0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Το Tibet είναι εδώ..... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313354624-aprilia-pegaso-650

Και το Tiger..... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314264474-triumph-tiger-95

Το Tibet όντως είναι το μηχανάκι σου... :)

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Μεταξύ μας tiger δαγκωτό έτσι .... και ας είναι άλλου αιώνα .




*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Είχα καταλήξει στο Tiger μιας και διάβαζα πολύ καλά σχόλια αλλά μετά έμαθα για διάφορα προβλήματα με θερμοκρασίες και φλάντζα κεφαλής και με κρατάνε λίγο, γι' αυτό σκεφτόμουν πάλι το Pegaso αλλά θα το τσεκάρω το Tiger ν τέλει με μηχανικό για να δω τη κατάστασή του.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Το tiger είναι μηχανή να βγάλεις χλμ και ταξιδάρες με μερικές βελτιώσεις ....
το άλλο είναι να κανεις χαρακιρι

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
:) :) Το Tiger όπως το είδα και τα βλέπω στο δρόμο φαίνονται μάχιμα για ταξίδι και χλμ όπως το λες... Θα πάω να το τσεκάρω με μηχανικό γιατί σαν πρώτη ματιά είδα πως θέλει λάστιχα(ας ελπίσουμε να είναι μέχρι εκεί η αιμοδοσία) και σαν έξτρα θέλει βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες, βαλίτσες κτλ αλλά σιγά τα προβλήματα θα μου πεις..

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314293999-aprilia-etv-1000-caponord
δες και αυτο τι παιζει..
επισης dr big,πολυ ιδιατερο...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος dabledot

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +10
TIGER ..TIGER .. το 955 και μαλιστα σε αυτο το χρωματακι που τα σπαει το ειχα αγορασει και εγω και μαλιστα 2 ΦΟΡΕΣ ..χωρις πλακα .το πρωτο το ελειωσα με 280.000 χλμ .το δευτερο πουληθηκε με 120 περιπου . αστρωτο ακομα ....και πηρε  τη θεση του το CAPO .με λιγα λογια το αγοραζα ανετα και τριτη .ανετο σταθερο απολαυση στο δρομο και με εναν κινιτηρα διαμαντι .στα πρωτα μοντελα αυτα με τις ακτινες λενε οτι ειναι καλυτερος απο τα επομενα και ετσι ειναι απο δυναμη τουλαχιστον .απο ζημιες αυτες που θα βγαλει στα συγουρα ειναι ,φλατζα κεφαλης ,καποια στιγμη θα την καψει καπου στις 130-150. χ χλμ την ειχα αλλαξει καθε 80 με 100  πηνια . η τσιμουχα των αναθυμιασεων ειναι ενα θεμα και περναει λαδια στο φιλτροκουτο καργα .ταχυσυνδεσμους καυσιμου .γνωστο το θεμα  και σε αυτα .οι πλαστικοι απο μαμα καποια στιγμη θα σπασουν .συγουρα πρεπει να το δει καποιος μηχανικος πριν την αγορα .το κοστος της φλατζας ειναι ακριβο και δεν το καταλαβαινεις .συνηθως περναει λαδια στα νερα και οχι το αντιθετο .αν αποφασισεις για αυτο στειλε μυν ..για περισοτερες πληροφοριες

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Kι εγώ το tiger θα έλεγα αλλά είναι μεγάλο στοίχημα. Τόσο για την κατάσταση που θα το βρεις όσο και για τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει και το κόστος τους.
Γενικά για το πόσο κοστίζει η συντήρηση του.
 
Η πιο safe επιλογή πιστεύω ότι  είναι το f650. Ειδικά το dakar, αν το βρεις και σε καλή τιμή.  Αλλά και το tibet είναι ελκυστικότατο.
Το KLE,  ούτε για αστείο. Δεν ξέρω τι λόγο ύπαρξης είχε αυτό το μηχανάκι.  Ακόμα και για τότε που βγήκε ήταν παντελώς άχρηστο. 

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Το Tiger είναι όντως μεγάλο στοίχημα αλλά πιστεύω πως και το F650 GS 2002 -2004 που κοιτάζω, αν βγάλει πρόβλημα σίγουρα το κόστος θα είναι και σε αυτό μεγάλο.
 Αν όμως προτείνεται συγκεκριμένα το Dakar σαν αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα τότε να περιμένω μήπως εμφανιστεί κάποια ευκαιρία γιατί τα πουλάνε ακριβά.

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Πυξίδας το συγκεκριμένο Caponord δεν μου εμφανίζει φωτογραφία και γράφει τρακαρισμένο. Όσο για το DR Big φαίνεται πολύ καλό αλλά στην Αθήνα δεν έχει κανένα...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Πυξίδας το συγκεκριμένο Caponord δεν μου εμφανίζει φωτογραφία και γράφει τρακαρισμένο. Όσο για το DR Big φαίνεται πολύ καλό αλλά στην Αθήνα δεν έχει κανένα...
ok,δεν το ειδα...
κανα καπο παντως με 2000ε πιστευω θα βρεις
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267

 
 Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά :) )
 Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)
 BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)
 BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)
 HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)
 KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)

 

Δε ξερω τι ραγισματα κανουν τα μοτερ των ΝΧ,εγω που το'εχω απο το 2009 δεν τοχω δει
Αλλα και στα xr που ειχα παλιοτερ και που εχουν ομοιο μοτερ,παλι δεν ειχε δει ρωγμες
Αλλα κουσουρια εχουν τα ΝΧ,καινε καμια ηλεκτρονικη,κανα πηνιο...ως εκει
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος takis652

  • **
  • 46
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso 650ieNGHPTR
  • Αντιδράσεις: +20
Ο δικός μου Πήγασος είναι 20 χρονών και συνεχίζει....

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Χαίρομαι να διαβάζω για τις εξαιρέσεις στο κανόνα γιατί σε άλλους τελικά κάποιες μοτοσυκλέτες τα βγάζουν όλα και σε άλλους τίποτα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως το μεταχειρισμένο όσο καλή κατάσταση και να είναι κάτι θα βγάλει.... το ζητούμενο είναι να μην τα βγάλει όλα με το που την αγοράσεις... Γιατί απ' όσα διαβάζω κι αν δεν κάνω λάθος, το κόστος για παράδειγμα σε καμμένη φλάντζα κεφαλής είναι σχεδόν το ίδιο για μονοκύλινδρο - δικύλινδρο - τρικύλινδρο....
 

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1064
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Ρε Ζηση,με το πλανισμα κεφαλης κ κυλινδρου που κανατε, ποσο συμπιεση δωσατε γιατι ο τυπος στην αγγελία γραφει 65 αλογα... ωραια βελτιωση αν σκεφτεις οτι εβγαζε 35 τροχο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης