0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

mixalis_navy

λαδια
« - : Μάρτιος 25, 2010, 11:59:13 μμ »
υπαρχει περιπτωση εαν εχουν μπει παραπανω λαδια στον πηγασο και μετα απο μεγαλη βολτα να κανει υπερχειληση?
αν ναι απο που?



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: λαδια
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 26, 2010, 06:53:07 πμ »
σου πετάγονται στη μούρη ας πούμε κατι ελαχιστες σταγονιτσες και ψάχνεσαι να βρεις το απο που σου ερχονται..????? να υποθεσω..??? :thnk:


Υ.Γ.
κρυο μοτορι ξεβιδωσε την τάπα λαδιού από πάνω και δες Min / max...

ε..φυσικά καποιος μπορεί να εβαλε πολύ περισσοτερο λαδι... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 26, 2010, 10:14:35 πμ »
Θα σε διορθώσω! Με πολύ καλά ζεσταμένο το μοτοσακό θα πρέπει να ελέγξει και η στάθμη να είναι μεταξύ μιν και μαχ και ιδανικά κοντά στο max.
Και μιας που θα βγάλεις το δείκτη/τάπα, ρίξε μια ματιά και στο λαστιχάκι στεγανοποίησης που έχει...
Δεν ξέρω από που τα ξερνάει άμα τον παραγεμίσεις, αλλά ξέρω ότι το να τον παραγεμίσεις είναι η νο1 παγίδα όταν αλλάζεις λάδια. Αν δεν ξέρεις από εμπειρία πόσο ακριβώς λάδι πρέπει να βάλεις, επιβάλλεται να βάλεις σε πρώτη φάση κάπου 1,4-1,5 lit, να κάνεις μεγάλη βόλτα, να ξαναμετρήσεις και να προσθέσεις μέχρι κοντά στο max.
Masquerade

*

LOCO

Απ: λαδια
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 26, 2010, 11:32:25 πμ »
Ετσι ειναι.
1500ml - βολτα - 700ml (800 με αλλαγη φιλτρου) - βολτα - ελεγχος
Εχε παντα ενα ογκομετρητη υγρων (εγω εκλεψα ενα ντιζαϊνατο απο τη γυναικα μου  :a20) και εισαι σιγουρος.

*

mixalis_navy

Απ: λαδια
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 26, 2010, 12:14:22 μμ »
καλα αυτα αλλα δεν ξερει κανεις αν και πως κανει υπερχειληση ε?
λαδια αλλαξα πριν 1000 χιλιομετρα. παλι? θα τα αλλαξω αν βρω τα silcolene. ( που εισαι zachs )

και κατι αλλο παιδες. αν βαλω πιο πυκνο λαδακι θα μαλακωσει καθολου το κιβωτιο ταχυτητων?
τι προτεινετε?

*

LOCO

Απ: λαδια
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 26, 2010, 12:42:24 μμ »
Υπερχειληση δε νομιζω πως εχει στο λαδι. Εκτονωση εχει δεξια στον κυλινδρο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: λαδια
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 26, 2010, 02:18:02 μμ »
αν δε σου μαλακώσει και με τα silK μην παιδεύεσαι άλλο δεν πρόκειται να μαλακώσει.. πρεπει να συνηθισεις στην ιδεά ενος βαρβαρου βαυαρικού κινητήρα... :D :bye:

*

mixalis_navy

Απ: λαδια
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 26, 2010, 02:33:19 μμ »
Πολυ βαρβαρος! μ'αρεσει ομως!
τεσπα. επειδη θελω να βαλω πιο πυκνο λαδι ποιο να βαλω? ( απο silcolene )
μηπως με πιο πυκνο λαδι εχω αρνητικα αποτελεσματα στην αποδοση του κινητηρα?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 26, 2010, 02:48:58 μμ »
πρεπει να συνηθισεις στην ιδεά ενος βαρβαρου βαυαρικού κινητήρα... :D :bye:

Θα διαφωνήσω εκ νέου!!  :P :D
Το κιβώτιο του δικού μου Πήγασου είναι τρελό βούτηρο, πιο μαλακό απ' όσα άλλα (3-4) μηχανάκια έχω οδηγήσει. Οι περισσότερες αλλαγές μάλιστα, αν γίνουν τη "σωστή" στιγμή δεν ακούγονται καν, λες και είναι αυτοκίνητο!
Όταν τον αγόρασα ήταν πολύ σκληρό και μεταμορφώθηκε στο πρώτο σέρβις δια παντός. Ποτέ δεν κατάλαβα με ποιο τρόπο. Που είναι δύσκολο να πιστέψω ότι μια απλή αλλαγή λαδιών έκανε τέτοια διαφορά...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: λαδια
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 26, 2010, 04:16:15 μμ »
εμενα η 1η κλασσικα και μερικεεες φορες η δευτερα ακουγόταν... (ποτε δεν εβαλα silkolene αλλα motorex).. απο εκεί και περα οντως δεν ακουγόταν και μενα οι υπόλοιπες αλλα για να ειμαι ειλικρινής δεν με απασχόλησε και πολύ ποτε, παρα μονο στην αρχη που δεν ηξερα...

τώρα πως το αντιλαμβάνεται κανεις ειανι και λίγο ζήτημα.. αλλοι μου λεγαν ωραιο σασμαν και αλλοι οτι ειναι ταλιμπάν σκετο...

πάντως για να επανελθω με λάδι λογικά θα δεις διαφορετικά.. ο,τι συνιστα ο κατασκευαστης  full ή ημισυηθετικο (καλύτερα ημισυνθετικο)  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 26, 2010, 04:41:40 μμ »
εμενα η 1η κλασσικα


Α ναι, η πρώτη εξάπαντος, εννοείται, κι εμένα ακούγεται, αλίμονο αν δεν ακουγόταν - δε θα ήταν μοτοσακό αλλά... σκούτερ!
Masquerade

*

ΒΑΣΙΛΗΣ

Απ: λαδια
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 26, 2010, 05:46:24 μμ »

Α ναι, η πρώτη εξάπαντος, εννοείται, κι εμένα ακούγεται, αλίμονο αν δεν ακουγόταν - δε θα ήταν μοτοσακό αλλά... σκούτερ!
[/quote]

 :thnk: :thnk:

*

LOCO

Απ: λαδια
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 26, 2010, 05:59:43 μμ »
O κατασκευαστης λεει 5-40w
Απο οσο ξερω πολυ λιγοι το τηρουν και μαλλον καλα κανουν. Εγω βαζω 15-50. Πιο χοντρο δε θα εβαζα ποτέ. Μην το παρακανουμε κιολας.

*

LOCO

Απ: λαδια
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 26, 2010, 06:37:18 μμ »
Τελευταια νομιζω πως η 1η ακουγεται περισσοτερο και κλωτσαει λιγο. Δεν το εκανε παντα. Χρησιμοποιω τα ιδια λαδια εδω και χρονια.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 26, 2010, 07:12:07 μμ »
Μην ξεχνάς πάντως ότι ο ήχος "γκλονγκ" της πρώτης εξαρτάται, μεταξύ άλλων, και από το εάν είναι σωστά τεντωμένη η αλυσίδα σου.
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης