0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Themis στις Ιούλιος 24, 2010, 02:58:25 πμ στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...Λες ???
στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...
Παράθεση από: Tasman στις Ιούλιος 29, 2010, 08:58:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμΜετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! φλαντζα κεφαλης ?? Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...
Παράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμΜετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! φλαντζα κεφαλης ?? Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.
Μετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!!
Παράθεση από: Themis στις Ιούλιος 24, 2010, 02:58:25 πμ στο βουνό και σε γρήγορο κυνηγητό ενας καλοστημένος Πήγασος ειναι όνειρο...και εντυπωσιάζει...1999 ή 2000 δεν καλοθυμάμαι.. Εγώ με το Fazerάκι μου, ένα TDM 850, ένα R6 (με κουλό οδηγό!!!), ένα ZZR, και ένα CBR600F1 είμαστε μία ωραία παρέα που βολτάρει προς Β. Εύβοια, (ως συνήθως τότε.. ). Εεεε κάποια στιγμή σαν παιδιά και εμείς πλακωνόμαστε στα αγαπημένα μας κλειστά κομμάτια (μετά τον Κάλαμο ..). Και ξαφνικά ένα άσπρο περίεργο πράγμα που δεν κάνει κανέναν θόρυβο και δεν ανήκει στην παρέα αρχίζει να μας καταπίνει έναν έναν και εξαφανίζεται......!!!! Στην στάση για φαγητό λοιπόν ρωτώ (μιας όλοι οι άλλοι κάνανε τον ). Τι ήταν αυτό ρε μάγκες, το άσπρο που πέρασε από πάνω μας εκεί στην... κλπ κλπ????? Πιλότος ο τύπος, δεν λέω, αλλά τι ήταν αυτό??? Aprilia Pegasos ρε, μου αποκρίνεται ο ένας και για μην πετάξει το R6 του στη θάλασσα, που ήταν και στο ένα μέτρο, αρχίζει το γνωστό ποίημα ... "Ναι αλλά δεν ξέρουμε σε ποιο χλμ του χάλασε ή σε ποιο τσακίστηκε, έτσι που πήγαινε ο χάρος" Ένα πρόχειρο τζατζίκι έβαλε πλώρη προς το μέρος του κλπ κλπ κλπ This is Pegasos
Παράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 30, 2010, 07:51:39 πμΠαράθεση από: Tasman στις Ιούλιος 29, 2010, 08:58:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμΜετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! φλαντζα κεφαλης ?? Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...Φλαντζα κεφαλης ??? Γιατι ??? Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!!
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 30, 2010, 09:39:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 30, 2010, 07:51:39 πμΠαράθεση από: Tasman στις Ιούλιος 29, 2010, 08:58:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμΜετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! φλαντζα κεφαλης ?? Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...Φλαντζα κεφαλης ??? Γιατι ??? Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!! Saddle69 είμαι σίγουρος και ξέρω οτι έχεις διαβάσει και σε άλλα ποστ για την φλάτζα του πήγασου .Εγώ τουλάχιστον σιγουρα έχω διαβάσει όπως είμαι και σίγουρος οτι με τους γράφοντες τότε που άλλαξα τη φλάτζα δεν είχαμε τον ίδιο μάστορα...άλλωστε πρίν από 5 περίπου χρόνια πόσοι να έγραφαν από την Χίο? και πόσοι πήγασοι υπήρχαν στο νησί? (μόνο 3 ήμασταν).
Παράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 30, 2010, 02:46:44 μμΠαράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 30, 2010, 09:39:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 30, 2010, 07:51:39 πμΠαράθεση από: Tasman στις Ιούλιος 29, 2010, 08:58:53 πμΠαράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 28, 2010, 08:45:05 μμΜετά πάντως από 6 χρόνια συμβιώσης και 35.000χλμ και μόνα προβλήματα: φλάντζα κεφαλής μία και μοναδική φορά, διακόπτη 2 φορές κόλλημα και την 3η αλλάγή με διακόπτη από Strada, η πορεία του πήγασου κρίνεται άκρως επιτυχημένη και μακάρι το επόμενο να κρατήσει έτσι και με αυτά τα λιγοστά και αθώα προβλήματα!!! φλαντζα κεφαλης ?? Δεν θέλω να ξύνω πληγές, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι το να βγάλει τρεις φορές πρόβλημα στον διακόπτη και να κάψει και φλάντζα κεφαλής σε μόλις 35.000χλμ. δεν είναι "λιγοστά και αθώα προβλήματα". Κατά τη γνώμη μου, είναι προβλήματα με συχνότητα αρκετά πάνω από το μέσο όρο που περιμένεις από μια καλοφροντισμένη μοτοσυκλέτα.Tasman ο διακόπτης είναι ο καρκίνος του Πήγασου,8 στους 10 τον αλλάζουν λόγω λάθος τοποθέτησης της καλωδίωσης και της θερμοκρασίας και των κραδασμών κόβει τις ενώσει μέσα σε αυτόν.Άλλοι τον αλάζουν στην πρώτη βλάβη, εγώ προτίμησα να του κολλήσω τα καλώδια 2 φορές και στην 3η να τον αλλάξω, όσο για την φλάτζα αποτελεί και αυτό ένα μειονέκτημα του πήγασου το οποίο οφείλεται σε ατοχία του υλικού της μαμάς Απρίλια...Φλαντζα κεφαλης ??? Γιατι ??? Μαλλον για αστοχια ...του μαστορα το κοβω !!! Saddle69 είμαι σίγουρος και ξέρω οτι έχεις διαβάσει και σε άλλα ποστ για την φλάτζα του πήγασου .Εγώ τουλάχιστον σιγουρα έχω διαβάσει όπως είμαι και σίγουρος οτι με τους γράφοντες τότε που άλλαξα τη φλάτζα δεν είχαμε τον ίδιο μάστορα...άλλωστε πρίν από 5 περίπου χρόνια πόσοι να έγραφαν από την Χίο? και πόσοι πήγασοι υπήρχαν στο νησί? (μόνο 3 ήμασταν).Φιλτατε Πανο Για αναρωτήσου ....ποιος ο λόγος να καει μια φλαντζα κεφαλης ???Και αντε και καηκε ....πως ξανακάηκε ?? ( μιλαω ειδικα για μια δυο περιπτώσεις γνωστες ) Την απαντηση θα την βρείς σε αυτο που είπα πριν !!! Απλό ....
Πανο ....φλαντζα κεφαλης = υπερθερμανση κινητήρα !! Οποτε .....???? Και επειδη τα ματακια μου εχουν δει πολλα ...ας πουμε ενας κορυφαιος αντιπροσωπος με κορυφαιο συνεργειο ( οχι Απριλια ) αλλα πολλων αλλων μηχανων σε επαρχιακή πολη ...εκανε σερβις σε πηγασο ...και οι 3 βαλβιδες ...ηταν σχεδον κλειστες !!! μετα αναρωτιεσαι ....γιατι το μηχανακι δεν πηρε φωτια !! Δηλαδη ρε συ ....εκει θα έφταιγε το μηχανακι ??
Ας με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !! Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 .......
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι