Ακουστε πως εχει το πραγμα:
Ειναι Σαββατο απογευμα και εχω κανονισει να βγω για καφε με ενα φινο γκομενακι. Ετοιμαζομαι και κατεβαινω στο γκαραζ ολος χαρα να παρω τον πηγασο μου. Παιρνει μπρος αλλα με κατι μπουκωματα που ακουστηκαν σβηνει. "Ελα βρε καλο μου βρε χρυσο μου..." Τιποτα! Το check κανονικα, η μιζα ενταξει αλλα τιποτα! Μεχρι τοτε ειχα κανει 4000 χλμ. Την πικρα μου την φανταζεστε.
Απογοητευμενος και μην επιμενοντας αποχωρω στα ιδιαίτερα διαμερισματα μου. Αρχιζω και αναρωτιεμαι εαν η αιτια ηταν το μπανακι που της εκανα το μεσημερι ή μηπως επρεπε να ακουσω καποιοιυς που μου ελεγαν να μην παρω Aprilia;
"Ωχ -λεω-αν ειναι αυτο την στρουμφισαμε". Εντρομος μπαινω στο site και ψαχνω για βοηθεια. Ευτυχως ο Powerphot ηταν on-line και με καθησυχασε λεγοντας μου πως ηταν το μπουζι.Την στιγμη αυτη το πιο πιθανο ενδεχομενο ηταν να εχει κρατησει νερο η πιπα και να βραχυκυκλωσε.
"Με σαλιο και υπομονη..." τη Δευτερα πουρνο πουρνο κατεβαινω στο συνεργειο. "Το και Το...". Με το παλικαρι ανεβαινουμε στο σπιτι μου (απο τη μια ακρη της Λαμιας στην αλλη δηλαδη)και εχοντας μαζι μας μπουζι και εργαλεια καναμε την αλλαγη.
Και ώ το θαυμα: Η μηχανη παιρνει μπρος!!!
Το κόστος;
2 μπουζι (1 αλλαγη και 1 καβατζα)+ εργατικα + επισκεψη κατ' οικον =10 Ε!!!!!!!!!!!!!!!!
Μεχρι εδω καλα.
Κοιταζοντας το μπουζι διαπιστωσαμε πως η παρουσια υγρασίας απο την μερια του ηλεκτροδιου (απο μέσα στο κινητηρα δηλαδη) ηταν περισσοτερο απο εντονη. Το μπουζι ηταν καταμαυρο και με με μια υγρη επικαλυψη ομοια με γρασσο. Η διαγνωση του μηχανικου ηταν πως αιτια ηταν το νερο στη βενζινη.
Για να σας πω την αληθεια στην αρχη δεν τον πιστεψα. Απο το ιδιο πρατηριο βαζω βενζινη και στο αυτοκινητο και αν υπηρχε θεμα νοθειας θα φαινοταν στους αισθητηρες Λ οπως και ειχε γινει στο παρελθον. Υπεθεσα πως εαν ηταν αυτο το αιτιο θα την είχα πατησει σε καποιο πρατηριο στην Αθηνα.
Ελα ομως που ακριβως σε 2 βδομαδες παρουσιαζει το ιδιο πραγμα! Ακομη πιο μαυρο το μπουζι. Και αφου μεχρι τοτε δεν ειχα ξαναγεμισει βενζινη πειστικα πως αντι για αμολυβδη μου εβαζαν νερο βρυσης. Αλλαζοντας το μπουζι και επισκεπτομενος την αντιπροσωπεια το βαζουμε κατω και το κανουμε check με το axone. Ολα καλα με το μιγμα και το injection.
Αρα οντως εφταιγε η βενζινη.
Βαζοντας ενα βελτιωτικο στο ντεποζιτο και με χρηση 100αρας για τα επομενα 2 γεμισματα ολα πανε ρολοϊ. Απο τοτε και μπανιο την εκανα και ταξιδι. Κανενα προβλημα.
Γι' αυτο ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΕΤΕ!
Υ.Γ. : Στο επομενο service που θα αλλαξω μπουζι ενδεικνυται να βαλω Spilfire, Bosch,ιριδιου ή κατι αλλο;