0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 15, 2010, 03:38:38 πμ »
Πέρασα σήμερα από μαγαζί να ρωτήσω για μπαταρία, γιατί τη δική μου την έχω 4 χρόνια και νομίζω ότι από δω και πέρα προκαλώ την τύχη μου.
Έμαθα τα εξής ενδιαφέροντα:
Yuasa 12V 12Ah υπάρχουν τρεις "ίδιες" (τις είχε και τις τρεις), με τρεις διαφορετικές τιμές:

κατασκευής Ταιβάν (35 με 40 ευρώ, δε θυμάμαι ακριβώς)
Ιταλίας (45 ευρώ)
Ιαπωνίας (95 ευρώ!!!!!!). Όλες Υuasa, ανοικτού τύπου, με τον ίδιο κωδικό.

Επίσης, μου είπε ότι μόλις σήμερα έμαθε από το τηλέφωνο (ήμουν μπροστά κιόλας) ότι πλέον υπάρχει για πρώτη φορά κλειστού τύπου στις προδιαγραφές (μέγεθος, χωρητικότητα) του Πήγασου. Τη βγάζει μια Ταιβανέζικη εταιρεία. Τον ρώτησα αν είναι αξιόπιστη αλλά δεν ήξερε, καθότι αδοκίμαστη.

τι να πω ρε Χαρη... :psdof: :dry: αν ισχύει αυτο που λες... αν και απο οσα εχουν γραφτει εδώ μεσα ολοι μπερδεμένοι ειναι... μιας και ΟΝΤΩΣ αλλος την πλήρωνε 35..αλλος 45... και αλλος 80-90... :pray: και φυσικά συμπεριλαμβανομένου και εμού....

πολύ εκνευριστικο..και πολλοι εκνευριστηκαν με την yuasa και την κοψανε...

γραφει δηλ. καπου επάνω made in... κτλ...??
εισαι σιγουρος οτι ειναι ΙΔΙΕΣ ακριβως οι προδιαγραφες..??? ο τυπος..//  :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 15, 2010, 12:27:34 μμ »
Ο τύπος είναι σίγουρα ο ίδιος. Made In απ' όσο θυμάμαι δε γράφουν πάνω στη μπαταρία (διαφέρει όμως το κουτί, η συσκευασία, κι εκεί δεν αποκλείεται να το γράφει, δεν το πρόσεξα). Οι προδιαγραφές θεωρητικά είναι οι ίδιες, αλλά στην πράξη είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν διαφορές. Κάτι που πρόσεξα είναι ότι η Ιταλική και η Ιαπωνέζικη έχουν βιδωτά καπάκια. Αυτή που εγώ έχω τώρα (πιθανώς Ταιβάν; ) έχει πατητά. Η πρώτη που είχε η μηχανή όταν την πήρα είχε κι εκείνη βιδωτά. Δεν ξέρω παντως αν αυτό ειναι ασφαλες κριτήριο για να τις ξεχωρίσεις.
Τέλος πάντων, εγώ 90+ ευρω για μια μπαταρία ανοιχτού τύπου δε δίνω με την καμία!!!
Ιταλέζικη, να μη σου πω και Ταιβανέζικη!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2010, 12:29:15 μμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος leont@s

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #47 - : Οκτώβριος 06, 2014, 11:18:31 πμ »
Επειδή έφτασε ο καιρός για αλλαγή μπαταρίας, θα ήθελα τις προτάσεις σας καθότι άσχετος με τα των μπαταριών.
Προσπάθησα να βρω μια άκρη ψάχνοντας αλλά χάθηκα στα ανοιχτού τύπου , κλειστού  τύπου , Gel κτλ.

Και επειδή ο πήγασος είναι λίγο ευαίσθητος με τα ηλεκτρικά του , θα ήθελα την βοήθεια σας
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα .... είναι αυτή που ήδη έχεις .

*

Αποσυνδεδεμένος leont@s

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #48 - : Οκτώβριος 07, 2014, 10:21:46 πμ »
Οι μπαταρίες Odyssey τελικά , αν αποφασίσεις να πληρώσεις το κάτι παραπάνω , αξίζουν;
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα .... είναι αυτή που ήδη έχεις .

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #49 - : Οκτώβριος 07, 2014, 10:27:42 πμ »
ειναι  οτι  καλυτερο !!! :kalo:   αλλα  πρεπει  να  κανουν  οι  διαστασεις  :( και  εγω  κοιταζα  για  το CAPO   αλλα  δεν  :(

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #50 - : Οκτώβριος 07, 2014, 11:13:18 πμ »
Και εγω που τις κοιτουσα καποια εποχη, δεν ταιριαζαν στον χωρο του capo.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος leont@s

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #51 - : Οκτώβριος 07, 2014, 12:03:12 μμ »
Οπότε, αφού υπάρχει χωροταξικό πρόβλημα με τις Odyssey ποια ήταν η επόμενη σας επιλογή;
Τώρα έχω Υuasa . Παραμένω ;


Και εγω που τις κοιτουσα καποια εποχη, δεν ταιριαζαν στον χωρο του capo.


Δεν έχω Capo . Λες να ταιριάζει στον πήγασο;
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα .... είναι αυτή που ήδη έχεις .

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #52 - : Οκτώβριος 07, 2014, 12:06:00 μμ »
Εαν την κυκλοφορεις τακτικα, βαλε μια φθηνη που θα σε βγαλει 2 χρονια περιπου (40euro). Μετα πετα την και παρε αλλη. Σαν τα υγρα φρενων ενα πραγμα :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #53 - : Οκτώβριος 09, 2014, 08:22:34 μμ »
Στο Τυοno εβαλα vartaστα 45 euro και ειμαι πολυ ευχαριστημενος

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #54 - : Οκτώβριος 09, 2014, 11:32:55 μμ »
εγω παιδια εχω μια bosch ανοιχτου τυπου την οποια την κοιταω συχνα από υγρα και με εχει βγαλει σπαθι απ το 2009 που την εβαλα!!!
θανασης  ΛΑΜΙΑ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης