0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 11, 2006, 08:29:40 μμ »
Παράθεση

nikolas έγραψε:
Όσον αφορά την σέλα, αντέχω πάνω της λιγότερα από 150χλμ, ενώ έχω αρχίσει να μουδιάζω πολύ νωρίτερα.

Ίσως με την ρύθμιση της προφόρτισης να λυθεί. Βέβαια αυτό τώρα το μαθαίνω από τον harlek, και ενώ έχω την μηχανή 3 χρόνια. Τόσοι μηχανικοί έχουν δει την μηχανή, κανένας δεν μου έδωσε λύση.

Τώρα για τον τροχό 19", αν δεν ευθύνεται αυτός για το ότι δεν αισθάνομαι ασφάλεια ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου όταν αλλάζω πορεία επάνω τους, τότε τι είναι?μήπως τα Scorpion?


Το λοιπόν: Στη σέλα κι εγώ δεν αντέχω εύκολα πάνω από μιάμιση ώρα σερί! Αλλά νομίζω αυτό είναι ψιλονορμάλ, ακόμα και κάποιοι με Βαραντέρο ξεκωλι@ζονται μετά από ένα δίωρο! Δεν είναι αμάξι το μοτοσακό!

Η αυξηση της προφόρτισης της πίσω ανάρτησης δεν είναι "γιατρικό" για το θέμα του στάντ. Απλά το καλύτερο στήσιμο της μηχανής στο στάντ είναι μια θετική παρενέργεια της αυξημένης προφόρτισης! Η προφορτιση ρυθμιζεται βασει του βαρους του αναβατη. Για το δικο μου βαρος, η ρυθμιση ειναι τετοια που εκτεινει ολη την αναρτηση οταν δεν καθομαι πανω και η μηχανη καθεται σταθεροτατα. Αν εισαι π.χ. 50 κιλα, χρειαζεσαι λιγοτερη προφορτιση, οποτε η σταθεροτητα της μηχανης δε δρομο με κλιση δεξια μειωνεται δραματικα.

Για το οτι δεν αισθανεσαι ασφαλεια φταιει το εξης (αν ειχε φωτια εδω γύρω, θα εβαζα και το χερι μου!): Ο συνδυασμός πολύ μαλακών αποσβέσεων στις αναρτησεις και τα Scorpion.

Εγώ εχω σφιγμενο πισω αμορτισερ (απο τη βιδα), "σκληρότερα" λαδια μπροστα και Metzeler Tourance και, ειλικρινα, η μηχανή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με το πως ήταν οταν την αγόρασα (πόσο μάλλον με φθαρμένα Scorpion!). Δεν υπερβάλλω. Βέβαια, είναι σαφώς πιο σκληρή στις λακκούβες.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #16 - : Δεκέμβριος 11, 2006, 10:44:52 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Το λοιπόν: Στη σέλα κι εγώ δεν αντέχω εύκολα πάνω από μιάμιση ώρα σερί! Αλλά νομίζω αυτό είναι ψιλονορμάλ, ακόμα και κάποιοι με Βαραντέρο ξεκωλι@ζονται μετά από ένα δίωρο! Δεν είναι αμάξι το μοτοσακό!


Ρε μήπως έχετε ....γεράσει χα χα χα
Στο ταξίδι στην Καστοριά δεν κατάλαβα πότε φτάσαμε! :-D  :-D  :-D

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #17 - : Δεκέμβριος 11, 2006, 10:50:26 μμ »
Κάντε 200 χιλιόμετρα με husaberg και μετά θα μπορειτε να πάτε όχι 150 αλλά 1150 σερί με τον Πήγασο :-D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #18 - : Δεκέμβριος 11, 2006, 10:58:40 μμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:
Ρε μήπως έχετε ....γεράσει χα χα χα
Στο ταξίδι στην Καστοριά δεν κατάλαβα πότε φτάσαμε! :-D  :-D  :-D


Φυσικά και έχουμε γεράσει και κρεμάσει και διαλύσει στα 31 μας, γ@μώ την καθιστική ζωή και τα γραφεία!
Να σημειώσω ότι γύρω στη μιάμιση ώρα οδηγησης αρχίζω διάφορα τεχνάσματα σωτηρίας (π.χ. όρθιος κάθε λίγο στα μαρσπιε!), αλλά δεν έχουν αποτέλεσμα, απλά δίνουν μικρές 5λεπτες παρατάσεις ζωης! Όμως να τονίσουμε ότι μια δεκάλεπτη στάση κάνει δουλειά, καθως επαναφέρει τα  οπισθια σχεδον στην αρχική τους μορφή.
Masquerade

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #19 - : Δεκέμβριος 12, 2006, 10:13:28 πμ »
Παράθεση

timplas έγραψε:
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια   :-x

Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που  
θέλουμε να πουλήσουμε το  λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! :-D  :-D  :-D  :-D

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #20 - : Δεκέμβριος 12, 2006, 05:37:19 μμ »
Ωραίος ο Σερρέος :-D

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 12, 2006, 05:51:40 μμ »
Η σέλα νομίζω ειναι κυριλέ. Εμείς δεν είμαστε. Μέχρι το καλοκαίρι όταν πήγαινα ταξίδι π.χ. Αθήνα, το παιρνα σερί χωρίς στάση. Ακόμα και βενζίνη γέμιζα χωρίς να κατέβω από τη μηχανή. Αλλά μετά για 2 μέρες αισθανόμουν σαν παππούς! Πονούσε η πλάτη μου και ο αυχένας μου ακόμα και στον ύπνο μερικές φορές δεν μπορούσα καν να αναπνεύσω σωστά για μερικές ώρες! Όταν όμως αποφάσισα να πάω Ιταλία και κατάλαβα ότι έπρεπε να προετοιμαστώ και σωματικά και υλικά (εξοπλισμός) τότε κατάλαβα ότι το προβλημα το χα εγώ. Έκανα ένα μήνα γυμναστική κάθε μέρα, αγόρασα ζώνη για τη μέση για να με κρατα σε ορθια θέση κατα την οδήγηση και να αναγκάζει τους κοιλιακούς μου να υποστηρίζουν την πλάτη μου, έβαλα μεγάλη ζελατίνα μπροστά και αγόρασα και κράνος που να έχει αεροδυναμικό σχήμα (μετά από δοκιμές κατέληξα σε AGV Stealth). Ταξίδεψα τελικά 6 ώρες συνεχόμενα Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες Ανκόνα Τοσκάνη και δεν κατάλαβα τίποτα. Προφανώς όλες οι παραπάνω... λεπτομέρειες άλλαξαν τελείως την ποιότητα ταξιδιού. Οπότε η σέλα του Πήγασσου θα ήταν άβολη μόνο αν ενοχλούσε με όλες τις άλλες παραμέτρους μα μην ισχύουν.
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #22 - : Δεκέμβριος 12, 2006, 05:55:27 μμ »
θα συμφωνήσω πάντως για φλάντζα  (παθών), ηλεκτρικά (παθών) και κουμπώματα πλαστικών (παθών). Αλλά και για το κόμπλερ της μίζας, που μάλλον χαλάει βέβαια γιατι αν καθε 2 μήνες καποιο μικροηλεκτρικο σε αναγκαζει να το βαζεις μπρος με την 6η...ε τοτε...
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 12, 2006, 08:19:21 μμ »
Παράθεση

CHRISTODOU έγραψε:
Παράθεση

timplas έγραψε:
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια   :-x

Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που  
θέλουμε να πουλήσουμε το  λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! :-D  :-D  :-D  :-D


CHRISTODOU ποιος σου είπε ότι θέλω να πουλήσω τον Πήγασο οπότε και μιλάω για χαμηλή τιμή μεταπώλησης? Αυτές τις απόψεις τις υποστήριζα πάντα.
Πίσω από το δάχτυλό τους κρύβονται αυτοί που νομίζουν ότι έχοντας αγοράσει έναν Πήγασο έχουν την καλύτερη μηχανή στο σύμπαν. Ε όχι δεν είναι έτσι.
Το να είμαι ερωτευμένος με τη μηχανή μου δε με αποτρέπει από το να 'βλέπω' και τα αρνητικά της. Ίσα ίσα που το θεωρώ και τίμιο να προσπαθώ να τα λύσω μέσα από τις συμβουλές των άλλων συμφορουμιτών.

*

Nikos

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 12, 2006, 08:24:51 μμ »
Παράθεση

bluesman έγραψε:
Η σέλα νομίζω ειναι κυριλέ. Εμείς δεν είμαστε. Μέχρι το καλοκαίρι όταν πήγαινα ταξίδι π.χ. Αθήνα, το παιρνα σερί χωρίς στάση. Ακόμα και βενζίνη γέμιζα χωρίς να κατέβω από τη μηχανή. Αλλά μετά για 2 μέρες αισθανόμουν σαν παππούς! Πονούσε η πλάτη μου και ο αυχένας μου ακόμα και στον ύπνο μερικές φορές δεν μπορούσα καν να αναπνεύσω σωστά για μερικές ώρες! Όταν όμως αποφάσισα να πάω Ιταλία και κατάλαβα ότι έπρεπε να προετοιμαστώ και σωματικά και υλικά (εξοπλισμός) τότε κατάλαβα ότι το προβλημα το χα εγώ. Έκανα ένα μήνα γυμναστική κάθε μέρα, αγόρασα ζώνη για τη μέση για να με κρατα σε ορθια θέση κατα την οδήγηση και να αναγκάζει τους κοιλιακούς μου να υποστηρίζουν την πλάτη μου, έβαλα μεγάλη ζελατίνα μπροστά και αγόρασα και κράνος που να έχει αεροδυναμικό σχήμα (μετά από δοκιμές κατέληξα σε AGV Stealth). Ταξίδεψα τελικά 6 ώρες συνεχόμενα Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες Ανκόνα Τοσκάνη και δεν κατάλαβα τίποτα. Προφανώς όλες οι παραπάνω... λεπτομέρειες άλλαξαν τελείως την ποιότητα ταξιδιού. Οπότε η σέλα του Πήγασσου θα ήταν άβολη μόνο αν ενοχλούσε με όλες τις άλλες παραμέτρους μα μην ισχύουν.


Καλά όλα αυτά που έκανες φίλε και σίγουρα βοηθάνε σε ένα ταξίδι, αλλά άντεξες 6 ώρες χωρίς να μουδιάσουν τα οπίσθιά σου? Εμένα εκεί είναι το πρόβλημα και πολύ λιγότερο σε άλλα σημεία του σώματος. Άλλωστε κραδασμοί από μονοκύλινδρο είναι αυτοί!

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 13, 2006, 09:19:45 πμ »
Παράθεση

timplas έγραψε:
Παράθεση

CHRISTODOU έγραψε:
Παράθεση

timplas έγραψε:
Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια   :-x

Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που  
θέλουμε να πουλήσουμε το  λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! :-D  :-D  :-D  :-D


CHRISTODOU ποιος σου είπε ότι θέλω να πουλήσω τον Πήγασο οπότε και μιλάω για χαμηλή τιμή μεταπώλησης? Αυτές τις απόψεις τις υποστήριζα πάντα.
Πίσω από το δάχτυλό τους κρύβονται αυτοί που νομίζουν ότι έχοντας αγοράσει έναν Πήγασο έχουν την καλύτερη μηχανή στο σύμπαν. Ε όχι δεν είναι έτσι.
Το να είμαι ερωτευμένος με τη μηχανή μου δε με αποτρέπει από το να 'βλέπω' και τα αρνητικά της. Ίσα ίσα που το θεωρώ και τίμιο να προσπαθώ να τα λύσω μέσα από τις συμβουλές των άλλων συμφορουμιτών.

Μη το παίρνεις προσωπικά ρε φίλε δεν το έγραψα για σένα απλά   βαρέθηκα στα προτερήματα να γράφουν best value for money και στα ελλατώματα χαμηλή τιμή μεταπώλησης. Πιστεύω οτι με το pegaso παρ'όλα τα μικροπροβλήματα είμαστε όλοι ερωρευμένοι. Και όχι μόνο εμείς όταν έμεινα απο φλαντζα απελπίστηκα και ήθελα να το πουλήσω. Δεν με άφησε όμως η Ελένη γιατι λεει ο pegasos είναι πανέμορφος  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

*

Ανδρεας

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 13, 2006, 11:16:09 πμ »
Πάντως πολλά από τα προβλήματα που έχετε αναφέρει έχουν βελτιωθεί στα καινούρια μοντέλα (Trail/Strada)

Γενικότερα:
.Η σέλα είναι πολύ άνετη (και για τον συνεπιβάτη)
.Δεν έχει ακουστεί κάτι σοβαρό όσον αφορά τα ηλεκτρικά
.Το stand (κοντίτερο) δίνει καλή κλίση στη μηχανή
.Οι καθρέπτες είναι σε σωστό ύψος και πρόβλημα έχεις μόνο με αυτοκίνητα τύπου jeep, βανάκια κτλ.
.Όσον αφορά τις μεγάλες διαδρομές σίγουρα παίζει ρόλο η φυσική κατάσταση και ο εξοπλισμός.

πάντως:
.Όντως η αίσθηση του πίσω φρένου είναι κάπως... αλλά δεν μπορείς να πεις το φρένο αναποτελεσματικό.
.Τα λάστιχα (scorpion) όντως δεν εμπνέουν και πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη.

*

Ανδρεας

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 13, 2006, 11:34:19 πμ »
Παράθεση

CHRISTODOU έγραψε:
Και όχι μόνο εμείς όταν έμεινα απο φλαντζα απελπίστηκα και ήθελα να το πουλήσω. Δεν με άφησε όμως η Ελένη γιατι λεει ο pegasos είναι πανέμορφος  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D



 :bana: :se:  :bana: :se: :bana:  :se:

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 13, 2006, 08:12:02 μμ »
καμμία παρεξήγηση φίλε christodou ;-)

*

THEODOROS

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 13, 2006, 10:32:28 μμ »
Συμφωνω απολυτα με τον Timplas. Διαβαζω εδω και κανα χρονο τις συζητησεις περι Πηγασου και απο κει εχω την εντυπωση οτι ειμαι ο ευτυχεστερος ανθρωπος του κοσμου οντας κατοχος ενος Πηγασου.    ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ !!!!!!!!!!!!!
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Δηλ. 5 φορες με εχει αφησει στα κρυα του λουτρου εξω απο το σπιτι μου.
Μεχρι και καθαρισμο στα μπεκ της εκανα. Ο Πηγασος ειναι του 2003 με σκαρτα 13000 χλμ. Μεχρι εκει εφτασα.
Σημερα με αφησε στη μεση της Συγγρου με 110χλμ. Ετσι ξαφνικα εσβησε η μηχανη. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο και ακρως επκινδυνο.
Η διαγνωση εβγαλε προβλημα στον διακοπτη.
Ετουτη ειναι η 6η επισκεψη στο γιατρο.  
Αρα παει περιπατο η συμφερουσα τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκ Ιαπωνιας.
Εχω σκεφτει να την πουλησω αλλα δυστυχως εχω πεσει πανω στην μεταπωλητικη αξια !!!

Αυτα τα ολιγα απο μενα και χωρις παρεξηγηση αλλα εχω απελπιστει.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης