0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
nikolas έγραψε:Όσον αφορά την σέλα, αντέχω πάνω της λιγότερα από 150χλμ, ενώ έχω αρχίσει να μουδιάζω πολύ νωρίτερα.Ίσως με την ρύθμιση της προφόρτισης να λυθεί. Βέβαια αυτό τώρα το μαθαίνω από τον harlek, και ενώ έχω την μηχανή 3 χρόνια. Τόσοι μηχανικοί έχουν δει την μηχανή, κανένας δεν μου έδωσε λύση.Τώρα για τον τροχό 19", αν δεν ευθύνεται αυτός για το ότι δεν αισθάνομαι ασφάλεια ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου όταν αλλάζω πορεία επάνω τους, τότε τι είναι?μήπως τα Scorpion?
harlek έγραψε:Το λοιπόν: Στη σέλα κι εγώ δεν αντέχω εύκολα πάνω από μιάμιση ώρα σερί! Αλλά νομίζω αυτό είναι ψιλονορμάλ, ακόμα και κάποιοι με Βαραντέρο ξεκωλι@ζονται μετά από ένα δίωρο! Δεν είναι αμάξι το μοτοσακό!
powerphot έγραψε:Ρε μήπως έχετε ....γεράσει χα χα χαΣτο ταξίδι στην Καστοριά δεν κατάλαβα πότε φτάσαμε!
timplas έγραψε:Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια
CHRISTODOU έγραψε:Παράθεσηtimplas έγραψε:Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που θέλουμε να πουλήσουμε το λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!!
bluesman έγραψε:Η σέλα νομίζω ειναι κυριλέ. Εμείς δεν είμαστε. Μέχρι το καλοκαίρι όταν πήγαινα ταξίδι π.χ. Αθήνα, το παιρνα σερί χωρίς στάση. Ακόμα και βενζίνη γέμιζα χωρίς να κατέβω από τη μηχανή. Αλλά μετά για 2 μέρες αισθανόμουν σαν παππούς! Πονούσε η πλάτη μου και ο αυχένας μου ακόμα και στον ύπνο μερικές φορές δεν μπορούσα καν να αναπνεύσω σωστά για μερικές ώρες! Όταν όμως αποφάσισα να πάω Ιταλία και κατάλαβα ότι έπρεπε να προετοιμαστώ και σωματικά και υλικά (εξοπλισμός) τότε κατάλαβα ότι το προβλημα το χα εγώ. Έκανα ένα μήνα γυμναστική κάθε μέρα, αγόρασα ζώνη για τη μέση για να με κρατα σε ορθια θέση κατα την οδήγηση και να αναγκάζει τους κοιλιακούς μου να υποστηρίζουν την πλάτη μου, έβαλα μεγάλη ζελατίνα μπροστά και αγόρασα και κράνος που να έχει αεροδυναμικό σχήμα (μετά από δοκιμές κατέληξα σε AGV Stealth). Ταξίδεψα τελικά 6 ώρες συνεχόμενα Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες Ανκόνα Τοσκάνη και δεν κατάλαβα τίποτα. Προφανώς όλες οι παραπάνω... λεπτομέρειες άλλαξαν τελείως την ποιότητα ταξιδιού. Οπότε η σέλα του Πήγασσου θα ήταν άβολη μόνο αν ενοχλούσε με όλες τις άλλες παραμέτρους μα μην ισχύουν.
timplas έγραψε:ΠαράθεσηCHRISTODOU έγραψε:Παράθεσηtimplas έγραψε:Επίσης με ενοχλεί το κούνημα (βλέπε κουνάει ο Πήγασος?) και η περιβόητη τιμή μεταπώλησης της Απρίλια Να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας όταν αγοράσαμε το pegaso οι περισσότεροι το λέγαμε best value for money τώρα που θέλουμε να πουλήσουμε το λέμε χαμηλή τιμή μεταπώλησης μην είμαστε και αχάριστοι!!!!!! CHRISTODOU ποιος σου είπε ότι θέλω να πουλήσω τον Πήγασο οπότε και μιλάω για χαμηλή τιμή μεταπώλησης? Αυτές τις απόψεις τις υποστήριζα πάντα.Πίσω από το δάχτυλό τους κρύβονται αυτοί που νομίζουν ότι έχοντας αγοράσει έναν Πήγασο έχουν την καλύτερη μηχανή στο σύμπαν. Ε όχι δεν είναι έτσι. Το να είμαι ερωτευμένος με τη μηχανή μου δε με αποτρέπει από το να 'βλέπω' και τα αρνητικά της. Ίσα ίσα που το θεωρώ και τίμιο να προσπαθώ να τα λύσω μέσα από τις συμβουλές των άλλων συμφορουμιτών.
CHRISTODOU έγραψε:Και όχι μόνο εμείς όταν έμεινα απο φλαντζα απελπίστηκα και ήθελα να το πουλήσω. Δεν με άφησε όμως η Ελένη γιατι λεει ο pegasos είναι πανέμορφος
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι