0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ίσως σε απογοήτευσα, αλλά αν κάτι πάει στραβά από την αρχή, μάλλον δεν πρόκειται να ισιώσει.
Καλησπέρα σε όλους ξανά και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας!! Η αλήθεια είναι πως έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο διαβάζοντας και μιλώντας για τον Pegaso και γενικότερα για την κατηγορία on-off εκείνης της εποχής αλλα ακόμα άκρη δεν έχω βρει... Κάπου συγκλίνουν οι απόψεις αλλά διαφοροποιούνται κιόλας. Όπως είπα και στην αρχή του μηνύματος το οικονομικό είναι περιορισμένο και πριν μου πείτε και με το δίκιο σας "πάρε καινούργιο" θα σας πω ότι δεν θα έμπαινα στη διαδικασία δανείου ειδικά αυτές τις εποχές μόνο και μόνο για να λέω πως έχω μηχανή. Η σκέψη μου για αγορά και ειδικά για τη συγκεκριμένη είναι πως έχουν πέσει οι τιμές αλλά αυτό ήταν πριν διαβάσω για φλάντζες κεφαλής κτλ... Το Pegaso Trail και Strada για να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζουν εμφανισιακά όσο η έκδοση Tibet αν και από αυτά που λέτε είναι ίσως πιο safe επιλογή όσο αφορά τη φλάντζα. Και επειδή είμαστε σε Aprilia forum και το σέβομαι απόλυτα αλλά θεωρώ πως είστε ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι θα σας εξομοληθώ πώς έχω τα παρακάτω μοντέλα on-off στο μυαλό μου και ο λόγος είναι πως αν και μου αρέσει η κατηγορία sport-naked θεωρώ πως σε ταξίδι έχει πολύ ξύλο για τον συνεπιβάτη και θέλω να χαρώ ταξιδάκια και βόλτες και δεν θέλω μηχανή για τη καφετέρια μιας και έχω παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειά. Τα μοντέλα είναι τα κάτωθι με σχετικές παρατηρήσεις από αυτά που διαβάζω και μου λένε διάφορα συνεργεία που επικοινωνώ. Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά ) Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)δυναμη,βαρυτερο πολυ καλο στον ανοικτο δρομο BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)μοτερ ιδιο με πεγασο,ποιος ο λογος? BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)καλοπουλημενο μοντελο,εκδοση ντακαρ μια χαρα HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)ταφος,πολυ τσεκαρισμα τα λαδια,θεματα με κεφαλες KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)φρενα-αναρτησεις για τον μπεο,μοτερ αλεξισφαιρο Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο ποιος μηχανικός βάζει χέρι και πόσο βαθιά ειδικά αν δεν ξέρει γιατί τα έχω πληρώσει με μηνανάκια και αυτοκίνητα στο παρελθόν όπως μεγάλο ρόλο παίζει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως είπατε αλλά θέλω να μου πείτε σας παρακαλώ τις απόψεις και τα σχόλιά σας γιατί ίσως υπάρχουν και μηχανές που λόγω εμφάνισης δεν πούλησαν αλλά να είναι διαμάντια και να μην τα γνωρίζω ή θα πρέπει να κάνω οριστικά delete την παραπάνω λίστα από το μυαλό μου Συγνώμη για το σεντόνι
Πυξίδας ευχαριστώ πολύ για τις σημειώσεις σου! Επομένως να κοιτάξω για Tiger 955i - Gs 650 Dakar - KLE 500 κι όποιο βρω πιο προσεγμένο Για το Tiger η παραφιλολογία περί θερμοκρασιών και φλαντζών κεφαλής ισχύει ή οφείλεται περισσότερο σε κανιβαλισμό των κατόχων; Όσο για το KLE 500... πιστεύω σε κάθε περίπτωση πώς είναι λύση συμβιβασμού χωρίς να θέλω να προσβάλλω τους κατόχους και τις δυνατότητές της.
Έχω βρει ένα μοντέλο του 2001 Tiger 955i το οποίο από εξωτερική εμφάνιση είναι βιτρίνας, δεν το χρησιμοποιεί ο άνθρωπος γιατί έχει πρόβλημα με τα γόνατα λόγου βάρους της μηχανής(αν ισχύουν αυτά που λέει) και μένει μόνο να το δω με μηχανικό. Αλλά ρωτάω γιατί αν είναι να μπλέξω δεν υπάρχει λόγος να το ελέγξω περαιτέρω. Μετά έχω βρει ένα πολύ ωραίο Pegaso Tibet του 2005 προσεγμένο εμφανισιακά αλλά θα είμαι μάλλον Μ ένα κατσαβι και μια φλάντζα στο χέρι...τα Bmw 650 Dakar τα τσιμπάνε στις τιμές....τα KLE 500 όπως είπα και συμφωνούμε Dirk είναι χλιαρά.... οπότε με βλέπω απλά να τα κοιτάζω
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι