0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ξεκινα πρωτα απο το τεποζιτο, μηπωςεχει νερα μεσα, καθαρισμα δηλαδη
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.
Παράθεση από: alex_fn2r στις Απρίλιος 20, 2018, 02:47:31 μμΤα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.Πλάκα πλάκα μήπως θέλει αλλαγή αλεξ αυτό το εξάρτημα που δίνει αναπνοή στην αντλία? Αναφέρομαι σε αυτό που είναι περικυκλωμένο με τον αριθμό 6 , 3 , 6 στην εικόνα που αναρτησες
Παίζει να μου δώσεις κωδικό για αυτό το πράγμα? Please? Θα με σώσειs φίλε Αλεξ μιας και έχεις τα manualΣτάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι. Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει. Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη. Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά- γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα. Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι