APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: harlek στις Ιούνιος 23, 2009, 08:14:58 μμ
-
Το είχα διαβάσει ότι το παθαίνουν κι άλλοι, γι' αυτό και κάπου-κάπου έριχνα μια ματιά. Σήμερα, κοιτάζω από κάτω στο σημείο που οι σωλήνες της εξάτμισης περνούν κοντά στο φιλτροκούτι και τί να δω; Μέρος του πλαστικού είχε λιώσει και κρεμάσει, ακουμπώντας σχεδόν στους (σκουριασμένους) σωλήνες!
Ανοίγω τη σέλα, βγάζω το φίλτρο αέρα, κοιτάω μέσα και βλέπω φως να μπαίνει από το τρύπιο "πάτωμα" του φιτρόκουτου!
Και το ωραίο είναι ότι πίστευα ότι δεν θα το πάθω εγώ αυτό, επειδή σπάνια οδηγώ κολλημένος σε κίνηση να υπερθερμαίνεται κ.λπ.
Καθαρό σχεδιαστικό λάθος του Ιταλού. Από αύριο ξεκινάω διαδικασία αποκατάστασης!
-
Το είχα διαβάσει ότι το παθαίνουν κι άλλοι, γι' αυτό και κάπου-κάπου έριχνα μια ματιά. Σήμερα, κοιτάζω από κάτω στο σημείο που οι σωλήνες της εξάτμισης περνούν κοντά στο φιλτροκούτι και τί να δω; Μέρος του πλαστικού είχε λιώσει και κρεμάσει, ακουμπώντας σχεδόν στους (σκουριασμένους) σωλήνες!
Ανοίγω τη σέλα, βγάζω το φίλτρο αέρα, κοιτάω μέσα και βλέπω φως να μπαίνει από το τρύπιο "πάτωμα" του φιτρόκουτου!
Και το ωραίο είναι ότι πίστευα ότι δεν θα το πάθω εγώ αυτό, επειδή σπάνια οδηγώ κολλημένος σε κίνηση να υπερθερμαίνεται κ.λπ.
Καθαρό σχεδιαστικό λάθος του Ιταλού. Από αύριο ξεκινάω διαδικασία αποκατάστασης!
Αυτό θυμαμαι το είχε γράψει καποιος πριν 2-3 χρόνια αλλα δεν μπορώ να το βρω.
Μήπως σου έχουν φύγει τα θερμοαυτοκόλλητα που έχει επάνω?
-
Νομίζω δεν είχε ποτέ αυτοκόλλητα στη βάση του (εκεί που έλιωσε). Είχε ένα στη θήκη της μπαταρίας παραδίπλα (που φυσικά είχε φύγει, αλλά είχα βάλει ένα "υποκατάστατο")...
-
ναι.. καποιος το ειχε γραψει...
πάντως και εμενα ειχε αρχισει να λιώνει στη γωνία μεσα...ελαφρως...
δε θυμαμαι όμως απο τι...
από τα υγρά της μπαταρίας..??? :thnk: :thnk:
ή επειδη ειχε βουλωσει το σωληνάκι που πεταει τα υγρα και τα κρατουσε εκι μεσα...ζεσταινόταν τα λαδια κτλ :thnk: :thnk: :thnk: δε νομιζω..δε στεκει..
μάλλον απο μπαταρια...
-
Νομίζω δεν είχε ποτέ αυτοκόλλητα στη βάση του (εκεί που έλιωσε). Είχε ένα στη θήκη της μπαταρίας παραδίπλα (που φυσικά είχε φύγει, αλλά είχα βάλει ένα "υποκατάστατο")...
το αυτοκόλητο πισόχαρτο / όπως αυτο στις εξατμισεις απο μεσα υπάρχει απο εξώ... αν δε σου έπεσε καποια στιγμη εδω και καιρό...
ακριβως απο κατω απο το κουτι περναει ο λαιμός της εξατμισης που εχει 600΄ βαθμους ε....
οπότε αν σου ειχε ξεκολλησει και πεσει σιγα σιγα το ζεσταινε μεχρι που το ελιωσε... :bye: :bye:
-
το αυτοκόλητο πισόχαρτο / όπως αυτο στις εξατμισεις απο μεσα υπάρχει απο εξώ... αν δε σου έπεσε καποια στιγμη εδω και καιρό...
ακριβως απο κατω απο το κουτι περναει ο λαιμός της εξατμισης που εχει 600΄ βαθμους ε....
οπότε αν σου ειχε ξεκολλησει και πεσει σιγα σιγα το ζεσταινε μεχρι που το ελιωσε... :bye: :bye:
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλεις να πεις, πάντως το "πάτωμα" του φιλτροκουτιού (ένα σημείο του έλιωσε) νομίζω δεν είχε ποτέ θερμομονωτικό αυτοκόλλητο.
Αύριο πάω σε συνεργείο. Το ανταλλακτικό στο Internet φαίνεται φθηνό. Να δούμε πόσο κάνει εδώ και κυρίως αν υπάρχει και πόσο θα κάνει να έρθει!
-
Αύριο πάω σε συνεργείο. Το ανταλλακτικό στο Internet φαίνεται φθηνό. Να δούμε πόσο κάνει εδώ και κυρίως αν υπάρχει και πόσο θα κάνει να έρθει!
Ρε Χαρη ευκολο είναι τι να τρεχεις τώρα σε συνεργεία.
Παρτο και βαλτο μόνος σου.
-
Xαρη δεν εχω χρονο τωρα αλλα το ''πισόχαρτο'' είναι ΑΠΟ ΕΞΩ...
δες κατω απο το φτερο του Πήγασου... ακριβώς στο κέντρο...πάνω απο το ψαλίδι..εχει ενα μαυρο κουτι... αυτό ΚΑΝΟΝΙΚΑ απ` εξω εχει το προστατευτικο για τη θερμοκρασια.. το..''πισοχαρτο'' όπως το λεω... αυτο ξεκολλαει....
μπορείς να πας και να παρεις απο διφορα μαγαζια αυτοκινητων, βαφειων, ή και σε σιδερικα και να βάλεις..
κολλάει πολύ καλά με ψαρόκολλα... ή βενζινοκολα... το ιδιο πράγμα ειναι...
Υ.Γ.
ελπίζω να λέμε το ίδιο πραγμα ε... :bye:
-
Εν πάση περιπτώσει το λιώσιμο δεν είναι εκεί που ήταν το ασημένιο προστατευτικό (στο κουτί της μπαταρίας), αλλά στον πάτο του φιτροκουτιού, ακριβώς πάνω από τους σωλήνες των εξατμίσεων.
@ powerphot: Θα προσπαθήσω να μην ασχοληθώ με την αλλαγή, το είδα στο service manual και δεν είναι δύσκολο, αλλά ούτε και υπόθεση 5 λεπτών. Μόνος μου θα το κάνω μόνο αν με "αναγκάσουν"! Αλλά κατσε να βρουμε το ανταλλακτικό πρώτα...
-
o.κ. :bye:
-
Εν πάση περιπτώσει το λιώσιμο δεν είναι εκεί που ήταν το ασημένιο προστατευτικό (στο κουτί της μπαταρίας), αλλά στον πάτο του φιτροκουτιού, ακριβώς πάνω από τους σωλήνες των εξατμίσεων.
@ powerphot: Θα προσπαθήσω να μην ασχοληθώ με την αλλαγή, το είδα στο service manual και δεν είναι δύσκολο, αλλά ούτε και υπόθεση 5 λεπτών. Μόνος μου θα το κάνω μόνο αν με "αναγκάσουν"! Αλλά κατσε να βρουμε το ανταλλακτικό πρώτα...
Παίζει να εχει κάνει τρύπα η σωλήνα σε εκείνο το σημείο και βγάζει καυτό αέρα και λιώνει το πλαστικό.
Την κοίταξες αυτή την περίπτωση?
-
Παίζει να εχει κάνει τρύπα η σωλήνα σε εκείνο το σημείο και βγάζει καυτό αέρα και λιώνει το πλαστικό.
Την κοίταξες αυτή την περίπτωση?
Φαντάζεσαι; Και να μπαινουν τα καυσαέρια πάλι στην εισαγωγή :D
Δεν είδα τρύπα, αλλά εκεί που είναι δεν μπόρεσα να δω και καλά...
Αλλά τώρα μου έβαλες ιδέες και μάλλον θα κατέβω κάτω να το ελέγξω τώρα που είναι κρύο...
...το κοίταξα (βάζοντας το χέρι μου) και δε φαίνεται να έχει διαρροή. Νομίζω ότι αν είχε θα την είχα ακούσει άλλωστε γιατί ειμαι πολύ ευαίσθητος στους ήχους το μοτοσακού...
Πάντως πολύ σκουριά αυτές οι εξατμίσεις, δείχνουν έτοιμες να διαλυθούν. Αυτο που με παρηγορεί είναι ότι είναι έτσι από το πρώτο εξάμηνο, δηλαδή κάπου 4,5 χρόνια!
-
Παίζει να εχει κάνει τρύπα η σωλήνα σε εκείνο το σημείο και βγάζει καυτό αέρα και λιώνει το πλαστικό.
Την κοίταξες αυτή την περίπτωση?
Πάντως πολύ σκουριά αυτές οι εξατμίσεις, δείχνουν έτοιμες να διαλυθούν. Αυτο που με παρηγορεί είναι ότι είναι έτσι από το πρώτο εξάμηνο, δηλαδή κάπου 4,5 χρόνια!
:lol% :lol% :lol% διαχρονικες αξίες λέμε... :D :D
-
κοιτα harlek δεν υπαρχει κανενα προβλημα διαρροης.επαθα ακριβως το ιδιο και εγω αφου περασα καινουριες εξατμισεις. το κουτι ειναι πολυ κοντα στην αριστερη εξατμιση κυριως.και καινουριο κουτι να βαλεις παλι θα λιωσει. η λυση που προτεινω και που αυτο εκανα και εγω ειναι να βαλεις φλατζοκολλα για μεγαλες θερμοκρασιες και να καλυψεις τις τρυπες.αυτο εκανα και λυθηκε το θεμα.ασε που πριν καταλαβω οτι ελιωσε το πλαστικο πηγα με τον πηγασο στην παραλια και εκανα βολτες στην αμμο.ξερεις τι εγινε? το κουτι εγινε σαν τα κουβαδακια που παιζουν τα παιδια στην αμμο.γεματο!!!!
λυση=φλατζοκολλα...............!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Το είχα διαβάσει ότι το παθαίνουν κι άλλοι, γι' αυτό και κάπου-κάπου έριχνα μια ματιά. Σήμερα, κοιτάζω από κάτω στο σημείο που οι σωλήνες της εξάτμισης περνούν κοντά στο φιλτροκούτι και τί να δω; Μέρος του πλαστικού είχε λιώσει και κρεμάσει, ακουμπώντας σχεδόν στους (σκουριασμένους) σωλήνες!
Ανοίγω τη σέλα, βγάζω το φίλτρο αέρα, κοιτάω μέσα και βλέπω φως να μπαίνει από το τρύπιο "πάτωμα" του φιτρόκουτου!
Και το ωραίο είναι ότι πίστευα ότι δεν θα το πάθω εγώ αυτό, επειδή σπάνια οδηγώ κολλημένος σε κίνηση να υπερθερμαίνεται κ.λπ.
Καθαρό σχεδιαστικό λάθος του Ιταλού. Από αύριο ξεκινάω διαδικασία αποκατάστασης!
Στα πόσα χιλιόμετρα σου το έλιωσε ?
Λες οτι το έχουν πάθει και άλλοι , είναι συχνό φαινόμενο αυτό ?Πόσο είναι επικίνδυνο ? Πρέπει να πουμε στον μηχανικο να το κοιτάξει ? Ο δικος μας πήγασος ειναι ie του 2004 και εχει 25000 χιλιομετρα αυτη τη στιγμή.
Παιζουν ρόλο τα χιλιόμετρα? η θερμοκρασία τωρα το καλοκαιρι ?
Αν δεν ειμαι εκτος θεματος θα ήθελα καποιες απαντησεις η καποιο λινκ σχετικα με αυτό.
Ευχαριστω
-
κοιτα harlek δεν υπαρχει κανενα προβλημα διαρροης...η λυση που προτεινω και που αυτο εκανα και εγω ειναι να βαλεις φλατζοκολλα για μεγαλες θερμοκρασιες και να καλυψεις τις τρυπες.αυτο εκανα και λυθηκε το θεμα
...μα ποιες τρύπες εννοείς; Δεν υπάρχουν τρύπες να καλύψω (εκτός αν εννοείς την τρύπα που έγινε στο φιλτροκούτι μετά το λιώσιμο!!)
-
Στα πόσα χιλιόμετρα σου το έλιωσε ?
Λες οτι το έχουν πάθει και άλλοι , είναι συχνό φαινόμενο αυτό ?Πόσο είναι επικίνδυνο ? Πρέπει να πουμε στον μηχανικο να το κοιτάξει ? Ο δικος μας πήγασος ειναι ie του 2004 και εχει 25000 χιλιομετρα αυτη τη στιγμή.
Παιζουν ρόλο τα χιλιόμετρα? η θερμοκρασία τωρα το καλοκαιρι ?
Αν δεν ειμαι εκτος θεματος θα ήθελα καποιες απαντησεις η καποιο λινκ σχετικα με αυτό.
Ευχαριστω
Έλιωσε στα 36.000. Έχω την υποψία (είμαι σχεδόν σίγουρος) ότι η "θερμοκρασία λιωσίματος" επιτυγχάνεται σε συνθήκες καλοκαιριού και ακινησίας (μέσα στην κίνηση) με το μοτέρ αναμμένο. Επίσης νομίζω ότι το λιώσιμο της γωνίας του φιλτροκουτιού (αυτή είναι κοντά στην εξάτμιση) είχε ξεκινήσει από καιρό. Αρχικά, η γωνία αρχίζει να λιώνει και "κρεμάει" σιγά σιγά προς την εξάτιμηση και όσο πλησιάζει, τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και τόσο πιο γρήγορα επιδεινώνεται η κατάσταση.
Όταν πια ακουμπήσει στο σωλήνα, μυρίζει καμμένο πλαστικό.
Εγώ για την ώρα πριόνισα το "κρεμάμενο" μέρος και έκλεισα την τρύπα εσωτερικά με μια "μεταλλική" ταινία. Περιμένω το ανταλλακτικό που, απ' ό,τι μου είπαν δε θα αργήσει να έρθει.
Σημειωτέον ότι ταυτόχρονα με αυτό το γεγονός μου παρουσιάστηκαν και κάτι πολύ μικρά σκασίματα όταν αφήνω το γκάζι σε πολύ χαμηλές στροφές (πιο πριν, δεν είχα κανένα σκάσιμο ποτέ, πράγμα που δείχνει ότι αυτό είναι κάτι εφικτό). Δεν ξέρω αν αυτά τα σκασίματα σχετίζονται με το λιώσιμο στο κουτί ή με μια πολύ μικρή διαρροή από το πίσω ζουάν (που επίσης θα αλλάξω) ή δεν έχει καμιά σχέση με αυτά.
-
ναι.αυτο το λιωσιμο εννοω.
οσο για τα σκασιματα που ειχα και εγω...με εναν καθαρισμο και ρυθμιση του καρμπυρατερ εφυγαν.
-
Την προηγούμενη Τετάρτη το πρωί πέρασα από τον Tsokos Racing για παραγγελία του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού. Το παρήγγειλε άμεσα online και μου είπε ότι θα έρθει σε μια βδομάδα, δηλαδή προχθές. Κόστος, 40 ευρώ.
Το ανταλλακτικό ήρθε τελικά χθες (5 εργάσιμες), οπότε και μου τηλεφώνησε να πάω σήμερα το πρωί να το βάλει.
Η τοποθέτηση δεν είναι ιδιαίτερα απλή (θέλει ξεβίδωμα υποπλαισίου) και αυτό το είχα δει στο service manual, γι' αυτό και δεν θέλησα να μπλέξω και να το κάνω μόνος μου. Επιπλέον, ζήτησα να μου αλλάξει προληπτικά τα δυο πίσω ζουάν τον εξατμίσεων και να μου κάνει ρύθμιση του Injection (χωρίς να έχω προηγουμένως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα).
Παρέλαβα το μοτοσακό το απόγευμα, όπου απλά είχαν γίνει στην εντέλεια* όσα είχα ζητήσει - τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Συνολικό κόστος 130 ευρώ, με απόδειξη. Επίσης, μου έδωσε και εκτυπώσεις από την καυσανάλυση πριν και μετά τη ρύθμιση.
Η μικρή αυτή εμπειρία μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις από το συγκεκριμένο συνεργείο σε όλα τα επίπεδα.
* Υπάρχουν αρκετά σημεία στις μοτοσυκλέτες ημών των μανιακών, απ' όπου μπορείς να ξεχωρίσεις αν η συναρμολόγηση έγινε προσεκτικά η "άντε να τελειώνουμε"
-
Την προηγούμενη Τετάρτη το πρωί πέρασα από τον Tsokos Racing για παραγγελία του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού. Το παρήγγειλε άμεσα online και μου είπε ότι θα έρθει σε μια βδομάδα, δηλαδή προχθές. Κόστος, 40 ευρώ.
Το ανταλλακτικό ήρθε τελικά χθες (5 εργάσιμες), οπότε και μου τηλεφώνησε να πάω σήμερα το πρωί να το βάλει.
Η τοποθέτηση δεν είναι ιδιαίτερα απλή (θέλει ξεβίδωμα υποπλαισίου) και αυτό το είχα δει στο service manual, γι' αυτό και δεν θέλησα να μπλέξω και να το κάνω μόνος μου. Επιπλέον, ζήτησα να μου αλλάξει προληπτικά τα δυο πίσω ζουάν τον εξατμίσεων και να μου κάνει ρύθμιση του Injection (χωρίς να έχω προηγουμένως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα).
Παρέλαβα το μοτοσακό το απόγευμα, όπου απλά είχαν γίνει στην εντέλεια* όσα είχα ζητήσει - τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Συνολικό κόστος 130 ευρώ, με απόδειξη. Επίσης, μου έδωσε και εκτυπώσεις από την καυσανάλυση πριν και μετά τη ρύθμιση.
Η μικρή αυτή εμπειρία μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις από το συγκεκριμένο συνεργείο σε όλα τα επίπεδα.
* Υπάρχουν αρκετά σημεία στις μοτοσυκλέτες ημών των μανιακών, απ' όπου μπορείς να ξεχωρίσεις αν η συναρμολόγηση έγινε προσεκτικά η "άντε να τελειώνουμε"
Τελικά γιατί έλιωσε?
Υπάρχει λύση? :thnk:
-
Τελικά γιατί έλιωσε?
Υπάρχει λύση? :thnk:
Έτσι, γιατί περίεργα την είδε! (που λέει κι ο Γονίδης)
Λιώνει λόγω σχεδιαστικού λάθους, γι' αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Απλά αν δε σου τύχει να πηξεις σε κίνηση ακίνητος καλοκαιριάτικα αρκετές φορές, μάλλον τη γλιτώνεις.
Ε, εγώ υπολόγισα ότι αν τη βγάλω άλλα 5 χρόνια με το καινούργιο, καλά θα είναι, οπότε δεν ψάχνω για λύση. Προφανώς κάτι θα υπάρχει, κάποιο θερμομονωτικό, κάτι. Αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ (αλλά καλού κακού, θα ρίχνω και μια ματιά στο κρίσιμο σημείο κάπου κάπου!)
Υπάρχει βέβαια και η άλλη λυση, να μη σταματάς πουθενά για να "αερίζεται"! :P
-
Τελικά γιατί έλιωσε?
Υπάρχει λύση? :thnk:
Έτσι, γιατί περίεργα την είδε! (που λέει κι ο Γονίδης)
Λιώνει λόγω σχεδιαστικού λάθους, γι' αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Απλά αν δε σου τύχει να πηξεις σε κίνηση ακίνητος καλοκαιριάτικα αρκετές φορές, μάλλον τη γλιτώνεις.
Ε, εγώ υπολόγισα ότι αν τη βγάλω άλλα 5 χρόνια με το καινούργιο, καλά θα είναι, οπότε δεν ψάχνω για λύση. Προφανώς κάτι θα υπάρχει, κάποιο θερμομονωτικό, κάτι. Αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ (αλλά καλού κακού, θα ρίχνω και μια ματιά στο κρίσιμο σημείο κάπου κάπου!)
Υπάρχει βέβαια και η άλλη λυση, να μη σταματάς πουθενά για να "αερίζεται"! :P
Θα σου πρότεινα να μετρήσεις την απόσταση του προβληματικού σημείου με τον σωληνα που περναει κοντά και να την συγκρίνεις με άλλο πήγασο.
Πιθανόν με να είναι διαφορετική. Μπορεί να έχει πχ άλλη κλήση ο σωλήνας σου σε εκείνο το σημείο.
-
o δικος μου πηγασος ειναι πρωτη αδεια 2005 εχω 12000χλμ και προχθες που εβγαλα τα καπακια τελικα ειναι και το δικο μου κουτι λιωμενο.κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος της aprilia και σιγουρα πρεπει να σκεφτουμε καμια πατεντουλα :thnk:
-
Τα έχω πάρει τρελά γ…ώ τα φιλτροκούτια μου γ…μώ.
Αυτό το φιλτροκούτι έχει ιστορία από το καλοκαίρι, με μια αποτυχημένη ρύθμιση του injection, μια αποτυχημένη απόπειρα αλλαγής του και τώρα… δεύτερη αποτυχημένη απόπειρα αλλαγής του.
Λένε δεν υπάρχει σε stock και έγινε παραγγελία από Ιταλία που θα είναι εδώ σε τέσσερις με πέντε μέρες. Στο μεταξύ ο Πήγασος είναι στην ράμπα εδώ και δέκα μέρες και το Σάββατο θεού θέλοντας και καιρού επιτρέποντος σχεδιάζαμε με το φίλο GeorgePeg το μεγάλο ρεπό Νο 2.
Άρα χρόνος γιοκ και αποφάσισα να επισκευάσω το υπάρχον φιλτροκούτι μόνος μου μπας και προλάβω.
Ωστόσο δεν χάνω τίποτα να ρωτήσω αν ξέρει κανένας αν υπάρχει πουθενά κανένα φιλτροκούτι για μοντέλο 2003-2004.
:bye: :bye:
-
προσωπικη προταση για αυτο το προβλημα οπως εχω ξαναπει ειναι η επαλειψη του κουτιου μεσα και εξω με κολλα για μεγαλες θερμοκρασιες. εγω αυτη που εβαλα νομιζω ηταν τσιμουχοκολλα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εγραφε επανω πως αντεχει μεχρι 500 βαθμους. απο τοτε ουδεν προβλημα. ( πριν το κανω αυτο πηγα ο μ@λ..κ@ς με τον πηγασο σε μια παραλια με αμμο. λες και τι ημουν. το κουτι εγινε σαν κουβαδακι για παιδακια για την παραλια..... )
-
Λένε δεν υπάρχει σε stock και έγινε παραγγελία από Ιταλία που θα είναι εδώ σε τέσσερις με πέντε μέρες.
Για να δούμε πότε θα σου έρθει. Μέσω ποιανού του παρήγγειλες;
Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να θέλει λίγο προσοχή στην παραγγελία, γιατί παίζει ρόλο το εάν έχεις το μοντέλο Euro 2 ή όχι. Τουλάχιστον στο Internet οι βάσεις φιλτροκουτιών είχαν αλλο κωδικό για τα euro 2. Προφανώς διαφέρουν στην υποδοχή του σωληνακίου που τραβάει το φρέσκο αέρα για τον "εμπλουτισμό" των καυσαερίων.
-
προσωπικη προταση για αυτο το προβλημα οπως εχω ξαναπει ειναι η επαλειψη του κουτιου μεσα και εξω με κολλα για μεγαλες θερμοκρασιες. εγω αυτη που εβαλα νομιζω ηταν τσιμουχοκολλα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εγραφε επανω πως αντεχει μεχρι 500 βαθμους. απο τοτε ουδεν προβλημα. ( πριν το κανω αυτο πηγα ο μ@λ..κ@ς με τον πηγασο σε μια παραλια με αμμο. λες και τι ημουν. το κουτι εγινε σαν κουβαδακι για παιδακια για την παραλια..... )
καλή λύση κι αυτή.. κατι παρόμοιο ειχαμε κανει κι εμείς με τον μαστορα με μια κολλα/σιλικόνη δε θυμαμαι, αλλά επιασε.. :bye:
Υ.Γ.
Μικρή τρύπα όμως ε.. :bye:
-
Το φιλτροκούτι το πήρα στο χέρι.
Το έλυσα το καθάρισα και έκοψα το καμένο σημείο με φαλτσέτα για να το φέρω σχεδόν επίπεδα και να φύγουν τα καμένα κομμάτια.
Εν συνεχεία πήρα ένα κομμάτι αλουμίνιο Τ3 4 χιλιοστά και έκανα διαμετρικά τρύπες το ίδιο και στο φιλτροκούτι. Στην συνέχεια τοποθέτησα το αλουμίνιο επάνω στο φιλτροκούτι (ακριβώς στο σημείο της τρύπας) με πριτσίνια για να σφίξει.
Η αλήθεια είναι πως το αλουμίνιο δεν ταίριαξε ακριβώς και έχουν μείνει κάποια κενά. Ωστόσο αύριο θα γεμίσω το σημείο αυτό εσωτερικά στο φιλτροκούτι και με τέτοιο τρόπο που να καλύψει και τα σημεία που εισέρχονται τα πριτσίναι με σιλικόνη πυρίμαχη αντοχής στους 1200 βαθμούς κελσίου.
Στην συνέχεια εξωτερικά του κουτιού η επιφάνεια θα καλυφθεί με ζώνη αμιάντου η οποία θα κολληθεί μα την ίδια σιλικόνη.
Στην μηχανή θα μπει αυτό το φιλτροκούτι για να πάμε την βόλτα μας το Σαββάτο και …. Βλέπουμε. Το νέο κουτί που θα έρθει (και όταν έρθει) θα το κρατήσω να το τοποθετήσω αργότερα, ίσως όταν αλλάξω την πίσω ανάρτηση.
Θα σας πω το αποτέλεσμα του εγχειρήματος μετά την βόλτα από τα σκασίματα που θα ακούει ο Γιώργης.
:bye: :bye:
-
Nαι, ναι έλιωσε και σε μένα... Και κανένα συνεργειο-συνεργειατζης μου το είπε ποτέ! Τέλος πάντων...
Μιλάω για πήγασο του 2000 καρμπυρατερ.
Το κάτω μισό του φιλτροκουτιού χρειάζεται αλλαγή. Κόστος του γύρω στα 40 ευρω (από Ρομποτη).
Λοιπόν, προέρχεται καθαρά από την εξάτμιση... Οπότε υπάρχουν λύσεις.. Και προτείνω:
1) Με κουρμπαδόρο σε εξατμισά (τι ορολογίες θεε μου :tez: ) κατεβάζεις τις εξατμίσεις και βάζεις καινούριο φιλτροκούτι.
2) Καταργείς το φιλτροκούτι και κάνεις δουλειά με 2 φιλτροχοάνες και στηρίζεις την μπαταρία με μόντα (extreme! :P)
3) Βάζεις κόλα υψηλής θερμοκρασίας ΜΑΖΙ με ένα φύλλο-ασπίδα υψηλήες θερμοκρασίας. Το τελευταίο έκανα κι εγώ εδώ και κάτι χλμ και δεν έχει απολύτως τίποτα το μηχανάκι.
Το θέμα είναι να πέσεις στο σωστό μάστορα! Και που να έχει όρεξη να σε ΒΟΗΘΗΣΕΙ! Δυστυχώς, πάσχουν από αυτό εκεί έξω. Γιατί στη τελική, είμαστε εμεις οι τελικοί χρήστες, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα ξέρουμε αυτά!
ΥΓ: άσχετο...να γράψω καινούριο thread για την περιπέτειά μου με τα xenon??? :srry:
YΓ: να γράψω σε καινούριο thread την περιπέτειά μου με το βεντιλατέρ??? :srry:
God Help US!!! :pray:
-
Σκασίματα, για λίγο καιρό θα ακούς.. Ειδικά αν έχεις remus...
Πάντως είναι αμαρτία να περνάει μέσα όλη η λάσπη και η σκόνη και να μην μασ το λέει κανείς... :(
-
ΥΓ: άσχετο...να γράψω καινούριο thread για την περιπέτειά μου με τα xenon??? :srry:
YΓ: να γράψω σε καινούριο thread την περιπέτειά μου με το βεντιλατέρ??? :srry:
God Help US!!! :pray:
ναι να γραψεις 2 διαφορετικά θέματα.. :bye: :bye: :ohyes:
-
οσον αφορα αυτο το θεμα σκεφτομαι να καταργησω τελειως το μαμα φιλτρο και κουτι και να βαλω 2 φιλτροχοανες. τωρα ετσι οπως ξανα εκανε μια δυο μικρες τρυπουλες τραβαει αερα αβερτα και οτι σκουπιδι βαζει ο νους σου.
τα προβληματα μου ειναι:
1=το κατω μερος του κουτιου δεν πιανει πουθενα μονο του?
αν οχι τοτε θα πρεπει να αφαιρεθει ολο και οτι λασπη απο το λαστιχο θα ερχεται ολο επανω και θα τα κανει σκ@τ@
2=η μπαταρια? θα ειναι σταθερη καπως?
3=πως θα μπορεσω να καλυψω και να προστατεψω απο λασπες και νερα τα φιλτρα?
και
4=μηπως λεω βλακειες???????????????
-
οσον αφορα αυτο το θεμα σκεφτομαι να καταργησω τελειως το μαμα φιλτρο και κουτι και να βαλω 2 φιλτροχοανες. τωρα ετσι οπως ξανα εκανε μια δυο μικρες τρυπουλες τραβαει αερα αβερτα και οτι σκουπιδι βαζει ο νους σου.
τα προβληματα μου ειναι:
1=το κατω μερος του κουτιου δεν πιανει πουθενα μονο του?
αν οχι τοτε θα πρεπει να αφαιρεθει ολο και οτι λασπη απο το λαστιχο θα ερχεται ολο επανω και θα τα κανει σκ@τ@
2=η μπαταρια? θα ειναι σταθερη καπως?
3=πως θα μπορεσω να καλυψω και να προστατεψω απο λασπες και νερα τα φιλτρα?
και
4=μηπως λεω βλακειες???????????????
Σε πρόλαβα φίλε μου! :tez: :tez: Και έχω μάστορα που το έχει κάνει αυτό! (πληροφορίες με π.μ. μόνο!)
:ohyes: :bye:
Nαι, ναι έλιωσε και σε μένα... ........
........
2) Καταργείς το φιλτροκούτι και κάνεις δουλειά με 2 φιλτροχοάνες και στηρίζεις την μπαταρία με μόντα (extreme! :P)
..........:
-
Παιδιά έβαλα αυτοκόλλητη μεταλλική ταινία που χρησιμοποιούμε στις καμινάδες και από τότε κανένα πρόβλημσ.