Προσπάθησα να σφίξω κι αυτήν και τις δίπλα (όσο μπορούσα δηλαδη ανάμεσα σε διάφορα σωληνάκια και πλαστικά που εμπόδιζαν) και δεν φάνηκε να είναι ξεβιδωμένες, καλά σφιγμένες φαίνονται. Δεν παίρνω βέβαια και όρκο. Κάποια στιγμή θα το πάω συνεργείο γιατί τώρα αυτό με τα καυσαέρια μου την έχει δώσει!
Έβαλα τη μύτη μου στην τρύπα, γκάζωσα και ντουμάνιασα!!
Σήμερα διαπίστωσα ότι η μηχανή είχε τίγκα λάδι, πολύ πάνω από το max. Δε νομίζω ότι σχετίζεται με τη διαρροή, αλλά καλού κακού αφαίρεσα. Τον έλεγχο της στάθμης τον έκανα μετά από "μεγάλη βόλτα", με το μοτέρ ζεστό. Αφαίρεσα με σύριγγα και μια κηλίδα έπεσε πάνω στο αγαπημένο μου παντελόνι! Έριχνα χριστοπαναγίες για περισσότερο από ένα λεπτό συνεχόμενα.
Εν τω μεταξύ, τα καυσαέρια έβγαιναν από μια φλάντζα (ζουάν, κατά το Βασίλη!), που ενώνει δυο κομμάτια του λαιμού της εξάτμισης μπροστά. Αυτό το "ζουάν", είχε βγει από τη θέση του (απο κραδασμούς, προφανώς) και είχε αφήσει μια σχισμή απ' όπου έβγαιναν καυσαέρια. Χαλάρωσα το κολάρο, έσπρωξα το ζουάν στη θέση του και ξανάσφιξα το κολάρο. Αυτό χθες. Μετά την προαναφερθείσα μεγάλη σημερινή "βόλτα", το ατίθασο και ταλαιπωρημένο "ζουάν" είχε αρχίσει να ξαναφεύγει από τη θέση του, ταξιδεύοντας και πάλι κατά μήκος του σωλήνα της εξάτμισης. Το ξανάχωσα στη θέση του και έσφιξα το κολάρο μέχρι ξεπατώματος.
Για να δούμε, πάντως καιρό είχε να με ταλαιπωρήσει το μοτοσακό με τέτοιες λεπτομέρειες...
[άσχετο: Έχετε δοκιμάσει να αφαιρέσετε το λασπωτήρα
κάτω από την πινακίδα του πήγασου; τρεις βίδες είναι. Κατά τη γνώμη μου η αφαίρεση αυτού του φρικτού πλαστικού τον κάνει πολύ πιο όμορφο...]