0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

mobo

Μπαταρία και υγρά
« - : Ιανουάριος 23, 2010, 12:52:38 πμ »
Μέσα σε ένα μήνα με έχει αφήσει 3 φορές απο μπαταρία. Χάνει όλα τα υγρά. Τα γεμίζω, την φορτίζω, και μετά απο λίγες μέρες ξανά τα ίδια. Τί να φταίει? Η μπαταρία ή κανένας ανορθωτής που τη βράζει?



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 23, 2010, 01:02:38 πμ »
Πιθανότατα το δεύτερο. Μέτρα την τάση φόρτισης στους πόλους της μπαταρίας με πολύμετρο. Μέτρα σε ρελαντί και στις 4500 σαλ. Δεν πρέπει να περνάει τα 15,2V σε καμιά περίπτωση. Μέτρα με κρύα και ζεσταμένη μηχανή (μετά από βόλτα).
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 23, 2010, 08:49:15 πμ »
Μέσα σε ένα μήνα με έχει αφήσει 3 φορές απο μπαταρία. Χάνει όλα τα υγρά. Τα γεμίζω, την φορτίζω, και μετά απο λίγες μέρες ξανά τα ίδια. Τί να φταίει? Η μπαταρία ή κανένας ανορθωτής που τη βράζει?

αν η μπαταρία ειναι 2+ χρόνων και σε κακή κατάσταση (για διαφορους λογους...χρηση, ψυχος..κτλ...) και την εχεις φορτισει όπως λες δεν προκειται να σου κανει δουλεια.. θελεις καινουργια..

1. εαν η μπαταρία ειναι καινούργια ή προσφατως αλλαγμένη και ΔΕΝ ειναι βραχυκυκλωμένη... τότε ισχυουν αυτά που ειπε ο harlek πιο πάνω  :bye: :bye: για ανορθωτη.... :bye:

Υ.Γ.
φανταζομαι δεν εχεις συναγερμο και ''διαρροες''...  :bye:

*

mobo

Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 23, 2010, 09:09:54 πμ »
Μέσα σε ένα μήνα με έχει αφήσει 3 φορές απο μπαταρία. Χάνει όλα τα υγρά. Τα γεμίζω, την φορτίζω, και μετά απο λίγες μέρες ξανά τα ίδια. Τί να φταίει? Η μπαταρία ή κανένας ανορθωτής που τη βράζει?

αν η μπαταρία ειναι 2+ χρόνων και σε κακή κατάσταση (για διαφορους λογους...χρηση, ψυχος..κτλ...) και την εχεις φορτισει όπως λες δεν προκειται να σου κανει δουλεια.. θελεις καινουργια..

1. εαν η μπαταρία ειναι καινούργια ή προσφατως αλλαγμένη και ΔΕΝ ειναι βραχυκυκλωμένη... τότε ισχυουν αυτά που ειπε ο harlek πιο πάνω  :bye: :bye: για ανορθωτη.... :bye:
Η μπαταρία ειναι 2 χρόνων και έχει τραβήξει διάφορα απο καμένους  ανορθωτές. Η αλήθεια είναι οτι έχω συναγερμό.

Υ.Γ.
φανταζομαι δεν εχεις συναγερμο και ''διαρροες''...  :bye:

*

mobo

Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 23, 2010, 09:12:10 πμ »
Η μπαταρία ειναι 2 χρόνων και έχει τραβήξει διάφορα απο καμένους  ανορθωτές. Η αλήθεια είναι οτι έχω συναγερμό.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 23, 2010, 01:09:06 μμ »
Η μπαταρία ειναι 2 χρόνων και έχει τραβήξει διάφορα απο καμένους  ανορθωτές. Η αλήθεια είναι οτι έχω συναγερμό.


οπότε τσεκάρεις βημα-βημα απο το πιο ανέξοδο και μετα πας και και αλλαζεις ο,τι χρειαζεται...

Υ.Γ.
Το ζητημα ''διαρκεια -μπαταριας'' ειναι αρκετα γενικό αλλά θα σου πω πως για τον Πηγασο μου που ειχα εξω στα κρυα και δουλευα κανονικα πρωι βραδυ ολο το χρόνο η μπαταρία μου αντεχε 2 χρονια.. (ποτε δεν ειχα προβλημα με ανορθωτη..)

*

mixalis_navy

Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 23, 2010, 10:08:26 μμ »
ερωτηση σχετικα με μπαταριες. εχω μια δευτερη μπαταρια και την εχω και καθεται. η μπαταρια ειναι καινουρια και πληρως φορτισμενη. οσον αφορα την συντηρηση της, πως θα πρεπει να την εχω? γεματη... αδεια...???

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 23, 2010, 10:10:30 μμ »
ερωτηση σχετικα με μπαταριες. εχω μια δευτερη μπαταρια και την εχω και καθεται. η μπαταρια ειναι καινουρια και πληρως φορτισμενη. οσον αφορα την συντηρηση της, πως θα πρεπει να την εχω? γεματη... αδεια...???

Πανω σε εναν συντηρητη μπαταριας
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 23, 2010, 11:37:28 μμ »
ερωτηση σχετικα με μπαταριες. εχω μια δευτερη μπαταρια και την εχω και καθεται. η μπαταρια ειναι καινουρια και πληρως φορτισμενη. οσον αφορα την συντηρηση της, πως θα πρεπει να την εχω? γεματη... αδεια...???

Πανω σε εναν συντηρητη μπαταριας

μουαχαχαχαχ  :w3%

*

mixalis_navy

Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 24, 2010, 01:24:56 πμ »
σιγουρα? εχω συντηρητη αλλα καθε ποτε θα πρεπει να το βαζω?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 24, 2010, 01:44:39 πμ »
Μια φορα τη βδομαδα για 24 ωρες αρκει

Αν την εχεις μονιμως στον φορτιστη δεν της κανεις και τοσο καλο

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 24, 2010, 09:15:57 πμ »
Μια φορα τη βδομαδα για 24 ωρες αρκει

Αν την εχεις μονιμως στον φορτιστη δεν της κανεις και τοσο καλο

 :bye: :bye: :bye:

Για πες...................  :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Υποτιθεται οτι ο λογος υπαρξης τους ειναι για μακροχρονιες αποθηκευσεις (πχ ολη την μη "κυνηγετικη" περιοδο   :h22:)

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 24, 2010, 11:20:54 πμ »
Για να ειναι υγειης μια μπαταρια θα πρεπει να την φορτιζεις αλλα και να την αποφορτιζεις ωστε οι πλακες της μεσα να μπαινουν στις χημικες διαδικασιες να παραγουν ηλεκτρονια.

Το να την βαλουμε στον φορτιστη και να την αφησουμε για 3-4 μηνες δεν της κανει καλο.Ναι μεν οταν θα την βγαλουμε θα ειναι full αλλα θα αποφορτιστει γρηγορα.Θα εχουμε δηλαδη εικονικο ρευμα κι οχι ουσιαστικο.

Το ιδανικοτερο θα ηταν μια φορα την βδομαδα να την αφηνουμε να φορτισει για καμια μερα και μετα να την βγαλουμε απο τον φορτιστη και να την αφησουμε να "ηρεμησει".Σε μια εβδομαδα αν μετρησουμε ταση στους πολους της δεν θα δουμε διαφορα απο την ημερα που βγαλαμε τον φορτιστη αλλα αν της ζητησουμε Αμπερ θα παρουμε για λιγοτερη ωρα τα αντιστοιχα που θα παιρναμε αν συνδεαμε την καταναλωση αμεσως μολις την βγαλαμε απο τον φορτιστη.

Αυτο σημαινει οτι καποια απο τα ηλεκτρονια που θα ειχε ελευθερα αμεσως μετα την φορτιση, θα εχουν δεσμευτει στις πλακες.
Αυτη η διαδικασια παραγωγης και απορροφησης ηλεκτρονιων ειναι που κραταει στην ζωη μια μπαταρια κι οχι η αδρανεια των χημικων ενωσεων μεσα της.

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 24, 2010, 11:22:21 πμ »
Οι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Μπαταρία και υγρά
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 24, 2010, 11:30:51 πμ »
Οι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?

Οχι

Οι MF φορτιστες (Μaintenance Free) φορτιζουν τις κλειστου τυπου μπαταριες με σταθερο ρευμα μεχρι 1Α.Οταν η μπαταρια φορτιστει πληρως τοτε ο φορτιστης ριχνει την ενταση φορτισης στο 0.1Α και μενει σταθερος εκει.

Και να τον βγαλει κανεις απο την πριζα λογικα θα περιμεναμε το ρευμα να κινειται αντιθετα μεσα του.Δηλαδη να τροφοδοτειται το δευτερευον πηνιο του απο τους πολους της μπαταριας με αποτελεσμα αυτη να αποφορτιζεται.
Δεν συμβαινει αυτο ομως γιατι στο κυκλωμα εξοδου ο φορτιστης εχει διοδους ωστε το ρευμα να πηγαινει μονο προς την μπαταρια κι οχι αναποδα..........

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης