0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Ατερμονας pegaso 650ie
« - : Ιανουάριος 10, 2017, 09:21:15 μμ »
 Παιδιά γεια χαρά και χρόνια πολλά σε όλους και το 17 πάντα όρθιο όπως εμείς.
Μου έτυχε κάτι το οποίο πιθανά να τύχει και σε άλλους και όπως μου είπαν στον @ρμ@κολ@, τέρμα το ανταλλακτικό από την εταιρεία μαμά.
Αρτέμονας κοντέρ 2ος.
Φαίνεται το έχει τάμα να χαλάει κάθε 50-60.000 χλμ (ναι το φτερωτό άτι 0ησε κοντέρ χωρίς χοντρές βλάβες... φτου φτου φτου).
Μου δίνει λοιπόν ένα μεταχειρισμένο για 20 ευρΑ το οποίο λέει ότι είναι το ίδιο.
Μόνο που όταν πήγα να το μοντάρω ήταν το ίδιο άλλα καθρέφτης... η ντίζα κούμπωνε από την απέναντι μεριά. Δηλ. αντί για b ήταν d.
 Κατά τ' άλλα ΟΚ.
 Κάνω δοκιμή και δουλεύει. ΟΥΠΣΣΣσσσςςςς... τι είναι αυτό ????  4.000στρ και 80-85χλμ/ωρα ????? Νόμιζα ότι πριν είχα 110.
 Κάνω 12 χλμ, μετρά 8.5 περίπου το κοντέρ (το πλαστικό γρανάζι είχε νομίζω 17 δόντια αντί 22).
 Τα παίρνω κρανίο και ετοιμάζομαι να πάω πίσω το ανταλλακτικό, αλλά ξαφνικά μου έρχεται η ιδέα η τρελή.
 Αφού ταιριάζει κράτα το για ώρα ανάγκης και επισκεύασε το παλιό.
 Κατ' αρχήν. Η ζημιά γίνεται στο πλαστικό γρανάζι που περιστρέφει τον μεταλλικό άξονα (1η φώτο) που περιστρέφει τη ντίζα του κοντέρ.
 Αλλά γιατί? Απ' ότι είδα και δοκίμασα όταν το γρανάζι ακολουθεί την πρόσθια κίνηση της ρόδας, σπρώχνει τον μεταλλικό άξονα προς την ντίζα, όπου έχει επαφή μέταλλο με μέταλλο και αν είναι καλά γρασαρισμένο δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν όμως πάμε προς τα πίσω, τότε ο άξονας πάει προς τα μπρος-κάτω και τρώει -παρά τα γράσα- το πλαστικό του ατέρμονα, οπότε δημιουργείται ένα κενό και τζόγος.
 Τότε στραβοπατάνε τα δόντια και τρώγεται το πλαστικό. Για την ακρίβεια το μισό κάτω των δοντιών. (Ξέχασα να το βγάλω φώτο πριν το πασπατέψω, αλλά νάτο κομμένο στη 2η φώτο και δίπλα το υπόλοιπο με τα καλά δόντια (χωμένο μέσα σε μια πλαστική σωλήνα -θα πω πιο μετά-).
 Λοιπόν πως έγινε η ιστορία.
 Πρώτα έκοψα το φαγωμένο κομμάτι τελείως παράλληλα με τη βάση (πολύ βασικό το παράλληλα). Χρησιμοποίησα το πιστό μου Dremel και τα διάφορα του μπινελίκια και μετά το λείανα απαλά με φαγωμένο γυαλόχαρτο 100αρι.
 Μετά από πολλές μετρήσεις διαστάσεων ηλεκτρολογικών σωλήνων, κατέληξα σε KOUVIDI Φ32 βαρέως τύπου, που έχει Φ εσωτερική περίπου όσο το εξωτερικό του πάνω μέρους του γραναζιού που δεν έχει δόντια και είναι πιο στενό από το οδοντωτό μέρος.
 Εδώ πάλι προσοχή.
 Κόβουμε ένα κομμάτι περίπου 20 cm από τη σωλήνα (20cm για να μπορούμε να την κρατάμε πιο μετά) προσέχοντας η μια άκρη να είναι κομμένη ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΘΕΤΑ. Τρίβουμε ελαφρά με γυαλόχαρτο το εξωτερικό μέρος του γραναζιού που είναι χωρίς δόντια, το εσωτερικό του κάθετα κομμένου της σωλήνας και βάζουμε εποξική κόλλα 2 συστατικών στο εξωτερικό του γραναζιού, εκεί που το τρίψαμε. Μετά με θερμοπίστολο ζεσταίνουμε προσεκτικά τη σωλήνα να μαλακώσει στην κάθετα κομμένη μεριά και την φοράμε στο γρανάζι όπως στη 2η φώτο. Αν χρειαστεί τη χτυπάμε ελαφρά από πάνω με ένα σφυρί, σκουπίζουμε ότι κόλλες βγαίνουν μέσα και έξω και αφήνουμε να στεγνώσει.
 Μετά ξανακόβουμε από το κάτω μέρος του γραναζιού προς τη σωλήνα, πάλι τελείως κάθετο κόψιμο, στα 22mm.
 Επειδή εκεί που φόρεσα τη σωλήνα, εσωτερικά δεν είχε το ίδιο πάχος και αντοχή, έβαλα πάλι κόλλα και κόλλησα 2 ταινίες μεταλλικές κομμένες από ένα μπουκάλι σπρέι και μετά έκανα αντιδιαμετρικά δυο εγκοπές πλάτους περίπου 5 δοντιών και βάθους 4mm και κάτι ψιλά. Και τέλος με το τροχάκι του Dremel επέκτεινα τις εγκοπές μέχρι το αρχικό πλάτος και κάτι και ευθεία (δεν χρειάζεται καμπυλότητα) και τις λιμάρισα με τριγωνική μικρή λίμα, 3η φώτο. Όταν γίνουν οι εγκοπές δοκιμάστε την κίνηση του γραναζιού και προς τις 2 κατευθύνσεις και όπου βρίσκει αντίσταση λιμάρετε την εγκοπή λίγο ακόμα.
 Ξέχασα να πω, πριν τη δοκιμή, κάντε μια μικρή τρυπά στο πλαστικό στη βάση του άξονα και βάλτε μια μικρή βίδα (έβαλα μια λαμαρινόβιδα από αυτές των ηλεκτρονικών συσκευών, όχι μυτερή) ώστε ο άξονας να μην παίζει πάνω κάτω αλλά να γυρνά ελεύθερα.
 Μετά βάλτε από πάνω λίγο αλουμινόχαρτο, για να μη κολλήσει ότι πλαστικό ή άλλο καπάκι της φορέσετε στο κεφάλι, ώστε αν χρειαστεί να μπορεί να βγει χωρίς να κολλήσει στη βίδα και να ξαναρυθμιστεί, 4η φώτο.
 Καπακώστε, βάψτε 5η φώτο, μοντάρετε, έτοιμο.
 Τώρα 15 μέρες δουλεύει κανονικά. Αν έχεις τα υλικά και γνωρίζεις ήδη τον τρόπο δεν είναι ούτε μια μέρα δουλειά. Καλά κουράγια σε όποιον τα χρειάζεται.


Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ατερμονας pegaso 650ie
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 10, 2017, 10:07:35 μμ »
Πολύ καλή δουλειά έκανες. Ενημέρωνε μας πώς συμπεριφέρεται εν καιρώ. Καλώς ήρθες κιόλας :)


PS. Είναι λίγο δυσνόητο το κείμενό σου γιατί του λείπουν μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Ατερμονας pegaso 650ie
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 11, 2017, 12:48:23 μμ »
 Καλώς σας ξαναβρήκα.
Δεν είναι η πρώτη μου φορά στο forum. Είχα γράψει παλαιότερα κάποια πραγματάκια για φώτα και λάστιχα, τα οποία μετά τα θέματα του site χάθηκαν.
Sorry για τις φώτο, το ξέρω, υπήρχαν και άλλες αλλά όταν η γυναικά βάζει χέρι στο pc ενώ μοντάρεις, οι φώτο χάνονται ως δια μαγείας  :cry: .
Αν υπάρξει πρόβλημα ή κάτι καινούργιο θα ενημερώσω.
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Ατερμονας pegaso 650ie
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 25, 2017, 02:31:17 μμ »
 Νέα νέα. Λοιπόν, η επισκευή κρατά κανονκά 15  μέρες+ και μάλιστα ίσως πολύ κανονικά, αφού – από λάθος δικό μου  :psdof: - δεν πρόσεξα ότι σκάλωσε η ντίζα του κοντέρ πίσω από την κόρνα και σχεδόν τσάκιζε όταν γύρναγα το τιμόνι οπότε το σύρμα κρακ..., και νόμιζα όταν σταμάτησε να δουλεύει το κοντέρ οτι χάλασε πάλι το γρανάζι.Αφού λοιπόν πέρασε τέτοια δοκιμή άθελα της, νομίζω πως είναι ΟΚ. Ελπίζω να μη τύχει σε άλλον, αλλά άμα τύχει, ναι φτιάχνεται.    :tez:
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης