0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Πρόβλημα μπαταρίας
« - : Δεκέμβριος 04, 2005, 02:12:45 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την μπαταρία του Pegaso 650 ie που έχω.Κάθε λίγο και λιγάκι αδειάζει η μπαταρία.Έβαλα την Παρασκευή καινούργια μπαταρία και πριν μια ώρα με άφησε!!!! :ke:  :ke:  :-o  :-? Λέτε να κάνει κάποιο βραχυκύκλωμα ο συναγερμός και να τραβάει όλο το ρεύμα.Είναι spyball,χωρίς να θυμάμαι το μοντέλο τώρα.Οποιαδήποτε άλλη ιδέα ευπρόσδεκτη... :io:



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 04, 2005, 02:34:24 μμ »
99% εχει προβλημα ο ανορθωτής. Αχ-βαχ.
Masquerade

Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 04, 2005, 08:14:22 μμ »
Μάλλον θα συμφωνήσω... Πόσο καιρό φοράς τον συναγερμο? :-(

Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 04, 2005, 09:32:40 μμ »
Την μηχανή την πήρα πριν 2 μήνες.Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω πότε τον έβαλε!Λες να έχει σχέση;

Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 05, 2005, 02:06:46 πμ »
Γ*μώ το ηλεκτρικά μου μέσα!!!Ρε παιδιά,πως γίνεται μέσα σε 20 χιλιόμετρα πορείας να ξεφορτιστεί η μπαταρία πάλι;Μπαταρία την οποία μόλις είχα φορτίσει...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 05, 2005, 10:22:18 πμ »
Παράθεση

xanoutas wrote:
Καλησπέρα σε όλους.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την μπαταρία του Pegaso 650 ie που έχω.Κάθε λίγο και λιγάκι αδειάζει η μπαταρία.Έβαλα την Παρασκευή καινούργια μπαταρία και πριν μια ώρα με άφησε!!!! :ke:  :ke:  :-o  :-? Λέτε να κάνει κάποιο βραχυκύκλωμα ο συναγερμός και να τραβάει όλο το ρεύμα.Είναι spyball,χωρίς να θυμάμαι το μοντέλο τώρα.Οποιαδήποτε άλλη ιδέα ευπρόσδεκτη... :io:



Κατα πάσα πιθανότητα σου έχουν καεί οι επαφές μέσα στην φίσα που συνδέει τον ανορθωτή με την μπαταρία.
Βγάλε καπακια και έλεγξέ το!!!



Ελπίζω τις μπαταρίες που άλλαξες να μην
τις έχεις πετάξει ;-)

Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 05, 2005, 11:31:58 πμ »
Powerphot υπάρχει περίπτωση να έχει καεί μόνο η φίσα ,και όχι όλος ο ανορθωτής;Γιατί όντως τα καλώδια εκεί έχουν μαυρίσει...

Α,η προηγούμενη μπαταρία ήταν στα τελευταία της,όποτε επί την ευκαιρία την άλλαξα... :io:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 05, 2005, 11:47:41 πμ »
Παράθεση

xanoutas wrote:
Powerphot υπάρχει περίπτωση να έχει καεί μόνο η φίσα ,και όχι όλος ο ανορθωτής;Γιατί όντως τα καλώδια εκεί έχουν μαυρίσει...

Α,η προηγούμενη μπαταρία ήταν στα τελευταία της,όποτε επί την ευκαιρία την άλλαξα... :io:



Μια χαρά είναι ο ανορθωτής άλλαξε βίσματα(φίσα) και θα είσαι οκ.
Αν το θεωρήσεις καλό άλλαξε και το καλώδιο σε εκείνο το σημείο μήπως και έχει "πάρει μαυρίλα".
Και την επόμενη φορά ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ!! :io:


Υ.Γ. επίσης αν πάρει το μάτι σου "υποπτο" μαύρισμα σε καλώδια εκεί γύρω στον ανορθωτή "κανόνισε" τα κι αυτά. :io:

Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 05, 2005, 04:50:02 μμ »
Τελικά πάμε και για ανορθωτή!!:(Είχαν λιώσει τα πλαστικά στην ένωση.Μετά από αλλαγή των βυσμάτων πάλι δεν έβγαζε 14+ Volts που θέλει.Με χτύπησε και εμένα το γνωστό σύνδρομο διακόπτης - ανορθωτής !!!

Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 10, 2005, 12:05:13 μμ »
Παιδιά άλλαξα τον ανορθωτή και τώρα όλα οκ :-D  :-D Φίλε powerphot τι να προσέξω στο επόμενο πλύσιμο;Να μην πάει νερό στις φίσες του ανορθωτή;Γιατί εδώ στα βροχοΓιάννενα η μηχανή πλένεται συνέχεια,θέλωντας και μη :-(  :-(  :-o

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 10, 2005, 12:34:46 μμ »
Ένα φθηνό σεσουάρ από το καρφούρ είναι ό,τι πρέπει  :-D

Παρεμπιπτόντως, μέτρησα μόνος μου τον ανορθωτή χθες, αν κανείς ενδιαφέρεται ιδού τα στοιχεία:
Με τη μηχανή ζεσταμένη κάνα 10λεπτο, μετρώντας στους πόλους της μπαταρίας, είχαμε τα εξής:


Ρελαντί (1400σ.α.λ.): 12,6-12,8V (πρακτικά δε φορτίζει)
Στις 2500 σ.α.λ: 13,8-13,9V
Στις 5000 σ.α.λ: 14,8-15,1V

Η τελευταία τιμή (15,1) μου φαίνεται ελαφρώς υψηλή.

Α, δείτε και αυτό...

http://www.electrosport.com/Images/fault_finding.pdf
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 10, 2005, 03:47:06 μμ »
Παράθεση

xanoutas wrote:
Powerphot υπάρχει περίπτωση να έχει καεί μόνο η φίσα ,και όχι όλος ο ανορθωτής;Γιατί όντως τα καλώδια εκεί έχουν μαυρίσει...

Α,η προηγούμενη μπαταρία ήταν στα τελευταία της,όποτε επί την ευκαιρία την άλλαξα... :io:


Ε, εντάξει τώρα ας μην είμαστε και υπερβολικοί :-D
Όταν λέμε προσοχή στο πλύσιμο δεν εννοούμε ότι μόλις
βραχεί ο πήγασος χαλάει. Θα μας πάρουν με τις....ντομάτες :-D
Απλά όχι νερό με υπερβολική πίεση στα "επικίνδυνα σημεία", φίσες, ανορθωτή, μπουζί, κλπ.
Μια και το έφερε η κουβέντα,  αν τα μπουζί εξακολουθούν να καίγονται με τα πλυσίματα τότε ανατρέξτε για την λύση του προβλήματος αλλού, πχ «πίπα, καλώδιο μπουζί κλπ».
Λογικά εκ κατασκευής όσο νερό και να πέφτει στο σημείο εκείνο δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα εφ όσον είναι όλα εντάξει. Τι onof θα ήταν αμα με την παραμικρή ποσότητα νερού έμενε?
Αν πας να περάσεις ένα ποταμάκι(που έτσι κι αλλιώς οπήγασος περνάει), δηλαδή τι θα γίνει?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Πρόβλημα μπαταρίας
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 10, 2005, 06:52:27 μμ »
καλησπερα.προβλημα με βρεξιμο ο πηγασος δεν εχει εκτος εαν ριχνεις με πιεση σε επιμαχα σημεια (πχ πιπα,μπουζοκαλοδιο).οσον αφορα το προβλημα με τον ανορθωτη,το παλιο πηγασο (καρμπυρατερ)ειχε τον ανορθωτη κατω απο την σελα κ να ψυχετε απο την ροη της αναροφησης του φιλτρου αερα,οταν ομως η μοτοσυκλετα δουλευει σε χαμηλες στροφες μεσα στην πολη εκει εχουμε προβλημα.στον ψεκαστο πηγασο ο ανορ. μεταφερθηκε κατω απο της γρυλιες του πισω δεξι πλαστικου της ουρας.καλυτερα απο παλια αλλα οχι τελεια γιατι απο κατω ειναι το τελικο της εξατμισης.η κατασταση βελτιωνετε με ενα θερμομονωτικο στρωμα απο φυλο αμιαντου και ο ανορθ. μετραει μερικα χρονακια ζωης επιπλεον.επισης το 15.1 που ανεφερες ειναι πολυ.μεχρι 15 εχει οριο ο κατασκευαστης.εαν χρειαζοτανε μπαταρια το πολυμετρο σου να ξερεις οτι θα δειχνει λαθεμενες ενδειξεις.αλλα εαν ειναι οκ δεν γινετε λογος για ο.1 volt απλα θα θελει συχνο ελεγχο στα υγρα της μπαταριας μιας και η φορτιση ειναι οριακη.προβλημα εχει παρουσιαστει σε ολα τα πηγασο με την φισα του ανορθωτη.τα περισοτερα εχουν χαλαρη συναρμογη μεταξυ ακροδεκτων της φισας με αποτελεσμα να "σηκωνει" αντισταση κ να εχουμε αυξηση θερμοκρασιας των καλωδιων και μεχρι το λιωσιμο της φισας.το προβλημα λυνετε με ξεχωριστη φισα για καθε καλωδιο και μονωση με μια πισοταινια.καλα κ ασφαλη χιλιομετρα. . .

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης