0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
...συμπληρωματικά, πριν λίγες μέρες γύρισα από τρειήμερο ταξίδι (άρτα-καρδίτσα- βόλος-χωριά του πηλιίου-γύρος του παγασητικού- αγιόκαμπος- τέμπη- λάρισα-τρίκαλα-μετέωρα-ιωάννινα) 1400 χιλ. φορτωμένος με 3 μπαγκαζιέρες και εξοπλισμό κάμπινκ δεμένο με ιμάντα στην πίσω μπαγκαζιέρα, συν 145 κιλά εγώ με τη γυναίκα μου (είναι ξετρελαμένη με τον πήγασο, ούτε ν 'ακούσει-ούτε να δει τρανσάλπ), [ε..έχουν γούστο οι γυναίκες..!] οδηγώντας στις ευθείες μέσα στο λιοπύρι με 140 χιλ/ ώρα και το μόνο που ζήτησε ο πήγασος όταν επιστρέψαμε ήταν...ένα μπανάκι!..και πιστέψτε με έχω κάνει πολλά τέτοια ταξιδάκια και μάλιστα σε χώμα (άγραφα, τζουμέρκα, αθαμανικά όρη, δρυμούς...) χωρίς ποτέ να αντιμετωπίσω το παραμικρό πρόβλημα...άλλωστε...δεν έχω βάλει ούτε οδική βοήθεια! αλλά και σορτσάκι φοράω όταν οδηγώ γιατί απλά...δεν καψαλίζομαι! από τη θερμοκρασία του κινητήρα, σε....αντίθεση με κάποιους άλλους.... {σημείωση:] πήρα αφορμή για να γράψω αυτά όταν διαπίστωσα πόσα απαξιωτικά μιλούν μερικοί σε άλλα γνωστά...φόρουμ για μας τους πηγασάκηδες.... ας είναι καλά, κουβεντούλα να κάνουμε...
κατέληξα οτι το καλύτερο μηχανάκι τελικά είναι ο πήγασος!
Μετά από honda VFR, aprilia caponord, aprilia falco,ταξίδια στο εξωτερικό και σχεδόν όλη την Ελλάδα πάνω από 200.000 χλμ όλα μαζί,κατέληξα οτι το καλύτερο μηχανάκι τελικά είναι ο πήγασος!
.. στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
_ _ pan46os - οντως..λιιγο παραπάνω γκαζάκι θα ήταν ιδανικό ρε γμτ....αλλά εαν το εχεις καλοστημένο, σφιχτό κτλ..κτλ.. και πας στα 170 ανετα ε.. κομμάτια να γινουν τα λίγο παραπάνω γκάζια.. και..στο κάτω κάτω... αυτα...(τα γκαζια) σε ευθείες και κοντρες-πειράγματα θα τα ζητησεις.. στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!!
Παράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμΜετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Παράθεση από: Tasman στις Ιούλιος 29, 2010, 08:58:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμ ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
Παράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι