0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
κοιτα harlek δεν υπαρχει κανενα προβλημα διαρροης...η λυση που προτεινω και που αυτο εκανα και εγω ειναι να βαλεις φλατζοκολλα για μεγαλες θερμοκρασιες και να καλυψεις τις τρυπες.αυτο εκανα και λυθηκε το θεμα
Στα πόσα χιλιόμετρα σου το έλιωσε ?Λες οτι το έχουν πάθει και άλλοι , είναι συχνό φαινόμενο αυτό ?Πόσο είναι επικίνδυνο ? Πρέπει να πουμε στον μηχανικο να το κοιτάξει ? Ο δικος μας πήγασος ειναι ie του 2004 και εχει 25000 χιλιομετρα αυτη τη στιγμή.Παιζουν ρόλο τα χιλιόμετρα? η θερμοκρασία τωρα το καλοκαιρι ? Αν δεν ειμαι εκτος θεματος θα ήθελα καποιες απαντησεις η καποιο λινκ σχετικα με αυτό.Ευχαριστω
Την προηγούμενη Τετάρτη το πρωί πέρασα από τον Tsokos Racing για παραγγελία του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού. Το παρήγγειλε άμεσα online και μου είπε ότι θα έρθει σε μια βδομάδα, δηλαδή προχθές. Κόστος, 40 ευρώ.Το ανταλλακτικό ήρθε τελικά χθες (5 εργάσιμες), οπότε και μου τηλεφώνησε να πάω σήμερα το πρωί να το βάλει.Η τοποθέτηση δεν είναι ιδιαίτερα απλή (θέλει ξεβίδωμα υποπλαισίου) και αυτό το είχα δει στο service manual, γι' αυτό και δεν θέλησα να μπλέξω και να το κάνω μόνος μου. Επιπλέον, ζήτησα να μου αλλάξει προληπτικά τα δυο πίσω ζουάν τον εξατμίσεων και να μου κάνει ρύθμιση του Injection (χωρίς να έχω προηγουμένως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα).Παρέλαβα το μοτοσακό το απόγευμα, όπου απλά είχαν γίνει στην εντέλεια* όσα είχα ζητήσει - τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Συνολικό κόστος 130 ευρώ, με απόδειξη. Επίσης, μου έδωσε και εκτυπώσεις από την καυσανάλυση πριν και μετά τη ρύθμιση.Η μικρή αυτή εμπειρία μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις από το συγκεκριμένο συνεργείο σε όλα τα επίπεδα.* Υπάρχουν αρκετά σημεία στις μοτοσυκλέτες ημών των μανιακών, απ' όπου μπορείς να ξεχωρίσεις αν η συναρμολόγηση έγινε προσεκτικά η "άντε να τελειώνουμε"
Τελικά γιατί έλιωσε?Υπάρχει λύση?
Παράθεση από: powerphot στις Ιούλιος 03, 2009, 07:18:35 μμΤελικά γιατί έλιωσε?Υπάρχει λύση? Έτσι, γιατί περίεργα την είδε! (που λέει κι ο Γονίδης)Λιώνει λόγω σχεδιαστικού λάθους, γι' αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Απλά αν δε σου τύχει να πηξεις σε κίνηση ακίνητος καλοκαιριάτικα αρκετές φορές, μάλλον τη γλιτώνεις.Ε, εγώ υπολόγισα ότι αν τη βγάλω άλλα 5 χρόνια με το καινούργιο, καλά θα είναι, οπότε δεν ψάχνω για λύση. Προφανώς κάτι θα υπάρχει, κάποιο θερμομονωτικό, κάτι. Αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ (αλλά καλού κακού, θα ρίχνω και μια ματιά στο κρίσιμο σημείο κάπου κάπου!)Υπάρχει βέβαια και η άλλη λυση, να μη σταματάς πουθενά για να "αερίζεται"!
Λένε δεν υπάρχει σε stock και έγινε παραγγελία από Ιταλία που θα είναι εδώ σε τέσσερις με πέντε μέρες.
προσωπικη προταση για αυτο το προβλημα οπως εχω ξαναπει ειναι η επαλειψη του κουτιου μεσα και εξω με κολλα για μεγαλες θερμοκρασιες. εγω αυτη που εβαλα νομιζω ηταν τσιμουχοκολλα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εγραφε επανω πως αντεχει μεχρι 500 βαθμους. απο τοτε ουδεν προβλημα. ( πριν το κανω αυτο πηγα ο μ@λ..κ@ς με τον πηγασο σε μια παραλια με αμμο. λες και τι ημουν. το κουτι εγινε σαν κουβαδακι για παιδακια για την παραλια..... )
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι