0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Καλησπερα σε ολους , ειναι απο τα ελαχιστα ποστ μου αλλα ηθελα να μοιραστω τις ως ωρας εμπειριες μου με το φτερωτο δαιμονα (IE 2004 μοντελο)

Αγορασμενο δευτερο χερι με ελαχιστα χιλιομετρα , οχι πανω απο 19.000 αν θυμαμαι καλα! Ο πρωην λοιπον του Πηγασου ηπιος αναβατης ( 14 χρονια στην κατοχη του) κυριως διακοσμουσε το γκαραζ σαν ενα πιο ντελικατο κομοδινο!
Το αγοραζω λοιπον και η τιμη αυτου στα 1000 ευρα ! Καποιες μικρες ας της πω πινελιες οπως αφτερ μαρκετ εξατμισεις και προβολακια ! Ενθουσιασμενος με την νεα μου αγορα και εφοσον βεβαιωθηκα οτι ειχαν αλλαχθει στο μηχανακι ολα τα αναλωσιμα αλλα ειχαν γινει και οι απαραιτητοι ελεγχοι σε αναρτησεις κλπ αρχισα να το φορτωνω χιλιομετρα λες και του ειχα υποχρεωση! μετα απο 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα λοιπον αρχισαν τα περιεργα . Φοβερες οι θερμοκρασιες που ανεβαζε καθως και τα σκασιματα απο παροδικα αρχισαν να γινονται νομος! Σε μια εξορμηση λοιπον βλεπω πορτα και φωτα ανοιχτα σε ενα συνεργειο γνωστου και μπαινω ! Σε εκεινη τη βολτα δεν επαιρνε μπροστα καν το βερντιλατερ.
Εν συντομια λοιπον η διαπιστωση ηταν πως
1.κολλημενος θερμοστατης
2.Παλια παραφλου και το καλυτερο
3.Φλαντζα κεφαλης
Καταπινω , ξεροκαταπινω λεω αμαν , θα το φτιαξω το μαμηδι! Και οντως προχωρησαμε ! Οσο περισσοτερο σκαλιζαμε τον Πηγασο τοσο περισσοτερα βρισκαμε, κακες συνδεσεις στα προβολακια , γραμμες που ειχαν καταργηθει και ειχαν μεινει στον αερα και γενικα πολλα απο τα αναλωσυμα ηταν αρκετα κακης ποιοτητας/καταστασης (φιλτρο λαδιου. βενζινης)
Ενα μηνα μετα λοιπον και μετα απο εξονυχιστικο ελεγχο και εργασιες (ρεκτιφιε,τσεκαρισμα καταστασης βαλβιδων,μετρηση μπεκ ψεκασμου και αλλα πολλα) και μετα απο περιπου 1-1.200 ευρα βγηκαμε παλι στο δρομο, με ψυχη τρεμαμενη ειναι η αληθεια και χωρις την αισθηση εμπιστοσυνης!Τα επομενα 7-8.000 χιλιομετρα τιποτα το τρομερο, συντηριτικη οδηγηση μεν αλλα παρατεταμενη χρηση δε (τα χιλιομετρα αυτα εγιναν μεσα σε 3 μηνες)
Μεχρι που μια ωραια πρωια αναψε το Τσεκ ψεκασμου ! Οπου πηγα στο συνεργειο το ρυθμισαμε το τσεκαραμε , αλλαξαμε και την τρομπα βενζινης και το μηχανακι παλι περασε με αριστα το τεστ του. Πριν 1 μηνα λοιπον αποφασισα επιτελους να αλλαξω αυτες τις ταλιμπανεζικες εξατμησεις και να βαλω της μαμα για να μην το ακουω το ερημο να σκαει σε καθε κλεισιμο του γκαζιου και μιας και πηγα 36 χρονων μερικες φορες ντρεπομουν κιολας! Αψογο το μηχανακι . Μεχρι που επαψε να ειναι αψογο!
Πριν καμια 20αρια μερες λοιπον μετα το καλοκαιρινο μπανακι παω το βραδυ να το βαλω μπροστα  και τιποτα !
Δυο , τρεις μιζιες και το μηχανακι καταφερε να κρατησει ρελαντι αλλα μεχρι εκει , σε καθε αποπειρα ανοιγματος του γκαζιου ή του τσοκ το μηχανακι πεθαινε . Αυτο μεχρι να φτασει στους 80 οπου κουτσα στραβα καταφερνε να σηκωσει στροφες. Και εκει ειναι που μειναμε , το μηχανακι θα το φτιαξω γιατι οντως με εχει ταλαιπωρησει αλλα οντως το εχω ταλαιπωρησει και εγω . Αν καποιος ηρωας το διαβασε ολο αυτο θα ηθελα πολυ να μου πει την εμπειρια του με το ιπταμμενο γαιδουρι , αν καποτε τελειωνουν ολες οι περιπετειες ή αν ειναι συνεχης αυτη η επιθυμια του να σε εχει σε αναμμενα καρβουνα ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ



*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Καλημέρα. Καλώς ήρθες στο κλαμπ. Εγώ είμαι κάτοχος ενός caponord 2005  με abs. Το πήρα από φίλο που το είχε τρεις μήνες και όλη η εγγύηση ήταν σε εμένα. Έχω κάνει πάνω από 187.000 χλμ. Έχουμε μία σχέση αγάπης και μίσους. Ότι έχουν βγάλει όλα τα caponord της Ελλάδας τα έχει βγάλει το δικό μου. Έχω ξοδέψει πάνω από 16.000 ευρώ στην συντήρησή του και στα αξεσουάρ που έχω βάλει και όλα αυτά γραμμένα σε πλήρες ιστορικό με ημερομηνίες, χιλιόμετρα, εργασίες και χρήματα. Και ερχόμαστε στο ρεζουμέ. η το βάφεις μπλε και το πετάς στην θάλασσα (εκτός και αν είναι μπλε, οπότε γλυτώνεις το βάψιμο :D :D ), ή το κρατάς όπως εγώ (βασικά το παντρεύεσαι) και πεθαίνεις με αυτό, όπως λέω εγώ, γιατί είμαι ήδη 58 χρονών. Ίσως σε απογοήτευσα, αλλά αν κάτι πάει στραβά από την αρχή, μάλλον δεν πρόκειται να ισιώσει. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2021, 08:24:21 πμ από xristos69 »

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Καλησπερα φιλε Χρηστο και σε ευχαριστω για το καλωσορισμα! Το καταλαβαινω απολυτα για τη σχεση αγαπης και μισους γιατι πολλες φορες με εχει φερει στο αμην , ακομα και μια ανασα πριν το ανταλλαξω με ΚΛΕ ή Τρανσαλπ (κατασταση απελπισιας απ οτι καταλαβαινεις!)
Οσο για τι εχει κοστισει η μεχρι ωρας συμβιωση μου με τον Πηγασο δεν θα πω για να κανω μια χαρη στον εαυτο μου και να συνεχιζω να ειμαι ετσι ψυχραιμος καθε φορα που το ματιαζουν!
Επισης μην ανησυχεις καθολου για το ενδεχομενο της απογοητευσης μιας και ο λογος που το εγραψα ηταν περισσοτερο για να δω τι εμπειριες υπαρχουν γενικοτερα περαν τον ηδη καταγεγραμενων στο φορουμ παρα για να μου δωσει καποιος το "παυσιπονο" του τυπου σωπα ολα καλα θα πανε  :P

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απλά σου έκατσε η περίπτωση.  Γενικά τα πηγασάκια αυτης της γενιάς όλο και κάποιο πρόβλημα έβγαζαν αλλά όχι σε βαθμό απελπισίας.
Τώρα που το έφερες στα ίσια του κράτα το. Αν δεις ότι συνεχίζει τα ίδια στείλτο.

Υ.Γ 16000€ για capo? Αουτς....

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απλά σου έκατσε η περίπτωση.  Γενικά τα πηγασάκια αυτης της γενιάς όλο και κάποιο πρόβλημα έβγαζαν αλλά όχι σε βαθμό απελπισίας.
Τώρα που το έφερες στα ίσια του κράτα το. Αν δεις ότι συνεχίζει τα ίδια στείλτο.

Υ.Γ 16000€ για capo? Αουτς....

Καλημέρα. Και εγώ όταν κοιτάζω τα φύλλα  του  Word που έχω γεμίσει, έτσι κάνω. ΑΟΥΤΣ!!!!! :D :D :D :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Καλησπέρα σας!! Και καλώς σας βρήκα σαν νέο μέλος και ενδιαφερόμενος για πήγασο....

Έχουν γραφτεί πολλά και διάφορα αλλά διάβασα και αυτό το κείμενο και κάπως απογοητεύτηκα.... Σκεπτόμενος για αγορά Pegaso 650 ie Tibet 2004-05 επειδή έχουν πέσει και οι τιμές και το budget είναι μέχρι 2.000€ αλλά μάλλον θα πρέπει να μείνει σαν ιδέα και μόνο ε; :)

Σας ευχαριστώ

 

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Καλησπερα Chriss και καλως τον!Κοιτα , γενικα τεινουμε να γραφουμε πραγματα που μας προβληματιζουν και οχι που μας ικανοποιουν τις περισσοτερες φορες! Απο την αλλη δεν θα σου ελεγα να πας και σαν τενεκες να παρεις ενα με κλειστα ματια  :P! Απ οτι εχω καταλαβει αυτο τον καιρο που το εχω αλλα και μετα απο συζητησεις με ατομα που εχουν γυρισει την Ελλαδα Χ3 με αυτο το μηχανακι παιζει τεραστιο ρολο η συντηρηση και ο προκατοχος γενικοτερα . Η γνωμη μου ειναι να βεβαιωθεις για τις εργασιες που εχουν γινει στη μηχανη οπως και τα προληπτικα μετρα (ρελε κεντρικου διακοπτη κλπ).
Μεσα στο φορουμ ειναι καταγεγραμμενα ολα τα αδυνατα αλλα και δυνατα σημεια του Πηγασου.

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Σημερα ή αυριο περιμενω και το πορισμα του παιδιατρου ή αλλιως μηχανικου! Ελεγξα οτι μπορουσα απο μονος μου και η γνωμη μου ειναι πως το προβλημα εχει να κανει με το μειγμα και το injection. Ειδωμεν! Θα ποσταρω εδω το πορισμα της τελευταιας περιπετειας και ελπιζω μετα απο αυτο το επομενα να μην ειναι αγγελια πωλησης αλλα να εχει λυθει η καταρα  :P !

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Φίλε dirk είχα πήγασο και με είχε ταλαιπωρήσει σε καποιες περιόδους κι εμένα και τον επόμενο κάτοχο ακρίβως για τον ίδιο λογο που αναφέρεις γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν την πρόσεχε. Ολες τις παιδικές ασθενείες τις έλυσα εγώ και ησύχασα. Μου έβγαλε και φλάτζα και εβγαλε άλλη μια στον επόμενο ο οποίος ήταν φίλος και κατεβάσαμε μοτέρ και το φτιάξαμε μόνοι μας με πολύ μεγάλη επιτυχία.


Η περίπτωση σου βρωμάει εγκέφαλο. Στον πήγασο εχει μια βιδα ρύθμισης του μείγματος ενα ποτενσιομετρο στην ουσία. Κάποιο ολοκληρωμένο καιγόταν και δεν αποθηκευε μετά τη ρύθμιση οπότε η μηχανή δουλευε με λάθος μείγμα. Σκασίματα, ζόρισμα στη μίζα κτλ ήταν μέρος των συμπτωμάτων.


Μεταχειρισμένο ειχα βρεί τότε στα €100 και λύθηκε το θέμα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Λοιπον , φρεσκα και λαχταριστα νεα της ωρας! Οτι μιλησα με το γιατρο και μου ειπε πως το προβλημα εκπληξη , εκπληξη προερχεται απο το μειγμα !Φυσαρε , ρυθμισε , περασε και σκουπισε και το εβαλε μπροστα . Μου ειπε πως το μηχανακι δουλευει αψογα στα χαμηλα αλλα στην 4η και 5η ταχυτητα στα ψηλες (6,500+) στροφες κρεμαει αισθητα . Αυριο με τη δροσουλα θα τσεκαρουμε τρομπα μπετζινας . Zisakos το υποψιαζομουν και εγω να σου πω την αληθεια για εγκεφαλο , λες να παρω εναν εστω για προληπτικα ? Θελω να πω εδω που φτασαμε δεν ειναι οτι θα με βγαλει και εκτος μπατζετ !  :P

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1813
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Το ποσό χαίρομαι να διαβάζω ότι βρίσκονται λύσεις στα προβλήματα δε φαντάζεστε, να είναι το τελευταίο πρόβλημα που έβγαλε, τώρα έχεις ένα καινούργιο μηχανάκι
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Λοιπον , φρεσκα και λαχταριστα νεα της ωρας! Οτι μιλησα με το γιατρο και μου ειπε πως το προβλημα εκπληξη , εκπληξη προερχεται απο το μειγμα !Φυσαρε , ρυθμισε , περασε και σκουπισε και το εβαλε μπροστα . Μου ειπε πως το μηχανακι δουλευει αψογα στα χαμηλα αλλα στην 4η και 5η ταχυτητα στα ψηλες (6,500+) στροφες κρεμαει αισθητα . Αυριο με τη δροσουλα θα τσεκαρουμε τρομπα μπετζινας . Zisakos το υποψιαζομουν και εγω να σου πω την αληθεια για εγκεφαλο , λες να παρω εναν εστω για προληπτικα ? Θελω να πω εδω που φτασαμε δεν ειναι οτι θα με βγαλει και εκτος μπατζετ !  :P
Άντε ωραία αφού βρέθηκε λύση. Απλά να ξέρεις οτι κι εμένα για κάποιο διάστημα έστρωνε και ξαφνικά έκανε τα δικά του. Σημειωτέον κάθε 6.000 κμ αν θυμάμαι καλά θέλει έλεγχο και ρύθμιση το μείγμα.

Προληπτικά αν βρείς κανένα σε τιμούλα σωστή έχε τον καβάτζα.
 Μπορεί να μην πάθει ποτέ τπτ.
Όποτε παίρνω επιπλέον ανταλλακτικό για κάτι μόνο αυτό δε χαλάει, χαχαχα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Συμφωνω οτι για καποιο λογο η καβατζα ειναι που ποτε δεν την ακουμπας !Παντα κατι αλλο θα ειναι  :P ! Παντως στα πλαισια της προληψης σκεφτομουν να αντικαταστησω και το γραναζι της τρομπας νερου καθως και να αλλαξω και τον θερμοστατη με εναν απο GS που πιανει να δουλευει απο χαμηλοτερα . Ειναι τα μονα δυο πραγματα που δεν εχω αλλαξει απο την ωρα που ηρθε στα χερια μου . Ολα αυτα με την προυποθεση οτι απο αυριο μαξ μεθαυριο το θηριο θα τρεχει παλι ανεμελο ! Αντε , αυριο τα καλα τα νεα για οσους ακολουθησαν αυτη τη σαπουνοπερα!  :P

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
το 2005 αγοραζει ενας φιλος καινουριο πηγασο,κανει 900 χλμ και μου λεει αυτη η μηχανη δεν κανει για μενα την πουλαω,την αγοραζω εγω λοιπον με 900χλμ στο κοντερ.
στα 1000 παω για αλλαγη λαδια και μου λεει ο μαστορας της aprilia θα σου κανω μια ρυθμιση να πηγαινει καλυτερα.
στα επομενα 1500χλμ ειχα μεινει στο δρομο 5 φορες απο καμμενο μπουζι,αυτο ηταν λεω το πουλαω το ρημαδι αυριο.παω ξανα στο συνεργειο και του λεω ρυθμισετο πιο φτωχο κι ας μην παει βημα δε με νοιαζει αρκει να μη μενω στο δρομο,απο εκεινη τη στιγμη και για τα επομενα 12 χρονια που ειμασταν μαζι δεν ξαναειδε μαστορα,ουτε μια βλαβη εκτος απο 2 εισαγωγες που ειχαν σχιστει και τις αλλαξα μονος μου.φυσικα και ειχα βαλει ρελε στον κεντρικο διακοπτη,ημουν τυχερος?δεν ξερω παντως ημουν πολυ τυπικος στη συντηρηση του παντα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Η συντήρηση είναι πάντα το Α και το Ω. Όπως επίσης και ο σωστός μάστορας. Το κακο  είναι ότι υπάρχουν πολλά μαστόρια εκεί έξω,ειδικά στις ευρωπαϊκές μάρκες, που είναι για κλωτσιές.  Πάντως ο Πήγασος δεν ήταν ποτέ τόσο αναξιόπιστος όσο έλεγαν. Δε νομίζω π.χ το f650 της bmw να είναι τόσο καλύτερο. Απλά είναι να μη σου βγει το όνομα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης