0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

THEODOROS

Κοφτης Πηγασου
« - : Μάρτιος 14, 2006, 03:53:48 μμ »
Τωρα τελευταια ειδα οτι ο Πηγασος στην 1η και 2η ταχυτητα στις 6000 σαλ μπαινει ο κοφτης κατα καποιο τροπο.
Δηλ. το μοτερ δεν μπορει να αναβεσει αλλο στροφες. Σκορτσαρει λες και μπηκε στον κοφτη.

Πρεπει να τονισω οτι το μοτερ εχει 10000χλμ και εχω αλλαξει 2 φορες μπουζι (με αφησε στο δρομο. Τα 2 επειτα απο εξαρμωση βρεθηκαν σε κακη κατασταση, μαυρα). Τα μπεκ βγηκαν και καθαριστηκαν. Το ενα βρεθηκε βουλωμενο. Το 2ο οχι και στην καλυτερη δυνατη κατασταση.

Ο μαστορας που το πηγα και εκανε τους ανωτερω καθαρισμους/επισκευες δεν μπορει να μου πει τι γινεται (και μπαινει ο κοφτης στις 6000σαλ μονο στην 1η & 2η) και μαλιστα το φαινομενο του συμβαινει 1η φορα. Λεει οτι ειναι ηλεκτρικο το προβλημα αλλα δεν ξερει που!!!!

Καποιος ξερει να μου πει τι γινεται ????????



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 14, 2006, 04:18:57 μμ »
Παράθεση

NTONTOS wrote:
Καποιος ξερει να μου πει τι γινεται ????????


Θα έλεγα όταν.....αυτός ο "κάποιος" σου πει να μας πει και λίγα περισσότερα πράγματα για τον "κόφτη" γενικά :-D


Αν δεν βαριέται ε? :-D

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 14, 2006, 09:21:58 μμ »
δεν βαριεμαι νικολα    

λοιπον καταρχην ο κοφτης δεν ειναι κοφτης χιλιομετρων αλλα ειναι προστασια κινητηρα.δηλαδη το προγραμμα (του εγκεφαλου) κοβει το ρευμα ηλεκτρονικα σε ενα καθορισμενο ,απο τον κατασκευστη ,οριο γιατι απλα ο κινητηρας δεν μπορει να "στροφαρει" αλλο με ασφαλεια δηλαδη μπαινει στην κοκκινη περιοχη.

το οριο του πηγασου ειναι 7500 νομιζω...αν θυμαμε καλα

για τα μπεκ που λες μου φενετε πολυ δυσκολο να ειχανε σχεδον βουλωσει μεσα σε 10000 χιλιομετρα.οτι σκουπιδι και να εχει το τεποζιτο δεν γινετε να φτασουν στα μπεκ γιατι περνανε απο δυο φιλτρα.μια σιτα στην εισοδο της τρομπας και ενα φιλτρο στην εξοδο της.αυτο που δεν μπορει να φιλτραρει ειναι το νερο.εκει εχουμε το προβλημα γιατι δεν μπορουν να το ψεκασουν τα μπεκ.

για να φτασει ομως το νερο σε επιπεδο να το ρουφηξει η τρομπα βενζινης χρειαζετε τουλαχιστον 80 με 100ml και παλι λογω ειδικου βαρους το νερο θα καθετε κατω,σε καμια λακουβα ομως,και δεν εχουμε και λιγες μπορει να ρουφηξει κατι.
τα 100ml νερο ειναι παρα πολυ μεγαλη ποσοτητα για να γινει στους ανεφοδιασμους που χρειαζοντε για να γινουν τα 10000 χιλιομετρα και δεν ενοειτε πως θα βαζεις παντα χαλια βενζινα.

οποτε το προβλημα ειναι αλλου
δεν ειναι ηλεκτρικο.

ειναι θεμα ρυθμισης

ναι ναι καλα ακουσατε για ακομα μια φορα ειναι θεμα ρυθμισης :-D  :-D  :-D

πρεπει να γινει σωστο σεταρισμα στις παραμετρους του γκαζιου αλλα και στο μιγμα ενοειτε.να εξηγησω περισοτερα ειναι λιγο δυσκολο γιατι να τα διατυπωσω με λογια αλλα και για να γινει και κατανοητο θελει αρκετο μα αρκετο χρονο...

θα θελα να το δω το μηχανακι σου ,αν θελεις βεβαια, φιλε NTONTOS για να σου πω ακριβως τι γινετε ...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 14, 2006, 09:23:07 μμ »
Πριν επιληφθεί ο ειδικός του θέματος, να πω ότι είναι πολύ παράξενο να το κάνει μόνο στις δυο πρώτες ταχύτητες γιατί νόμιζω ότι ο εγκέφαλος δε γνωρίζει τι ταχύτητα έχεις μέσα (πλην της νεκράς). Πάντως, να σημειώσω ότι η απόκριση του στροφομέτρου στους Πήγασους είναι τόσο αργή (ειδικά όταν έχει κρύο!) που με πρώτη που ανεβάζει γρήγορα στροφές χτυπάς τον κόφτη ενώ ο δείκτης είναι ακόμα στις 5000-5500σ.α.λ και ανεβαίνει! Πιάνοντας κόφτη με τρίτη (πράγμα όχι πολύ εύκολο μέσα στην πολη) το στροφόμετρο "προλαβαίνει", δείχνοντας 7.500σαλ (ακριβώς πριν το κόκκινο).
Φαντάζομαι ότι το όργανο έχει στον άξονα κίνησης της βελόνας κάτι σαν...λάδι για να μην μπορεί να κινηθεί απότομα η βελόνα και να μην παίζει πάνω κάτω σαν των παλαιών ταξί! Αλλά το παράκαναν, ίσως έβαλαν μέλι αντί για λάδι!

Πρόβλημα αντίστοιχο με το δικό σου είχα διαβάσει ότι είχε κάποιος (με Πήγασο καρμπιρατέρ) και έφταιγε λέει ο ανορθωτής (!) γιατί δεν μπορούσε να αντέξει τη μεγαλύτερη ισχύ ρεύματος που καταναλώνει το μπουζί στις υψηλές στροφές, όπου πετάσει σπινθήρα με μεγαλύτερη συχνότητα. Έχει μια λογική, αλλά μου φαίνεται μάλλον χλωμό - πόσο ρεύμα τραβάει πια το μπουζάκι;

Αλλά τι σκάμε; Αφού σύντομα θα μας λύσει τις απορίες ο Απρίλια-Εξπέρ!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 14, 2006, 09:38:33 μμ »
...και μια και λέμε για κόφτες, ο Πήγασος με το καρμπιρατερ είχε κόφτη; Το στροφόμετρό του μάλιστα τελείωνε στις 11.000!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 14, 2006, 09:51:30 μμ »
πολυ σωστα ειπες χαρη για τα οργανα του πηγασου.επρεπε να το αναφερω αλλα τα λεγομενα του ντοντος  μου εδωσαν να καταλαβω οτι στις 6000 δεν μπορει να ανεβασει αλλο και οχι οτι ρεταρει με τον γνωστο διακεκομενο τροπο του κοφτη.

η 1η και η 2η ταχυτητα λογω μικροτερης σχεσης ,ανεβαζει ο κινητηρας πιο γρηγορα στροφες απο οτι το στροφομετρο μπορει να δειξει και αυτο γιατι το στροφομετρο ειναι με ντιζα και δουλευει επαγωγικα με περιστρεφομενο  μαγνητη μεσα σε ενα σιδερενιο κελυφος και  οχι ηλεκτρονικο οπως εχουν τα περισσοτερα μηχανακια.

αυτο που εγραψες για τον ανορθωτη ισχυει αλλα η εξηγηση ειναι λαθος.το μπουζι δεν καταναλωνει καμια ισχυ μιας και δουλευει με υψηλη ταση (καπου 18 με 22000 volt) και με μηδαμινη ενταση.

υπαρχουν τρεις περιπτωσεις χαλασμενου ανορθωτή

η μια ειναι να καει και να μην φορτιζει καθολου, να ναι νεκρος δηλαδη

 η αλλη ειναι να βραχυκυκλωσει και να σηκωνει αντισταση ακομα και με σβηστο κινητηρα, εκει ξεφορτιζει την μπαταρια για πλακα

και η αλλη ειναι να υπερφορτιζει, να ξεπερνα δηλαδη το οριο των 14,5-14,8 βολτ και να φτανει 16 17 και 18 εχω δει.

οταν θα γινει αυτο, επειδη το ρευμα ανεβαινει αναλογα με τις στροφες του κινητηρα, στις χαμηλες ,μεχρι τις 3000 θα εχουμε ρευμα φορτισης στα ορια το μηχανακι θα δουλευει κανονικα
απο εκει και πανω ομως αν θα ανεβουν οι στροφες θα ανεβει και το ρευμα και επειδη η ηλεκτρονικη η ο εγκεφαλος δουλευει μεχρι ενα οριο περιπου 15βολτ επεμβαινει ενα κυκλωμα προστασιας  και ρεταρει το μηχανακι για να μην ανεβαζει στροφες και τα καψει ολα για ολα.

εαν τον ρωτησεις θα δεις οτι οταν αναβε τα φωτα,ζητουσε ρευμα απο το κυκλωμα δηλαδη και επεφτε καπως η ταση τοτε το μηχανακι δουλευε εως τις 5000  με κρατημενη την μεγαλη σκαλα των φωτων

περιτο να πω οτι και την μπαταρια της εκανε τετοιο sex που εξαφανιζοτανε τα υγρα της σε χρονο dt

αυτα....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 15, 2006, 09:27:29 πμ »
ειχε κοφτη χαρη αλλα οχι με διεκκεκομενη λειτουργεια αλλα με μεταβολη του αβανς.

ο πηγασος του 92 με 94 που ηταν 600cc και ειχε ιμαντα για την κινηση του εκκεντροφορου στροφαριζε στο εκπληκτικο νουμερο των 10500 με 11000 στροφες το λεπτο.

οσοι ειχαν την τυχη να οδηγησουν τετοιο εργαλειο θα μεναν με το στομα ανοικτο....(απο την ιλιγγιωδη επιταχυνση) :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

*

THEODOROS

Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 15, 2006, 03:42:03 μμ »
Σε ευχαριστω ολους, για τις πληροφοριες και το ενδιαφερον.  
bill Θα φερω το μηχανακι για CHECK-UP. Νομιζω οτι εισαι στο SCOOT σωστα???? Αν ναι, τον πηγασο τον πηρα απο εκει.
Γενικα ειμαι υπομονετικος τυπος αλλα αρχιζω και στροφαρω σιγα σιγα.  

Τωρα για τα μπεκ επειδη τα καθαρισε φιλος μου (αυτος που εχει το μηχανημα με τα U/S και οχι ο μαστορας που το χειρουργησε) και μου ειπε, οτι το ενα ηταν βρωμικο.

Ο ανορθωτής μετρηθηκε και βρεθηκε γυρω στα 14,5V. Το μοτερ μετα απο τις 6000 σαλ δεν ανεβαζει αλλο και κανει μεγαλες διακοπες σαν να μπαινει στον κοφτη. Ο χειρουργος εχει σηκσωσει τα χερια ψηλα γι αυτο.

Το μπουζι που τωρα εχει επανω, ειναι το τριτο στη σειρα. Τα αλλα 2 αλλαχθηκαν σε διαστημα  περ. 3 εβδ. λογω αρκετης καπνας. Αυτο που του ελεγα και ειναι εμφανες ειναι οτι το μηχανακι θελει ρυθμιση στο συστημα τροφοδοσιας/ψεκασμου.  Καπου εκει εντοπιζω εγω το προβλημα

Θα τα πουμε απο κοντα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 15, 2006, 06:25:09 μμ »
Ναι, αλλά όχι να λύσετε το πρόβλημα "μυστικά"!!! Περιμένουμε αναλυτικότατη ενημέρωση για το πρόβλημα και τα αίτιά του!  :-D
Masquerade

*

kyr1242

Απ: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 17, 2010, 07:01:01 μμ »
Γνωριζει κανεις τελικα πως λυθηκε το προβλημα του ΝΤΟΝΤΟ γιατι εχω το ιδιο σχεδον προβλημα μια εχω κοφτει στις 6300σ.α.λ και αλλοτε στις 7200σ.α.λ  :pray: :pray: το μηχανακι ειναι ρυθμιζμενο προσφατα στον αρμακολα πριν 1500χιλιομετρα αλλα το πηρα με ρελαντι στις 2000 στροφες. Αξιζει να το ξαναπαω για ρυθμιζμα η δεν φταιει αυτο??Αν ναι αυτη την φορα λεω να δοκιμασω την τυχη μου στον περρο στην πλακεντια!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Κοφτης Πηγασου
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 17, 2010, 09:45:05 μμ »
Γνωριζει κανεις τελικα πως λυθηκε το προβλημα του ΝΤΟΝΤΟ γιατι εχω το ιδιο σχεδον προβλημα μια εχω κοφτει στις 6300σ.α.λ και αλλοτε στις 7200σ.α.λ  :pray: :pray: το μηχανακι ειναι ρυθμιζμενο προσφατα στον αρμακολα πριν 1500χιλιομετρα αλλα το πηρα με ρελαντι στις 2000 στροφες. Αξιζει να το ξαναπαω για ρυθμιζμα η δεν φταιει αυτο??Αν ναι αυτη την φορα λεω να δοκιμασω την τυχη μου στον περρο στην πλακεντια!!
Για τον ΝΤΟΝΤΟ δεν ξερουμε αν έχει ακόμα πηγασο η και απριλια.
Το ποστ ειναι τεσσάρων ετών και δεν έχει σχολιαστεί απο τον δημιουργό του απο τότε.
Αν θες μπορείς να κάνεις μια καλή ανάλυση στα γραφόμενα του bill μια κι είναι διαχρονικά θα έλεγα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης