1. Νομίζω το Injection του 04 έχει οξειδωτικούς καταλύτες στα δυο τελικά. Λένε ότι πρόκειται για καταλύτες χαμηλού κόστους που με τον καιρό εξασθενούν και γρήγορα αποδεικνύονται σχεδόν άχρηστοι. Υποθέτω ότι και το δικό σου, καθότι injection, έχει το ίδιο σύστημα. Στο κάτω μέρος των τελικών το γράφει με ανάγλυφα γράμματα (Catalyst ή κάτι τέτοιο, δε θυμάμαι).
2. Το ίδιο είναι. Όμως δεδομένου ότι τον διακόπτη θα τον κλείσεις ούτως ή άλλως, γιατί να φθείρεις και το kill switch χωρίς λόγο; Με αυτό το σκεπτικό εγώ κλείνω από το διακόπτη.
3. Λένε (και πάλι) ότι οι πήγασοι "κλέβουν" προς τα κάτω στις μεγάλες ταχύτητες. Το έχω επιβεβαιώσει και στον δικό μου (ωστόσο, ο δικός μου κλέβει αρκετά προς τα πάνω στις μικρές ταχύτητες, λεει 40 και πάω με ...28!)
4. Τελική πιάνεις ξεκάθαρα με πέμπτη. Και μάλιστα κοντά στις στροφές της μέγιστης ισχύος, που σημαίνει ότι η πέμπτη είναι ιδανική για τελική (όμως το μηχανάκι δεν είναι ιδανικό για τελικές!)
5. 46 στο injection, 47 στα καρμπυρατέρ. (το injection είναι λίγο πιο "μακρύ").