0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Nikos

Μειονεκτήματα Pegaso
« - : Δεκέμβριος 08, 2006, 02:00:11 μμ »
Εγώ είπα να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου και να αναφέρω κάποια πράγματα που με ενοχλούν στον Pegaso μου (μοντέλο 2003).

Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση  ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)
Άβολη σέλα για πολλά χιλιόμετρα, ίσως και λόγω των κραδασμών του κινητήρα.
Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.
Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.
Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.

Δέχομαι τον αντίλογο, απλώς να τονίσω ότι έχω οδηγήσει transalp και varadero για κάποιο μικρό διάστημα, αλλά ΟΧΙ στην Αθήνα έτσι ώστε να μπορώ να κάνω απευθείας συγκρίσεις.



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 08, 2006, 06:50:18 μμ »
Παράθεση

nikolas έγραψε:
Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση  ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)
Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.
Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.
Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.


ΠΩΣ ΤΟΜΑΣ;;;  :-D  :-D
Λοιπόν μερικά σχόλια σ' αυτά που λες:

-Την απορρύθμιση του εγκεφάλου την παθαίνουν μόνο μοντέλα με ελαττωματικό εγκέφαλο, όχι όλα. Απλώς, το ποσοστό ελαττωματικών εγκεφάλων είναι τεράστιο. Όταν όμως δουλεύει σωστά, θέλει μόνο ένα χειροκίνητο μικρό ανέβασμα του ρελαντί μεταξύ των σέρβις.

-Για το πίσω φρένο πολλοί παραπονιούνται, εμένα όμως μου φαίνεται σχετικά νορμάλ, αν και δεν έχω και τεράστια εμπειρία.

-Κατά τη γνώμη μου τα Scorpion είναι όντως οικτρά, όμως και πάλι κάποιοι διαφωνούν, οπότε ίσως παίζει ρόλο το κομμάτι στο οποίο θα πέσεις.

-Το στάντ δουλεύει ωραιότατα αν σφίξεις την προφόρτιση πίσω. Κάτι που πρέπει να κάνεις ούτως ή άλλως, γιατί οι μαμά ρυθμίσεις είναι τραγικές.

-Οι καθρέφτες περνούν μια χαρά, εκτός κι αν περνάς δίπλα από τον καθρέφτη κανενός μικρού φορτηγού! Ακόμα και το τιμόνι περνάει πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Τα αντίβαρα (αυτά υποθέτω λες "ακρόμπαρα") δεν ενοχλούν γιατί δεν προεξέχουν από τις χούφτες!

Ταύτα.

 :io:  :io:
Masquerade

*

Nikos

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 04:41:25 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:


-Οι καθρέφτες περνούν μια χαρά, εκτός κι αν περνάς δίπλα από τον καθρέφτη κανενός μικρού φορτηγού! Ακόμα και το τιμόνι περνάει πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Τα αντίβαρα (αυτά υποθέτω λες "ακρόμπαρα") δεν ενοχλούν γιατί δεν προεξέχουν από τις χούφτες!

Ταύτα.

 :io:  :io:


Χαιρετώ,

Νομίζω ότι συμφωνούμε στα περισσότερα, ότι είναι υπαρκτά προβλήματα.
Είσαι σίγουρος όμως για τους καθρέπτες και το τιμόνι? Άλλη εντύπωση έχω εγώ.Όσο για τα αντίβαρα (σωστά), σίγουρα προεξέχουν από τις χούφτες! Αν έχεις Pegaso 2003 και εσύ θα το διαπιστώσεις σίγουρα.

Ένα τελευταίο που θυμήθηκα τώρα, είναι ότι η μπροστινή ζάντα είναι 19" και όχι 21" όπως σε κάποια άλλα On-Off, πράγμα που πιστεύω ότι του αφερεί από τον χαρακτήρα Off (ανεβαίνει δυσκολότερα πεζοδρόμια, δυσκολεύεται σε λακούβες και σε "άστατο" οδόστρωμα).

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 05:08:56 μμ »
Παράθεση

nikolas έγραψε:
Απορύθμιση του εγκεφάλου με ότι αυτό συνεπάγεται(πτώση  ρελαντί,υψηλή κατανάλωση)

Συμφωνώ με τον harlek ο εγκέφαλος έχει πρόβλημα και χάνει τις ρυθμίσεις του ΜΟΝΟ όταν είναι ελλατωματικός(αυτό είναι πρόβλημα αν δεν διαγνωστεί αμέσως και αλλαχτει μεσ΄την εγγύηση).
Επισης πάρα πολλοί εγκέφαλοι που είναι σωστοί ΔΕΝ δουλεύουν σωστα γιατί πάρα πολλοι ΔΕΝ ξέρουν να στους ρυθμίσουν.
Κι αυτό δεν είναι είδηση, είδηση θα ήταν αν μαθαίναμε ότι "πολλοι" ΞΕΡΟΥΝ  να ρυθμίσουν εγκέφαλο!

Παράθεση

nikolas έγραψε:
Άβολη σέλα για πολλά χιλιόμετρα, ίσως και λόγω των κραδασμών του κινητήρα.
Μέτρια έως κακή αίσθηση πίσω φρένου.
Εργοστασιακά λάστιχα (Scorpion) που γλιστράνε πολύ σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Για την σέλα δεν διαφωνώ απλά αλλά διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ.
πιστεύω πως είναι μια απο τις πιο ορθοπεδικές σέλες σε onof σε αντίθεση με αρκετά αλλα μοντέλα της κατηγορίας.

Όσο για τα φρένα, οι προτιμήσεις ποικίλουν ανάλογα με τα γούστα του καθενός και πολύ περισσότερο την μάρκα των..."τακακίων"! Δοκίμασε καμιά άλλη μάρκα και μετά βγάλε συμ΄περασμα.

Για τα λάστιχα έχεις δίκιο, απαράδεκτα!(άντε να λιώσουν να βάλουμε κανα καλό).

Παράθεση

nikolas έγραψε:
Σταντ που δίνει πολύ μικρή κλίση στην μηχανή (ίσως λόγω των μαλακών αναρτήσεων), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στερεωθεί εύκολα σε οδόστρωμα με κλίση.

Το stand πράγματι "είχε" πρόβλημα κι όχι μόνο στην κλίση του αλλά και στην ανθεκτικότητα. Γιαυτό τον λόγο οι Ιταλοί έκαναν "CALLBACK" σε όλους τους πήγασους απο το 2000 μοντέλο έως το 2004 και με ενημέρωση των κατατόπους dealers σου άλλαζαν το stand χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση.(ελπίζω να το έκανες).

Παράθεση

nikolas έγραψε:
Καθρέφτες σε χαμηλό ύψος που συνήθως δεν περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, που σε συνδυασμό με τα ακρόμπαρα που μεγαλώνουν το πλάτος του τιμονιού, να δυσκολεύει το πέρασμα ανάμεσα από αυτοκίνητα.

Δέχομαι τον αντίλογο, απλώς να τονίσω ότι έχω οδηγήσει transalp και varadero για κάποιο μικρό διάστημα, αλλά ΟΧΙ στην Αθήνα έτσι ώστε να μπορώ να κάνω απευθείας συγκρίσεις.

Και πάλι θα συμφωνήσω με τον harlek, το ύψος του τιμονιού είναι πολύ ψηλότερα απο τουςκαθρέπτες των περισσοτέρων αυτοκινήτων.Το ίδιο κι οι καθρέπτες. Το μόνο πρόβλημα που θέλει ιδιαίτερη προσοχή είναι στο πέρασμα ανάμεσα απο φορτηγά που είναι λίγο περισσότερο επικίνδυνο απ' ότι στα αυτοκίνητα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 05:22:39 μμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:
Το stand πράγματι "είχε" πρόβλημα κι όχι μόνο στην κλίση του αλλά και στην ανθεκτικότητα. Γιαυτό τον λόγο οι Ιταλοί έκαναν "CALLBACK" σε όλους τους πήγασους απο το 2000 μοντέλο έως το 2004 και με ενημέρωση των κατατόπους dealers σου άλλαζαν το stand χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση.(ελπίζω να το έκανες).


To Σταντ (το οποίο δεν έχω αλλάξει, αλλά που να μπλέκω τώρα με τους αληταράδες!) έχω διαβάσει ότι δεν είχε πρόβλημα αντοχής, αλλά υπήρχε πιθανότητα να κοπεί το τμήμα όπου πιάνει το ελατήριο, με αποτέλεσμα να κατέβει ενώ οδηγείς! Το νέο στάντ προφανώς είναι ενισχυμένο στο σημείο εκείνο, δεν έχει άλλο μήκος (ωστε να δίνει άλλη κλίση στη μηχανή).
Με σφιγμένη προφόρτιση, η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως εκτεταμένη όταν η μηχανή είναι στο στάντ, δίνοντας μέγιστη κλίση. Όταν πήρα τη μηχανή, καθόταν αρκετά ενώ ήταν στο στάντ, οπότε με την παραμικρή κλίση του δρόμου δεξιά ερχόταν όρθια, έτοιμη να πέσει. Με σφιγμένη προφόρτιση θέλει αρκετή κλίση δρόμου δεξιά για να κινδυνέψει, και περίπου την ίδια κλίση προς τα αριστερά για να κινδυνέυει να έρθει καπάκι γύρω από το στάντ.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 05:25:43 μμ »
Παράθεση

nikolas έγραψε:
Όσο για τα αντίβαρα (σωστά), σίγουρα προεξέχουν από τις χούφτες! Αν έχεις Pegaso 2003 και εσύ θα το διαπιστώσεις σίγουρα.


Όντως, έχεις δίκιο, προεξέχουν λίγο! Παρόλα αυτά, δεν έχω παρατηρήσει κάνενα από τα προβλήματα που αναφέρεις σχετικά με το πέρασμα ανάμεσα στα αυτοκίνητα (εκτός αν μου τύχουν δεξια κι αριστερά δυο... βιτάρα (οπότε δεν περνά το τιμόνι από τους καθρεφτες τους) ή δυο ...VW Transporter, οπότε δεν περνάν οι καθρέφτες μου ανάμεσα από τους δικούς τους!)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 05:44:17 μμ »
...μιας και μιλάμε για μειονεκτήματα....

δεν θα θέλατε η γκαζιέρα να έχει μικρότερη διαδρομή; όταν καμιά φορά ανοίγω τέρμα, ο καρπός μου...διαμαρτύρεται από την παραμόρφωση!

Α, και για τον τροχό των 19 ιντσών μπροστά, εμένα μ' αρέσει πολύ (δεν πάω χώμα σχεδόν ποτέ), πραγματικά απεχθάνομαι τον 21άρη των Transalp, XT, KLE κ.λπ. :shahea:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 05:59:10 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Το νέο στάντ προφανώς είναι ενισχυμένο στο σημείο εκείνο, δεν έχει άλλο μήκος (ωστε να δίνει άλλη κλίση στη μηχανή).


To stand έχει το ίδιο μήκος με το παλιό αλλά έχει λίγο διαφορετική κλίση η "πατούρα" του.
Το είχαμε τσεκάρει με τον Βασίλη όταν αλλάχτηκε.

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 08:29:38 μμ »
ΤΑ PEGASO ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:  :whist:

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 08:35:00 μμ »
΄΄΄΄΄΄΄΄Έχουν μειονεκτήματα τα οποία όμως χρειάζονται για να αναδεικνύεται η τελειότητα τους (φινέτσα ,άνεση ,συμπεριφορά κλπ,κλπ).(Πως λέμε η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα) :-D

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 08:38:33 μμ »
ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ....
 :fc42:  :fc42:  :fc42:  :fc42:

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 08:45:28 μμ »
no coments :-x  :-x  :-x

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 10, 2006, 10:26:50 μμ »
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια   :-x

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 11, 2006, 09:02:30 πμ »
Παράθεση

GFiotakis έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ...ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ....
 :fc42:  :fc42:  :fc42:  :fc42:


Αν θα χρειαστείς φλάντζα πές το μου. Πιστεύω οτι η φλάντζα τα ηλεκτρικά και η μίζα είναι τα μειονεκτήματα του pegaso. Στο δικό μου το φρένο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα η σέλα όσοι το οδήγησαν το μηχανάκι έπαθαν πλάκα και η συμπεριφορά του μέσα στην πόλη είναι σαν παπάκι. Όταν και αν ποτέ βγει ο πήγασος με τον κινητήρα V 90 θα είμαι απο τους πρώτους που θα παραγγείλω. Το έχω δηλώσει και άλλη φορα θα ήθελα τον πήγασο με αυτό το γκα....κο σχήμα και το σωστό όγκο αλλα με δικύλινδρο κινητήρα. :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

*

Nikos

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 11, 2006, 08:03:14 μμ »
Πιστεύω ότι αφού είναι τόσοι πολλοί οι χαλασμένοι εγκέφαλοι, το θεωρώ σαν μειονέκτημα του Pegaso.

Όσον αφορά την σέλα, αντέχω πάνω της λιγότερα από 150χλμ, ενώ έχω αρχίσει να μουδιάζω πολύ νωρίτερα.

Για τα φρένα, δεν εννοώ την αποτελεσματικότητα τους, αλλά την αίσθηση που σου δίνει το πεντάλ όταν το πατάς.

Μπορεί και να κάνω λάθος, το τιμόνι να είναι τελικά αυτό που με ενοχλεί στο να περνάω άνετα ανάμεσα από 2 κανονικά αυτοκίνητα.

Για το στάντ, δεν έχει να κάνει με την ανάκληση που έγινε, αυτή ήταν για τον λόγο που περιέγραψε ο harlεκ. Αυτό μου το έχουν επιβεβαιώσει όλοι οι γνωστοί μηχανικοί. Ίσως με την ρύθμιση της προφόρτισης να λυθεί. Βέβαια αυτό τώρα το μαθαίνω από τον harlek, και ενώ έχω την μηχανή 3 χρόνια. Τόσοι μηχανικοί έχουν δει την μηχανή, κανένας δεν μου έδωσε λύση.

Τώρα για τον τροχό 19", αν δεν ευθύνεται αυτός για το ότι δεν αισθάνομαι ασφάλεια ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου όταν αλλάζω πορεία επάνω τους, τότε τι είναι?μήπως τα Scorpion?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης