APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: mobo στις Ιανουάριος 23, 2010, 12:52:38 πμ
-
Μέσα σε ένα μήνα με έχει αφήσει 3 φορές απο μπαταρία. Χάνει όλα τα υγρά. Τα γεμίζω, την φορτίζω, και μετά απο λίγες μέρες ξανά τα ίδια. Τί να φταίει? Η μπαταρία ή κανένας ανορθωτής που τη βράζει?
-
Πιθανότατα το δεύτερο. Μέτρα την τάση φόρτισης στους πόλους της μπαταρίας με πολύμετρο. Μέτρα σε ρελαντί και στις 4500 σαλ. Δεν πρέπει να περνάει τα 15,2V σε καμιά περίπτωση. Μέτρα με κρύα και ζεσταμένη μηχανή (μετά από βόλτα).
-
Μέσα σε ένα μήνα με έχει αφήσει 3 φορές απο μπαταρία. Χάνει όλα τα υγρά. Τα γεμίζω, την φορτίζω, και μετά απο λίγες μέρες ξανά τα ίδια. Τί να φταίει? Η μπαταρία ή κανένας ανορθωτής που τη βράζει?
αν η μπαταρία ειναι 2+ χρόνων και σε κακή κατάσταση (για διαφορους λογους...χρηση, ψυχος..κτλ...) και την εχεις φορτισει όπως λες δεν προκειται να σου κανει δουλεια.. θελεις καινουργια..
1. εαν η μπαταρία ειναι καινούργια ή προσφατως αλλαγμένη και ΔΕΝ ειναι βραχυκυκλωμένη... τότε ισχυουν αυτά που ειπε ο harlek πιο πάνω :bye: :bye: για ανορθωτη.... :bye:
Υ.Γ.
φανταζομαι δεν εχεις συναγερμο και ''διαρροες''... :bye:
-
Μέσα σε ένα μήνα με έχει αφήσει 3 φορές απο μπαταρία. Χάνει όλα τα υγρά. Τα γεμίζω, την φορτίζω, και μετά απο λίγες μέρες ξανά τα ίδια. Τί να φταίει? Η μπαταρία ή κανένας ανορθωτής που τη βράζει?
αν η μπαταρία ειναι 2+ χρόνων και σε κακή κατάσταση (για διαφορους λογους...χρηση, ψυχος..κτλ...) και την εχεις φορτισει όπως λες δεν προκειται να σου κανει δουλεια.. θελεις καινουργια..
1. εαν η μπαταρία ειναι καινούργια ή προσφατως αλλαγμένη και ΔΕΝ ειναι βραχυκυκλωμένη... τότε ισχυουν αυτά που ειπε ο harlek πιο πάνω :bye: :bye: για ανορθωτη.... :bye:
Η μπαταρία ειναι 2 χρόνων και έχει τραβήξει διάφορα απο καμένους ανορθωτές. Η αλήθεια είναι οτι έχω συναγερμό.
Υ.Γ.
φανταζομαι δεν εχεις συναγερμο και ''διαρροες''... :bye:
-
Η μπαταρία ειναι 2 χρόνων και έχει τραβήξει διάφορα απο καμένους ανορθωτές. Η αλήθεια είναι οτι έχω συναγερμό.
-
Η μπαταρία ειναι 2 χρόνων και έχει τραβήξει διάφορα απο καμένους ανορθωτές. Η αλήθεια είναι οτι έχω συναγερμό.
οπότε τσεκάρεις βημα-βημα απο το πιο ανέξοδο και μετα πας και και αλλαζεις ο,τι χρειαζεται...
Υ.Γ.
Το ζητημα ''διαρκεια -μπαταριας'' ειναι αρκετα γενικό αλλά θα σου πω πως για τον Πηγασο μου που ειχα εξω στα κρυα και δουλευα κανονικα πρωι βραδυ ολο το χρόνο η μπαταρία μου αντεχε 2 χρονια.. (ποτε δεν ειχα προβλημα με ανορθωτη..)
-
ερωτηση σχετικα με μπαταριες. εχω μια δευτερη μπαταρια και την εχω και καθεται. η μπαταρια ειναι καινουρια και πληρως φορτισμενη. οσον αφορα την συντηρηση της, πως θα πρεπει να την εχω? γεματη... αδεια...???
-
ερωτηση σχετικα με μπαταριες. εχω μια δευτερη μπαταρια και την εχω και καθεται. η μπαταρια ειναι καινουρια και πληρως φορτισμενη. οσον αφορα την συντηρηση της, πως θα πρεπει να την εχω? γεματη... αδεια...???
Πανω σε εναν συντηρητη μπαταριας
-
ερωτηση σχετικα με μπαταριες. εχω μια δευτερη μπαταρια και την εχω και καθεται. η μπαταρια ειναι καινουρια και πληρως φορτισμενη. οσον αφορα την συντηρηση της, πως θα πρεπει να την εχω? γεματη... αδεια...???
Πανω σε εναν συντηρητη μπαταριας
μουαχαχαχαχ :w3%
-
σιγουρα? εχω συντηρητη αλλα καθε ποτε θα πρεπει να το βαζω?
-
Μια φορα τη βδομαδα για 24 ωρες αρκει
Αν την εχεις μονιμως στον φορτιστη δεν της κανεις και τοσο καλο
:bye: :bye: :bye:
-
Μια φορα τη βδομαδα για 24 ωρες αρκει
Αν την εχεις μονιμως στον φορτιστη δεν της κανεις και τοσο καλο
:bye: :bye: :bye:
Για πες................... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Υποτιθεται οτι ο λογος υπαρξης τους ειναι για μακροχρονιες αποθηκευσεις (πχ ολη την μη "κυνηγετικη" περιοδο :h22:)
-
Για να ειναι υγειης μια μπαταρια θα πρεπει να την φορτιζεις αλλα και να την αποφορτιζεις ωστε οι πλακες της μεσα να μπαινουν στις χημικες διαδικασιες να παραγουν ηλεκτρονια.
Το να την βαλουμε στον φορτιστη και να την αφησουμε για 3-4 μηνες δεν της κανει καλο.Ναι μεν οταν θα την βγαλουμε θα ειναι full αλλα θα αποφορτιστει γρηγορα.Θα εχουμε δηλαδη εικονικο ρευμα κι οχι ουσιαστικο.
Το ιδανικοτερο θα ηταν μια φορα την βδομαδα να την αφηνουμε να φορτισει για καμια μερα και μετα να την βγαλουμε απο τον φορτιστη και να την αφησουμε να "ηρεμησει".Σε μια εβδομαδα αν μετρησουμε ταση στους πολους της δεν θα δουμε διαφορα απο την ημερα που βγαλαμε τον φορτιστη αλλα αν της ζητησουμε Αμπερ θα παρουμε για λιγοτερη ωρα τα αντιστοιχα που θα παιρναμε αν συνδεαμε την καταναλωση αμεσως μολις την βγαλαμε απο τον φορτιστη.
Αυτο σημαινει οτι καποια απο τα ηλεκτρονια που θα ειχε ελευθερα αμεσως μετα την φορτιση, θα εχουν δεσμευτει στις πλακες.
Αυτη η διαδικασια παραγωγης και απορροφησης ηλεκτρονιων ειναι που κραταει στην ζωη μια μπαταρια κι οχι η αδρανεια των χημικων ενωσεων μεσα της.
:bye: :bye: :bye:
-
Οι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?
-
Οι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?
Οχι
Οι MF φορτιστες (Μaintenance Free) φορτιζουν τις κλειστου τυπου μπαταριες με σταθερο ρευμα μεχρι 1Α.Οταν η μπαταρια φορτιστει πληρως τοτε ο φορτιστης ριχνει την ενταση φορτισης στο 0.1Α και μενει σταθερος εκει.
Και να τον βγαλει κανεις απο την πριζα λογικα θα περιμεναμε το ρευμα να κινειται αντιθετα μεσα του.Δηλαδη να τροφοδοτειται το δευτερευον πηνιο του απο τους πολους της μπαταριας με αποτελεσμα αυτη να αποφορτιζεται.
Δεν συμβαινει αυτο ομως γιατι στο κυκλωμα εξοδου ο φορτιστης εχει διοδους ωστε το ρευμα να πηγαινει μονο προς την μπαταρια κι οχι αναποδα..........
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Νομιζω, πρωτα απολα οτι σταματανε την φορτιση, ή εστω φορτιζουν με τον ρυθμο αποφορτισης της μπαταριας.
Δευτερον, μηπως εχουν καποιο κυκλωμα που εξομειωνει την καθημερινη "δουλεια" της μπαταριας-οταν δηλαδη την χρησιμοπουμε?
Μου φαινεται οτι καπου δεν ειναι σωστα αυτα και εισαι ο μονος που τον ακουω να λεει οτι κανουν κακο στην μπαταρια-εκτος και το αντιπαραθετουν ολοι με το να την αφησω στην τυχη της ολο το χειμωνα
Δηλαδη ποση ζημια της κανει? Εαν ηταν να εβγαζε 2 χρονια με εβδομαδιαια χρηση, ποσο θα βγαλει με 4 μηνες/χρονο να καθεται?
-
Οι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?
Οχι
Οι MF φορτιστες (Μaintenance Free) φορτιζουν τις κλειστου τυπου μπαταριες με σταθερο ρευμα μεχρι 1Α.Οταν η μπαταρια φορτιστει πληρως τοτε ο φορτιστης ριχνει την ενταση φορτισης στο 0.1Α και μενει σταθερος εκει.
Και να τον βγαλει κανεις απο την πριζα λογικα θα περιμεναμε το ρευμα να κινειται αντιθετα μεσα του.Δηλαδη να τροφοδοτειται το δευτερευον πηνιο του απο τους πολους της μπαταριας με αποτελεσμα αυτη να αποφορτιζεται.
Δεν συμβαινει αυτο ομως γιατι στο κυκλωμα εξοδου ο φορτιστης εχει διοδους ωστε το ρευμα να πηγαινει μονο προς την μπαταρια κι οχι αναποδα..........
ετσι παει.οντως. λεω τωρα... την μπαταρια που φοραει ο πηγασος την εχω ενα χρονο και κανα 2 μηνες. την καινουρια την ειχα παρει γτ νομιζα πως η παλια τα εφτυσε αλλα τελικα δεν ηταν αυτο. να βαλω την καινουρια και την παλια απλα να την συντηρω?
-
ετσι παει.οντως. λεω τωρα... την μπαταρια που φοραει ο πηγασος την εχω ενα χρονο και κανα 2 μηνες. την καινουρια την ειχα παρει γτ νομιζα πως η παλια τα εφτυσε αλλα τελικα δεν ηταν αυτο. να βαλω την καινουρια και την παλια απλα να την συντηρω?
Κι εγω καπως ετσι κατεληξα με 4 μπαταριες gel σε καλη κατασταση και απλα τις συντηρω
Ποτε δεν ξερεις ποτε θα σου χρειαστει
-
Για να ειναι υγειης μια μπαταρια θα πρεπει να την φορτιζεις αλλα και να την αποφορτιζεις ωστε οι πλακες της μεσα να μπαινουν στις χημικες διαδικασιες να παραγουν ηλεκτρονια.
Το να την βαλουμε στον φορτιστη και να την αφησουμε για 3-4 μηνες δεν της κανει καλο.Ναι μεν οταν θα την βγαλουμε θα ειναι full αλλα θα αποφορτιστει γρηγορα.Θα εχουμε δηλαδη εικονικο ρευμα κι οχι ουσιαστικο.
Το ιδανικοτερο θα ηταν μια φορα την βδομαδα να την αφηνουμε να φορτισει για καμια μερα και μετα να την βγαλουμε απο τον φορτιστη και να την αφησουμε να "ηρεμησει".Σε μια εβδομαδα αν μετρησουμε ταση στους πολους της δεν θα δουμε διαφορα απο την ημερα που βγαλαμε τον φορτιστη αλλα αν της ζητησουμε Αμπερ θα παρουμε για λιγοτερη ωρα τα αντιστοιχα που θα παιρναμε αν συνδεαμε την καταναλωση αμεσως μολις την βγαλαμε απο τον φορτιστη.
Αυτο σημαινει οτι καποια απο τα ηλεκτρονια που θα ειχε ελευθερα αμεσως μετα την φορτιση, θα εχουν δεσμευτει στις πλακες.
Αυτη η διαδικασια παραγωγης και απορροφησης ηλεκτρονιων ειναι που κραταει στην ζωη μια μπαταρια κι οχι η αδρανεια των χημικων ενωσεων μεσα της.
:bye: :bye: :bye:
α...μάλιστα.. :ohyes: όπως τα τσουρέκια...μια τα ψηνουμε απο τη μια πλευρά..και μετα τα γυρνάμε απο την άλλη... :tmt: :tmt: :tez:
..πόσο κανει ενας Συντηρητης μπαταρίας..??? για τι κοστος μιλάμε..έτσι περιπου...? :thnk: :bye:
-
στα lidl ειχε την προηγουμενη δευτερα με 20 ευρω. συντηρητης-φορτιστης μπαταριων αυτοκινητου και μηχανης καθως και κατι για επαναφορα της μπαταριας απο πολυ χαμηλες θερμοκρασιες το οποιο δεν εψαξα τι ακριβως ειναι.
-
Εγω εχω αγορασει εναν γνησιο φορτιστη MF της YUASA 90 ευρω
Οι φορτιστες για μπαταριες αυτοκινητων μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε μια αναγκη αλλα δεν ειναι κι οτι καλυτερο γιατι εχουν κατασκευαστει ωστε να μπορουν να φορτιζουν μπαταριες 45Ah και κατα την φορτιση βγαζουν μεχρι και 3Α ρευμα το οποιο ειναι ακαταλληλο για φορτιση μπαταριας μοτο που δεν ξεπερνα τα 12Ah
Να μην αναφερθω βεβαια στην κινεζικη ποιοτητα των ηλεκτρονικων που πουλανε τα Lidl,Alex Pack κλπ
-
Εγω εχω αγορασει εναν γνησιο φορτιστη MF της YUASA 90 ευρω
Οι φορτιστες για μπαταριες αυτοκινητων μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε μια αναγκη αλλα δεν ειναι κι οτι καλυτερο γιατι εχουν κατασκευαστει ωστε να μπορουν να φορτιζουν μπαταριες 45Ah και κατα την φορτιση βγαζουν μεχρι και 3Α ρευμα το οποιο ειναι ακαταλληλο για φορτιση μπαταριας μοτο που δεν ξεπερνα τα 12Ah
Να μην αναφερθω βεβαια στην κινεζικη ποιοτητα των ηλεκτρονικων που πουλανε τα Lidl,Alex Pack κλπ
Δεν ξερω εαν τοση ωρα, λεμε τα ιδια.......... :thnk: :thnk: :thnk:
μιλαω ας πουμε για τον optimate3...............Δεν ειναι φορτιστης-ή μαλλον ειναι, αλλα μακρυπροθεσμος, αλλα ειναι συντηρητης.
Για το ιδιο μιλαμε?
ps. Η κινεζικη ποιοτητα, εχει παει ακομα και σε επωνυμες εταιριες, οποτε λιγο αστοχο το γενικευμα σου ;) Δεν ξερω τι κανει η Yuasa, αλλα πιθανον να χρησιμοποιει κινεζικα ηλεκτρικα και να τα συναρμολογει στην ιαπωνια στην καλυτερη :h22:
-
[/quote]
ps. Η κινεζικη ποιοτητα, εχει παει ακομα και σε επωνυμες εταιριες, οποτε λιγο αστοχο το γενικευμα σου ;) Δεν ξερω τι κανει η Yuasa, αλλα πιθανον να χρησιμοποιει κινεζικα ηλεκτρικα και να τα συναρμολογει στην ιαπωνια στην καλυτερη :h22:
[/quote]
+1
-
Τι μπαταρία φοράει ο Πήγασος για να την αλλάξω? Ποιά προτείνετε?
-
YUASA YB12AL-A ή YB12AL-A2 (12Ah)
-
ποια η διαφορα αυτων των 2?
-
Καμία. Και μη με ρωτήσεις γιατί έχουν άλλο κωδικό! (υποψιάζομαι ότι η A2 απευθύνεται στη λιανική και η A είναι πρώτης τοποθέτησης). Ίδιες είναι.
-
Υπάρχει τροπος να δω αν η μπαταρια τα εχει φτύσει και χρειάζεται αλλαγή? Για να αποκλείσω πρόβλημα με τη μηχανή
-
Υπάρχει τροπος να δω αν η μπαταρια τα εχει φτύσει και χρειάζεται αλλαγή? Για να αποκλείσω πρόβλημα με τη μηχανή
ναι μετρησε την με ενα πολυμετρο .....αν δείξει κατω απο 12.5 Βολτ ..την φορτιζεις ...αν μετα την φόρτιση ξανακάνει τα ιδια !! θελει πεταμα !!
-
Καμία. Και μη με ρωτήσεις γιατί έχουν άλλο κωδικό! (υποψιάζομαι ότι η A2 απευθύνεται στη λιανική και η A είναι πρώτης τοποθέτησης). Ίδιες είναι.
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :kalo:
-
Τελικά άλλαξα μπαταρία. Να δούμε τι θα γίνει. Η παλιά πάντως δεν είχε χάσει υγρά. Την μπαταρία την πήρα 31 ευρώ απο το http://moto-plus.gr/ και μου τη φέρανε και σπίτι.
-
Τελικά άλλαξα μπαταρία. Να δούμε τι θα γίνει. Η παλιά πάντως δεν είχε χάσει υγρά. Την μπαταρία την πήρα 31 ευρώ απο το http://moto-plus.gr/ και μου τη φέρανε και σπίτι.
τι εβαλες Yuasa..???
μονο 30 ευρω...?? :pray: :pray: :zl% :zl% :zl%
-
Τελικά άλλαξα μπαταρία. Να δούμε τι θα γίνει. Η παλιά πάντως δεν είχε χάσει υγρά. Την μπαταρία την πήρα 31 ευρώ απο το http://moto-plus.gr/ και μου τη φέρανε και σπίτι.
τι εβαλες Yuasa..???
μονο 30 ευρω...?? :pray: :pray: :zl% :zl% :zl%
Πάλι με πρόβλημα μπαταρίας το βλέπω! :cry:
-
Ναι Yasa έβαλα πάλι. Την ίδια της μαμάς του. Γιατί βλέπεις πάλι πρόβλημα Βασίλη? Τέτοια λέγε μου
-
Τα 30 ευρώ με ανησυχούν.Πολύ φτηνά.Ξέρω 'γω;
-
Για κλειστου τυπου μπαταριες (MF) :
Γνησια Yuasa 4Ah για παπι κοστιζει 48 ευρω με το ΦΠΑ
Αυτο το ξερω σιγουρα.
Οπως και η 9Αh κοστιζει απο 80 μεχρι 110 ευρω
-
Οι κλειστού τύπου μπαταρίες είναι πάντα σημαντικά ακριβότερες. Εγώ Yuasa συμβατική με υγρά πριν 3+ χρόνια την είχα πάρει 45 ευρώ. Στις διαστάσεις και τη χωρητικότητα της μπαταρίας του Πήγασου απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει εταιρεία (τουλάχιστον γνωστή) που να βγάζει κλειστού τύπου...
-
Ένας φίλος άλλαξε 3 μπαταρίες σε ένα χρόνο.Όλες αγορασμένες μισοτιμής.
-
Πάντως κατάλαβα οτι οσο θέλει πουλαει ο καθένας. Μακάρι να είναι η μπαταρία πάντως και να μην είναι τίποτα άλλο και τρέχω πάλι.
-
Πάντως κατάλαβα οτι οσο θέλει πουλαει ο καθένας. Μακάρι να είναι η μπαταρία πάντως και να μην είναι τίποτα άλλο και τρέχω πάλι.
ας πάνε ολα καλά...
όπως και να εχει.. μετα απο καιρό ρίξε ενα update εδω ετσι να δούμε τελικά τι εγινε... :bye: :bye:
-
Πάντως κατάλαβα οτι οσο θέλει πουλαει ο καθένας. Μακάρι να είναι η μπαταρία πάντως και να μην είναι τίποτα άλλο και τρέχω πάλι.
ας πάνε ολα καλά...
όπως και να εχει.. μετα απο καιρό ρίξε ενα update εδω ετσι να δούμε τελικά τι εγινε... :bye: :bye:
Ναι, θα ενημερώσω
-
Μέχρι στιγμής όλα καλά
-
:kalo: :kalo:
-
Πέρασα σήμερα από μαγαζί να ρωτήσω για μπαταρία, γιατί τη δική μου την έχω 4 χρόνια και νομίζω ότι από δω και πέρα προκαλώ την τύχη μου.
Έμαθα τα εξής ενδιαφέροντα:
Yuasa 12V 12Ah υπάρχουν τρεις "ίδιες" (τις είχε και τις τρεις), με τρεις διαφορετικές τιμές:
κατασκευής Ταιβάν (35 με 40 ευρώ, δε θυμάμαι ακριβώς)
Ιταλίας (45 ευρώ)
Ιαπωνίας (95 ευρώ!!!!!!). Όλες Υuasa, ανοικτού τύπου, με τον ίδιο κωδικό.
Επίσης, μου είπε ότι μόλις σήμερα έμαθε από το τηλέφωνο (ήμουν μπροστά κιόλας) ότι πλέον υπάρχει για πρώτη φορά κλειστού τύπου στις προδιαγραφές (μέγεθος, χωρητικότητα) του Πήγασου. Τη βγάζει μια Ταιβανέζικη εταιρεία. Τον ρώτησα αν είναι αξιόπιστη αλλά δεν ήξερε, καθότι αδοκίμαστη.
-
Υπαρχει και σε Gel: http://cgi.ebay.de/Aprilia-Pegaso-650-Gel-Batterie-12ALA-/400023602318?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d2343c48e
http://cgi.ebay.de/GEL-Batterie-YB12AL-A2-Aprilia-Pegaso-650-Pegaso650-i-e-/230339334884?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35a14b52e4
http://cgi.ebay.de/GEL-Batterie-51213-Aprilia-Pegaso-650-ie-01-04-/230493162804?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35aa768d34
http://cgi.ebay.de/GEL-Batterie-YB12AL-A2-Aprilia-Pegaso-650-Pegaso650-i-e-/400112724848?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d2893ab70
Διαλεχτε κοσμε!
-
Πέρασα σήμερα από μαγαζί να ρωτήσω για μπαταρία, γιατί τη δική μου την έχω 4 χρόνια και νομίζω ότι από δω και πέρα προκαλώ την τύχη μου.
Έμαθα τα εξής ενδιαφέροντα:
Yuasa 12V 12Ah υπάρχουν τρεις "ίδιες" (τις είχε και τις τρεις), με τρεις διαφορετικές τιμές:
κατασκευής Ταιβάν (35 με 40 ευρώ, δε θυμάμαι ακριβώς)
Ιταλίας (45 ευρώ)
Ιαπωνίας (95 ευρώ!!!!!!). Όλες Υuasa, ανοικτού τύπου, με τον ίδιο κωδικό.
Επίσης, μου είπε ότι μόλις σήμερα έμαθε από το τηλέφωνο (ήμουν μπροστά κιόλας) ότι πλέον υπάρχει για πρώτη φορά κλειστού τύπου στις προδιαγραφές (μέγεθος, χωρητικότητα) του Πήγασου. Τη βγάζει μια Ταιβανέζικη εταιρεία. Τον ρώτησα αν είναι αξιόπιστη αλλά δεν ήξερε, καθότι αδοκίμαστη.
τι να πω ρε Χαρη... :psdof: :dry: αν ισχύει αυτο που λες... αν και απο οσα εχουν γραφτει εδώ μεσα ολοι μπερδεμένοι ειναι... μιας και ΟΝΤΩΣ αλλος την πλήρωνε 35..αλλος 45... και αλλος 80-90... :pray: και φυσικά συμπεριλαμβανομένου και εμού....
πολύ εκνευριστικο..και πολλοι εκνευριστηκαν με την yuasa και την κοψανε...
γραφει δηλ. καπου επάνω made in... κτλ...??
εισαι σιγουρος οτι ειναι ΙΔΙΕΣ ακριβως οι προδιαγραφες..??? ο τυπος..// :dry:
-
Ο τύπος είναι σίγουρα ο ίδιος. Made In απ' όσο θυμάμαι δε γράφουν πάνω στη μπαταρία (διαφέρει όμως το κουτί, η συσκευασία, κι εκεί δεν αποκλείεται να το γράφει, δεν το πρόσεξα). Οι προδιαγραφές θεωρητικά είναι οι ίδιες, αλλά στην πράξη είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν διαφορές. Κάτι που πρόσεξα είναι ότι η Ιταλική και η Ιαπωνέζικη έχουν βιδωτά καπάκια. Αυτή που εγώ έχω τώρα (πιθανώς Ταιβάν; ) έχει πατητά. Η πρώτη που είχε η μηχανή όταν την πήρα είχε κι εκείνη βιδωτά. Δεν ξέρω παντως αν αυτό ειναι ασφαλες κριτήριο για να τις ξεχωρίσεις.
Τέλος πάντων, εγώ 90+ ευρω για μια μπαταρία ανοιχτού τύπου δε δίνω με την καμία!!!
Ιταλέζικη, να μη σου πω και Ταιβανέζικη!
-
Επειδή έφτασε ο καιρός για αλλαγή μπαταρίας, θα ήθελα τις προτάσεις σας καθότι άσχετος με τα των μπαταριών.
Προσπάθησα να βρω μια άκρη ψάχνοντας αλλά χάθηκα στα ανοιχτού τύπου , κλειστού τύπου , Gel κτλ.
Και επειδή ο πήγασος είναι λίγο ευαίσθητος με τα ηλεκτρικά του , θα ήθελα την βοήθεια σας
-
Οι μπαταρίες Odyssey τελικά , αν αποφασίσεις να πληρώσεις το κάτι παραπάνω , αξίζουν;
-
ειναι οτι καλυτερο !!! :kalo: αλλα πρεπει να κανουν οι διαστασεις :( και εγω κοιταζα για το CAPO αλλα δεν :(
-
Και εγω που τις κοιτουσα καποια εποχη, δεν ταιριαζαν στον χωρο του capo.
-
Οπότε, αφού υπάρχει χωροταξικό πρόβλημα με τις Odyssey ποια ήταν η επόμενη σας επιλογή;
Τώρα έχω Υuasa . Παραμένω ;
Και εγω που τις κοιτουσα καποια εποχη, δεν ταιριαζαν στον χωρο του capo.
Δεν έχω Capo . Λες να ταιριάζει στον πήγασο;
-
Εαν την κυκλοφορεις τακτικα, βαλε μια φθηνη που θα σε βγαλει 2 χρονια περιπου (40euro). Μετα πετα την και παρε αλλη. Σαν τα υγρα φρενων ενα πραγμα :D
-
Στο Τυοno εβαλα vartaστα 45 euro και ειμαι πολυ ευχαριστημενος
-
εγω παιδια εχω μια bosch ανοιχτου τυπου την οποια την κοιταω συχνα από υγρα και με εχει βγαλει σπαθι απ το 2009 που την εβαλα!!!