0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
nikolas έγραψε:Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.
harlek έγραψε:-Οι καθρέφτες περνούν μια χαρά, εκτός κι αν περνάς δίπλα από τον καθρέφτη κανενός μικρού φορτηγού! Ακόμα και το τιμόνι περνάει πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Τα αντίβαρα (αυτά υποθέτω λες "ακρόμπαρα") δεν ενοχλούν γιατί δεν προεξέχουν από τις χούφτες!Ταύτα.
nikolas έγραψε:Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)
nikolas έγραψε:Άβολη σέλα για πολλά χιλιόμετρα, ίσως και λόγω των κραδασμών του κινητήρα.Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.
nikolas έγραψε:Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.
nikolas έγραψε:Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.Δέχομαι τον αντίλογο, απλώς να τονίσω ότι έχω οδηγήσει transalp και varadero για κάποιο μικρό διάστημα, αλλά ΟΧΙ στην Αθήνα έτσι ώστε να μπορώ να κάνω απευθείας συγκρίσεις.
powerphot έγραψε:Το stand πράγματι "είχε" πρόβλημα κι όχι μόνο στην κλίση του αλλά και στην ανθεκτικότητα. Γιαυτό τον λόγο οι Ιταλοί έκαναν "CALLBACK" σε όλους τους πήγασους απο το 2000 μοντέλο έως το 2004 και με ενημέρωση των κατατόπους dealers σου άλλαζαν το stand χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση.(ελπίζω να το έκανες).
nikolas έγραψε:Όσο για τα αντίβαρα (σωστά), σίγουρα προεξέχουν από τις χούφτες! Αν έχεις Pegaso 2003 και εσύ θα το διαπιστώσεις σίγουρα.
harlek έγραψε:Το νέο στάντ προφανώς είναι ενισχυμένο στο σημείο εκείνο, δεν έχει άλλο μήκος (ωστε να δίνει άλλη κλίση στη μηχανή).
GFiotakis έγραψε:ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι