Εχω ενα πηγασο cube 99' . Οταν τσουλαγε σε κατηφορα με στροφες αλλα χωρις γκαζι εδινε κατι σκασιματα, ενω μερικες φορες οταν ηταν σε ρελαντι εκανε "μπαφ" και εσβηνε(πολυ επικυνδυνο κατα την αλλαγη ταχυτητας).
Το πηγα σε μαστορια οπου καθαρησαν το καρμπυρατερ κλπ,αλλαξα τις εισαγωγες και γενικα κοιταξα αν μπαζει απο πουθενα αερα, αλλα τιποτα.
Προσφατα παρατηρησα οτι αν εχω λιγο ανοιχτο το chock ολα τα προβληματα λυνονται.(ακομα και αν κατεβαζα το ρελαντι στις 1300 στροφες ενω ηταν ανοιχτο το chock)
Ετσι αποφασισα να πηραξω λιγο το μειγμα πειραζοντας τη βιδα Νο 10 και στα 2 καρμπυρατερ.Μου ειπαν οτι η σωστη θεση της ειναι περιπου 2 στροφες πισω απο τη θεση που τερματιζει.Ομως παρατηρησα οτι τα προβληματα σταματησαν μονο οταν τη γυρησα συνολικα 4 στροφες περιπου.Ερωτησεις:
1)Τωρα καιει περισσοτερο καυσιμο;Αν ναι, η διαφορα ειναι σημαντικη;
2)Τα 2 καρμπυρατερ πως ισοποπουνται;Πηγα σε ενα φιλο μου μαστορα να το φτιαξει αλλα δεν μπορουσε να βαλει καπου τα σωληνακια για τη μετρηση της υποπιεσης.Η μονη θεση που ειχε ηταν για το πρωτο καρμπυρατερ εκει που μπαινει η ταπα Νο 3 στη δευτερη φοτο, ομως για το δευτερο καρμπυρατερ δεν υπαρχε κατι.Μηπως τελικα δεν εχει ιδιαιτερη σημασια η ισοροπημενη λειτουργια των 2 καρμπυρατερ αφου ειναι μονοκυλινδρο;
3)Γενικα πως ρυθμιζεται σωστα το καρμπυρατερ ωστε να μην κανει σκασιματα, να μην καιει το θεο του κλπ κλπ.