0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #30 - : Δεκέμβριος 13, 2006, 11:20:48 μμ »
Παράθεση

NTONTOS έγραψε:
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!


Όπως έχουμε πει αλλού,

[color=FFCC00]
Για να έχουμε έναν πολύ αξιόπιστο πήγασο πρέπει να γίνουν προληπτικά:

1. Αλλαγή ανορθωτή με άλλον, καλύτερης ποιότητας και αλλαγή στις φίσες σύνδεσής του.
2. Αλλαγή του ρελέ της μίζας με άλλο, καλύτερης ποιότητας.
3. Έλεγχος βιδώματος φέρινγκ για τυχόν επαφή των βιδών με το ψυγείο.
4. Λύση στο πρόβλημα με το διακόπτη. Αρκεί να μπει ένα ρελέ στη θέση του διακόπτη στο κύκλωμα και ο διακόπτης να παραμείνει για τη διέγερση του ρελέ.
5. Σωστή ρύθμιση του εγκεφάλου με ειδικό μηχάνημα.[/color]


Θα μου πεις ότι άλλα μηχανάκια είναι αξιόπιστα εκ γεννετής. Δεκτό. Όμως τα προβλήματα του Πηγ έχουν λίγο πολύ εντοπιστεί κι ευτυχώς είναι λίγα και συγκεκριμένα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #31 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 12:07:20 πμ »
Παράθεση



NTONTOS έγραψε:
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!


o γιατρος δεν ειμαι εγω...
για να μην παρεξηγιομαστε... :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #32 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 12:29:10 πμ »
NTONTOS καλό θα είναι όντως να τη δει τη μηχανή ο πραγματικός γιατρός Bill. Ελπίζω να λυθούν όλα... ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #33 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 12:40:46 πμ »
Παράθεση

NTONTOS έγραψε:
.....μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Δηλ. 5 φορες με εχει αφησει στα κρυα του λουτρου εξω απο το σπιτι μου.
.............Ετουτη ειναι η 6η επισκεψη στο γιατρο.  
Αρα παει περιπατο η συμφερουσα τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκ Ιαπωνιας.

Αυτα τα ολιγα απο μενα και χωρις παρεξηγηση αλλα εχω απελπιστει.


Μήπως πρέπει να μιλήσουμε λίγο για τον.....γιατρό σου? ;-)

*

Ανδρεας

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #34 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 01:50:04 πμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:
Παράθεση

NTONTOS έγραψε:
.....μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!
Δηλ. 5 φορες με εχει αφησει στα κρυα του λουτρου εξω απο το σπιτι μου.
.............Ετουτη ειναι η 6η επισκεψη στο γιατρο.  
Αρα παει περιπατο η συμφερουσα τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκ Ιαπωνιας.

Αυτα τα ολιγα απο μενα και χωρις παρεξηγηση αλλα εχω απελπιστει.


Μήπως πρέπει να μιλήσουμε λίγο για τον.....γιατρό σου? ;-)


+1

*

THEODOROS

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #35 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 12:42:45 μμ »
Οχι ο γιατρος δεν ειναι ο Bill. Αν και θα ηθελα να τον επισκεφθω, αλλα για κακη μου τυχη εκει που μ'αφηνει ο Πηγασος ειναι αρκετα μακρια και τα χερια μου δεν αντεχουν τοσο σπρωξιμο χι χι χι !!!!

Αυτο που λετε για τα συνεργεια (οτι υπαρχουν λιγα αξιοπιστα) πιστευω οτι ειναι ακομα ενα μειον του Πηγασου. Δεν μπορει να εχεις ενα μοτοσακο και να υπαρχουν μερικοι γιατροι που να ξερουν τις παθησεις του.

Σε αλλα Απριλιανα μοτοσακα γιατι δεν τιθεται θεμα συνεργειου ??? Τουλαχιστον τοσο μεγαλο οσο του Πηγασου

Γιατι στο προτοξαδεφο (F650) του Πηγασου δεν υπαρχουν αυτα τα προβληματα ???

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #36 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 01:28:27 μμ »
Παράθεση

Γιατι στο προτοξαδεφο (F650) του Πηγασου δεν υπαρχουν αυτα τα προβληματα ???


Το F650 είχε περίπου κοινές βλάβες με τον Πηγασο, αλλά μάλλον με μιρκότερη συχνότητα. Ειδικά ο ανορθωτής, όμως, τους έχει αλλάξει κι εκείνων τον αδόξαστο!
Τα ηλεκτρικά του, αν και νομίζω ίδιας "αρχιτεκτονικής" με του καρπυρατεράτου Πήγασου, αποδείχθηκαν (λένε) πιο αξιόπιστα. Το αστείο είναι ότι το F650 κατασευαζόταν στο εργοστάσιο της Απρίλια στην Ιταλία! Παρόλα αυτά, προφανώς ο γερμανός έβαλε τα δικά του υψηλότερα στάνταρτ σε κάποιους κρίσιμους τομείς του ποιοτικού ελέγχου, οπότε οι BMWδιάρηδες δεν ταλαιπωρήθηκαν τόσο.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #37 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 06:29:18 μμ »
Παράθεση

NTONTOS έγραψε:
Οχι ο γιατρος δεν ειναι ο Bill. Αν και θα ηθελα να τον επισκεφθω, αλλα για κακη μου τυχη εκει που μ'αφηνει ο Πηγασος ειναι αρκετα μακρια και τα χερια μου δεν αντεχουν τοσο σπρωξιμο χι χι χι !!!!


Φίλε μου, δεν έχεις ιδέα πόσο σημαντική είναι αυτή σου η παράλειψη. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως ορισμένα μέλη του φόρουμ (και μάλιστα όχι νέα) εξακολουθούν να προβληματίζονται για το που θα κάνουν σέρβις τη μηχανή τους ή για το που θα τη φτιάξουν αν χαλάσει! 'Η δε διαβάζετε τα ποστ, ή είστε μαζόχες! Δεν εξηγείται αλλιως!!!

Α μα πια, το είπα και ησύχασα.  :a22
Masquerade

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #38 - : Ιανουάριος 01, 2007, 02:11:46 πμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Παράθεση

NTONTOS έγραψε:
Την μηχανη την αγορασα λογω (οπως καλα το λετε) "χαμηλης μεταπωλητικης αξιας" και απο τον Φεβρουαριο του 2006 μεχρι σημερα την εχω παει 5 φορες στον γιατρο !!!!!


Όπως έχουμε πει αλλού,

[color=FFCC00]
Για να έχουμε έναν πολύ αξιόπιστο πήγασο πρέπει να γίνουν προληπτικά:

1. Αλλαγή ανορθωτή με άλλον, καλύτερης ποιότητας και αλλαγή στις φίσες σύνδεσής του.
2. Αλλαγή του ρελέ της μίζας με άλλο, καλύτερης ποιότητας.
3. Έλεγχος βιδώματος φέρινγκ για τυχόν επαφή των βιδών με το ψυγείο.
4. Λύση στο πρόβλημα με το διακόπτη. Αρκεί να μπει ένα ρελέ στη θέση του διακόπτη στο κύκλωμα και ο διακόπτης να παραμείνει για τη διέγερση του ρελέ.
5. Σωστή ρύθμιση του εγκεφάλου με ειδικό μηχάνημα.[/color]


Θα μου πεις ότι άλλα μηχανάκια είναι αξιόπιστα εκ γεννετής. Δεκτό. Όμως τα προβλήματα του Πηγ έχουν λίγο πολύ εντοπιστεί κι ευτυχώς είναι λίγα και συγκεκριμένα.


Και φυσικά όλα τα παραπάνω δέν ισχύουν στον δικό μου (αρχαίο) πήγασο, που όλα δείχνουν ότι θα τον κρατήσω και θα τον κάνω σιγά σιγά χωμάτινο -έτσι, να γουστάρω τα ήπια μονοπάτια που δέ πατάει η σουτζούκα τουλάχιστον.

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #39 - : Ιανουάριος 01, 2007, 08:59:12 πμ »
Καταρχάς...Συμφωνώ με τον..''Σερραίο''..+ Παοκτσή... :bye:  :D

Δεν μ` αρέσει το πίσω φρένο...είναι...αντε να μην πω...ΑΛΛΑ...δε σημαίνει ότι σε άλλες μαρκες είναι καλύτερο ε...ακόμα και σε street...

Η σέλα είναι αναπαυτική...
Οι καθρέφτες ποτέ δε με ενόχησαν...ούτε το stand...

ΤΑ ΦΩΤΑ !!!! Τα φώτα ρε παιδιά...νυχτά χωρίς τη μεγάλη σκάλα είναι μαρτύριο...(αν ήταν διπλοφάναρο συνεχώς καλύτερο) !!

εννοειτίαι να μην είχαμε τα ''πάγια'' φλάντζα+διακόπτη...
ο εγκέφαλος θεωρώ καθαρά πως είναι θέμα...ατυχίας....

ε...καμμια 5άρα τουλάχιστον αλογάκια θα τα εκτιμούσα (αλλά αυτό δεν αποτελεί μειον)

ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...-γνώμη μου...μιλώντας για ασφαλτο και Καλοκαιρι...
για Χειμώνα με κρύο ή ψιλόβροχο είναι..''τώρα θα πέσω..μετά θα πέσω...''

ΑΛΛΑ...ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΡΟΗ ΒΡΟΧΗΣ = ΚΑΘΑΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ οταν επιστρέφαμε απο Καστοριά ήταν ΑΨΟΓΑ....και..κουφάθηκα....

Α...και τέλος η ανάρτηση...πρέπει να είσαι ο Πινόκιο για να σου ''κάτσει'' η εργοστασιακή... αλλά με ρύθμιση στο φουλ και λίγο σκλήρυνση λύνεται....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #40 - : Ιανουάριος 01, 2007, 09:01:31 πμ »
α...και ναι...όπως είπε ο φίλος μου ο γκαζο-killer...
ναι...σου πιάνεται το χέρι με το γκάζι τέρμα κατω....
 :D  :lol:  :roll:  :roll:

*

?????

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #41 - : Ιανουάριος 20, 2007, 10:12:04 πμ »
Ή είμαι ο μόνος άτυχος ή κάποιος άλλος έχει ξανβάψει το ντεπόζιτο. Εχω το μαυρο γκρί pegaso του 04 και το χρώμα στο ντεπόζιτο έχει γεμίσει πανάδες και φαίνεται σαν πολύ παλιό.Στο δρόμο έχω δει τουλάχιστον αλλα 2 μηχανάκια με το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα στην autoglym μήπως και μπορούν να κάνουν τίποτα και μου απάντησαν ότι λόγω του ματ χρώματος δεν γίνεται τίποτα. Τελικά μια γάτα που κάθεται μονιμως στην σέλλα και μου γδέρνει το ντεποζιτο μου βρήκε την λύση. Πήρα bagster και δεν το βλέπω το ντεπόζιτο πια :P

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #42 - : Ιανουάριος 20, 2007, 01:18:54 μμ »
Παράθεση

TASKON έγραψε:
Ή είμαι ο μόνος άτυχος ή κάποιος άλλος έχει ξανβάψει το ντεπόζιτο. Εχω το μαυρο γκρί pegaso του 04 και το χρώμα στο ντεπόζιτο έχει γεμίσει πανάδες και φαίνεται σαν πολύ παλιό.Στο δρόμο έχω δει τουλάχιστον αλλα 2 μηχανάκια με το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα στην autoglym μήπως και μπορούν να κάνουν τίποτα και μου απάντησαν ότι λόγω του ματ χρώματος δεν γίνεται τίποτα. Τελικά μια γάτα που κάθεται μονιμως στην σέλλα και μου γδέρνει το ντεποζιτο μου βρήκε την λύση. Πήρα bagster και δεν το βλέπω το ντεπόζιτο πια :P


Μπουαχαχα..καλόοοο!!!!
Πρόσεξε όμως μη σου γρατσουνίσει και το bagster...-έχει γίνει γι` αυτό στο λέω--

Πρέπει..
.
.
.
.ΝΑ ΤΗ ΣΚΙΣΕΙΣ ΤΗ ΓΑΤΑ...!!!!! :D  :bye:  :bye:

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #43 - : Ιανουάριος 20, 2007, 04:19:40 μμ »
Αφού ξεθωριάζει το τεπόζιτο, τα καπούλια δεν έχουν το ίδιο πρόβλημα;

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Μειονεκτήματα Pegaso
« Απάντηση #44 - : Ιανουάριος 20, 2007, 06:02:11 μμ »
Ένα που παίζει εδώ γύρω στη γειτονιά (πυροσβεστική)είναι χάλια ολούθε πάντως και θα πήγαινε για βάψιμο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης