0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« - : Μάρτιος 15, 2009, 12:26:38 πμ »
Είπα κι εγώ να "πηδήσω" το μικρό σέρβις. Ρύθμιση ψεκασμού έκανα "εκτάκτως" πριν κάνα δίμηνο (και ευτυχώς πολύ πετυχημένη), τους διάφορους "ελέγχους" τους κάνω μόνος, ε, είπα θα αλλάξω και λάδια/φίλτρο μόνος μου και θα τη βγάλω καθαρή με 40 ευρώ! Είχα ξεχάσει τον όρκο που είχα πάρει το 2005 οτι "ΔΕΝ ΞΑΝΑΛΛΑΖΩ ΛΑΔΙΑ σ' αυτό το μηχανάκι".

Και τα άλλαξα, και να που μετά την (επώδυνη, λόγω ηλίθιας σχεδιάσης του "τσουτσουνιού") αλλαγή άρχισε να δακρύζει η τάπα του καρτερ από κάτω.

Ξαναβγάζω την ποδιά, τη σφίγγω λίγο ακόμα. Τα ίδια. Εν τω μεταξυ, φοβάμαι να σφίξω και πολύ γιατί οι βόλτες του κάρτερ έχουν ήδη διαλύσει μια φορά και ο βασίλης μου έχει βάλει Helicoil. Τελικά σφίγγω κι άλλο, τίποτα, σταγόνες όπου παρκάρω.
Τελικά αφαιρώ την τάπα να δω τι γίνεται, γεμίζω πάλι λάδια, και βλέπω το Helicoil ξεχαρβαλωμένο - ουσιαστικά βγήκε βιδωμένο πάνω στην τάπα!

Φυσικά και δεν ξαναμπαίνει, φυσικά κι έγινα έξαλλος, τα έβαλα και με το μοτοσακό (αν και το συγκεκριμένο κομμάτι, κατ' εξαίρεσιν, έχει βγει ιδιαίτερα αξιόπιστο) και με βλέπω αύριο πάνω σε "Μεταφοραί Μοτοσακών" να το πηγαίνω σε συνεργείο. Τώρα τι θα κάνουν εκεί...υποθέτω νέο Helicoil?
Ουφ!!


Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 15, 2009, 12:35:31 πμ »
δεν ειναι τιποτα χαρη μην αγχωνεσαι...απλα θα επρεπε να αλαξει την χαλκοροδελα στεγανοπ.
το helicoil μπαινει στο καρτερ με σπειροκολλα (loctite)
απο λαθος σφιξιμο η απο στραβοπατημενη ροδελα μπορει να σπασει η loctite κ το helicoil να ξεβιδωσει μαζι με την ταπα...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 15, 2009, 12:45:55 πμ »
Τώρα τι θα κάνει βρε βασίλη; Λογικά θα ανοίξει ακόμα μεγαλύτερο σπείρωμα και θα βάλει νέο helicoil?
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 15, 2009, 01:20:31 πμ »
αν δεν χαλασε το σπειρωμα στο καρτερ θα μπει καινουριο helicoil στο ηδη υπαρχον σπειρωμα

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 15, 2009, 09:45:44 πμ »
Εφοσον, εχεις ηδη τραυματισει το συγκεκριμενο σημειο, μηπως με καθε αλλαγη λαδιων να προγραμματιζεις να αγοραζεις και καινουρια ροδελα?? :thnk: :thnk:

Παρεπιμπτωντος, η ροδελα στεγανοποιησης, ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζετε με καινουρια, καθε φορα που βγαζουμε την βιδα.... ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 15, 2009, 01:04:18 μμ »
Παρεπιμπτωντος, η ροδελα στεγανοποιησης, ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζετε με καινουρια, καθε φορα που βγαζουμε την βιδα.... ;)


Έτσι φαίνεται... μάλλον η αρχική διαρροή οφειλόταν στην ταλαιπωρημένη ροδέλα, με αποτέλεσμα να προσπαθήσω να σφίξω παραπάνω απ' όσο έπρεπε και να κάνω τη ζημιά.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 15, 2009, 01:44:42 μμ »
Άλλη φορά να την προσέχεις την ...τάπα σου  :jawdrop:
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 19, 2009, 07:14:37 μμ »
Θά λεγα ότι έχω πρόβλημα με τις τάπες γενικώς, αλλά είδα ότι το πρόβλημα μου δεν είναι πολύ σπάνιο. Σε site για το BMW F650, που ως γνωστόν φορά το ίδιο περίπου μοτέρ, το "βάσανο είναι γνωστό. Κάτι ενδιαφέρον, είναι ότι η BMW προτείνει στο Service Manual σύσφιξη της τάπας του κάρτερ στα 40Nm. Με αυτή τη ροπή, πολλοί ξεπατώσαν τις βόλτες τους και κάπου αναφέρουν ότι "Στο manual του πήγασου, η Aprilia προτείνει 25Nm - μάλλον τα 40Nm της BMW είναι λάθος". Το αστείο είναι ότι το User Manual του Πήγασου λέει κι εκεί 40Nm (το service manual δεν θυμάμαι τι γράφει και βαριέμαι να το ανοίξω τώρα).
Προσπάθησα να τηρήσω τα 40Nm, αν και επειδή φορούσα ήδη helicoil αυτό το νούμερο μάλλον δε με αφορούσε.

Τη μηχανή την πήγα προ ημερών στον Πέρρο (Δ. Πλακεντίας) με φορτηγάκι "Μοτομεταφοραί". 50 ευρώ έκανε, αν έχετε απορία. Το άφησα εκεί λέγοντας το πρόβλημα και είπε ότι θα το δει.
Την άλλη μέρα, μου είπε ότι για να το φτιάξει, μπορεί να "βάλει ένα ειδικό σύστημα από κάτω", οπότε θα μου κοστίσει απο 350-450 ευρώ (μαζί με τη μεταφορά σε μηχανουργείο). Υπάρχει όμως (είπε) ένα μικρό ρίσκο από την επέμβαση να πάθει ζημιά η φλάντζα του κινητήρα και να χάνει μετά λάδια.
Άλλη λύση που πρότεινε, ήταν το λύσιμο του κινητήρα πριν την επέμβαση, κάτι που θα ανέβαζε πολύ το κόστος (όταν ρώτησα να μου πει χοντρικά ένα ποσό, για να έχω μια ιδέα, είπε "δεν είμαι έτοιμος να σου απαντήσω"). Του είπα ότι δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά, "μπορείς να κάνεις κάτι πιο προσωρινό;" και είπε "Όχι, εμείς εδώ κάνουμε εργοστασιακή δουλειά, δεν κάνω μισοδουλειές, θέλω να είμαι καλυμμένος". Μια πρόταση που, αν την απομονώσεις, ακούγεται λογική και υπεύθυνη.

Αρνήθηκα να κάτι οτιδήποτε και πήρα τη μηχανή από εκεί (πληρώνοντας 20 ευρώ τον "έλεγχο). Μετά από συμβουλή του Βασίλη, αγόρασα νέο helicoil το οποιο πέρασα σε νέα βίδα, έβαλα και τεφλόν και βίδωσα όλο αυτό το "πράγμα" στην τρύπα του κάρτερ, η οποία απ' ό,τι είδα έχει ταλαιπωρημένο σπείρωμα. Υπάρχει διαρροή λαδιού, αλλά σε λογικά επίπεδα, ώστε να μπορώ να κινηθώ μέχρι κάποιο μηχανουργείο που να ασχολείται με μηχανές (δεν έχω αποφασίσει ακόμα πιο, ακούω προτάσεις).

Για το συνεργείο του Πέρρου δεν έχω αρκετά "χειροπιαστά" στοιχεία για να μιλήσω. Μια φορά μου έκανε ρύθμιση ψεκασμού και φαίνεται να έγινε πολύ σωστά.

Όμως κάθε άνθρωπος σου αφήνει μια αίσθηση και αυτή θα με αποτρέψει απ' το να ξαναπλησιάσω το μαγαζί του.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος sxxtas

  • *****
  • 208
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 19, 2009, 08:28:49 μμ »
Ειμαι και εγω πονεμενος απο αυτην την ιστορια.Οταν καποια στιγμη αρχισα να χανω λιγο λαδακι καποιος  ... ανοιξε μια τρυπα ΝΑΑΑ με το συμπαθιο και εβαλε μια γαιδουροβιδα για ταπα.Φυσικα αυτη η γαιδουροβιδα δεν εκανε για ταπα και φυσικα ξαναεφαγε τα πασα.Το αποτελεσμα ειναι να μην μπορω πλεον να συμαζεψω τη διαρροη.Πηγα χθες σε ενα μηχανουργειο και μου ειπε οτι για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να παρει τον κινητηρα στο χερι να κανει αλλο πασο,να βαλει μια μουφα και ετσι να γυρισουμε παλι στην  εργοστασιακη ταπα.
Κοστος :250-300€
 Μαλλον θα τα δωσω.
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑ!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 19, 2009, 09:12:49 μμ »
τελικά ακούγεται αρκετά πιο ''συνθετο'' και σοβαρό από οτι στην αρχή... :thnk: :( :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 19, 2009, 09:15:24 μμ »
Πηγα χθες σε ενα μηχανουργειο και μου ειπε οτι για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να παρει τον κινητηρα στο χερι να κανει αλλο πασο,να βαλει μια μουφα και ετσι να γυρισουμε παλι στην  εργοστασιακη ταπα.
Κοστος :250-300€
Μαλλον θα τα δωσω.

Κάτι το οποίο μου πρότεινε ο Βασίλης, σε περίπτωση που δεν μπορείς να φτιάξεις νέες βόλτες στο κάρτερ (εκ των υστέρων είδα ότι αναφέρεται και στο ξένο site του F650) είναι να κολληθεί μόνιμα μια τάπα στη θέση της κανονικής τάπας, η οποία να έχει στο κέντρο της τρύπα με καινούργιες σπείρες, όπου θα βιδώνει σωστά μια μικρότερη τάπα.
Αν κατάλαβα καλά, κάτι τέτοιο έδινε η BMW σαν κιτ επισκευής για το F650 και μάλιστα δωρεάν αν ήσουν εντός εγγύησης και σου χαλούσαν οι βόλτες.

Φαίνεται ότι υπάρχουν λύσεις, αλλά όχι και οι άνθρωποι για να τις εφαρμόσουν, το κέρατό μου!!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 19, 2009, 09:31:40 μμ »
Kαλή σκέψη Χάρη...αλλά όπως ειπες θέλει μερακλή + μάστορα...

ωστοσο ρε συ τοσα ρεκτιφιε υπάρχουν... εδω κατεβαζουν ολόκληρες μηχανες απο αυτοκινητα και φορτηγα.... τι στο καλό.. :ohyes: :ohmy: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 19, 2009, 09:45:50 μμ »
Να πω και εγω μια λαλακια............

Εαν στην υπαρχουσα τρουπα, κολληθει μια "λαπατσα", τετραγωνη, στρογγυλη (δεν εχει σημασια), πλατους περιπου 3cm, και στο κεντρο της, υπαρχει ετοιμη τρυπα, με κολλημενο παξιμαδι, και την κολλησεις ομοκεντρα με την τρυπα αποστραγγισης, δεν θα γινει δουλεια?

το κοστος ανερχεται στα 30-40 ευρω, και φανταζομαι το μηχανακι θα πρεπει να ξαπλωσει κατω-και απο τις 2 μεριες.... :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 19, 2009, 09:51:12 μμ »
Να πω και εγω μια λαλακια............

Εαν στην υπαρχουσα τρουπα, κολληθει μια "λαπατσα", τετραγωνη, στρογγυλη (δεν εχει σημασια), πλατους περιπου 3cm, και στο κεντρο της, υπαρχει ετοιμη τρυπα, με κολλημενο παξιμαδι, και την κολλησεις ομοκεντρα με την τρυπα αποστραγγισης, δεν θα γινει δουλεια?

το κοστος ανερχεται στα 30-40 ευρω, και φανταζομαι το μηχανακι θα πρεπει να ξαπλωσει κατω-και απο τις 2 μεριες.... :thnk: :thnk:


εγω αυτό κατάλαβα πως εννούσε πιο πάνω Κοσμά... :thnk:

αν οχι πάντως σκεφτήκαμε το ίδιο πράγμα... :sml1 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 20, 2009, 08:31:21 πμ »
δεν το αποφευγεις το σπειρωμα στο καρτερ για τον απλουστατο λογο οτι δεν μπορεις να κολησεις αλλο μεταλο εκτος απο αλουμινιο.οποτε εαν κολησεις αλλουμινιο παλι πανω σε αλουμινιο θα δουλευει η καινουρια ταπα.

η μονη εμπιστη λυση ειναι μεγαλη σιδερενια ταπα η (ατσαλινη) στην οποια στο κεντρο της θα υπαρχει τρυπα με αλλη σιδερενια ταπα.
ενα σπειρωμα φθειρετε απο το σφιξιμο ξεσφιξιμο, αρα το αλουμινιο ως πιο μαλακο μεταλλο φθειρετε πιο ευκολα, γι αυτο λοιπον κανουμε την ταπα που συνεργαζεται με το αλουμινιο του καρτερ μονιμα σταθερη κ αλλαζουμε τα λαδια οσο συχνα θελουμε απο την ταπα της ταπας

so simple

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης