το προηγουμενο σαββατο με προδωσε το βεντηλατερ παιδια.υπηρχαν διαστηματα που εβγαζε μια κραυγη αγανακτησης το τελευταιο διαστημα,εριξα λιγο σπρει αλλα δεν χαμπαριαζε.το σαββατο λοιπον τυχαινω σε κινηση και βλεπω τον κελσιο στα καγγελα!!! :psdof:λογο του οτι στις 36.000 klm εχω καψει 2 φορες φλατζα εχω παντα το νου μου στη θερμοκρασια την γλητωσα αυτη τη φορα.βεντηλατερ ουτε καν.γεφυρωνω τη βαλβιδα...αδιαφορε
:ι,στη πρωτη σφαλιαρα ψιλογυρναει και σταματαει,στη δευτερη ξυπνησε
(ευτυχως για το καλο του
)μετα απο δοκοιμες μπηκα στη διαδικασια,εψαξα πηρα ενα μεταχειρισμενο απο πειραια(με δοκοιμη)στις 10 φορες δουλευε τις 2 οταν το εβαλα(μιλαμε για γκαντεμια
).επειτα απο ψαξημο βρηκα της spal(καινουριο).στα αυτοκινητα εχουν βγει παλικαρια οσα εχω βαλει.πραγματικα συνφορουμητες πρωτη φορα ειδα την θερμοκρασια να γκρεμιζεται με το αναμα του βεντηλατερ.δεν συγκρινεται με το εργοστασιακο...νιωθεις τον αερα στο ποδι οταν παιρνει μπροστα
.μπηκα και στη διαδικασια να βαλω και διακοπτη,για να προλαβαινω τη θεμοκρασια στην κινηση σε φυσιολογικα επιπεδα.απλο πολυ...απο τον διακοπτη ενα καλωδιο στο σασι και ενα στο μαυρο/ασπρο της βαλιδας.για το μονο που ανησυχω ειναι τα αμπερ που καταναλωνει(το γνησιο δεν γραφει ποσα ειναι)μηπως ζοριζεται ο ανορθωτης με φωτα το βραδυ να τα βγαλει περα.το γνησιο(mitsuba)δεν γραφει τιποτα.