0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 30, 2010, 06:41:33 μμΑς με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !! Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 ....... EEEEEEEEEEEEEEEEEE :mlkMAKAKApa46nos βεβαίως και εννοώ του καπακιού saddle69 :bow:
Ας με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !! Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 .......
Απ'οτι εχω δαβασει και ξερω μεχρι τωρα στο σερβις των 1.000km πρεπει να ελεχθει η κεφαλη και να σφιχτουν οι βιδες εαν χρειαζεται.Ο Πηγασος σαν μονοκυλινδρο δεν αρεσκεται σε αλλαγες ταχυτητων ανω των 6.000rpm.Ο δικος μου εχει 43.000km και δεν αλλαχτηκε ακομη η φλαντζα κεφαλης.Ας μας δωσει τα φωτα του και ο δοκτωρ bill παρακαλω.
Παράθεση από: pa46nos στις Ιούλιος 30, 2010, 08:53:31 μμΠαράθεση από: saddle69 στις Ιούλιος 30, 2010, 06:41:33 μμΑς με διορθωσουν οι ειδικότεροι ...αλλα αν ενα καινουργιο μηχανακι ...οπως λες εκαψε φλαντζα κεφαλής σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ...εμενα μου βρωμάει πως ...δεν λειτουργούσε η αντλία νερού ή τελοσπαντων κάποιο πρόβλημα είχε με την αντλία νερού ή το κύκλωμα ψύξης .....που δεν διαγνώστηκε ...και εκει είναι το περίεργο για μενα !! Η υπερβολική χρήση μεσα σε πόλη δεν δικαιολογεί ....καμμια καμμένη φλάτζα ...ουτε τίποτα τέτοιο αλλο περίεργο ...Εκτός αν δεν μιλας για φλάντζα κεφαλής αλλα την φλάντζα του καπακιού !! Οπότε καμμία σχέση !! Σου μιλάει ενας πηγασος με 67000 χλμ που εχει παει παντου ....και φιλοδοξώ να παει 500000 ....... EEEEEEEEEEEEEEEEEE :mlkMAKAKApa46nos βεβαίως και εννοώ του καπακιού saddle69 :bow: Ρε μαν ....προσεχε λιγο τι λες .....το εβγαλες και προβλημα κιολας ....Η φλατζουλα αυτή ......θελει την σχετική της προσοχη οταν μπαινει ....και συνισταται η αλλαγή της ...σε καθε μεγαλο σερβις ...κοστος αστειο ....1 ευρω ...ή λιγο παραπανω αρα γυρναμε εκει που ξεκινησαμε ...στο οτι ο τυπος που στο σερβιρε ...οσο και εξουσιοδοτημενος να ήταν ....δεν το πολυπροσεξε τπ μηχανάκι σου ....μιας και αυτή η φλατζουλα ..στα χιλιομετρα που λες ....δεν χαλαει ...Οπότε ουτε καήκε, ουτε τιποτα ...απλα την στραβοέβαλε ....και εχανες λιγο λαδάκι ....
Δεκτό και λήγω εδώ την αντιπαράθεση, πάντως έστω και έτσι ο πήγασος δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό ως τώρα πρόβλημα και ας κάνει την ημέρα 60χλμ απόσταση με 140-160χλμ/ω.
Ο λογος που εχανα λαδια και ανεβασα και σχετικο ποστ(ειναι κομμενο το o-ring απο τον μαστορα που εκανε ρυθμιση βαλβιδων):
Πρωτη φορα ακουω για μαλακια μαστορα σε aprilia.............
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι