνω μόνος μου είναι δικό μου θέμα την στιγμή που εγώ αποφάσισα να εξυπηρετηθώ και να μην αυτοεξυπηρετηθώ διότι σαν ένας νοήμων άνθρωπος έκανα την απλή κίνηση να ζητήσω εξυπηρέτηση απο κάπου πυ έμμεσα το έχω προπληρώσει με την αγορά της μηχανής και ακούω το αργότερα, και ανέφερα στο μήνυμα μου ότι το αργότερα δεν θα με πείραζε εάν υπήρχανε στα συνεργεία αυτά μόνο aprilia bikes απο την στογμή που βρίσκω και μηχανάκια διαφόρων άλλων εταιρειών δεν με απασχολεί και είναι κατακριτέο και αντιδεοντολογικό μεταξ'υ της σχέσης του πελάτη της aprilia και της aprilia στο σύνολο της.Το αν εγώ δεν νιώθω ασφάλεια διότι χάλασε κάτι δεν αφορά κανέναν την στιγμή που εγώ πλήρωσα αυτή την αίσθηση ασφάλειας την οποία θέλω να έχω, κατά την αγορά της μηχανής με το technical support να μην θεωρείται σκόπελος στις επιθυμίες μου αλλά να εμφανίζει κοινή γραμμή πλεύσης.Οπότε ούτε διαφήμιση κάνω λόγω συμπάθειας ούτε θέλω να θεωρήσω τον εαυτό μου ηλίθιο οπου επειδή κάτι ενδέχεται να μπορώ να το κάνω να το κάνω απλά και μόνο επειδή είναι μικρό το κακό, διότι αν το πάμε έτσι εγω γιατι για ένα πατάκι του οδηγού να το πληρώνω πανάκριβα??ΆΡΑ?? ΑΠΑΙΤΩ να με εξυπηρετούν, με όσους συνεργάζομαι.
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 24, 2009, 05:08:30 μμΚατσε ρε μαστορα ....γιατι το χόντρυνες .....δηλαδή περιμένεις επειδη εχεις ενα μηχανάκι ....να τα "κατεβάζουν" ολοι ...επειδή εσυ νιώθεις μια ανασφάλεια ..γαι ενα τοσο ασήμαντο θεμα ??Απο την μια θέλετε να εχετε ραντεβου στα συνεργεία και να προσεχουν και να ασχολουνται με τα μηχανάκια σας ...και απο την αλλη θελεις να παρατησει ο αλλος τα μηχανάκια των αλλων για να σου αλλαξει ενα λαμπάκι ...( κατι που μπορείς να το κανεις και μόνος σου) ???Και ναι μεν αυτος που σου ειπε ναι ειναι επαγγελματίας και οι αλλοι δεν είναι ??Και απο οτι εγραψες ....δεν σου ειπαν οχι ..αλλα σου ειπαν πως δεν μπορουσαν ....εκεινη την στιγμη ....Φιλαράκι ...θεωρώ πολυ υπερβολικά αυτά που λες ...τοσο υπερβολικά που θα τα χαρακτήριζα παραλογα !! ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΛΟΓΑ !!! Υ.Γ . Μην γραφεις με κεφαλαία ...!! Λοιπόν θα στο εξηγήσω καλύτερα, δεν έχω συμπάθεια σε κανέναν μάστορα πρώτο αυτο οπότε δεν υπάρει περίπτωση να δημιουργούνται εμπάθειες.Δεύτερον,εάν μια αντιπροσωπεία δίδει συγκεκριμένες άδειες εξουσιοδότησης για να αντιπροσωπεύουν την εταιρεία μέσω του σέρβις τους, τότε ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μου παρέχουν το 100% σε ότι ζητάω και όποτε τπ ζητάω, το αν ξέρω το αν θέλω και το αν μπορώ να το κάνω μόνος μου είναι δικό μου θέμα την στιγμή που εγώ αποφάσισα να εξυπηρετηθώ και να μην αυτοεξυπηρετηθώ διότι σαν ένας νοήμων άνθρωπος έκανα την απλή κίνηση να ζητήσω εξυπηρέτηση απο κάπου πυ έμμεσα το έχω προπληρώσει με την αγορά της μηχανής και ακούω το αργότερα, και ανέφερα στο μήνυμα μου ότι το αργότερα δεν θα με πείραζε εάν υπήρχανε στα συνεργεία αυτά μόνο aprilia bikes απο την στογμή που βρίσκω και μηχανάκια διαφόρων άλλων εταιρειών δεν με απασχολεί και είναι κατακριτέο και αντιδεοντολογικό μεταξ'υ της σχέσης του πελάτη της aprilia και της aprilia στο σύνολο της.Το αν εγώ δεν νιώθω ασφάλεια διότι χάλασε κάτι δεν αφορά κανέναν την στιγμή που εγώ πλήρωσα αυτή την αίσθηση ασφάλειας την οποία θέλω να έχω, κατά την αγορά της μηχανής με το technical support να μην θεωρείται σκόπελος στις επιθυμίες μου αλλά να εμφανίζει κοινή γραμμή πλεύσης.Οπότε ούτε διαφήμιση κάνω λόγω συμπάθειας ούτε θέλω να θεωρήσω τον εαυτό μου ηλίθιο οπου επειδή κάτι ενδέχεται να μπορώ να το κάνω να το κάνω απλά και μόνο επειδή είναι μικρό το κακό, διότι αν το πάμε έτσι εγω γιατι για ένα πατάκι του οδηγού να το πληρώνω πανάκριβα??ΆΡΑ?? ΑΠΑΙΤΩ να με εξυπηρετούν, με όσους συνεργάζομαι.
Λοιπόν θα στο εξηγήσω καλύτερα....τότε ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μου παρέχουν το 100% σε ότι ζητάω και όποτε τπ ζητάω......... να μην θεωρείται σκόπελος στις επιθυμίες μου
Φίλε μου δε λογομαχούμε, εδώ όλοι απλώς παραθέτουμε τις λογικές μας ή τις "λογικές" μας.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι