Οταν θα βαλεις πίσω τις βίδες προσεχε να μην τις ζορισεις πολυ για να μην καταστρεψεις τις βόλτες.
ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΤΑΠΑ! Αλλαγή στη ροδέλα και λίγο σφίξιμο, μισή στροφή με το κλειδι αφού την έχεις σφίξει με το χέρι.
Σχετικά με την ερώτηση του Μητσάρα, στον παλιό πήγασο βάζεις το λάδι απο πάνω (περίπου 1,5 λίτρο) και μετά βαζοντας μπρος η στάθμη πέφτει καθώς το λάδι κυκλοφορεί στον κινητήρα και μια ποσότητα μένει στο κάτω μέρος του (κάπου 300-350ml). Έτσι υπάρχει χώρος να συμπληρώσεις ως το 1,7-1,8 λίτρα που είναι η συνολική χωρητικότητα μετά από αλλαγή χωρίς φίλτρο.
Αν πας να βάλεις 1,8 εξ αρχής είναι πιθανό να σου ξεχειλίσει την ώρα που γεμίζεις και να γίνουν όλα "μιμι"!
1,5 λιτράκι, γερή βόλτα να ζεσταθεί το λάδι καλά κι αμέσως μετά συμπλήρωση κοντά στο max!
SKIER: Αν ακολουθήσεις το manual την πάτησες. 2,2 δεν παίρνει ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ, ακόμα και με φίλτρο. Εφαρμόστε τη μέθοδο που λέω γιατί ειναι πολύ κακό να έχεις στάθμη πάνω απ' το max.