APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pegasakidis στις Αύγουστος 15, 2017, 07:45:11 μμ
-
Υπάρχει λόγος? Να σημειώσω ότι η στάθμη του λαδιού ήταν στο σωστό σημείο...
Λάδια 15 50
Και επίσης, λάθος μου, λάδια αυτοκινήτου...
-
Να παραθέσω ότι τα χλμ είναι 48 χιλιάδες και κάτι...
Έχει φτάσει το σέρβις βαλβίδες και μείγμα...
Περιμένω τον Σεπτέμβριο επειδή θα κατέβω Αθήνα και θέλω να πάω στον γιατρό τον bill μας...
Παρεπιπτόντως, μου ανάψε στιγμιαία το λαμπάκι του λαδιού και έτσι το κατάλαβα!
Και ανοίγοντας το φίλτρο τα λάδια ήταν εκεί....
😰
giving up is not an option
-
Στο προηγούμενο μηχανάκι που είχα (wrf 450) ήθελε καθάρισμα το φίλτρο όπως καισε όλα τα μοτο ιδικά σε περιόδους σκληρής χρήσης το φαινόμενο γινόταν εντονότερο, στο tuono δεν μου έχει συμβεί ακόμα με το που το πείρα του εκανα ενα πολυ καλο καθάρισμα (μπορεί να μην είχε καθαριστεί ποτέ πρίν) μονο εγω έλειπα απο μέσα αλλά περισότερο σκόνη και βρόμα είχε παρα λάδι μου
-
Εννοείς το φίλτρο λαδιού σωστά?
-
:thnk: Οχι του αερα λεω ,εσύ τι κατάλαβες απο το λαμπάκι του λαδιού με μπερδέψες κάπως
-
Και να ξέρεις οταν καθαρίσεις το φίλτρο σου που θέλει καθάρισμα βγάλε τα λάδια απο μεσα πλύνε το με πετρέλαιο φύσα το αστο να στεγνώσει και εισαι ετοιμος αν δεν το εχεις κάνει κάνε το μπορείς και μονος σου ειναι απλο και θα δείς το μηχανάκι θα πάρει ανάσα
-
Το λαμπάκι το λέω γιατί όταν αναψε, είχε πέσει η στάθμη και έψαχνα να δω που τα έχασε...και η πλάκα είναι ότι ούτε σταγόνα στο πάτωμα.. και άνοιξα τυχαία το φίλτρο του αέρα και τι να δω! Φούλ στο λάδι!
-
Πρέπει να είχε ΠΟΛΥ λάδι το φίλτρο για να σου κατεβάσει τόσο ώστε να ανάψει το λαμπάκι, δεν ξέρω αν ηταν όλο το λάδι εκεί ή πήγε κάπου αλλού ή το έκαψε ή οτιδήποτε, τωρα όλα καλά ; το καθάρισες το φίλτρο ; σου ξανάκανε κάτι παρόμοιο; ερωτήσεις καταριπάς :bigun:
-
Χάχαχα! Ακόμα δεν έχω ασχοληθεί γιατί δεν έχω χρόνο και επίσης ξεκουραζόταν 2 εβδομάδες! Ελπίζω σύντομα να ασχοληθώ!
Παρεπιπτόντως στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών δεν άλλαξα φίλτρο λαδιού τώρα που το θυμάμαι... Μήπως είναι και από αυτό? Λέω τώρα...
giving up is not an option
-
Οκ εφόσον δεν το μετακινείς, αν βρείς τι έχει γίνει μην ξεχάσεις να μοιραστείς την εμπειρία σου με εμάς καλημέρα
-
Παράλειψη μου... Δεν απάντησα.... Τελικά ήταν υπερβολικά πολύ το λάδι και έβρισκε δίοδο στο φίλτροκουτι...... Μόλις άδειασα και μέτρησα σύμφωνα με το manual, όλα μια χαρά! Παρεπιπτόντως το φίλτρο του λαδιού του σκελετού δεν πρέπει να είχε καθαριστεί ίσως και ποτέ γιατί είχε πολλές βρωμιες πριν το καθαρισω!
Και επίσης, έχανα και από το σωληνάκι αυτό που συνδέεται δίπλα από την τάπα που τοποθετούμε το λαδι και καταλήγει στο πάνω μέρος του κινητήρα όπου παρεπιπτόντως ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΑΠΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ. Και αυτό γιατί είδα ότι το λάδι από το σωληνάκι που καταλήγει στην κεφαλή του κινητήρα, αν έχει διαρροή, το λάδι οδηγείται στο πμουζι σιγά σιγά... Ε και δεν είναι το πιο στεγανό σημείο το σπείρωμα του μπουζιου! Αυτά τα ολίγα από μέρους μου!