0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το συγκεκριμένο δεν είναι το cube να ξέρεις είναι το IE που έχει ψεκασμό και όχι καρμπυρατέρ και συμβατικό πηρούνι μπροστά.Συνήθη προβλήματα που είχε ήταν ο καμένος ανορθωτής, ο εγκέφαλος που έκαιγε κάποιο ολοκληρωμένο και δεν κράταγε ρυθμίσεις μείγματος, ο κεντρικός διακόπτης που σαν επισκευή με ενα ρελέ ήταν εύκολη και οικονομική, ρελέ μίζας που ηταν αποτέλεσμα κακής μπαταρίας, κομπλέρ μίζας και αυτό από κακή μπαταρία. Και το καλύτερο φλάντζα κεφαλής. Αυτά θυμάμαι χοντρικά.Πέρα από τα συνηθισμένα λοιπόν (λάστιχα, τακάκια, αλυσογράναζα κτλ που θα τσέκαρες σε κάθε μεταχειρισμένο) ας τσεκάρει ο φίλος και το πόσο εύκολα και ζωηρά παίρνει μπροστά η μηχανή. Αν κρατάει ρελαντί σταθερό. Αν κουνώντας το τιμόνι τέρμα αριστερά ή τέρμα δεξιά πάει να σβήσει ή σβήνει(καλώδια κεντρικού διακόπτη ταλαιπωρημένα). Να αφήσει τη μηχανή να ζεσταθεί να ανάψει το βεντιλατέρ (να ελέγξει αν άναψε) και να δει αν θα πέσει η θερμοκρασία ή αν συνεχίζει να ανεβαίνει και φτύσει τπτ παραφλού (φλάντζα κεφαλής). Στον κινητήρα ανάμεσα σε κεφαλή και κύλινδρο να κοιτάξει αν υπάρχουν τπτ σημάδια από διαρροή παραφλού προς τα έξω (φλάντζα κεφαλής)...Μπροστά από το ντεπόζιτο έχει τη στάθμη λαδιού, να ελέγξει αν τα λάδια είναι καθαρά και το ίδιο και αν στα παραφλού υπάρχουν ίχνη λαδιών (φλάντζα κεφαλής)Πολύ χοντρικά αυτά θυμάμαι...Ρίξε μια ματιά και σε ανάλογα θέματα παλαιότερα γιατί ίσως μου διαφεύγει κάτι.Επίσης αν τα λέει λίγο περίεργα ο ιδιοκτήτης τύπου "Να ξέρεις το όργανο θερμοκρασίας θέλει φτιάξιμο δεν παίζει αλλά δεν ειναι τπτ είναι φτηνό" μυρίζει καμένη φλάντζα...Το καλύτερο θα ήταν να το πάτε σε μηχανικό που να ξέρει τα κουσούρια του μοντέλου να το ελέγξει αν ο φίλος έχει κάποιον στην περιοχή γιατί από οδηγίες σαν και αυτές που γράφω εν τάχει παραπάνω δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα εξάγεις ένα ασφαλές συμπέρασμα. Ερασιτεχνικές εμπειρίες είναι τα παραπάνω από τη συμβίωση με τον πήγασο και θέματα μελών στο παρελθόν...
Βαγγέλη ο διακόπτης που αναφέρεις μάλλον είναι για τα προβολάκια τα έξτρα που έχει.Φίλε μου αν ξαναγόραζα πήγασο στην επαρχία θα προτιμούσα τον cube τόσο για το μπροστινό του που θεωρητικά ήταν ανώτερο όσο και για το θέμα του εγκεφάλου από το μείγμα που απορυθμίζονταν και δούλευε με λάθος μείγμα η μηχανή. Επίσης στην επαρχία καρμπυρατέρ λίγο πολύ ξέρουν να ρυθμίσουν ενώ καυσανάλυση και ρύθμιση ψεκασμού χωρίς το διαγνωστικό (axone2000 η navigator) ελάχιστοι ξέρουν οπότε ο πιο απλός καρμπυρατεράτος πήγασος φαντάζει καλύτερη επιλογή στα δικά μου μάτια.
φανταζομαι για την φλαντζα κεφαλης δεν υπαρχει θεμα βελτιωσεων, η τα εχει παιξει η οχι, σωστα? το θεμα υποθετω ειναι το κοστος επισκευης..
Παράθεση από: sv2dfu στις Απρίλιος 05, 2022, 10:59:38 μμφανταζομαι για την φλαντζα κεφαλης δεν υπαρχει θεμα βελτιωσεων, η τα εχει παιξει η οχι, σωστα? το θεμα υποθετω ειναι το κοστος επισκευης.. Έτσι ακριβώς.Το κόστος δεν είναι τρομαχτικό αν τυχόν έχει πρόβλημα στην φλάτζα,αλλά σε αυτήν την περίπτωση εγώ δεν θα το αγόραζα.Πες οτι δίνεις τα 1200 που ζητάει.Καπάκι θα δώσεις για περιφερειακά/αναλώσιμα τουλάχιστον άλλα 1000 μη πω και παραπάνω για λάστιχα,τα πάντα απο υγρά,γρανάζια αλυσίδες(στις φωτό ο ρυθμιστής αλυσίδας είναι κοντά στο τέρμα του),τακάκια τουλάχιστον,υγρά στα μπροστινά καλάμια-επισκευή πίσω αμορτισέρ κτλ κτλ οπότε έχεις πιάσει τα 2000 Plus χωρίς το κόστος της φλάτζας.Με λίγα χρήματα παραπάνω απο αυτά πιάνεις Pegaso επόμενης γενιάς,πιο καινούργιο.Εχει και εκείνο θέματα αν δεν πέσεις σε καλό,αλλά φλάτζα κεφαλής δε καίει.Καλή επιλογή φίλε μου!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι