0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Για να μην γραφουμε μονο το κακα λοιπον αλλα και τα ευχαριστα , το μουλαρι πηρε εξιτηριο !Εγιναν καποιες διορθωσεις στο κομματι του ψεκασμου αλλα καμια παραδοσιακη ή οχι βλαβη οπως υποψιαζομουν . Στο παραταυτα αφου ο Πηγασος εκανε το μποτε του τωρα ηρθε η ωρα να βγαλει παλι το ψωμι του ξημερωνοντας Κυριακη ! Καλες βολτες σε ολους και απο την επομενη φορα ελπιζω να ειναι μονο καλα τα νεα !

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Μπράβο για τα καλά νέα και μακάρι να μην ξαναβγάλει τίποτα!!!
 Σ' ευχαριστώ πολύ και για την απάντηση σχετικά με τον προβληματισμό μου για αγορά.
 Να κοιτάξω δηλαδή καλύτερα για Trail? Βέβαια ξέρω πως όσο καλό κινητήρα και να έχει ένα μηχανάκι αν έχει φορτωθεί μια 10-15 εστία στη πλάτη του όλο και κάτι θα κρύβει αλλά το θέμα είναι να μην πάω σαν πρόβατο στη σφαγή.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Φίλε Criss, τα Strada & Τrail είναι πιο συγχρονα μηχανάκια και δεν έβγαζαν θέματα με φλάτζες κτλ.Ζημιές δλδ που έτσουζαν σε κόστη. Χαζοζημιές είχαν κι αυτά αλλά τπτ το τρομερό. Στη θέση σου θα κοιτούσα για αυτό.  :bye:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Chriss, ένα μηχανάκι που συντηρείται σωστά πολύ δύσκολα θα σου βγάλει κάτι ακόμα και μετά την 15ετια.
Προσωπικά θεωρώ τα μηχανάκια αυτής της ηλικίας ιδανικά για αγορά,  γιατί δεν κουβαλάνε πολλά ηλεκτρονικά πάνω τους και έχουν ό,τι χρειάζεσαι για να σε πάει σωστά και με κάποια ασφάλεια.
Επαναλαμβάνω, μιλάω για τα "καλοζωισμένα" μηχανάκια.   ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Συμφωνω οτι το παν ειναι να βρεις ενα το οποιο εχει συντηρηθει σωστα γιατι κυκλοφορουν πολλα εκει εξω με προχειρα μαζεματα που δεν ειναι παντα σφαλμα του ιδιοκτητη αλλα οφειλεται και στους αρκετους χασαπηδες - μηχανικους που τα αναλαμβανουν. Και τα δυο μοντελα παντως εχουν φοβερη συμπεριφορα και προσφερουν τεραστια ευχαριστηση και σε δρομο και σε χωμα (με μετρο εκτος και αν ειναι ο Χαλκ και δεν εχεις θεμα με το σηκωμα!) . Εμενα μου αρεσουν και τα δυο , απ οσο εχω ψαξει και τα δυο μοιραζονται καποια χαζοπροβληματα στα ηλεκτρικα τους αλλα οχι κατι το απαγορευτικο , ειδικα απο τη στιγμη που τα περισσοτερα απο αυτα εχουν λυσεις για να προλαβεις αυτες τις αβολες στιγμες . Μηχανικα τωρα παλι οι περισσοτεροι δεν εχουν παραπονο απο τον rotax τον κινητηρα αν εξαιρεσεις την φλαντζα κεφαλης.
Και κατι τελευταιο ειναι και το θεμα της τιμης γιατι υπαρχουν παλια pegaso απο 1.000 ως και 1.500 ευρω που ειναι λεφτα παπιου και οχι μοτοσυκλετας ! Καλη αγορα παντως οπως και να εχει!

*

Αποσυνδεδεμένος panteliss

  • *
  • 16
  • Αντιδράσεις: +1


Ίσως σε απογοήτευσα, αλλά αν κάτι πάει στραβά από την αρχή, μάλλον δεν πρόκειται να ισιώσει.

Πόσο αλήθεια...

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Καλησπέρα σε όλους ξανά και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας!!
 Η αλήθεια είναι πως έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο διαβάζοντας και μιλώντας για τον Pegaso και γενικότερα για την κατηγορία on-off εκείνης της εποχής αλλα ακόμα άκρη δεν έχω βρει... :) Κάπου συγκλίνουν οι απόψεις αλλά διαφοροποιούνται κιόλας.
 Όπως είπα και στην αρχή του μηνύματος το οικονομικό είναι περιορισμένο και πριν μου πείτε και με το δίκιο σας "πάρε καινούργιο" θα σας πω ότι δεν θα έμπαινα στη διαδικασία δανείου ειδικά αυτές τις εποχές μόνο και μόνο για να λέω πως έχω μηχανή. Η σκέψη μου για αγορά και ειδικά για τη συγκεκριμένη είναι πως έχουν πέσει οι τιμές αλλά αυτό ήταν  πριν διαβάσω για φλάντζες κεφαλής κτλ... Το Pegaso Trail και Strada για να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζουν εμφανισιακά  όσο η έκδοση Tibet αν και από αυτά που λέτε είναι ίσως πιο safe επιλογή όσο αφορά τη φλάντζα.
  Και επειδή είμαστε σε Aprilia forum και το σέβομαι απόλυτα αλλά θεωρώ πως είστε ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι :) θα σας εξομοληθώ πώς έχω τα παρακάτω μοντέλα on-off στο μυαλό μου και ο λόγος είναι πως αν και μου αρέσει η κατηγορία sport-naked θεωρώ πως σε ταξίδι έχει πολύ ξύλο για τον συνεπιβάτη και θέλω να χαρώ ταξιδάκια και βόλτες και δεν θέλω μηχανή για τη καφετέρια μιας και έχω παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειά.
 Τα μοντέλα είναι τα κάτωθι με σχετικές παρατηρήσεις από αυτά που διαβάζω και μου λένε διάφορα συνεργεία που επικοινωνώ.
 Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά :) )
 Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)
 BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)
 BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)
 HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)
 KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)

 Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο ποιος μηχανικός βάζει χέρι και πόσο βαθιά ειδικά αν δεν ξέρει γιατί τα έχω πληρώσει με μηνανάκια και αυτοκίνητα στο παρελθόν όπως μεγάλο ρόλο παίζει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως είπατε αλλά θέλω να μου πείτε σας παρακαλώ τις απόψεις και τα σχόλιά σας γιατί ίσως υπάρχουν και μηχανές που λόγω εμφάνισης δεν πούλησαν αλλά να είναι διαμάντια και να μην τα γνωρίζω ή θα πρέπει να κάνω οριστικά delete την παραπάνω λίστα από το μυαλό μου :)
  Συγνώμη για το σεντόνι :)

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Καλησπέρα σε όλους ξανά και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας!!
 Η αλήθεια είναι πως έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο διαβάζοντας και μιλώντας για τον Pegaso και γενικότερα για την κατηγορία on-off εκείνης της εποχής αλλα ακόμα άκρη δεν έχω βρει... :) Κάπου συγκλίνουν οι απόψεις αλλά διαφοροποιούνται κιόλας.
 Όπως είπα και στην αρχή του μηνύματος το οικονομικό είναι περιορισμένο και πριν μου πείτε και με το δίκιο σας "πάρε καινούργιο" θα σας πω ότι δεν θα έμπαινα στη διαδικασία δανείου ειδικά αυτές τις εποχές μόνο και μόνο για να λέω πως έχω μηχανή. Η σκέψη μου για αγορά και ειδικά για τη συγκεκριμένη είναι πως έχουν πέσει οι τιμές αλλά αυτό ήταν  πριν διαβάσω για φλάντζες κεφαλής κτλ... Το Pegaso Trail και Strada για να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζουν εμφανισιακά  όσο η έκδοση Tibet αν και από αυτά που λέτε είναι ίσως πιο safe επιλογή όσο αφορά τη φλάντζα.
  Και επειδή είμαστε σε Aprilia forum και το σέβομαι απόλυτα αλλά θεωρώ πως είστε ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι :) θα σας εξομοληθώ πώς έχω τα παρακάτω μοντέλα on-off στο μυαλό μου και ο λόγος είναι πως αν και μου αρέσει η κατηγορία sport-naked θεωρώ πως σε ταξίδι έχει πολύ ξύλο για τον συνεπιβάτη και θέλω να χαρώ ταξιδάκια και βόλτες και δεν θέλω μηχανή για τη καφετέρια μιας και έχω παπί για τις καθημερινές μετακινήσεις και δουλειά.
 Τα μοντέλα είναι τα κάτωθι με σχετικές παρατηρήσεις από αυτά που διαβάζω και μου λένε διάφορα συνεργεία που επικοινωνώ.
 Pegaso 650ie 2005 Tibet (τα γνωστά :) )
 Triumph Tiger 955i 2001 (κάποιοι μιλάνε για προβλήματα σε θερμοκρασίες και φλάντζες άλλοι πάλι πίνουν νερό στο όνομά του)δυναμη,βαρυτερο πολυ καλο στον ανοικτο δρομο
 BMW F650 st 2000 (βλέπω κάποια περιποιημένα αν και είχαν θέμα με κομπλέρ μίζας και ανορθωτή)μοτερ ιδιο με πεγασο,ποιος ο  λογος?
 BMW GS 650 2002-2004 (Τα πρώτα μοντέλα του '02 λένε για αρκετά προβλήματα)καλοπουλημενο μοντελο,εκδοση ντακαρ μια χαρα
 HONDA NX DOMINATOR (Λένε για ραγίσματα εσωτερικά του μοτέρ αλλά παρόλα αυτά δούλευε)ταφος,πολυ τσεκαρισμα τα λαδια,θεματα με κεφαλες
 KLE 500 (καλά σχόλια αλλά λένε πως είναι χλιαρό μηχανάκι ως προς το στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά)φρενα-αναρτησεις για τον μπεο,μοτερ αλεξισφαιρο

 Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο ποιος μηχανικός βάζει χέρι και πόσο βαθιά ειδικά αν δεν ξέρει γιατί τα έχω πληρώσει με μηνανάκια και αυτοκίνητα στο παρελθόν όπως μεγάλο ρόλο παίζει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως είπατε αλλά θέλω να μου πείτε σας παρακαλώ τις απόψεις και τα σχόλιά σας γιατί ίσως υπάρχουν και μηχανές που λόγω εμφάνισης δεν πούλησαν αλλά να είναι διαμάντια και να μην τα γνωρίζω ή θα πρέπει να κάνω οριστικά delete την παραπάνω λίστα από το μυαλό μου :)
  Συγνώμη για το σεντόνι :)
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
Πυξίδας ευχαριστώ πολύ για τις σημειώσεις σου!
  Επομένως να κοιτάξω  για Tiger 955i - Gs 650 Dakar - KLE 500 κι όποιο βρω πιο προσεγμένο
 Για το Tiger η παραφιλολογία περί θερμοκρασιών και φλαντζών κεφαλής ισχύει ή οφείλεται περισσότερο σε κανιβαλισμό των κατόχων;
 Όσο για το KLE 500... πιστεύω σε κάθε περίπτωση πώς είναι λύση συμβιβασμού χωρίς να θέλω να προσβάλλω τους κατόχους και τις δυνατότητές της.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Πυξίδας ευχαριστώ πολύ για τις σημειώσεις σου!
  Επομένως να κοιτάξω  για Tiger 955i - Gs 650 Dakar - KLE 500 κι όποιο βρω πιο προσεγμένο
 Για το Tiger η παραφιλολογία περί θερμοκρασιών και φλαντζών κεφαλής ισχύει ή οφείλεται περισσότερο σε κανιβαλισμό των κατόχων;
 Όσο για το KLE 500... πιστεύω σε κάθε περίπτωση πώς είναι λύση συμβιβασμού χωρίς να θέλω να προσβάλλω τους κατόχους και τις δυνατότητές της.
tiger 955 δυσκολο μηχανακι να βρεθει αψογα συντηρημενο,εχει παλιωσει αρκετα και τα καλα κομματια με τις χυτες ζαντες ειναι σπανια....λαχειο δηλ
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Ολα τα μηχανακια ειναι ομορφα με τον τροπο τους, ολα εκτος απο το ΚΛΕ  :P ! Αληθεια δεν ξερω γιατι αυτο το μηχανακι με κανει να βγαζω χολη αλλα οσες φορες και να το εχω οδηγησει απλα δεν ! Μοτερ οπως ειπε και ο φιλος ομως πιο αστρεσαριστο και απο ταμεία στη ΔΕΗ ! Το GS οντως ειναι το ιδιο μοτερ με τον Πηγασο , οσο για το Tiger το κοιτουσα και εγω αλλα ως ευρωπαικο και αυτο εχει τομους σχολιων καλη ωρα ! Εγω θα σου ελεγα αναλογα με το ποσο ευκολη προσβαση εχεις σε εμπειρα συνεργεια να επιλεξεις , εγω που ειμαι απο επαρχια εχω ταλαιπωρηθει με τη συντηρηση του Πηγασου και τα μικρομαζεμετα. Καλη αγορα οπως και να εχει ! Α , εγω θα προτεινα Tibet βαση γουστου και μονο !

*

Αποσυνδεδεμένος Chriss

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso
  • Αντιδράσεις: +1
 Έχω βρει ένα μοντέλο του 2001 Tiger 955i το οποίο από εξωτερική εμφάνιση είναι βιτρίνας, δεν το χρησιμοποιεί ο άνθρωπος γιατί έχει πρόβλημα με τα γόνατα λόγου βάρους της μηχανής(αν ισχύουν αυτά που λέει) και μένει μόνο να το δω με μηχανικό.
 Αλλά ρωτάω γιατί αν είναι να μπλέξω δεν υπάρχει λόγος να το ελέγξω περαιτέρω. Μετά έχω βρει ένα πολύ ωραίο Pegaso Tibet του 2005 προσεγμένο εμφανισιακά αλλά θα είμαι μάλλον Μ ένα κατσαβι και μια φλάντζα στο χέρι...τα Bmw 650 Dakar τα τσιμπάνε στις τιμές....τα KLE 500 όπως είπα και συμφωνούμε Dirk είναι χλιαρά.... οπότε με βλέπω απλά να τα κοιτάζω :)

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Έχω βρει ένα μοντέλο του 2001 Tiger 955i το οποίο από εξωτερική εμφάνιση είναι βιτρίνας, δεν το χρησιμοποιεί ο άνθρωπος γιατί έχει πρόβλημα με τα γόνατα λόγου βάρους της μηχανής(αν ισχύουν αυτά που λέει) και μένει μόνο να το δω με μηχανικό.
 Αλλά ρωτάω γιατί αν είναι να μπλέξω δεν υπάρχει λόγος να το ελέγξω περαιτέρω. Μετά έχω βρει ένα πολύ ωραίο Pegaso Tibet του 2005 προσεγμένο εμφανισιακά αλλά θα είμαι μάλλον Μ ένα κατσαβι και μια φλάντζα στο χέρι...τα Bmw 650 Dakar τα τσιμπάνε στις τιμές....τα KLE 500 όπως είπα και συμφωνούμε Dirk είναι χλιαρά.... οπότε με βλέπω απλά να τα κοιτάζω :)
για βαλε το tibet να το δουμε..οπως και το tiger
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Αλλο στην κατηγορια παντως ειναι και το Dr Big (800?) δεν εχω εικονα απο κατι παραπανω περαν απο το ονομα βεβαια αλλα μιας και εισαι στην αναζητηση!

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Αν το tibet είναι αυτό εδώ https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313354624-aprilia-pegaso-650 τότε είναι το πρώην μηχανάκι μου!
Αυτό που έχω και στη φωτό προφιλ.
Όταν έφυγε από τα χέρια μου ήταν στην κατάσταση που βλέπεις εδώ https://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/tibet-nostalgia/

Την πήρε φίλος, μέλος του φόρουμ, πουλήθηκε Πάτρα στη συνέχεια και λογικά την πήρε κι άλλος μετά στη Νίκαια που βρίσκεται τώρα. Τα km που είχε ήταν όντως λίγα, βέβαια μπορεί να την είχα φάει εγώ όταν το αγόρασα με 13.000 κμ γιατί δεν υπήρχε τρόπος να τα πιστοποιήσω μιας και τότε δεν ήταν υποχρεωτικό το κτεο, μετά έγινε. Εχει κάψει 2 φορές τη φλάτζα κεφαλής να ξέρεις. Την δεύτερη φορά έγινε πολύ σωστή δουλειά με πλάνισμα νέας κεφαλής και κυλίνδρου κτλ κτλ και δούλευε ρολόι. Από ηλεκτρολογικά κτλ είχα λύσει εγώ όλα τα θέματα που έβγαζε το μοντέλο, είχε αλλαχτεί εγκέφαλος, ανορθωτής με απευθείας καλωδίωση στη μπαταρία, είχε μπεί ρελέ στον κεντρικό διακόπτη, είχαν μπεί led flash με led flasher και άλλα. Στις φωτό της αγγελίας βλέπω λείπουν πράγματα από τη μηχανή από όπως την έδωσα εγώ και αν και γίνομαι κακός, πωλείται σε υψηλότερη τιμή απ' ότι πουλήθηκε από τον επόμενο ιδιοκτήτη από αυτά που είμαι σε θέση να γνωρίζω.  ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης