0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Μήπως αντλία??
« - : Απρίλιος 20, 2018, 01:26:09 μμ »
Ερωτησάρα
Γενικά από τότε που το πήρα, η αντλία όταν κάνει τον χαρακτηριστικό θόρυβο στην αρχή, ακούγεται και ένα γρατσουνισμα αν μπορώ να το πω έτσι και γενικά μόλις φτάσει στην Ρεζέρβα όλο πάει να σβήσει. Με το που βάζω βενζίνη όλα μια χαρά. Άσε που κάποιες στιγμές πάει να βουτήξει και να σβήσει όταν η βενζίνη φτάσει στην μέση Και κάτω..

Και ερωτώ, μήπως αντλία? Μήπως δεν στέλνει σωστή πίεση?
Μπεκ και πεταλούδα καθαρισμένα

Επίσης κάποιες φορές όταν έχω τέρμα το γκάζι μου κάνει και καμία διακοπή λες και σταματάει η αντλία.
Σημειωτέων ότι άλλαξα και ρελέ αντλίας Γιατί τα παίξε... Ίσως και να σημαίνει κάτι αυτό.


Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 20, 2018, 01:28:44 μμ από Pegasakidis »



*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 20, 2018, 02:19:32 μμ »
Ξεκινα πρωτα απο το τεποζιτο, μηπως


εχει νερα μεσα, καθαρισμα δηλαδη  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 20, 2018, 02:47:31 μμ »
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.

Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.

Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.

Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!

Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 20, 2018, 07:42:58 μμ »
Ξεκινα πρωτα απο το τεποζιτο, μηπως


εχει νερα μεσα, καθαρισμα δηλαδη  :bye:
Έχω βάλει εδώ και 6 μήνες καινούριο φίλτρο βενζίνης και συνεπώς έχω καθαρίσει πολύ καλά το ντεπόζιτο

Δεν παίζει όμως και η αντλία να μην στέλνει σωστή πίεση?
Θενκσ ανέστη για το ότι απάντησες

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 20, 2018, 07:46:19 μμ »
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.

Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.

Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.

Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!

Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.
Πλάκα πλάκα μήπως θέλει αλλαγή αλεξ αυτό το εξάρτημα που δίνει αναπνοή στην αντλία? Αναφέρομαι σε αυτό που είναι περικυκλωμένο με τον αριθμό 6 , 3 , 6 στην εικόνα που αναρτησες

*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 20, 2018, 08:01:32 μμ »
Τα φλοτερ του Πήγασου με ψεκασμό πρέπει να είναι ΓΤΠ.

Μόλις λίγους μήνες την έχω εγώ και από τη πρώτη μέρα μόλις άναβε η ένδειξη ρεζερβας άρχιζε τις διακοπές.....πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει τελείως και μάλιστα έμεινα κιόλας από βενζίνη 2 φορές.

Έλεγξα στη φισα τις συνδέσεις όλα καλά και μόλις βραχυκυκλωσω τα δύο καλώδια του φλοτερ ανάβει η ένδειξη άρα είναι το φλοτερ το οποίο είναι ηλεκτρικόβ οχι όπως του προηγούμενου μοντέλου με το καρπυρατερ που είναι μηχανικό νομίζω.

Σκέφτηκα μήπως έχει φύγει η φίσα η εσωτερική γιατί άλλαξα φίλτρο βενζίνης λίγο πριν σταματήσει να δουλεύει όμως είναι λίγο φασαρία να τα λύσω όλα και να δω ότι τελικά φταίει το φλοτερ και να περιμένω μετά δύο εβδομάδες για να τα ξαναλυσω.... καινούργιο και ότι γίνει!!

Αυτά και θα επανέλθω με νεώτερα όταν το αλλάξω.
Πλάκα πλάκα μήπως θέλει αλλαγή αλεξ αυτό το εξάρτημα που δίνει αναπνοή στην αντλία? Αναφέρομαι σε αυτό που είναι περικυκλωμένο με τον αριθμό 6 , 3 , 6 στην εικόνα που αναρτησες
Για ρυθμιστή πίεσης καυσίμου το κόβω....στη δική μου περίπτωση καμία σχέση και δε φαντάζομαι ότι είναι κάτι που χαλάει κιόλας ποτέ.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 20, 2018, 08:10:21 μμ »
Παίζει να μου δώσεις κωδικό για αυτό το πράγμα? Please? Θα με σώσειs φίλε Αλεξ μιας και έχεις τα manual

Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 20, 2018, 08:26:07 μμ »
Παίζει να μου δώσεις κωδικό για αυτό το πράγμα? Please? Θα με σώσειs φίλε Αλεξ μιας και έχεις τα manual

Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ποιο λες? Τον ρυθμιστή?

Δεν έχω parts catalog.....από το eshop του fransesco είναι το διάγραμμα που ανέβασα.

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 20, 2018, 09:51:35 μμ »
 Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι.

Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει.

Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη.

Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι  με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά-  γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.

Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα.   :whist: :s1ap


Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.

 
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 20, 2018, 10:06:41 μμ »
Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι.

Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει.

Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη.

Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι  με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά-  γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.

Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα.   :whist: :s1ap


Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.

 
Ο 650ie δεν έχει φλοτέρ, έχει μόνο μια επαφή για το λαμπάκι.
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 20, 2018, 10:46:05 μμ »
Εφόσον έχεις βάλει χέρι στην αντλία, βγαλτην πάλι έξω και βεβαιώσου ότι όλα είναι καλά, ιδίως οι σφιχτηρες του φίλτρου και τα σωληνάκια του.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #11 - : Απρίλιος 21, 2018, 12:30:05 πμ »
Μάλλον η συνηθισμένη μπούρδα είναι.

Αυτό που παθαίνει συχνά, είναι να κάθεται πάνω στο δυχτάκι στη μουσούδα της τρόμπας μπίχλα από τη βενζίνη και όταν πέσει η στάθμη να μην τραβάει.

Στην αρχή ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά από λίγο σταματά να τραβά, αλλά σχετικά γρήγορα η μπίχλα (άμα ξεκινήσει) ανεβαίνει πιο πάνω και σταματά να τραβά πριν ανάψει η ένδειξη.

Βγάλε την τρόμπα και φύσα το δύχτι  με αέρα (εγώ την πλένω και με σπρεϊ για επαφές αντιοξειδωτικό –όχι τύπου WD40 αλλά για ηλεκτρονικά-  γιατί είδα ότι διαλύει τη μπίχλα χωρίς να χαλά το δύχτι και εξατμίζεται αμεσως). Μπορεί μάλιστα σε κατηφόρα ή πάνω στα φρένα να πάει να σβήσει.

Το έχω κάνει δύο φορές και το ίδιο ένας φίλος και μετά πάει σφυρήχτρα.   :whist: :s1ap


Θα μπορούσε να έχει βουλώσει και η σωλήνα εκτόνωσης του ντεπόζιτου αλλά δε νομίζω. Αυτό θα το δείς εύκολα οδηγώντας με την τάπα ανοιχτή. Αν πηγαίνει ΟΚ η μηχανή τότε είναι βουλωμένη ή και τα δύο.
Right to the point! Ακριβώς αυτά τα συμπτώματα έχω!!
Να σημειώσω βέβαια ότι έλειπε το δίχτυ εξ αρχής.... Βέβαια εχω παραγγείλει καινούριο σετ αντλίας που τα έχει όλα..... Άρα λογικά δεν θα έχω θέμα μετά...

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 21, 2018, 08:38:57 μμ »
Μόλις πρόσεξα οτι έγραφα το δίχτυ ανάποδα  :thnk: :pray:
Αν δεν το έχει, τότε πρέπει να έχει μπουκώσει η τρόμπα στη βρώμα και μάλλον χάνεις σε πίεση πιθανά γιατί ρουφώντας, κάπου ή την ταπώνει ή δε γυρνά σωστά (λέω τώρα), την οποία κερδίζεις  όταν είναι γεμάτο το ντεπόζιτο από το βάρος του καυσίμου. Οπότε είναι super πιθανό με την αλλαγή να είσαι ΟΚ. Και το ελπίζω. :kalo:
Καλές όρθιες βόλτες.
ΥΓ. τιμή σετ ???
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #13 - : Απρίλιος 21, 2018, 11:35:18 μμ »
Έχει κάτι κινεζιες με 20 ευρώ σετ αντλίας κομπλέ στο ebay όμως δε ξέρω αν αξίζει ή είναι πεταμένα λεφτά.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F152920440069

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Μήπως αντλία??
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 21, 2018, 11:37:57 μμ »
Χαχα θα σας πω εν καιρώ!
Κάτι τέτοιο έχω αγοράσει και το περιμενω

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης