0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παρατήρησα σήμερα ότι έχω μια πολύ μικρή διαρροή λαδιών από το εικονιζόμενο σημείο. Είναι κοντά στην κυλινδροκεφαλή, εμπρός κι αριστερά. Εκεί συνδέεται ένα παράξενο σωληνάκι που έρχεται από... το άγνωστο. Αν κατάλαβα καλά από το service manual, κάπου εκεί βρίσκεται ο τεντωτήρας της αλυσίδας των εκκεντροφόρων...
Έχεις δίκιο, αυτό που δείχνω στη φωτό είναι ζουμαρισμένο το κίτρινο πλαίσιο....(...η φωτό είναι από το internet, δεν τον έβαψα!)
Το καταλαβα, αυτή η φωτό είναι με μοντελο 2002Η απο πανω που έβαλες η κοντινή είναι 2004.
Παράθεση από: powerphot στις Μάιος 02, 2008, 01:21:06 πμΤο καταλαβα, αυτή η φωτό είναι με μοντελο 2002Η απο πανω που έβαλες η κοντινή είναι 2004. Μα εσείς αγαπητέ είστε..... ιδιαίτερα παρατηρητικός!!
O παλιος ...ο Πηγασόβιος ...ειναι αλλιως Χαρη !!!!!
Παράθεση από: saddle69 στις Μάιος 02, 2008, 11:04:41 πμO παλιος ...ο Πηγασόβιος ...ειναι αλλιως Χαρη !!!!! Να βάλουμε ένα "κουιζ" ΠΩΣ το βρήκε;;
Αυτό είναι το σωληνάκι υψηλής πίεσης λαδιού στο οποίο στη μια του άκρη, υπάρχει ένα εμβολάκι και πιέζει των τεντωτήρα της καδένας των εκκεντροφόρων. Σε πρώτη φάση σφίξε λιγάκι τη βίδα, και αν δεις ότι συνεχίζει να χάνει, αντικατέστησέ το. Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, απλά αν θυμάμαι καλά, γιατί το έχω αλλάξει και εγώ, είναι λίγο δύσκολη η πρόσβαση. Μάλλον πρέπει να μετακινήσεις και το ψυγείο.
Γύριζα από μια κοντινή βόλτα, και είδα ότι έτρεχαν λάδια στο δρόμο. Μόλις σταμάτησα και κατέβηκα από τη μηχανή είδα ότι ήταν αρκετά. Ευτυχώς ήμουν τυχερός γιατί βρισκόμουν λιγότερο από εκατό μέτρα από το σπίτι μου, όπου αφού το άφησα και κρύωσε, το έλυσα και είδα ότι η διαρροή ήταν από το σωληνάκι, ήταν σχισμένο εσωτερικά. Την επόμενη μέρα το παρήγγειλα και σε μια βδομάδα που μου ήρθε το τοποθέτησα αλλάζοντας επί την ευκαιρία και τα λάδια, φίλτρα, κλπ. Καλή δουλειά σου εύχομαι, δεν είναι κάτι δύσκολο αν πιάνουν τα χέρια σου.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι