0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

macnick

Προβλημα τροφοδοσιας;
« - : Αύγουστος 01, 2009, 05:14:59 μμ »
Εχω ενα πηγασο cube 99' . Οταν τσουλαγε σε κατηφορα με στροφες αλλα χωρις γκαζι εδινε κατι σκασιματα, ενω μερικες φορες οταν ηταν σε ρελαντι εκανε "μπαφ" και εσβηνε(πολυ επικυνδυνο κατα την αλλαγη ταχυτητας).
Το πηγα σε μαστορια οπου καθαρησαν το καρμπυρατερ κλπ,αλλαξα τις εισαγωγες και γενικα κοιταξα αν μπαζει απο πουθενα αερα, αλλα τιποτα.
Προσφατα παρατηρησα οτι αν εχω λιγο ανοιχτο το chock ολα τα προβληματα λυνονται.(ακομα και αν κατεβαζα το ρελαντι στις 1300 στροφες ενω ηταν ανοιχτο το chock)
Ετσι αποφασισα να πηραξω λιγο το μειγμα πειραζοντας τη βιδα Νο 10 και στα 2 καρμπυρατερ.Μου ειπαν οτι η σωστη θεση της ειναι περιπου 2 στροφες πισω απο τη θεση που τερματιζει.Ομως παρατηρησα οτι τα προβληματα σταματησαν μονο οταν τη γυρησα συνολικα 4 στροφες περιπου.Ερωτησεις:
1)Τωρα καιει περισσοτερο καυσιμο;Αν ναι, η διαφορα ειναι σημαντικη;
2)Τα 2 καρμπυρατερ πως ισοποπουνται;Πηγα σε ενα φιλο μου μαστορα να το φτιαξει αλλα δεν μπορουσε να βαλει καπου τα σωληνακια για τη μετρηση της υποπιεσης.Η μονη θεση που ειχε ηταν για το πρωτο καρμπυρατερ εκει που μπαινει η ταπα Νο 3 στη δευτερη φοτο, ομως για το δευτερο καρμπυρατερ δεν υπαρχε κατι.Μηπως τελικα δεν εχει ιδιαιτερη σημασια η ισοροπημενη λειτουργια των 2 καρμπυρατερ αφου ειναι μονοκυλινδρο;
3)Γενικα πως ρυθμιζεται σωστα το καρμπυρατερ ωστε να μην κανει σκασιματα, να μην καιει το θεο του κλπ κλπ.



*

macnick

Απ: Προβλημα τροφοδοσιας;
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 13, 2009, 11:23:20 μμ »
καποια βοηθεια;
Παλιοτερα ειχα ανοιξει και αυτο το θεμα http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9040.msg357301#msg357301 αλλα παλι δεν ειχα καταφερει κατι...

*

mixalis_navy

Απ: Προβλημα τροφοδοσιας;
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 14, 2009, 12:45:55 πμ »
πολυ ωραια. ενδιαφερομαι και εγω για αυτο γιατι εχω το ιδιο προβλημα.

ΥΓ... εχεις αλλαξει εξατμισεις?

*

macnick

Απ: Προβλημα τροφοδοσιας;
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 14, 2009, 11:07:28 πμ »
οχι.
Παντως τη βιδα Νο 10 αποφασισα να τη βαλω στη θεση που ηταν γιατι δυσκολευοταν να παρει μπροστα.Επιπλεον παρολο που σταματησαν τα σκασιματα, δεν διορθωθηκαν τα αποτομα σβησιματα.Μερικες φορες αν κρατησω λιγα δευτερολεπτα το συμπλεκτη, μετα απο πορεια, κανει ενα μπαφ και σβηνει.
Κατι καινουργιο που μου συνεβει: ενω ταξιδευα σε ανηφορικο δρομο με στροφες, και κρατοντας υψηλες στροφες στο κινητηρα καποια στιγμη μου εσβισε(σαν να ειχε μεινει απο βενζινη) προσπαθησα να το βαλω μπροστα,αλλα δεν επερνε.Μετα απο περιπου μισο με ενα λεπτο πηρε.Μετα απο 5 λεπτα ξανα εκανε το ιδιο.Εμενα μου εδωσε την εντυπωση οτι η κουπα των καρμυρατερ απο κατω ειχε αδειασει.Δεν ξερω αν αυτο εχει σχεση με τα παραπανω.
Παντως απ' οτι διαβασα σε καποια φορουμ για bmw δεν εχει μεγαλη σημασια να ισσοροπησεις τα καρμυρατερ, αρκει να εχεις ολα τα ρυθμιστηρια στην ιδια θεση.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης