0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

?????

νεο προβλημα σε Pegaso 650ie
« - : Αύγουστος 18, 2005, 09:14:53 μμ »
Καλησπέρα σας!
μπορώ να σας βάλω ένα κουιζ? Εχω το εξής πρόβλημα....

πριν 500 χιλιομετρα ο Πήγασος άρχισε να σκάει και να δείχνει σημάδια φτωχού μίγματος, ταυτόχρονα εμφάνιζε ρελαντί περίπου στις 1600-1650 στρ/λ (σύμφωνα με την ένδειξη του στροφομέτρου) και αδυναμία να φρεναρει ο κινητήρας κάτω από τις 4000-4500 στρ/λ. Οταν κάποια στιγμή άρχισε να σβήνει στα φανάρια, έγινε φανερό οτι έπρεπε να ρυθμιστεί ξανά η ηλετρονική του...Πράγμα το οποίο έγινε...Ταυτόχρονα χρησιμοποιήθηκε υγρό για να καθαρίσει τα μπεκ, καταλύτες κλπ και αλλάχτηκαν λάδια, φίλτρα, μπουζί...250 χιλιόμετρα μετά έγινε νέα επίσκεψη στο συνεργείο μήπως και λυθεί το πρόβλημα με το ανύπαρκτο φρενάρισμα του κινητήρα το οποίο κατα διαπίστωση του συνεργείο οφείλετο στο υψηλό ρελαντί. Πράγματι ρυθμίστηκε με το μηχάνημα το ρελαντί στισ 1400-1450 στρ/λ και ο κινητήρας φρέναρε κανονικά. πέρασαν όμως μόνο 200 χιλιόμετρα για να εμφανιστεί ξανά το υψηλό ρελαντί και να σταματήσει πάλι να φρενάρει ο κινητήρας

τί νομίζετε οτι μπορεί να φταίει για την άυξηση του ρελαντί με συνέπεια την απώλεια φρεναρίσματος του κινητήρα? Συνήθως το επομενο στάδιο είναι να αρχίσει να σκάει ξανά ο κινητήρας, να φτωχύνει το μίγμα και να αρχίσει πάλι να σβήνει. Ο μηχανικός μου πιστεύει πως ίσως φταίει η ύπαρξη του καταλύτη στις εξατμίσεις. Δενσκοπεύω λόγω κόστους να αλλάξω εξατμίσεις αν δεν ειμαι 110% σίγουρος οτι φταίει αυτό. Μια άλλη αιτία ισως είναι η κακή ποιότητα βενζίνης, αλλά σημειωτέον ότι βάζω μόνο 100αρα της BP  και απο συγκεκριμένο πρατήριο. Επίσης αν έφταιγε η βενζίνη τότε το πρόβλημα θα εμφανιζόταν αμέσως μετά το γέμισμα και όχι μετά απο κατανάλωση μισου τεπόζιτου, σωστά; Εγώ πιστέυω πως ίσως φταίει κάποιος από τους αισθητήρες ο οποίος στέλνει λάθος δεδομένα στην κεντρική μονάδα και αυτή θεωρώντας τα ως πραγματικά, προσαρμόζει τα δεδομένα ανάλογα και δημιουργεί την ανωμαλία.... εσεις τι λέτε? έχετε καμιά ιδέα?



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: νεο προβλημα σε Pegaso 650ie
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 18, 2005, 11:18:19 μμ »
To ρελαντί όπως θα ξέρεις είναι 1300+/- 100 στροφές... οπότε κάτι τι παραπάνω είσαι...

Για ρώτα για τον αισθητήρα ή αλλιώς ''μάτι'' είναι κάτω δεξιά αν θυμάμαι καλά από το προστατευτικό της εξάτμισης, στον κινητήρα..Ή αριστερά, δε θυμάμαι...

Δεν το έχω ξανακούσει πάντως..αυτά τα μηδαμινά....

Πες όμως και τι εξελίξεις, και θα ρωτήσω να σου πω, αν έχω ακούσει τίποτα άλλο...

*

?????

Re: νεο προβλημα σε Pegaso 650ie
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 19, 2005, 04:59:59 μμ »
Για ποιον αισθητηρα απο τους 5 συνολια μιλας; καποιος στο forum του yahoo μου ειπε πως ισως φταει ο αισθητηρας θερμοκρασιας που ειναι μπροστα...
Παράθεση

ο/η Themis έγραψε:
To ρελαντί όπως θα ξέρεις είναι 1300+/- 100 στροφές... οπότε κάτι τι παραπάνω είσαι...

Για ρώτα για τον αισθητήρα ή αλλιώς ''μάτι'' είναι κάτω δεξιά αν θυμάμαι καλά από το προστατευτικό της εξάτμισης, στον κινητήρα..Ή αριστερά, δε θυμάμαι...

Δεν το έχω ξανακούσει πάντως..αυτά τα μηδαμινά....

Πες όμως και τι εξελίξεις, και θα ρωτήσω να σου πω, αν έχω ακούσει τίποτα άλλο...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: νεο προβλημα σε Pegaso 650ie
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 19, 2005, 10:30:49 μμ »
το ''ματι'' είναι αυτό που ''ρυθμίζει'' την ποσότητα μειγματός, κάτι τέτοιο..θέλω να πω ότι ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΕΗΚΕΦΑΛΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ''ΒΛΕΠΕΙ'' ΚΑΛΑ ΤΟ ''ΜΑΤΙ'' ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΟΛΗ...
εχει συμβεί αυτό, ευτυχώς όχι σε μένα...
52.000 klm... και ακόμα ''τσουλάς ε..''??? ΜΠΡΑΒΟ !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης