0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 27, 2009, 02:48:56 μμ »
κοιτα harlek δεν υπαρχει κανενα προβλημα διαρροης...η λυση που προτεινω και που αυτο εκανα και εγω ειναι να βαλεις φλατζοκολλα  για μεγαλες θερμοκρασιες και να καλυψεις τις τρυπες.αυτο εκανα και λυθηκε το θεμα

...μα ποιες τρύπες εννοείς; Δεν υπάρχουν τρύπες να καλύψω (εκτός αν εννοείς την τρύπα που έγινε στο φιλτροκούτι μετά το λιώσιμο!!)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 27, 2009, 02:55:36 μμ »
Στα πόσα χιλιόμετρα σου το έλιωσε ?
Λες οτι το έχουν πάθει και άλλοι , είναι συχνό φαινόμενο αυτό ?Πόσο  είναι επικίνδυνο ? Πρέπει να πουμε στον μηχανικο να το κοιτάξει ? Ο δικος μας πήγασος ειναι ie του 2004 και εχει 25000 χιλιομετρα αυτη τη στιγμή.
Παιζουν ρόλο τα χιλιόμετρα? η θερμοκρασία τωρα το καλοκαιρι ?
Αν δεν ειμαι εκτος θεματος θα ήθελα καποιες απαντησεις η καποιο λινκ σχετικα με αυτό.
Ευχαριστω

Έλιωσε στα 36.000. Έχω την υποψία (είμαι σχεδόν σίγουρος) ότι η "θερμοκρασία λιωσίματος" επιτυγχάνεται σε συνθήκες καλοκαιριού και ακινησίας (μέσα στην κίνηση) με το μοτέρ αναμμένο. Επίσης νομίζω ότι το λιώσιμο της γωνίας του φιλτροκουτιού (αυτή είναι κοντά στην εξάτμιση) είχε ξεκινήσει από καιρό. Αρχικά, η γωνία αρχίζει να λιώνει και "κρεμάει" σιγά σιγά προς την εξάτιμηση και όσο πλησιάζει, τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται και τόσο πιο γρήγορα επιδεινώνεται η κατάσταση.
Όταν πια ακουμπήσει στο σωλήνα, μυρίζει καμμένο πλαστικό.
Εγώ για την ώρα πριόνισα το "κρεμάμενο" μέρος και έκλεισα την τρύπα εσωτερικά με μια "μεταλλική" ταινία. Περιμένω το ανταλλακτικό που, απ' ό,τι μου είπαν δε θα αργήσει να έρθει.
Σημειωτέον ότι ταυτόχρονα με αυτό το γεγονός μου παρουσιάστηκαν και κάτι πολύ μικρά σκασίματα όταν αφήνω το γκάζι σε πολύ χαμηλές στροφές (πιο πριν, δεν είχα κανένα σκάσιμο ποτέ, πράγμα που δείχνει ότι αυτό είναι κάτι εφικτό). Δεν ξέρω αν αυτά τα σκασίματα σχετίζονται με το λιώσιμο στο κουτί ή με μια πολύ μικρή διαρροή από το πίσω ζουάν (που επίσης θα αλλάξω) ή δεν έχει καμιά σχέση με αυτά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2009, 02:57:14 μμ από harlek »
Masquerade

*

mixalis_navy

Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 27, 2009, 07:04:33 μμ »
ναι.αυτο το λιωσιμο εννοω.

οσο για τα σκασιματα που ειχα και εγω...με εναν καθαρισμο και ρυθμιση του καρμπυρατερ εφυγαν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2009, 07:07:49 μμ από mixalis_navy »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 03, 2009, 06:52:34 μμ »
Την προηγούμενη Τετάρτη το πρωί πέρασα από τον Tsokos Racing για παραγγελία του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού. Το παρήγγειλε άμεσα online και μου είπε ότι θα έρθει σε μια βδομάδα, δηλαδή προχθές. Κόστος, 40 ευρώ.
Το ανταλλακτικό ήρθε τελικά χθες (5 εργάσιμες), οπότε και μου τηλεφώνησε να πάω σήμερα το πρωί να το βάλει.
Η τοποθέτηση δεν είναι ιδιαίτερα απλή (θέλει ξεβίδωμα υποπλαισίου) και αυτό το είχα δει στο service manual, γι' αυτό και δεν θέλησα να μπλέξω και να το κάνω μόνος μου. Επιπλέον, ζήτησα να μου αλλάξει προληπτικά τα δυο πίσω ζουάν τον εξατμίσεων και να μου κάνει ρύθμιση του Injection (χωρίς να έχω προηγουμένως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα).
Παρέλαβα το μοτοσακό το απόγευμα, όπου απλά είχαν γίνει στην εντέλεια* όσα είχα ζητήσει - τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Συνολικό κόστος 130 ευρώ, με απόδειξη. Επίσης, μου έδωσε και εκτυπώσεις από την καυσανάλυση πριν και μετά τη ρύθμιση.

Η μικρή αυτή εμπειρία μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις από το συγκεκριμένο συνεργείο σε όλα τα επίπεδα.

* Υπάρχουν αρκετά σημεία στις μοτοσυκλέτες ημών των μανιακών, απ' όπου μπορείς να ξεχωρίσεις αν η συναρμολόγηση έγινε προσεκτικά η "άντε να τελειώνουμε"
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 03, 2009, 07:18:35 μμ »
Την προηγούμενη Τετάρτη το πρωί πέρασα από τον Tsokos Racing για παραγγελία του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού. Το παρήγγειλε άμεσα online και μου είπε ότι θα έρθει σε μια βδομάδα, δηλαδή προχθές. Κόστος, 40 ευρώ.
Το ανταλλακτικό ήρθε τελικά χθες (5 εργάσιμες), οπότε και μου τηλεφώνησε να πάω σήμερα το πρωί να το βάλει.
Η τοποθέτηση δεν είναι ιδιαίτερα απλή (θέλει ξεβίδωμα υποπλαισίου) και αυτό το είχα δει στο service manual, γι' αυτό και δεν θέλησα να μπλέξω και να το κάνω μόνος μου. Επιπλέον, ζήτησα να μου αλλάξει προληπτικά τα δυο πίσω ζουάν τον εξατμίσεων και να μου κάνει ρύθμιση του Injection (χωρίς να έχω προηγουμένως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα).
Παρέλαβα το μοτοσακό το απόγευμα, όπου απλά είχαν γίνει στην εντέλεια* όσα είχα ζητήσει - τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Συνολικό κόστος 130 ευρώ, με απόδειξη. Επίσης, μου έδωσε και εκτυπώσεις από την καυσανάλυση πριν και μετά τη ρύθμιση.

Η μικρή αυτή εμπειρία μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις από το συγκεκριμένο συνεργείο σε όλα τα επίπεδα.

* Υπάρχουν αρκετά σημεία στις μοτοσυκλέτες ημών των μανιακών, απ' όπου μπορείς να ξεχωρίσεις αν η συναρμολόγηση έγινε προσεκτικά η "άντε να τελειώνουμε"
Τελικά γιατί έλιωσε?
Υπάρχει λύση? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 03, 2009, 07:23:32 μμ »

Τελικά γιατί έλιωσε?
Υπάρχει λύση? :thnk:

Έτσι, γιατί περίεργα την είδε! (που λέει κι ο Γονίδης)

Λιώνει λόγω σχεδιαστικού λάθους, γι' αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Απλά αν δε σου τύχει να πηξεις σε κίνηση ακίνητος καλοκαιριάτικα αρκετές φορές, μάλλον τη γλιτώνεις.
Ε, εγώ υπολόγισα ότι αν τη βγάλω άλλα 5 χρόνια με το καινούργιο, καλά θα είναι, οπότε δεν ψάχνω για λύση. Προφανώς κάτι θα υπάρχει, κάποιο θερμομονωτικό, κάτι. Αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ (αλλά καλού κακού, θα ρίχνω και μια ματιά στο κρίσιμο σημείο κάπου κάπου!)

Υπάρχει βέβαια και η άλλη λυση, να μη σταματάς πουθενά για να "αερίζεται"!  :P
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 03, 2009, 07:35:30 μμ »

Τελικά γιατί έλιωσε?
Υπάρχει λύση? :thnk:

Έτσι, γιατί περίεργα την είδε! (που λέει κι ο Γονίδης)

Λιώνει λόγω σχεδιαστικού λάθους, γι' αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Απλά αν δε σου τύχει να πηξεις σε κίνηση ακίνητος καλοκαιριάτικα αρκετές φορές, μάλλον τη γλιτώνεις.
Ε, εγώ υπολόγισα ότι αν τη βγάλω άλλα 5 χρόνια με το καινούργιο, καλά θα είναι, οπότε δεν ψάχνω για λύση. Προφανώς κάτι θα υπάρχει, κάποιο θερμομονωτικό, κάτι. Αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ (αλλά καλού κακού, θα ρίχνω και μια ματιά στο κρίσιμο σημείο κάπου κάπου!)

Υπάρχει βέβαια και η άλλη λυση, να μη σταματάς πουθενά για να "αερίζεται"!  :P
Θα σου πρότεινα να μετρήσεις την απόσταση του προβληματικού σημείου με τον σωληνα που περναει κοντά και να την συγκρίνεις με άλλο πήγασο.
Πιθανόν με να είναι διαφορετική. Μπορεί να έχει πχ άλλη κλήση ο σωλήνας σου σε εκείνο το σημείο.

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 03, 2009, 10:28:12 μμ »
o δικος μου πηγασος ειναι πρωτη αδεια 2005 εχω 12000χλμ και προχθες που εβγαλα τα καπακια τελικα ειναι και το δικο μου κουτι λιωμενο.κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος της aprilia και σιγουρα πρεπει να σκεφτουμε καμια πατεντουλα  :thnk:
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

KAKTOS

Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 12, 2009, 11:27:35 μμ »
Τα έχω πάρει τρελά γ…ώ τα φιλτροκούτια μου γ…μώ.

Αυτό το φιλτροκούτι έχει ιστορία από το καλοκαίρι, με μια αποτυχημένη ρύθμιση του injection, μια αποτυχημένη απόπειρα αλλαγής του και τώρα… δεύτερη αποτυχημένη απόπειρα αλλαγής του.

Λένε δεν υπάρχει σε stock και έγινε παραγγελία από Ιταλία που θα είναι εδώ σε τέσσερις με πέντε μέρες. Στο μεταξύ ο Πήγασος είναι στην ράμπα εδώ και δέκα μέρες και το Σάββατο θεού θέλοντας και καιρού επιτρέποντος σχεδιάζαμε με το φίλο GeorgePeg το μεγάλο ρεπό Νο 2.

Άρα χρόνος γιοκ και αποφάσισα να επισκευάσω το υπάρχον φιλτροκούτι μόνος μου μπας και προλάβω.

Ωστόσο δεν χάνω τίποτα να ρωτήσω αν ξέρει κανένας αν υπάρχει πουθενά κανένα φιλτροκούτι για μοντέλο 2003-2004.

 :bye: :bye:

*

mixalis_navy

Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #24 - : Οκτώβριος 13, 2009, 03:22:37 μμ »
προσωπικη προταση για αυτο το προβλημα οπως εχω ξαναπει ειναι η επαλειψη του κουτιου μεσα και εξω με κολλα για μεγαλες θερμοκρασιες. εγω αυτη που εβαλα νομιζω ηταν τσιμουχοκολλα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εγραφε επανω πως αντεχει μεχρι 500 βαθμους. απο τοτε ουδεν προβλημα. ( πριν το κανω αυτο πηγα ο μ@λ..κ@ς με τον πηγασο σε μια παραλια με αμμο. λες και τι ημουν. το κουτι εγινε σαν κουβαδακι για παιδακια για την παραλια..... )

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #25 - : Οκτώβριος 13, 2009, 04:29:30 μμ »
Λένε δεν υπάρχει σε stock και έγινε παραγγελία από Ιταλία που θα είναι εδώ σε τέσσερις με πέντε μέρες.

Για να δούμε πότε θα σου έρθει. Μέσω ποιανού του παρήγγειλες;
Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να θέλει λίγο προσοχή στην παραγγελία, γιατί παίζει ρόλο το εάν έχεις το μοντέλο Euro 2 ή όχι. Τουλάχιστον στο Internet οι βάσεις φιλτροκουτιών είχαν αλλο κωδικό για τα euro 2. Προφανώς διαφέρουν στην υποδοχή του σωληνακίου που τραβάει το φρέσκο αέρα για τον "εμπλουτισμό" των καυσαερίων.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #26 - : Οκτώβριος 13, 2009, 04:45:13 μμ »
προσωπικη προταση για αυτο το προβλημα οπως εχω ξαναπει ειναι η επαλειψη του κουτιου μεσα και εξω με κολλα για μεγαλες θερμοκρασιες. εγω αυτη που εβαλα νομιζω ηταν τσιμουχοκολλα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εγραφε επανω πως αντεχει μεχρι 500 βαθμους. απο τοτε ουδεν προβλημα. ( πριν το κανω αυτο πηγα ο μ@λ..κ@ς με τον πηγασο σε μια παραλια με αμμο. λες και τι ημουν. το κουτι εγινε σαν κουβαδακι για παιδακια για την παραλια..... )

καλή λύση κι αυτή.. κατι παρόμοιο ειχαμε κανει κι εμείς με τον μαστορα με μια κολλα/σιλικόνη δε θυμαμαι, αλλά επιασε.. :bye:
Υ.Γ.
Μικρή τρύπα όμως ε..  :bye:

*

KAKTOS

Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #27 - : Οκτώβριος 13, 2009, 11:08:08 μμ »
Το φιλτροκούτι το πήρα στο χέρι.

Το έλυσα το καθάρισα και έκοψα το καμένο σημείο με φαλτσέτα για να το φέρω σχεδόν επίπεδα και να φύγουν τα καμένα κομμάτια.

Εν συνεχεία πήρα ένα κομμάτι αλουμίνιο Τ3 4 χιλιοστά και έκανα διαμετρικά τρύπες το ίδιο και στο φιλτροκούτι. Στην συνέχεια τοποθέτησα το αλουμίνιο επάνω στο φιλτροκούτι (ακριβώς στο σημείο της τρύπας) με πριτσίνια για να σφίξει.

Η αλήθεια είναι πως το αλουμίνιο δεν ταίριαξε ακριβώς και έχουν μείνει κάποια κενά. Ωστόσο αύριο θα γεμίσω το σημείο αυτό εσωτερικά στο φιλτροκούτι και με τέτοιο τρόπο που να καλύψει και τα σημεία που εισέρχονται τα πριτσίναι με σιλικόνη πυρίμαχη αντοχής στους 1200 βαθμούς κελσίου.

Στην συνέχεια εξωτερικά του κουτιού η επιφάνεια θα καλυφθεί με ζώνη αμιάντου η οποία θα κολληθεί μα την ίδια σιλικόνη.

 Στην μηχανή θα μπει αυτό το φιλτροκούτι για να πάμε την βόλτα μας το Σαββάτο και …. Βλέπουμε. Το νέο κουτί που θα έρθει (και όταν έρθει) θα το κρατήσω να το τοποθετήσω αργότερα, ίσως όταν αλλάξω την πίσω ανάρτηση.

Θα σας πω το αποτέλεσμα του εγχειρήματος μετά την βόλτα από τα σκασίματα που θα ακούει ο Γιώργης.

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Operater

  • ***
  • 174
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 23, 2009, 08:15:44 μμ »
Nαι, ναι έλιωσε και σε μένα... Και κανένα συνεργειο-συνεργειατζης μου το είπε ποτέ! Τέλος πάντων...
Μιλάω για πήγασο του 2000 καρμπυρατερ.

Το κάτω μισό του φιλτροκουτιού χρειάζεται αλλαγή. Κόστος του γύρω στα 40 ευρω (από Ρομποτη).
Λοιπόν, προέρχεται καθαρά από την εξάτμιση... Οπότε υπάρχουν λύσεις.. Και προτείνω:

1) Με κουρμπαδόρο σε εξατμισά (τι ορολογίες θεε μου  :tez: ) κατεβάζεις τις εξατμίσεις και βάζεις καινούριο φιλτροκούτι.
2) Καταργείς το φιλτροκούτι και κάνεις δουλειά με 2 φιλτροχοάνες και στηρίζεις την μπαταρία με μόντα (extreme! :P)
3) Βάζεις κόλα υψηλής θερμοκρασίας ΜΑΖΙ με ένα φύλλο-ασπίδα υψηλήες θερμοκρασίας. Το τελευταίο έκανα κι εγώ εδώ και κάτι χλμ και δεν έχει απολύτως τίποτα το μηχανάκι.

Το θέμα είναι να πέσεις στο σωστό μάστορα! Και που να έχει όρεξη να σε ΒΟΗΘΗΣΕΙ! Δυστυχώς, πάσχουν από αυτό εκεί έξω. Γιατί στη τελική, είμαστε εμεις οι τελικοί χρήστες, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα ξέρουμε αυτά!


ΥΓ: άσχετο...να γράψω καινούριο thread για την περιπέτειά μου με τα xenon???  :srry:
YΓ: να γράψω σε καινούριο thread την περιπέτειά μου με το βεντιλατέρ???  :srry:

God Help US!!!  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος Operater

  • ***
  • 174
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Έλιωσε το φιλτροκούτι!!
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 23, 2009, 08:18:37 μμ »
Σκασίματα, για λίγο καιρό θα ακούς.. Ειδικά αν έχεις remus...

Πάντως είναι αμαρτία να περνάει μέσα όλη η λάσπη και η σκόνη και να μην μασ το λέει κανείς... :(

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης