0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιανουάριος 24, 2010, 11:22:21 πμΟι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?ΟχιΟι MF φορτιστες (Μaintenance Free) φορτιζουν τις κλειστου τυπου μπαταριες με σταθερο ρευμα μεχρι 1Α.Οταν η μπαταρια φορτιστει πληρως τοτε ο φορτιστης ριχνει την ενταση φορτισης στο 0.1Α και μενει σταθερος εκει.Και να τον βγαλει κανεις απο την πριζα λογικα θα περιμεναμε το ρευμα να κινειται αντιθετα μεσα του.Δηλαδη να τροφοδοτειται το δευτερευον πηνιο του απο τους πολους της μπαταριας με αποτελεσμα αυτη να αποφορτιζεται.Δεν συμβαινει αυτο ομως γιατι στο κυκλωμα εξοδου ο φορτιστης εχει διοδους ωστε το ρευμα να πηγαινει μονο προς την μπαταρια κι οχι αναποδα..........
Οι συντηρητες δεν την αφηνουν να αποφορτιστει (μερικως) και μετα την ξαναφορτιζουν?
ετσι παει.οντως. λεω τωρα... την μπαταρια που φοραει ο πηγασος την εχω ενα χρονο και κανα 2 μηνες. την καινουρια την ειχα παρει γτ νομιζα πως η παλια τα εφτυσε αλλα τελικα δεν ηταν αυτο. να βαλω την καινουρια και την παλια απλα να την συντηρω?
Για να ειναι υγειης μια μπαταρια θα πρεπει να την φορτιζεις αλλα και να την αποφορτιζεις ωστε οι πλακες της μεσα να μπαινουν στις χημικες διαδικασιες να παραγουν ηλεκτρονια.Το να την βαλουμε στον φορτιστη και να την αφησουμε για 3-4 μηνες δεν της κανει καλο.Ναι μεν οταν θα την βγαλουμε θα ειναι full αλλα θα αποφορτιστει γρηγορα.Θα εχουμε δηλαδη εικονικο ρευμα κι οχι ουσιαστικο.Το ιδανικοτερο θα ηταν μια φορα την βδομαδα να την αφηνουμε να φορτισει για καμια μερα και μετα να την βγαλουμε απο τον φορτιστη και να την αφησουμε να "ηρεμησει".Σε μια εβδομαδα αν μετρησουμε ταση στους πολους της δεν θα δουμε διαφορα απο την ημερα που βγαλαμε τον φορτιστη αλλα αν της ζητησουμε Αμπερ θα παρουμε για λιγοτερη ωρα τα αντιστοιχα που θα παιρναμε αν συνδεαμε την καταναλωση αμεσως μολις την βγαλαμε απο τον φορτιστη.Αυτο σημαινει οτι καποια απο τα ηλεκτρονια που θα ειχε ελευθερα αμεσως μετα την φορτιση, θα εχουν δεσμευτει στις πλακες.Αυτη η διαδικασια παραγωγης και απορροφησης ηλεκτρονιων ειναι που κραταει στην ζωη μια μπαταρια κι οχι η αδρανεια των χημικων ενωσεων μεσα της.
Εγω εχω αγορασει εναν γνησιο φορτιστη MF της YUASA 90 ευρωΟι φορτιστες για μπαταριες αυτοκινητων μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε μια αναγκη αλλα δεν ειναι κι οτι καλυτερο γιατι εχουν κατασκευαστει ωστε να μπορουν να φορτιζουν μπαταριες 45Ah και κατα την φορτιση βγαζουν μεχρι και 3Α ρευμα το οποιο ειναι ακαταλληλο για φορτιση μπαταριας μοτο που δεν ξεπερνα τα 12AhΝα μην αναφερθω βεβαια στην κινεζικη ποιοτητα των ηλεκτρονικων που πουλανε τα Lidl,Alex Pack κλπ
Υπάρχει τροπος να δω αν η μπαταρια τα εχει φτύσει και χρειάζεται αλλαγή? Για να αποκλείσω πρόβλημα με τη μηχανή
Καμία. Και μη με ρωτήσεις γιατί έχουν άλλο κωδικό! (υποψιάζομαι ότι η A2 απευθύνεται στη λιανική και η A είναι πρώτης τοποθέτησης). Ίδιες είναι.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι