APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: by leo στις Ιούλιος 23, 2010, 12:40:20 πμ
-
...ο κόσμος, αρκετές φορές, βλέπει με δισταγμό την επιλογή αγοράς ενός pegaso γιατί τον θεωρεί -ανυπόστατα-αναξιόπιστο (ζημιάρη) ενώ δεν είναι έτσι και δυστυχώς σε αυτό έχουμε συμβάλλει, άθελά μας, κι εμείς οι κάτοχοι που στο κάτω-κάτω τον γνωρίζουμε από πρώτο χέρι και δικαιούμαστε να έχουμε τον κύριο λόγο... (λες και οι άλλες ιαπωνικές μηχανές είναι τέλειες πλασμένες από θείο χέρι..!), λέω ότι φταίμε κι εμείς, δίνοντας ίσως λανθασμένη εντύπωση και τροφή για παρεξηγήσεις γιατί έχουμε το θάρρος να συζητούμε ανοιχτά εδώ τα προβλήματα που προκύπτουν και να προσπαθούμε να βρίσκουμε εύκολες και συμφέρουσες λύσεις σε αντίθεση με άλλους... που προτιμούν να σιωπούν τα ελαττώματα και να προβάλλουν με καμάρι, μόνο τα προτερείματα (βλέπε transalp κλπ...κλπ) με αποτέλεσμα να πετυχαίνουν έξυπνα και...γόητρο και...καλύτερες τιμές μεταπώλησης..! λες και δεν ξέρουμε τι γίνεται στα-πληθώρα-συνεργεία honda κλπ...κλπ(α...ξέχασα...αυτοί πάνε μόνο για το καθιερωμένο servis!)
....έτσι...για να μην τρελενόμαστεεεεε...
-
...συμπληρωματικά, πριν λίγες μέρες γύρισα από τρειήμερο ταξίδι (άρτα-καρδίτσα- βόλος-χωριά του πηλιίου-γύρος του παγασητικού- αγιόκαμπος- τέμπη- λάρισα-τρίκαλα-μετέωρα-ιωάννινα) 1400 χιλ. φορτωμένος με 3 μπαγκαζιέρες και εξοπλισμό κάμπινκ δεμένο με ιμάντα στην πίσω μπαγκαζιέρα, συν 145 κιλά εγώ με τη γυναίκα μου (είναι ξετρελαμένη με τον πήγασο, ούτε ν 'ακούσει-ούτε να δει τρανσάλπ), [ε..έχουν γούστο οι γυναίκες..!] οδηγώντας στις ευθείες μέσα στο λιοπύρι με 140 χιλ/ ώρα και το μόνο που ζήτησε ο πήγασος όταν επιστρέψαμε ήταν...ένα μπανάκι!
..και πιστέψτε με έχω κάνει πολλά τέτοια ταξιδάκια και μάλιστα σε χώμα (άγραφα, τζουμέρκα, αθαμανικά όρη, δρυμούς...) χωρίς ποτέ να αντιμετωπίσω το παραμικρό πρόβλημα...άλλωστε...δεν έχω βάλει ούτε οδική βοήθεια! αλλά και σορτσάκι φοράω όταν οδηγώ γιατί απλά...δεν καψαλίζομαι! από τη θερμοκρασία του κινητήρα, σε....αντίθεση με κάποιους άλλους....
{σημείωση:] πήρα αφορμή για να γράψω αυτά όταν διαπίστωσα πόσα απαξιωτικά μιλούν μερικοί σε άλλα γνωστά...φόρουμ για μας τους πηγασάκηδες.... ας είναι καλά, κουβεντούλα να κάνουμε...
-
...συμπληρωματικά, πριν λίγες μέρες γύρισα από τρειήμερο ταξίδι (άρτα-καρδίτσα- βόλος-χωριά του πηλιίου-γύρος του παγασητικού- αγιόκαμπος- τέμπη- λάρισα-τρίκαλα-μετέωρα-ιωάννινα) 1400 χιλ. φορτωμένος με 3 μπαγκαζιέρες και εξοπλισμό κάμπινκ δεμένο με ιμάντα στην πίσω μπαγκαζιέρα, συν 145 κιλά εγώ με τη γυναίκα μου (είναι ξετρελαμένη με τον πήγασο, ούτε ν 'ακούσει-ούτε να δει τρανσάλπ), [ε..έχουν γούστο οι γυναίκες..!] οδηγώντας στις ευθείες μέσα στο λιοπύρι με 140 χιλ/ ώρα και το μόνο που ζήτησε ο πήγασος όταν επιστρέψαμε ήταν...ένα μπανάκι!
..και πιστέψτε με έχω κάνει πολλά τέτοια ταξιδάκια και μάλιστα σε χώμα (άγραφα, τζουμέρκα, αθαμανικά όρη, δρυμούς...) χωρίς ποτέ να αντιμετωπίσω το παραμικρό πρόβλημα...άλλωστε...δεν έχω βάλει ούτε οδική βοήθεια! αλλά και σορτσάκι φοράω όταν οδηγώ γιατί απλά...δεν καψαλίζομαι! από τη θερμοκρασία του κινητήρα, σε....αντίθεση με κάποιους άλλους....
{σημείωση:] πήρα αφορμή για να γράψω αυτά όταν διαπίστωσα πόσα απαξιωτικά μιλούν μερικοί σε άλλα γνωστά...φόρουμ για μας τους πηγασάκηδες.... ας είναι καλά, κουβεντούλα να κάνουμε...
Αστους να λενε .....
Αστους να λενε !!!
καθε φορα που ενα πηγασακι ...κανει τα απιστευτα ...σε δρόμους ...βουνα ...λαγκαδια ...ειναι η καλυτερη απαντηση !!
Παντως τόσα χρόνια που γυρναω σε ελλαδα και εξωτερικό ...δεν εχω δει πολλα γιαπωνεζικα 650 αρια !!
τυχαιο ...δεν νομιζω ..
Παντως ο δικος μου μια χαρα με πηγε 5200χλμ περυσι ...σε μια βολτουλα της προκοπης !
-
Μετά από honda VFR, aprilia caponord, aprilia falco,
ταξίδια στο εξωτερικό και σχεδόν όλη την Ελλάδα
πάνω από 200.000 χλμ όλα μαζί,
κατέληξα οτι το καλύτερο μηχανάκι τελικά είναι ο πήγασος!
-
Αν και δεν με απασχολει τι λενε ή τι κανει καθε μηχανακι (μιας και κριτης ειμαι εγω των επιλογων μου και κανενας αλλος), αλλα:
Tα προβληματα που βγαζει ο πηγασος (μιας και μιλαμε για αυτον), εχουν να κανουν με τον κεντρικο διακοπτη και την τρομπα βενζινης (στα πιο καινουρια). Βλαβες που ναι μεν επισκευαζονται, αλλα απαιτουν διαφορετικη προσεγγιση απο την απλη διαδικασια βγαζω παλιο, βαζω ΟΕΜ καινουριο και παπαλα. Και αλιμονο σε αυτον που δεν εχει ξεστραβωθει απο το apriliabikers.gr .
Τι θελω να πω............................ Ο κολλημενος σουτζουκακιας θα βγει και θα πει για το freewind, ο γιαμαπας για το ΧΤ κ.ο.κ
Εγω προσωπικα χαιρομαι οταν εδω μεσα λετε τα καλα και τα στραβα των μηχανων δας, αλλα μην απορουμε οταν σας την λενε οι αλλοι οτι τα πηγασο βγαζουν προβληματα και μαλιστα εις τον αιωνα των αιωνων................. ;)
Προσωπικη μου αποψη η παραπανω και μαλιστα στην παρεα εχουμε ενα strada το οποιο εχει βγαλει τα μυρια των προβληματων (ειναι απλα ο ατυχος) σε αυτα τα 50000χλμ που εχει κανει. αλλα ο φιλος δεν εχει σκεφτει ουτε μια στιγμη να το δωσει.
-
κατέληξα οτι το καλύτερο μηχανάκι τελικά είναι ο πήγασος!
Περιμενω να αρχισουν οι βροχες, να λασπωσουν τα μονοπατια στη λιμνη,για να καταληξω και'γω σ'αυτο το το συμπερασμα... :D
Παντως οι πρωτες εντυπωσεις ειναι ΑΡΙΣΤΕΣ!!! ;) ;) ;)
-
Εγώ παιδιά έχω αλλάξει πολλά μηχανάκια λόγω δουλειάς και λόγω έρωτα με τους 2 τροχούς και έβγαλα το εξής συμπέρασμα!
Όλα τα μηχανάκια καλά είναι αρκεί να τα σέβεσαι.
Ναι τα Honda δεν σπάνε δεν χαλάνε!
Δύο μηχανάκια όμως μόνο ευχαριστιέμαι να οδηγώ και αυτά είναι το sportcity 250(με Jcosta) και ο Πήγασος
-
Το έχω ξαναγράψει σε άλλο πόστ στον Themis, ο Πήγασος ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ και συμφέρει άλλα απλώς καλά και άλλα πολύ καλά, το μόνο που του λείπει είναι αυτό το λίγο παραπάνω γκάζι...
KEEP PEGASING
-
Μετά από honda VFR, aprilia caponord, aprilia falco,
ταξίδια στο εξωτερικό και σχεδόν όλη την Ελλάδα
πάνω από 200.000 χλμ όλα μαζί,
κατέληξα οτι το καλύτερο μηχανάκι τελικά είναι ο πήγασος!
εντυπωσιακό αυτό που λες Γιάννη.. :ohmy: όχι οτι δεν ειχα εμπιστοσύνη στον Πήγασο, απλά μου ακουγεται...''εντυπωσιακο''..
_ _ pan46os - οντως..λιιγο παραπάνω γκαζάκι θα ήταν ιδανικό ρε γμτ....αλλά εαν το εχεις καλοστημένο, σφιχτό κτλ..κτλ.. και πας στα 170 ανετα ε.. κομμάτια να γινουν τα λίγο παραπάνω γκάζια.. και..στο κάτω κάτω... αυτα...(τα γκαζια) σε ευθείες και κοντρες-πειράγματα θα τα ζητησεις.. στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
-
.. στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
ακριβώς!!!!
-
_ _ pan46os - οντως..λιιγο παραπάνω γκαζάκι θα ήταν ιδανικό ρε γμτ....αλλά εαν το εχεις καλοστημένο, σφιχτό κτλ..κτλ.. και πας στα 170 ανετα ε.. κομμάτια να γινουν τα λίγο παραπάνω γκάζια.. και..στο κάτω κάτω... αυτα...(τα γκαζια) σε ευθείες και κοντρες-πειράγματα θα τα ζητησεις.. στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
Συμφωνώ Θέμη οτι το λίγο παραπάνω γκάζι δε χρειάζεται σε βουνό ή σε στροφιλίκι τόσο πολύ, αλλά σε ευθείες όχι μόνο όμως για τελική και κυνηγητό αλλά για καλύτερο και πιο ξεκούραστο ταξίδι για το μηχανάκι και για "εσένα" με μια ταχύτητα 150-160χλμ/ω σταθερά.
Ταξίδι άνετο κάνεις και τώρα αλλά με 130-140χλμ/ω και κουράζονται και "εσύ" και το μηχανάκι...
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
-
στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
Λες ??? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
-
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
-
ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
της μαμάς...Rotax... για να ειμαστε συγκεκριμένα...όπως και στα bmw... :bye:
τη φλάντζα τη θεωρώ γελοία πλεον... ειδικά αναλογικά με την αξιποστία και δυναμη του μοτέρ....
..αλλά αν δε ξερεις η αλήθεια εινα ι πως πληγώνεσαι.. οικονομικά και ψυχολογικά... :bye:
-
στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
Λες ??? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
α ρε σερεκλεμε...α ρε.. σερεκλεμε... :h22: :h22: :gra1 :gra1 ;)
-
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
φλαντζα κεφαλης ??
Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
Φλαντζα κεφαλης ??? :thnk: :thnk: :thnk:
Γιατι ???
Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
1999 ή 2000 δεν καλοθυμάμαι.. Εγώ με το Fazerάκι μου, ένα TDM 850, ένα R6 (με κουλό οδηγό!!!), ένα ZZR, και ένα CBR600F1 είμαστε μία ωραία παρέα που βολτάρει προς Β. Εύβοια, (ως συνήθως τότε.. :ohyes:). Εεεε κάποια στιγμή σαν παιδιά και εμείς πλακωνόμαστε στα αγαπημένα μας κλειστά κομμάτια (μετά τον Κάλαμο ..). Και ξαφνικά ένα άσπρο περίεργο πράγμα που δεν κάνει κανέναν θόρυβο και δεν ανήκει στην παρέα αρχίζει να μας καταπίνει έναν έναν και εξαφανίζεται......!!!! Στην στάση για φαγητό λοιπόν ρωτώ (μιας όλοι οι άλλοι κάνανε τον :mlk). Τι ήταν αυτό ρε μάγκες, το άσπρο που πέρασε από πάνω μας εκεί στην... κλπ κλπ????? Πιλότος ο τύπος, δεν λέω, αλλά τι ήταν αυτό??? :thnk: :thnk: :thnk:
Aprilia Pegasos ρε, μου αποκρίνεται ο ένας και για μην πετάξει το R6 του στη θάλασσα, που ήταν και στο ένα μέτρο, αρχίζει το γνωστό ποίημα ... "Ναι αλλά δεν ξέρουμε σε ποιο χλμ του χάλασε ή σε ποιο τσακίστηκε, έτσι που πήγαινε ο χάρος" Ένα πρόχειρο τζατζίκι έβαλε πλώρη προς το μέρος του κλπ κλπ κλπ :h22: :h22: :h22:
This is Pegasos :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:bye: :bye: :bye:
-
στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
1999 ή 2000 δεν καλοθυμάμαι.. Εγώ με το Fazerάκι μου, ένα TDM 850, ένα R6 (με κουλό οδηγό!!!), ένα ZZR, και ένα CBR600F1 είμαστε μία ωραία παρέα που βολτάρει προς Β. Εύβοια, (ως συνήθως τότε.. :ohyes:). Εεεε κάποια στιγμή σαν παιδιά και εμείς πλακωνόμαστε στα αγαπημένα μας κλειστά κομμάτια (μετά τον Κάλαμο ..). Και ξαφνικά ένα άσπρο περίεργο πράγμα που δεν κάνει κανέναν θόρυβο και δεν ανήκει στην παρέα αρχίζει να μας καταπίνει έναν έναν και εξαφανίζεται......!!!! Στην στάση για φαγητό λοιπόν ρωτώ (μιας όλοι οι άλλοι κάνανε τον :mlk). Τι ήταν αυτό ρε μάγκες, το άσπρο που πέρασε από πάνω μας εκεί στην... κλπ κλπ????? Πιλότος ο τύπος, δεν λέω, αλλά τι ήταν αυτό??? :thnk: :thnk: :thnk:
Aprilia Pegasos ρε, μου αποκρίνεται ο ένας και για μην πετάξει το R6 του στη θάλασσα, που ήταν και στο ένα μέτρο, αρχίζει το γνωστό ποίημα ... "Ναι αλλά δεν ξέρουμε σε ποιο χλμ του χάλασε ή σε ποιο τσακίστηκε, έτσι που πήγαινε ο χάρος" Ένα πρόχειρο τζατζίκι έβαλε πλώρη προς το μέρος του κλπ κλπ κλπ :h22: :h22: :h22:
This is Pegasos :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:bye: :bye: :bye:
Καποτε .....και λεω καποτε ....σε ενα ( το μονο ορεινό ) στροφιλικι του Καιζερσλαουτεν .....δρομος μοτορόβιος ...ντε και καλα μεσα στο δασος ...γεματο σουπερσπορτ ....δερματα ..μποτες ...στολες ...και πολλα R στα πλαστικα ...( καμμια σχεση με την επιδαυρο :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl) ......
αρκετοι ....ιδιοκτηται ....πολλων R ....χαζευαν ενα μπορντο-κιντρινο περιεργο μηχανακι ...που ανεβαινε το κλειστο στροφιλικι ....ακολουθουμενο απο ενα μαυρο ..στρωμα ...( οχι θαλασσης ντε ) ....και ενα πρασινο ...εγγλεζικο ...κατι σε ραπτομηχανη ακουγόταν ....και απορουσαν ..
απορουσαν που εχει κρυμενο το τουρμπο ..τον διαβητη ...τον χαρακα ...τον χαρτη !!
Οταν εφτασαν στην κορυφη του λοφου που ονομαζουν βουνο .....χαζευαν αυτο το περιεργο μπορντοκιτρινο μηχανακι ....με τις περιεργες πινακίδες ...
Τα πολλα R δεν κανουν ουτε τον δρομο ...ουτε τον οδηγό .......κατεληξαν ...και τουλαχιστον μερικοι απο αυτους ....αρχισαν να ψαχνουν κανα ιταλικό μηχανάκι ..ετσι να τους φυγει η πικρα !!! και να μαθουν πως ειναι η ζωή πανω σε ενα ιταλικο !! :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Καθε ομοιοτης με αληθινα πρόσωπα-γεγονότα κρίνεται συμπτωματική και τυχαία !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Να πουμε και μια αληθινή ιστορία...ετσι για το ονορε
καποτε ....πολλα SS κηνυγουσαν σε μια ελληνική πιστα ενα ...Πηγασο ...τον περνουσαν στις ευθειες επιδεικτικα !! αλλα στις στροφες ....τους επιανε ..και τους περνουσε ....
και τι ηταν ..ενα μονο ...650αρι μονοκύλινδρο ..μωρε ...των 50 αλόγων !!
That's the flying mythos !!
-
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
φλαντζα κεφαλης ??
Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
Φλαντζα κεφαλης ??? :thnk: :thnk: :thnk:
Γιατι ???
Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Saddle69 είμαι σίγουρος και ξέρω οτι έχεις διαβάσει και σε άλλα ποστ για την φλάτζα του πήγασου :ohyes:.
Εγώ τουλάχιστον σιγουρα έχω διαβάσει όπως είμαι και σίγουρος οτι με τους γράφοντες τότε που άλλαξα τη φλάτζα δεν είχαμε τον ίδιο μάστορα...άλλωστε πρίν από 5 περίπου χρόνια πόσοι να έγραφαν από την Χίο? ;) και πόσοι πήγασοι υπήρχαν στο νησί? :D (μόνο 3 ήμασταν).
-
...η πρώτη εντύπωση που άφηνε και συνεχίζει ν΄αφήνει ο pegaso στο γυναικείο πληθυσμό είναι: ....φοβερός..τέλειος... μαμάτος...κούκλος...
ενώ... στον αντρικό πληθυσμό: ...έχω ακούσει ότι βγάζει προβλήματα...λίγο χαμηλός...δεν είναι ιάπωνας...
- κι επειδή είμαι 100% άντρας και αγαπώ τις γυναίκες...! καλύτερα έναν...μαμάτο θρύλο και ζημιάρη, παρά....έναν αδιάφορο ιάπωνα με (ίσως..!) λιγότερες ζημιές....!
-
Συναδελφοι ειμαι στα 35,000km περιπου, πως θα καταλαβω για την φλατζα? Συμβαινει στους περισσοτερους?
Ρωταω γιατι με εχει πιασει μια μανια με ταξιδια, μην την παθω στον δρομο...
-
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
φλαντζα κεφαλης ??
Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
Φλαντζα κεφαλης ??? :thnk: :thnk: :thnk:
Γιατι ???
Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Saddle69 είμαι σίγουρος και ξέρω οτι έχεις διαβάσει και σε άλλα ποστ για την φλάτζα του πήγασου :ohyes:.
Εγώ τουλάχιστον σιγουρα έχω διαβάσει όπως είμαι και σίγουρος οτι με τους γράφοντες τότε που άλλαξα τη φλάτζα δεν είχαμε τον ίδιο μάστορα...άλλωστε πρίν από 5 περίπου χρόνια πόσοι να έγραφαν από την Χίο? ;) και πόσοι πήγασοι υπήρχαν στο νησί? :D (μόνο 3 ήμασταν).
Φιλτατε Πανο
Για αναρωτήσου ....ποιος ο λόγος να καει μια φλαντζα κεφαλης ???
Και αντε και καηκε ....πως ξανακάηκε ?? ( μιλαω ειδικα για μια δυο περιπτώσεις γνωστες )
Την απαντηση θα την βρείς σε αυτο που είπα πριν !!! Απλό .... ;)
-
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! :pray:
φλαντζα κεφαλης ??
Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
Φλαντζα κεφαλης ??? :thnk: :thnk: :thnk:
Γιατι ???
Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Saddle69 είμαι σίγουρος και ξέρω οτι έχεις διαβάσει και σε άλλα ποστ για την φλάτζα του πήγασου :ohyes:.
Εγώ τουλάχιστον σιγουρα έχω διαβάσει όπως είμαι και σίγουρος οτι με τους γράφοντες τότε που άλλαξα τη φλάτζα δεν είχαμε τον ίδιο μάστορα...άλλωστε πρίν από 5 περίπου χρόνια πόσοι να έγραφαν από την Χίο? ;) και πόσοι πήγασοι υπήρχαν στο νησί? :D (μόνο 3 ήμασταν).
Φιλτατε Πανο
Για αναρωτήσου ....ποιος ο λόγος να καει μια φλαντζα κεφαλης ???
Και αντε και καηκε ....πως ξανακάηκε ?? ( μιλαω ειδικα για μια δυο περιπτώσεις γνωστες )
Την απαντηση θα την βρείς σε αυτο που είπα πριν !!! Απλό .... ;)
Mαζί σου και εγώ ρε Saddle69. :D
Αλλά όταν η φλατζούλα καίγεται περίπου στις 3.500 με 5.000χλμ και η μόνη παράμβαση του μάστορα που έχει γίνει είναι μόνο αλλαγή λαδιών των 1.000χλμ, αλλά είναι καλοκαίρι με 35-39 βαθμούς θερμοκρασία κίνηση στην πόλη και το μηχανάκι είναι ακόμα στην εγγύηση(1ο εξάμηνο)? :(
Πόσο μακάκας να ήταν ο μάστορας? :thnk: ο οποίος ήταν και αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Aprilia,KTM,Triumf,Ducati? :D
-
Πανο ....
φλαντζα κεφαλης = υπερθερμανση κινητήρα !! Οποτε .....????
Και επειδη τα ματακια μου εχουν δει πολλα ...
ας πουμε ενας κορυφαιος αντιπροσωπος με κορυφαιο συνεργειο ( οχι Απριλια ) αλλα πολλων αλλων μηχανων σε επαρχιακή πολη ...εκανε σερβις σε πηγασο ...και οι 3 βαλβιδες ...ηταν σχεδον κλειστες !!!
μετα αναρωτιεσαι ....γιατι το μηχανακι δεν πηρε φωτια !!
Δηλαδη ρε συ ....εκει θα έφταιγε το μηχανακι ?? :thnk: :thnk: :thnk:
-
..................οποτε καποιος κυνηγαγε κατι ss που πηγαιναν ρελαντι στο brokeback mountain
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
-
Πανο ....
φλαντζα κεφαλης = υπερθερμανση κινητήρα !! Οποτε .....????
Και επειδη τα ματακια μου εχουν δει πολλα ...
ας πουμε ενας κορυφαιος αντιπροσωπος με κορυφαιο συνεργειο ( οχι Απριλια ) αλλα πολλων αλλων μηχανων σε επαρχιακή πολη ...εκανε σερβις σε πηγασο ...και οι 3 βαλβιδες ...ηταν σχεδον κλειστες !!!
μετα αναρωτιεσαι ....γιατι το μηχανακι δεν πηρε φωτια !!
Δηλαδη ρε συ ....εκει θα έφταιγε το μηχανακι ?? :thnk: :thnk: :thnk:
Saddle69 ξαναλέω οτι καλά και σωστά όλα αυτά που γράφεις και λες... :ohyes:
αλλά:
1.Το μηχανάκι το πήρα καινούργιο με 0χλμ.
2.Η πλήρωση υγρών έγινε παρουσία μου λόγω καλής φιλίας με τον εναν από τους δυο ιδιοκτήτες και μάστορα της αντιπροσωπείας.
3.Χέρι εκτός της αλλάγής των 1.000χλμ δεν είχε μπεί και δεν ξαναμπήκε μέχρι που άρχισε να δακρύζει η φλάτζα.
4.Υπερβολική χρήση στην πόλη από εμένα ελέω...(καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω) :D σε πολύ ζεστό περιβάλλον και όμως όταν το είδε άλλος να δακρύζει (σταμάτησα και μιλούσαμε με λειτουργία εν στάση ο κινητήρας) και από περιέργεια έσκυψε να δεί λέγοντάς μου "ρε σουρωτήρι πήρες?" η θερμοκρασία του κινητήρα ήταν 85βαθμοί.
Σε ποιό σημείο φταίει ο μάστορας? :thnk:
Υ.Γ. Για τις βαλβίδες νομίζω οτι από εργοστασίου πρέπει να είναι λίγο πιο σφιχτές έτσι ωστε να έρθουν μόνες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα σε σωστή θέση λειτουργίας διορθώνοντας παράλληλα και την κατανάλωση (χωρίς να είμαι 100% βέβαιος το λέω αυτό και αν ξέρει κάποιος με διορθώνει). :D
-
Απ'οτι εχω δαβασει και ξερω μεχρι τωρα στο σερβις των 1.000km πρεπει να ελεχθει η κεφαλη και να σφιχτουν οι βιδες εαν χρειαζεται.Ο Πηγασος σαν μονοκυλινδρο δεν αρεσκεται σε αλλαγες ταχυτητων ανω των 6.000rpm.Ο δικος μου εχει 43.000km και δεν αλλαχτηκε ακομη η φλαντζα κεφαλης.
Ας μας δωσει τα φωτα του και ο δοκτωρ bill παρακαλω.
-
Ας με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !!
Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...
Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! ;) ;) ;)
Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 ....... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Ας με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !!
Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...
Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! ;) ;) ;)
Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 ....... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
EEEEEEEEEEEEEEEEEE :mlkMAKAKApa46nos :mlk βεβαίως και εννοώ του καπακιού :a015 :a008 :a006 :a015
saddle69 :prm:bow: :bow: :bow: :bow:
-
Ας με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !!
Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...
Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! ;) ;) ;)
Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 ....... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
EEEEEEEEEEEEEEEEEE :mlkMAKAKApa46nos :mlk βεβαίως και εννοώ του καπακιού :a015 :a008 :a006 :a015
saddle69 :prm:bow: :bow: :bow: :bow:
Ρε μαν ....προσεχε λιγο τι λες .....το εβγαλες και προβλημα κιολας ....
Η φλατζουλα αυτή ......θελει την σχετική της προσοχη οταν μπαινει ....και συνισταται η αλλαγή της ...σε καθε μεγαλο σερβις ...κοστος αστειο ....1 ευρω ...ή λιγο παραπανω
αρα γυρναμε εκει που ξεκινησαμε ...στο οτι ο τυπος που στο σερβιρε ...οσο και εξουσιοδοτημενος να ήταν ....δεν το πολυπροσεξε τπ μηχανάκι σου ....μιας και αυτή η φλατζουλα ..στα χιλιομετρα που λες ....δεν χαλαει ...
Οπότε ουτε καήκε, ουτε τιποτα ...απλα την στραβοέβαλε ....και εχανες λιγο λαδάκι ....
:ohyes: :ohyes:
-
Απ'οτι εχω δαβασει και ξερω μεχρι τωρα στο σερβις των 1.000km πρεπει να ελεχθει η κεφαλη και να σφιχτουν οι βιδες εαν χρειαζεται.Ο Πηγασος σαν μονοκυλινδρο δεν αρεσκεται σε αλλαγες ταχυτητων ανω των 6.000rpm.Ο δικος μου εχει 43.000km και δεν αλλαχτηκε ακομη η φλαντζα κεφαλης.
Ας μας δωσει τα φωτα του και ο δοκτωρ bill παρακαλω.
αν τον Πήγασο ΔΕΝ τον σκίζεις.. τουτέστιν πας κάτω απο 160 και δεν σκας τααχυτητες και ολα τα σχετικά μιας...''οικογενειακής'' οδηγησης μπορεί και ποτε να μη σου καψει φλάντζα...
από την άλλη ομως.. αν το πηγαινεςι με 160-170 συνεχεια τερμα γκαζι και φορτωμένος 100 κλμ ευθεία και σε στροφιλικια το εχεις στα κοκκινα καπου μετα τις 20-25,000 προς 30,000 θα στο εμφανίσει....
είναι...καθαρά...και θέμα οδηγου... (αν και σαν κατασκευαστικο ατόπημα ισχύει ούτως ή αλλως...) :bye:
-
Για τη φλάντζα κεφαλής του Πήγασου έχει ακουστεί ότι σε κάποια (πολλά) μηχανάκια δεν είχε σφιχτεί σωστά από το εργοστάσιο η κεφαλή, οπότε υπήρχε οδηγία για έλεγχο του σφιξίματος στα σέρβις. Επίσης, κάποια στιγμή λέγεται ότι αλλάχθηκε η φλάτζα (ως ανταλλακτικό) με άλλη, καλύτερης ποιότητας.
Για την φλάτζα του ψευτοκάπακου των βαλβίδων, υπήρχε πρόβλημα σε πολλούς πήγασους και στα 6000χλμ περίπου άρχιζαν να δακρύζουν. Ωστόσο, αν το συνεργείο ήταν τυπικό και έκανε τον έλεγχο βαλβίδων στα πρώτα 1000χλμ (όπως προτείνει η Aprilia) και έκλεινε το καπάκι σωστά, το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν ποτέ.
-
Ας με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !!
Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...
Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! ;) ;) ;)
Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 ....... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
EEEEEEEEEEEEEEEEEE :mlkMAKAKApa46nos :mlk βεβαίως και εννοώ του καπακιού :a015 :a008 :a006 :a015
saddle69 :prm:bow: :bow: :bow: :bow:
Ρε μαν ....προσεχε λιγο τι λες .....το εβγαλες και προβλημα κιολας ....
Η φλατζουλα αυτή ......θελει την σχετική της προσοχη οταν μπαινει ....και συνισταται η αλλαγή της ...σε καθε μεγαλο σερβις ...κοστος αστειο ....1 ευρω ...ή λιγο παραπανω
αρα γυρναμε εκει που ξεκινησαμε ...στο οτι ο τυπος που στο σερβιρε ...οσο και εξουσιοδοτημενος να ήταν ....δεν το πολυπροσεξε τπ μηχανάκι σου ....μιας και αυτή η φλατζουλα ..στα χιλιομετρα που λες ....δεν χαλαει ...
Οπότε ουτε καήκε, ουτε τιποτα ...απλα την στραβοέβαλε ....και εχανες λιγο λαδάκι ....
:ohyes: :ohyes:
Δεκτό και λήγω εδώ την αντιπαράθεση, πάντως έστω και έτσι ο πήγασος δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό ως τώρα πρόβλημα και ας κάνει την ημέρα 60χλμ απόσταση με 140-160χλμ/ω. :kalo:
-
Δεκτό και λήγω εδώ την αντιπαράθεση, πάντως έστω και έτσι ο πήγασος δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό ως τώρα πρόβλημα και ας κάνει την ημέρα 60χλμ απόσταση με 140-160χλμ/ω. :kalo:
Καμμια αντιπαράθεση ρε φιλε ...απλα απόψεις ανταλλάσουμε ...
Παντως μην μασας ....το πηγασακι ...μια χαρα είναι ....και μια χαρα θα είναι !!! ;)
-
Ο λογος που εχανα λαδια και ανεβασα και σχετικο ποστ(ειναι κομμενο το o-ring απο τον μαστορα που εκανε ρυθμιση βαλβιδων):
-
Ο λογος που εχανα λαδια και ανεβασα και σχετικο ποστ(ειναι κομμενο το o-ring απο τον μαστορα που εκανε ρυθμιση βαλβιδων):
Ακριβως .... :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Πρωτη φορα ακουω για μαλακια μαστορα σε aprilia............. :dry: :dry: :dry:
-
Πρωτη φορα ακουω για μαλακια μαστορα σε aprilia............. :dry: :dry: :dry:
:roler: :roler: το μαμησες τώρα... :roler:
-
Το μηχανάκι στρίβειιιιιιιι και οι ασιάτες το κοιτάνε , τώρα από βλάβες όλα τα μηχανάκια "βήχουν" , αν το προσέξεις θα σε προσέξει. Θέλει το σεβασμό του.
-
Πριν λίγες μέρες γύρισα από το πρώτο μου ταξίδι με τον Πήγασο.
Τον έχω ένα χρόνο και τώρα κατάφερα επιτέλους να βγω λίγο παραέξω.
Δεν κρύβω πως με όλα οσα διάβαζα και έβλεπα σκεφτόμουν "θα τα καταφέρω ή όχι;".
500 χλμ δικάβαλος με τρεις βαλίτσες, χωματόδρομους βουνά θάλασσες και λαγκάδια και το συμπέρασμα ήταν πως ο Πήγασος είναι για πολλλάαα ακόμα :)
Ας τα χαιρόμαστε όσο μπορούμε!