APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Yotis στις Απρίλιος 26, 2007, 08:40:00 μμ
-
Μια πολύ σημαντική βλάβη που αντιμετωπίζουμε όλοι οι ιδιοκτήτες του Pegaso είναι αυτή που αφορά τον κεντρικό διακόπτη της μηχανής.
Το πρόβλημα με τον διακόπτη είναι ότι ,όντως κατασκευασμένος από κακής ποιότητας πλαστικό και φέροντας ψιλά καλωδιακια (0,75 mm διατομής), μόλις το ρεύμα που περνάει από μέσα του ξεπεράσει τα 12-13 A αρχίζει και ζεσταίνεται. Εάν λοιπόν υποθέσουμε ότι έχουμε αναμμένη τη μεγάλη σκάλα των φώτων, βγάλουμε φλας και πατήσουμε φρένο για να στρίψουμε (οπότε ανάβουν και τα στοπ) το ρεύμα που περνάει από τον διακόπτη ξεπερνά τα 18-19 Α. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σιγά-σιγά με το καιρό να λιώσει όλο το κολάι που κρατάει τα καλωδιακια στη θέση τους ή ακόμα και την ίδια την μόνωση των καλωδίων με αποτέλεσμα την ξαφνική διακοπή, χωρίς καμία προειδοποίηση, όλης της τροφοδοσίας της μηχανής με ρεύμα…
Η μαμά Aprilia δυστυχώς ουδέποτε έκανε call-back για να λυθεί μια για πάντα το πρόβλημα, παρόλο που είναι αυτονόητο ότι μπορεί μια τέτοια βλάβη να απειλήσει ακόμα και τη ζωή του αναβάτη της μηχανής. Μεγαλύτερα ερωτήματα δημιουργούνται αν σκεφτούμε ότι όσο κι αν ψάξαμε για λύση σε ιστοσελίδες της Γερμανίας πχ δεν βρήκαμε καμία αναφορά για παρόμοιο πρόβλημα…
Προσωπικά έχω τη συγκεκριμένη μηχανή 4 χρόνια τώρα και έχω αλλάξει τον κεντρικό διακόπτη 3 φορές. Όσο ήταν μέσα στην εγγύηση όλα καλά, μετά το πέρας της διετίας όμως… Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί μια λύση και αυτή την έδωσε ο αδερφός μου με την ιδιότητα του ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων, και την εφευρετικότητα του Έλληνα στις πατέντες…
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα ρελε, το οποίο να είναι ικανό να αντέξει όλο το ρεύμα της μηχανής, τον κεντρικό διακόπτη θα τον φορτίσουμε μόνο με μερικά mA ίσα-ίσα για να δίνουμε από εκεί την εντολή για να οπλίζει το ρελε… Απλό? Πολύ Απλό γιατί δεν το έχουν κάνει αυτοί οι ΚΥΡΙΟΙ πριν από εμάς???
Με την ευγενική χορηγία του Γιώργου σε εργαλεία και παρέα βάλαμε μπροστά την επιχείρηση …ως αντάλλαγμα ξέρετε τι ζήτησε φαντάζομαι…αν πετύχει να φτιάξω και το δικό του…
Επιχειρώντας
Αρχικά θα πρέπει να λύσουμε και να κατεβάσουμε το μούτρο της μηχανής (αφαιρούμε τελείως και τη ζελατίνα και αποσυνδέστε τα φλασάκια) και το πλαστικό που καλύπτει τα όργανα.
Αφού έχουμε πρόσβαση τώρα στη κατάληξη της πλεξούδας αποσυνδέουμε και αφαιρούμε την φίσα του διακόπτη έτσι ώστε να μείνουν τα δύο καλωδϊάκια, που έρχονται από την πλεξούδα στον διακόπτη, και τα άλλα τέσσερα του διακόπτη, στον αέρα. Θα προεκτείνουμε τα δύο της πλεξούδας κατά 20 cm με 2Χ1,5 mm καλώδιο χρησιμοποιώντας κολλητήρι για καλύτερη επαφή και θερμοσυστελόμενο για να το στεγανοποιήσουμε πλήρως.
Από τα καλώδια του διακόπτη χρειαζόμαστε το πράσινο και το πορτοκαλί, τα απογυμνώνουμε και παίρνουμε το ένα (όποιο νάνε, δεν έχει σημασία) και το τοποθετούμε με το θετικό (κόκκινο) καλώδιο που έρχεται από την πλεξούδα στον ίδιο ακροδέκτη. Τοποθετούμε ΑΠΟ ΕΝΑ ακόμα ακροδέκτη στα καλώδια του διακόπτη και της πλεξούδας που είναι στον αέρα.
Βάζουμε ακροδέκτες στο καλωδϊάκι της γείωσης (20 cm 0.75 Φ), από τη μια μεριά ο θετικός και από την άλλη ο κρίκος.
Είμαστε έτοιμοι να συνδέσουμε…Ένα τυπικό σχέδιο ρελέ είναι το παρακάτω, αριστερά το ορθογώνιο με τη διαγώνιο στη μέση είναι το πηνίο, δεξιά φαίνεται ο διακόπτης σε κατάσταση ηρεμίας, οι αριθμοί που βλέπετε αντιστοιχούν στα ποδαράκια του ρελέ. Όποιο ρελέ on-off που να κόβει δυο καλώδια αγοράσετε θα έχει το ίδιο σχέδιο. Κάντε λοιπόν την αντιστοιχία από το ένα σχέδιο στο άλλο και θα βρείτε πως πρέπει να συνδέσετε στο ρελέ σας.
Στο 86 Βάζουμε την γείωση
Στο 85 Βάζουμε αυτό που έρχεται από τον διακόπτη
Στο 30 Βάζουμε τα δυο που ενώσαμε (ένα του διακόπτη και ένα της πλεξούδας)
Στο 87 Βάζουμε το πορτοκαλί που έρχεται από την πλεξούδα….
Και Είμαστε έτοιμοι…
Αν εχουμε ανοιξει τον δακοπτη καλο ειναι να τον καθαρισουμε με WD40 ή καποιο contact-cleaner...
Στεγανοποιούμε με σιλικόνη το ρελέ για να Είμαστε σίγουροι ότι δεν θα μπει υγρασία…
Ιδανική θέση για να βιδώσουμε το ρελέ είναι στη βίδα στο κάτω μέρος όπισθεν του ταχύμετρου, όπως φαίνεται καις τη φωτογραφία. Ιδανική θέση για την γείωση είναι η βίδα που κρατάει το μούτρο ακριβώς δίπλα από εκεί που βάλαμε το ρελέ, επίσης φαίνεται στη φωτογραφία… Μαζεύουμε τα καλωδϊάκια για να μην είναι χύμα και τα δένουμε με ντάιρ-απ. Προσέξτε την πλεξούδα του διακόπτη να μην ενοχλείται από την κίνηση του τιμονιού… Όλα κομπλέ…βιδώνουμε τα πάντα στην θέση τους και ξανατσεκαρουμε την κίνηση του τιμονιού…
Υλικά για την συνταγή :
• 1 ρελε 30 Α με κατάσταση on-off
• 20 cm καλώδιο 0,75
• 20 cm καλώδιο 2Χ1,5
• 4 θηλυκούς ακροδέκτες που να ταιριάζουν με αυτούς του ρελε
• 1 ακροδέκτη για γείωση
• Θερμοσυστελομενα μακαρονάκια και μονωτική ταινία
• Σιλικόνη στεγανοποίησης
• Πένσες, Άλεν κτλ
-
Γιώτη να κάνουμε κάτι για τις φωτό?
Δε φαίνονται.
Η ανέβασε τες στο site, η εδώ http://xs.to/ και με codes θα τις δούμε.
Με το putfile δε βλέπω φως :srry:
-
Αμεσω...αμεσως... :srry:
-
Αυριο Παρασκευη εχουμε τον Δευτερο Πηγασο τον δικο μου να φτιαξουμε την ιδια πατεντα..... :kalo:
και με αναλογο φωτορεπορταζ :D :kalo:
-
...ωραίο άρθρο. Μπράβο! :kalo:
-
Ακριβως την ιδια δουλεια εκανα στον δικο μου Πηγασο γιατι εχω αλλαξει περι τους 2 διακοπτες.
Το ρελε μπηκε πριν απο κανα τριμηνο. Μεχρι στιγμης δεν εχω κανενα προβλημα.
-
Σημερα εκανα και εγω την κατασκευη - πατεντα με το ρελε ωστε να μην με βρει κανα κακο με το διακοπτη... :kalo: :kalo: :kalo:
...και βεβαια σημερα το καναμε και ποιο γρηγορα και ποιο καλα...
.ας ειναι καλα ο Γιωτης που εφαγε την ωρα του μαζι μου .. :ohyes:
......ααα....αλαξαμε και λαμπες στο φως και την μια φισα της λαμπας που ειχε μισολιωσει .....
ολα καλα ..... :kalo:
Οποιος χρειαστει βοηθεια με την πατεντα του ρελε εδω ειμαστε και ο Γιωτης και εγω να βοηθησουμε... :)
(http://xs314.xs.to/xs314/07175/DSC_8380.jpg)
(http://xs314.xs.to/xs314/07175/DSC_8375.jpg)
-
Την Δευτέρα 30/04 ήμουν στα Δικαστήρια. τελειώνοντας απο εκεί λέω να φύγω για τις υπόλοιπες δουλειές. βάζω μπροστα, πάω να στρίψω, σβύνει. 2-3 προσπάθειες μετά, κατάλαβα. 38 μέρες με Πήγασο, είναι αρκετές για να ξεκολλήσει το καλώδιο του διακόπτη. :psdof:
Αφού είδα την άκρη του καλωδίου, και τα τηλέφωνα που είχα δεν απαντούσαν λόγω ημέρας, αποφασίζω να κόψω και το άλλο καλώδιο για αν κινηθώ. :thnk:
Πάω Σύνταγμα, πάω Καλλιθέα με το σύστημα "στρίβω 2 καλώδια". :P
Πρέπει να πάω και για δουλειά....
Δίπλα είναι ένα συνεργείο, που ξέρω ότι φτιάχνει Ευρωπαικά...
Φρενάρω, :( και πέφτω επί τόπου!
Μάλλον τα νεύρα μου ήταν χάλια.
Τέλος πάντων, αφού ο γέρος δεν πήγε απο πέσιμο, συμφώνησα να μου κολλήσει το διακόπτη.
Έγινε με 30 ευρά.
Έλα όμως που τα είχα πάρει πιά με τη μαλακία!. να μένεις έτσι χύμα απο μια βλακώδη απόφαση κάποιων γελοίων.
Την άλλη μέρα Πρωτομαγιά,εγώ κούρα να περάσει το σωματικό, αλλά κυρίως το ψυχολογικό σόκ.
:psdof:
Τι θά γίνει, έτσι θα πηγαίνουμε τις βόλτες μας; με ηλεκτρολόγο αγκαζέ; :srry:
Τσεκάρω στό site τι έχουν κάνει τα παιδιά, τυπώνω και ένα φυλλάδιο και αφού είμαι λίγο σκράπας (αλλάζω λάμπα στο σπίτι πάντως) αποφασίζω να πάω σε ηλεκτρολόγο με τα σκονάκια υπό μάλλης.
Τον Γενάρη ο Πολύχρονος στη Νέα Ιωνία μου είχε φτιάξει την γεννήτρια στο Morini που οδηγούσα, λέω εκεί θα πάω. :thnk:
Παρασκευή πρωί, ξεκινάμε. Λύνω ότι βλέπω να έχει βίδες στο φαίρινγκ, του λέω τι θέλω και σε 2 ωρίτσες είμαι κομπλέ με +40 ευρώ.
Το ερώτημα είναι, τελείωσα με το πρόβλημα, θα μού βγάλει άλλο καλικατζαράκι στα ηλεκτρικά του; :tez:
Ευχαριστώ τους φίλους για υην υπομονή τους
Νίκος
-
Μόλις αγόρασα τα υλικά της συνταγής του Γίωτη (κόστος 5 €, μαζι με το rele). Το Σαββατοκύριακο θα επιχείρισω την τοποθέτηση και θα σας πω το αποτέλεσμα...
-
:kalo:
Δεν βλεπω σιλικονη για στεγανοποιηση του ρελε στην φωτο...
Αν και το σημειο που βαλαμε το ρελεδακι ειναι προστατευμενο απο το να πεσουν απευθειας νερα πανω του, ειναι πιθανο οταν πλενουμε την μηχανη ή απο τα σταγονιδια που σηκωνει ο μπροστινος τροχος οταν παταει σε νερα, να φτασει η υγρασια μεχρι εκει.
Για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο Χρηστο παρε κι ενα σωληναριο σηλικονης στεγανοποιησης (σαν αυτη που χρησημοποιουν οι υδραυλικοι)
Αν χρειαστεις οτιδηποτε σου στελνω το κιν με πμ...μην διστασεις να με παρεις :bye:
-
Με επιτυχία εχτές και χαρη στις οδηγίες του Γιώτη με την βοήθεια του ενός φίλου ηλεκτρονίκου, πραγματοποιήθηκε η τοποθέτηση του rele και φυσικα θέλω να πιστεύεω οτι το προβλημα του διακόπτη λύθηκε οριστικά.....,
ένα ευχαριστώ στο Γιώτη και βέβαια στα παιδία που με μεράκι δημιουργήσαν και συντηρουν αύτο το site, γιάτι ετσί πολυ απο τους χρήστες του forum βρήκαν αρκετες λύσεις στα προβληματα (δυστήχως) των μοτοσυκλετών τους, κατί που έπρεπε να είχε κάνει η "μαμά" APRILIA με και έμεις απλά μονο να συζητάμε για εκδρομές.
-
Γεια χαρά και συγχαρητήρια για το πολύ κατατοπιστικό post. Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα εδώ και δύο μήνες και λόγω χρόνου δεν έχω προλάβει να αφήσω το μηχανάκι στο Bill ( ο οποίος πολύ σωστά διέγνωσε τη βλάβη τηλεφωνικώς αλλά εγώ το γείωσα μέχρι που έμεινα εν κινήσει στην Κλεισθένους - ευτυχώς χωρίς πτώση αυτή τη φορά ). Από τότε κυκλοφορώ με διακόπτη ...πορτατίφ, οποίος δουλεύει μια χαρά. Προφανώς δεν μπορεί να μείνει το μηχανάκι έτσι. Βλέποντας το post αποφάσισα να το φτιάξω μόνος μου το ερχόμενο ΣΚ. Έχω όμως δύο ερωτήματα: Το πρώτο αφορά το που θα βρω τα υλικά, σε τι είδους κατάστημα δηλαδή. Μπορεί κανείς να μου συστήσει ένα συγκεκριμένο (μένω Βόρεια) ; Το δεύτερο με απασχολεί περισσότερο: όταν πήγα να βάλω το διακόπτη πορτατίφ (αστείο ακούγεται ...) έκοψα το ένα ποδαράκι του κεντρικού διακόπτη που είχε μείνει κολλημένο στην άκρη του πράσινου καλωδίου και το πέταξα. Μπορεί ο παλιός διακόπτης να επιδιορθωθεί χωρίς το ποδαράκι ή θα πρέπει να αγοράσω καινούριο για να χρησιμοποιήσω μόνο το κάτω μέρος του ( για να μην έχω δύο κλειδιά ) ;
-
Προφανώς δεν μπορεί να μείνει το μηχανάκι έτσι. Βλέποντας το post αποφάσισα να το φτιάξω μόνος μου το ερχόμενο ΣΚ.
Αν εχεις καποια εμπειρια σε τετοια θεματα δεν θα αντιμετωπισεις κανενα προβλημα...αν οχι ζητα βοηθεια απο καποιον...ειναι πολυ ευκολη η τοποθετηση αλλα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι μπορεις να το κανεις για να μην δημιουργησεις μεγαλυτερα προβληματα...
Έχω όμως δύο ερωτήματα: Το πρώτο αφορά το που θα βρω τα υλικά, σε τι είδους κατάστημα δηλαδή. Μπορεί κανείς να μου συστήσει ένα συγκεκριμένο (μένω Βόρεια) ;
Τα υλικα θα τα βρεις ευκολα σε μαγαζια με ηλεκτρονικα εξαρτηματα....εγω συγκεκριμενα τα πηρα απο τονν Βενιερη στο περιστερι...
Το δεύτερο με απασχολεί περισσότερο: όταν πήγα να βάλω το διακόπτη πορτατίφ (αστείο ακούγεται ...) έκοψα το ένα ποδαράκι του κεντρικού διακόπτη που είχε μείνει κολλημένο στην άκρη του πράσινου καλωδίου και το πέταξα. Μπορεί ο παλιός διακόπτης να επιδιορθωθεί χωρίς το ποδαράκι ή θα πρέπει να αγοράσω καινούριο για να χρησιμοποιήσω μόνο το κάτω μέρος του ( για να μην έχω δύο κλειδιά ) ;
Τι ενοεις ποδαρακι? βαλε καμια φωτο να δουμε... ;)
-
Λοιπόν , όταν έμεινα από διακόπτη ανακάλυψα ότι το πράσινο καλώδιο έβγαινε τελείως από την βάση του διακόπτη ενώ το πορτοκαλί ήταν στη θέση του. Στην άκρη του πράσινου καλωδίου είχε ένα κομμάτι κόλληση σαν σύρμα πάχους 2 χιλ και μήκους πέντε χιλ. Αναγκαστικά, αυτή τη μεταλλική άκρη του πράσινου καλωδίου την έκοψα με ένα μαχαίρι που είχα πρόχειρο, καθώς και το πορτοκαλί καλώδιο που ήταν στη θέση του, ώστε να μπορέσω να τα στρίψω μεταξύ τους και να βάλω μπροστά. Μετά σκέφτηκα ότι αυτό το μεταλλικό άκρο θα ήταν το ποδαράκι (ακροδέκτης ) του κεντρικού διακόπτη πάνω στον οποίο είχε κολληθεί αρχικά το πράσινο καλώδιο. Δεν μπορώ να το φωτογραφήσω γιατί το πέταξα , αλλά νομίζω ότι το περιγράφω καλά.
Μόλις βρω χρόνο να το σκαλίσω υπόσχομαι να βάλω φωτό του διακόπτη με το πρόβλημα.
Σε ευχαριστώ Yotis
-
Λοιπόν , όταν έμεινα από διακόπτη ανακάλυψα ότι το πράσινο καλώδιο έβγαινε τελείως από την βάση του διακόπτη ενώ το πορτοκαλί ήταν στη θέση του. Στην άκρη του πράσινου καλωδίου είχε ένα κομμάτι κόλληση σαν σύρμα πάχους 2 χιλ και μήκους πέντε χιλ. Αναγκαστικά, αυτή τη μεταλλική άκρη του πράσινου καλωδίου την έκοψα με ένα μαχαίρι που είχα πρόχειρο, καθώς και το πορτοκαλί καλώδιο που ήταν στη θέση του, ώστε να μπορέσω να τα στρίψω μεταξύ τους και να βάλω μπροστά. Μετά σκέφτηκα ότι αυτό το μεταλλικό άκρο θα ήταν το ποδαράκι (ακροδέκτης ) του κεντρικού διακόπτη πάνω στον οποίο είχε κολληθεί αρχικά το πράσινο καλώδιο. Δεν μπορώ να το φωτογραφήσω γιατί το πέταξα , αλλά νομίζω ότι το περιγράφω καλά.
Μόλις βρω χρόνο να το σκαλίσω υπόσχομαι να βάλω φωτό του διακόπτη με το πρόβλημα.
Σε ευχαριστώ Yotis
Δεν θα εχεις προβλημα...με προσοχη βαλε πρωτα καλάι στο χαλκο του καλωδιαου ωστε να φτιαξεις ενα δικο σου "ποδαρακι" και μετα κολησε το πανω στο διακοπτη...μην ζεστανεις πολυ το πλαστικο γιατι λοιωνει και φευγει το σημειο επαφης απο τη θεση του...
-
Εγω τα αγορασα απο τον Ξηρουχακη στο Πειραια τον rele , τα καλωδια, φυσακια κτλ
-
Σήμερα στρώθηκα να βάλω το ρελέ ( το "πορτατίφ" δεν άντεξε τα αμπέρ και έλιωσε αφήνοντάς με στην Κηφισίας ). Όλα πήγαν μια χαρά. Ο λόγος που επανέρχομαι στο post είναι για να σημειώσω τα εξής: Μετρώντας με το πολύμετρο το ρεύμα που περνάει από το διακόπτη κανονικά ( κινητήρας σβηστός , φώτα αναμμένα στη μεσαία σκάλα ) είναι περίπου 5,8 Α. Αντίθετα το ρεύμα που περνάει από το διακόπτη μετά την παρεμβολή του ρελέ είναι μόλις 0.18 Α στις ίδιες συνθήκες . Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους !
-
Οποιος τοποθετήσει το ρελέ θα συνιστούσα την εντολή απο τον διακόπτη για λόγους ασφαλείας να την πάρει με αρνητικό ( - ) και όχι με θετικό ( + ). Επίσης αγοράζοντας με μηδαμινή διαφορά ένα ρελέ με 2 καταστάσεις ON & OFF μπορει στην κατάσταση OFF να Βάλει ένα Led που αναβοσβήνει μόνο του με μια αντίσταση 560Ω οπότε όταν το κλειδί θα είναι στην θέση OFF θα αναβοσβήνει το LEd έτσι όσοι δεν έχουν συναγερμό ή έχουν συναγερμό χωρίς εξωτερική ένδειξη θα αποκτήσουν ένα "μπαμπουλα".
-
Οποιος τοποθετήσει το ρελέ θα συνιστούσα την εντολή απο τον διακόπτη για λόγους ασφαλείας να την πάρει με αρνητικό ( - ) και όχι με θετικό ( + ). Επίσης αγοράζοντας με μηδαμινή διαφορά ένα ρελέ με 2 καταστάσεις ON & OFF μπορει στην κατάσταση OFF να Βάλει ένα Led που αναβοσβήνει μόνο του με μια αντίσταση 560Ω οπότε όταν το κλειδί θα είναι στην θέση OFF θα αναβοσβήνει το LEd έτσι όσοι δεν έχουν συναγερμό ή έχουν συναγερμό χωρίς εξωτερική ένδειξη θα αποκτήσουν ένα "μπαμπουλα".
Ωραίο ιδέα αυτή με το led, πωλείται έτοιμο κυκλωματάκι γιαυτό (555 timer λέγεται) :ohyes:
Ρε παιδια, μια απορία επι την ευκαιρία...
Η γειώση της μηχανής έχει κάποια σχέση με τον (-) της μπαταρίας? Συνδέονται?
-
δεν χρειάζεται καν να μπει timer στο εμπόριο υπάρχουν έτοιμα λled που δουλέυουν σαν οδηγοί και αναβοσβήνουν απο μόνοι τους, απλά είναι στα 1,5 με 3 volt οποτε γι΄αυτό χρειάζεται η αντιστασούλα 1/4 watt στα 560Ω. Φυσικά και ο αρνητικός πόλος είναι επάνω στο σασί της μηχανής και αυτό ισχύει για οποιδήποτε όχημα.
-
υπαρχουν και Led 12βολτα που κάνουν την ίδια δουλειά αλλά μην τα προτιμήσετε γιατί έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.
-
δεν χρειάζεται καν να μπει timer στο εμπόριο υπάρχουν έτοιμα λled που δουλέυουν σαν οδηγοί και αναβοσβήνουν απο μόνοι τους, απλά είναι στα 1,5 με 3 volt οποτε γι΄αυτό χρειάζεται η αντιστασούλα 1/4 watt στα 560Ω. Φυσικά και ο αρνητικός πόλος είναι επάνω στο σασί της μηχανής και αυτό ισχύει για οποιδήποτε όχημα.
Καλό αυτό με leds, για να αναβοσβήνουν πάντως θα πρέπει να έχουν μέσα κάποιο timer ή κάποιο σχετικό κυκλωματάκι (πυκνωτή/transistor).
Όσον αφορά την γείωση, τότε με την λογική αυτή μπορούμε να γεφυρώσουμε την γείωση του ρελε με το αρνητικό??
-
Σχετικά με την γείωση φυσικά και θα χρησιμοποιήσεις το σασί της μηχανής για να τροφοδοτήσεις οτιδήποτε όσο για τα led η κατασκευή τους είναι πολύ πιο απλή έχουν μέσα ένα ελασματάκι που με την ένταση του ρεύματος απλά ανοιγοκλείνουν λόγω θερμοκρασίας και ανοίγουν και κλείνουν το κύκλωμα αντίστοιχα.
-
Σχετικά με την γείωση φυσικά και θα χρησιμοποιήσεις το σασί της μηχανής για να τροφοδοτήσεις οτιδήποτε όσο για τα led η κατασκευή τους είναι πολύ πιο απλή έχουν μέσα ένα ελασματάκι που με την ένταση του ρεύματος απλά ανοιγοκλείνουν λόγω θερμοκρασίας και ανοίγουν και κλείνουν το κύκλωμα αντίστοιχα.
Ναι σωστα, δίκιο έχεις για το λεντ :ohyes:
η σωστή συνδεσμολογια του ρελε είναι αυτή:
(http://img212.imageshack.us/img212/1980/relay1wp3.gif)
μπορώ να κάνω αυτό??:
(http://img212.imageshack.us/img212/2460/relay2da3.gif)
-
και στα 2 κυκλώματα στην επαφή του ρελέ και τα 2 τα άκρα πρέπει να είναι σε θετική πόλωση το ένα πέρνει θετικό και δίνει στο άλλο, αν βάλεις το ένα αρνητικό το μόνο που θα κάνεις είναι να κάψεις την κεντρική ασφάλεια με το που θα κλείσει το κύκλωμα.
Εγώ θα πρότεινα τον διακόπτη να τον παρεμβάλεις επάνω στην αρνητική τροφοδοσία του ηλεκτρομαγνήτη.
-
και στα 2 κυκλώματα στην επαφή του ρελέ και τα 2 τα άκρα πρέπει να είναι σε θετική πόλωση το ένα πέρνει θετικό και δίνει στο άλλο, αν βάλεις το ένα αρνητικό το μόνο που θα κάνεις είναι να κάψεις την κεντρική ασφάλεια με το που θα κλείσει το κύκλωμα.
Εγώ θα πρότεινα τον διακόπτη να τον παρεμβάλεις επάνω στην αρνητική τροφοδοσία του ηλεκτρομαγνήτη.
Καλά εννοείτε οτι υπάρχει φορτίο ενδιάμεσα .
Απλά ρωτάω αν μπορώ να τροφοδοτήσω και το ρελέ απο την ιδια μπαταρια (απο τους ίδιους πόλους δλδ) η μηπως θέλει ξεχωριστη γείωση το ρελε ? :bye:
-
Οχι δεν χρειάζεται ξεχωριστή γείωση, όσο για το θετικό μπορείς να πάρεις από την ίδια τροφοδοσία του διακόπτη.
-
Οχι δεν χρειάζεται ξεχωριστή γείωση, όσο για το θετικό μπορείς να πάρεις από την ίδια τροφοδοσία του διακόπτη.
Ευχαριστώ ... :bye:
-
ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ.ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ.ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΡΕΛΕ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕ.60 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ.
-
Καλημέρα! Με χτύπησε κι εμένα η κατάρα του διακόπτη :psdof: :psdof: :psdof: Κανένας από Πάτρα ρε παιδιά να μου προτείνει κανέναν ηλεκτρολόγο που θα κάνει την πατέντα?
-
Καλημέρα! Με χτύπησε κι εμένα η κατάρα του διακόπτη :psdof: :psdof: :psdof: Κανένας από Πάτρα ρε παιδιά να μου προτείνει κανέναν ηλεκτρολόγο που θα κάνει την πατέντα?
Αν δεν βρεις κανέναν, απλά ακολούθησε ακριβώς τις οδηγίες του Yotis απ' την αρχή του ποστ και θα το καταφέρεις. :bye:
-
H λυση που ακολουθησα εγω για τον διακοπτη ηταν να βαλω δυο ρελε για την λειτουργια των φωτων με απ'ευθειας τροφοδοσια απο την μπαταρια μεσω μιας ασφαλειας 15Α. :bye:
-
Καλημέρα! Με χτύπησε κι εμένα η κατάρα του διακόπτη :psdof: :psdof: :psdof: Κανένας από Πάτρα ρε παιδιά να μου προτείνει κανέναν ηλεκτρολόγο που θα κάνει την πατέντα?
Αν δεν βρεις κανέναν, απλά ακολούθησε ακριβώς τις οδηγίες του Yotis απ' την αρχή του ποστ και θα το καταφέρεις. :bye:
Συμφωνώ :ohyes:, και εγώ μονός μου το έκανα ακολουθώντας τις οδηγίες του Yotis :kalo:
-
Η πατέντα έγινε :bye: :bye: Μετράω δύο μέρες κανονικότατης λειτουργίας και ελπίζω να μην αντιμετωπίσω άλλα προβλήματα :pray: :pray: Thanks guys!!!
-
η καταρα του διακοπτη χτυπησε και εμενα .Ηθελα να ρωτησω 1 2 πραγματακια? Πηγα να αγορασω τα υλικα της πατεντας και
1ον δεν βρηκα πουθενα ρελε 12v 30/40A αλλα 12V 20/30A υπαρχει προβλημαεαν τοποθετηθει αυτοςκαι
2ον τα καλωδια που αναφερονται απο που να τα παρω απο μαγαζι με ηλεκτρονικα ή απο μαγαζι με ηλεκτρολογικα το ρωταω διοτι εψαξα και το μονο που βρηκα ηταν κατι καλωδια απο ηλεκτρολογικα και μου φανηκαν καπως μεγαλα ειδικα το ενα ειναι περιπου σαν αυτο που εχουν τα πολυπριζα μηπως πρεπει να τα ζητησω καπως διαφορετικα. ευχαριστω
υγ προσωρινα μεχρι να υλοποιηθει η πατεντα εβγαλα τον διακοπτη και κολλησα ξανα το καλωδιο (το πορτοκαλι ξεκολλησε σε εμενα ) και του εβαλα επιπλεον λιγο σιλικονη απο αθτη που βαζουν οι ηλεκτρονικοι στις πλακετες ως τωρα δουλευει μια χαρα
-
η καταρα του διακοπτη χτυπησε και εμενα .Ηθελα να ρωτησω 1 2 πραγματακια? Πηγα να αγορασω τα υλικα της πατεντας και
1ον δεν βρηκα πουθενα ρελε 12v 30/40A αλλα 12V 20/30A υπαρχει προβλημαεαν τοποθετηθει αυτοςκαι
2ον τα καλωδια που αναφερονται απο που να τα παρω απο μαγαζι με ηλεκτρονικα ή απο μαγαζι με ηλεκτρολογικα το ρωταω διοτι εψαξα και το μονο που βρηκα ηταν κατι καλωδια απο ηλεκτρολογικα και μου φανηκαν καπως μεγαλα ειδικα το ενα ειναι περιπου σαν αυτο που εχουν τα πολυπριζα μηπως πρεπει να τα ζητησω καπως διαφορετικα. ευχαριστω
υγ προσωρινα μεχρι να υλοποιηθει η πατεντα εβγαλα τον διακοπτη και κολλησα ξανα το καλωδιο (το πορτοκαλι ξεκολλησε σε εμενα ) και του εβαλα επιπλεον λιγο σιλικονη απο αθτη που βαζουν οι ηλεκτρονικοι στις πλακετες ως τωρα δουλευει μια χαρα
Χάρη,
και 30Α ρελέ μια χαρά είναι να βάλεις, επίσης μην αγχώνεσαι για καλώδια.. πάρε απο αυτά που λες που βρήκες στα ηλεκτρολογικά.
-
η καταρα του διακοπτη χτυπησε και εμενα .Ηθελα να ρωτησω 1 2 πραγματακια? Πηγα να αγορασω τα υλικα της πατεντας και
1ον δεν βρηκα πουθενα ρελε 12v 30/40A αλλα 12V 20/30A υπαρχει προβλημαεαν τοποθετηθει αυτοςκαι
2ον τα καλωδια που αναφερονται απο που να τα παρω απο μαγαζι με ηλεκτρονικα ή απο μαγαζι με ηλεκτρολογικα το ρωταω διοτι εψαξα και το μονο που βρηκα ηταν κατι καλωδια απο ηλεκτρολογικα και μου φανηκαν καπως μεγαλα ειδικα το ενα ειναι περιπου σαν αυτο που εχουν τα πολυπριζα μηπως πρεπει να τα ζητησω καπως διαφορετικα. ευχαριστω
υγ προσωρινα μεχρι να υλοποιηθει η πατεντα εβγαλα τον διακοπτη και κολλησα ξανα το καλωδιο (το πορτοκαλι ξεκολλησε σε εμενα ) και του εβαλα επιπλεον λιγο σιλικονη απο αθτη που βαζουν οι ηλεκτρονικοι στις πλακετες ως τωρα δουλευει μια χαρα
Χάρη,
και 30Α ρελέ μια χαρά είναι να βάλεις, επίσης μην αγχώνεσαι για καλώδια.. πάρε απο αυτά που λες που βρήκες στα ηλεκτρολογικά.
Επίσ
ευχαριστω πολυ για την αμεση υποστηριξη- βοηθεια
-
χαρη και εγω 12v 30A ρελε εχω βαλει ειναι ο.κ. καλωδια ζητα 1,5αρι ευκαμπτο οπουδηποτε θα βρεις ευκολα.απο τον διακοπτη καλυτερα περνα τη γειωση για τον οπλισμο του πηνιου :bye:
-
λοιπον πριν απο 30 λεπτα τελειωσα την πατεντα με τις εξης μικροδιαφορες
1ον αντι να κολλησω τα καλωδια εβαλα μια κλεμα σε περιπτωση που χρειαστει να επεμβουμε ξανα στο σημειο και δεν εχουμε προχειρο κολλητηρι μαζι μαςκαι
2ον αντι για ρελε 30/40 Α εβαλα 20/30 Α διοτι δεν εβρισκα 30/40
Αυτα ευχαριστω ολους για την βοηθεια που μου προσφεραται νεωτερα σε λιγες ημερες.
-
λοιπον πριν απο 30 λεπτα τελειωσα την πατεντα με τις εξης μικροδιαφορες
1ον αντι να κολλησω τα καλωδια εβαλα μια κλεμα σε περιπτωση που χρειαστει να επεμβουμε ξανα στο σημειο και δεν εχουμε προχειρο κολλητηρι μαζι μαςκαι
2ον αντι για ρελε 30/40 Α εβαλα 20/30 Α διοτι δεν εβρισκα 30/40
Αυτα ευχαριστω ολους για την βοηθεια που μου προσφεραται νεωτερα σε λιγες ημερες.
Καλημένος είσαι με το ρελέ dont worry ;)
-
Η ΙΣΤΟΡΙΑ:
Ο πήγασος μου έχει την πατέντα με το ρελέ εδώ και έξι μήνες περίπου.
Τις τελευταίες 20 μέρες μου σβήνει η μεσαία σκάλα των φώτων. Ο μηχανικός διαπίστωσε ότι δεν είναι καμένη η λάμπα αλλά φταίει κάποια επαφή. Μετά από σκάλισμα το φως λειτουργεί κανονικά αλλά μετά από λίγο ξανασβήνει.
Σήμερα πήρα τη μηχανή από σερβις όπου καθαρίστηκαν και ελέγχθηκαν όλες οι φίσες. Η μεσαία σκάλα άναβε όταν παρέλαβα τον πήγασο. Έκανα μία διαδρομή 3-4 χιλιομέτρων και πάρκαρα. Όταν πήγα να φύγω μετά από μιά ώρα περίπου, η μεσαία σκάλα δεν άναβε.
ΚΑΙ Η ΕΡΏΤΗΣΗ:
Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάποια κόληση από αυτές που έγιναν στο ρελέ?
Φαντάζομαι ότι αν κάποιο από τα καλώδια που πάνε στο ρελέ είχε σχέση με τα φώτα θα είχα γενικότερο πρόβλημα κι όχι μόνο με μία σκάλα αλλά πάλι είπα να το σιγουρέψω.... :D
-
αν ηταν προβλημα του ρελε η του ιδιου του διακοπτη επειδη εκει εχει 2 και μονο 2 επαφες η μηχανη σου δεν θα επερνε μπρος.το προβλημα ειναι καπου αλλου. δες με ενα πολυμετρο (αν μπορεις) αν παει ρευμα στο φυς που κουμπωνει στην λαμπα,αν ναι τοτε κοιτα και την γειωση.αν δεν παει τοτε ψαξε τον διακοπτη αλλαγης σκαλας η καμια ενωση και τα ξαναλεμε
-
αν ηταν προβλημα του ρελε η του ιδιου του διακοπτη επειδη εκει εχει 2 και μονο 2 επαφες η μηχανη σου δεν θα επερνε μπρος.το προβλημα ειναι καπου αλλου. δες με ενα πολυμετρο (αν μπορεις) αν παει ρευμα στο φυς που κουμπωνει στην λαμπα,αν ναι τοτε κοιτα και την γειωση.αν δεν παει τοτε ψαξε τον διακοπτη αλλαγης σκαλας η καμια ενωση και τα ξαναλεμε
και εγω την ιδια γνωμη εχω κατι πρεπει να παιζει με τον διακοπτη φωτων
-
Συμφωνώ και εγώ πως είναι δύσκολο να φταίει το ρελέ και μάλιστα μετά από έξι μήνες.. άλλαξε το πάντως για να σου φύγει η περιέργεια..
-
Ευχαριστώ παιδιά :)
Φοβήθηκα μήπως έχει ξεκολήσει κανένα από τα καλώδια που πάνε στο ρελέ αλλά όπως είπατε κι εσείς κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε γενικότερο πρόβλημα.
Πάντως δε νομίζω να έχει να κάνει με διακόπτη αφού αυτή η σκάλα μένει μονίμως αναμένη άρα δεν ελέγχεται από διακόπτη.
Μάλλον θάχουμε εγχείρηση σήμερα.... :D
-
Ευχαριστώ παιδιά :)
Φοβήθηκα μήπως έχει ξεκολήσει κανένα από τα καλώδια που πάνε στο ρελέ αλλά όπως είπατε κι εσείς κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε γενικότερο πρόβλημα.
Πάντως δε νομίζω να έχει να κάνει με διακόπτη αφού αυτή η σκάλα μένει μονίμως αναμένη άρα δεν ελέγχεται από διακόπτη.
Μάλλον θάχουμε εγχείρηση σήμερα.... :D
ναι μεν το φαναρι ειναι μονιμα αναμενο ομως αν προσεξεις οταν κανεις αλλαγη σκαλας η μικρη σκαλα σβηνει και αναβει μεγαλη και στα δυο φαναρια,πραγμα που σημαινει οτι το ρευμα πρωτα παει στον διακοπτη αλλαγης σκαλας και μετα το κανει διανομη σε μικρη και μεγαλη σκαλα.ετσι αν η επαφη μικρης σκαλας εχει προβλημα δεν αφηνει το ρευμα να περασει μεσα απο αυτη.ιδιως αν εχουμε αλλαγμενη τη λαμπα αντι δηλαδη για 55/60 εχουμε βαλει 90/100 επειδη η μικρη σκαλα μας δεν περνα απο ρελε ολο το φορτιο παει στον διακοπτη αλλαγης
-
Ρε παιδιά κάντε μια παλληκαριά να ξαναβάλετε τις φωτογραφίες γιατί είμαι πάνω στην εργασία...
-
Ρε παιδιά κάντε μια παλληκαριά να ξαναβάλετε τις φωτογραφίες γιατί είμαι πάνω στην εργασία...
ποιες φωτογραφιες σε εμενα εμφανιζονται ολες κανονικα
.
-
Σε δυο υπολογιστές που το τσέκαρα δεν μπορω να δω κάποιες από τις φωτογραφίες της πρώτης σελίδας.
Από την πέμπτη φωτογραφία και μετά δεν μπορώ να τις δω όλες. Μπορεί κάποιος να μου τις στείλει. Μόνο τις φωτογραφίες τις εγχείρησης.
Ευχαριστώ
-
Μπορεί κάποιος να μου στείλει τις φωτογραφίες της εγχείρησης?
Ευχαριστώ
-
Δεν σε βοηθάνε οι φωτό της πρώτης σελίδας? (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2788.0)
-
Από την έκτη φωτογραφία και μετά δεν μπορώ να τις δω. Δεν ξέρω γιατί, και το έχω κοιτάξει και σε άλλους τρεις υπολογιστές.
Και τις χρειάζομαι γιατί το έχω φτιάξει και δεν ξέρω αν είναι σωστό.
-
Από την έκτη φωτογραφία και μετά δεν μπορώ να τις δω. Δεν ξέρω γιατί, και το έχω κοιτάξει και σε άλλους τρεις υπολογιστές.
Και τις χρειάζομαι γιατί το έχω φτιάξει και δεν ξέρω αν είναι σωστό.
Για δες, εγώ αυτές (http://ifile.it/n8gd3uz) βλέπω :bye:
-
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια, αυτές τις φωτογραφίες βλέπω και εγώ.
Από ότι έχω καταλάβει στο 86 βάζω τη γείωση, την οποία τη δένω που στο σασί?
Στο 85 επιστροφή από διακόπτη, στο 30 το κόκκινο της πλεξούδας μαζί με το άλλο του διακόπτη, και στο 87 το άλλο της πλεξούδας που περισσεύει.
Σωστά?
-
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια, αυτές τις φωτογραφίες βλέπω και εγώ.
Από ότι έχω καταλάβει στο 86 βάζω τη γείωση, την οποία τη δένω που στο σασί?
Στο 85 επιστροφή από διακόπτη, στο 30 το κόκκινο της πλεξούδας μαζί με το άλλο του διακόπτη, και στο 87 το άλλο της πλεξούδας που περισσεύει.
Σωστά?
Για δοκίμασε αυτό:
86 (+)
85 Διακόπτης
Το άλλο καλώδιο του διακόπτη στην γείωση
(Μπορείς επίσης από το κόκκινο (+) να πας κατευθείαν στο διακόπτη, από το άλλο καλώδιο του διακόπτη στο 85 και από το 86 στην γείωση)
Επίσης:
87 (-)
30 (+)
---------
Σημ1: όπως βλέπεις το 86 και το 30 μοιράζονται το ίδιο καλώδιο (+)
Σημ2: Το 86 με το 85 μπορείς να τα βάλεις ανάποδα (δλδ 86:Δ 85:+)
όπως και το 87 με το 30 (87:+, 30:-)
Σημ3: το (+) είναι το κόκκινο καλώδιο από την πλεξούδα, το άλλο είναι το (-)
Σημ4: Γείωση απλά βρες μια βίδα στο σασί, ξεβίδωσέ τη και βίδωσέ τη πάλι μαζί με το καλώδιο (με ένα κοσάκι πχ)
:bye: :bye:
-
Ok. Όλα εντάξει, Ανδρέα 'Zeppelin' σε ευχαριστώ για τη βοήθεια.
-
Ok. Όλα εντάξει, Ανδρέα 'Zeppelin' σε ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Μπράβο Βασίλη :kalo: :kalo: :kalo:
Άργησες να ποστάρεις και ανησύχησα :D
-
δν υπαρχουν φωτο!
-
Γι αυτo δεν τo εβαλα στα tweeks στo pdf.
-
ας βοηθήσει κάποιος,
το πρόβλημα αυτό αφορά και τον καινούριο πηγασο;
έχω παραγγείλει έναν και θα τον παραλάβω σε δυο-τρεις μερες.
Αν το πρόβλημα θφίσταται και για τους strada τότε να πω στον αντιπρόσωπο μπας και ξερει να μου το φτιάξει πριν την παράδοση. :thnk:
-
ας βοηθήσει κάποιος,
το πρόβλημα αυτό αφορά και τον καινούριο πηγασο;
έχω παραγγείλει έναν και θα τον παραλάβω σε δυο-τρεις μερες.
Αν το πρόβλημα θφίσταται και για τους strada τότε να πω στον αντιπρόσωπο μπας και ξερει να μου το φτιάξει πριν την παράδοση. :thnk:
Βασικά αυτό το πρόβλημα ξεκίνησε απο τον παλιό Πήγασο και ξεδιπλώθηκαν εδώ μέσα σε πολλές σελίδες διάφορες λύσεις.
Αυτή με τον ρελέ είναι η πιο σίγουρη.
και με το strada υπάρχει ένα θεματάκι με τον διακόπτη. Όχι σε τόσο μεγάλη έκταση όσο με τον παλιό, αλλά καλό είναι να
διορθωθεί.
Ρίξε μια ματιά στην ενότητα του strada και θα βρεις τις πληροφορίες που θέλεις. :bye:
-
ok, thanks
θα το κοιτάξω και μάλλον προληπτικά θα κάνω κι εγώ την πατέντα με το ρελέ
-
Γεια σας παιδια. Επειδη οπως εχει γίνει κατανοητο ειμαι ένα στο ψαξιμο για ενα strada, ;εχω κατεβασει το pdf tweeks and repairs του φιλου φρεκο! Δεν έχει μεσα την πατεντα με το ρελε, και για κάποιο λόγο που αδυνατο να καταλάβω, δεν μπορω να δώ τις φωτογραφίες που έχουν ανεβει για το θέμα. Αντι για τις φωτογραφιες, βλέπω το logo του www.xs.to
Θα είχε κάποιος την καλοσηνη να μου εξηγησει τι πρέπει να κάνω για να τις δώ ή να τις ξανα ανεβασει ή να μου τις στηλει με π.μ.?
Τις θέλω γιατι όταν με το καλό αγοράσω ενα stradaki όλες αι πατεντες θα γίνουν προληπτηκά. :bye: :bye: :bye:
-
Φίλε μου γι αυτό δεν έβαλα στο pdf την πατέντα του ρελέ. Έχουν διαγραφεί οι φωτογραφίες. Μια και οι οδηγίες είναι για τον παλιό πήγασο και δεν υπάρχουν φωτογραφίες δεν είχε νόημα να το συμπεριλάβω.
Οι φωτογραφίες ήταν ανεβασμένες στο xs.to. Προφανώς πέρασε το χρονικό όριο που τις κρατάνε σε αδράνεια και τις έσβησαν.
Με το καλό. :bye:
-
A κριμα... Οπως και να έχει πολυ καλη αυτη η δουλεια που έκανες με το pdf
-
Μετά απο αρκετό ψάξιμο σε κάποια παλιά backup βρήκα κάποιες φωτογραφίες.
Εχουν μπει αυτή την φορά επάνω στον δικό μας σερβερ οπότε δεν θα ξανα χαθούν.
Μπορείτε να κοιτάτε το 1ο ποστ του yotis
-
Ωραιος ρε μαγκα σε ευχαριστω! :kalo: :kalo: :kalo:
-
Μετά απο αρκετό ψάξιμο σε κάποια παλιά backup βρήκα κάποιες φωτογραφίες.
Εχουν μπει αυτή την φορά επάνω στον δικό μας σερβερ οπότε δεν θα ξανα χαθούν.
Μπορείτε να κοιτάτε το 1ο ποστ του yotis
Ευχαριστούμε Νίκο. Να ΄σαι καλά.
-
ενα ευχαριστω και απο εμενα Νικο :kalo:
-
:thnk: :psdof: Ρε μαγκες,απορω...!τι σκατα μηχανη ειναι αυτη΄?εκει που τη φιαχνω απο τρομπα μου μενει απο διακοπτη.και ευτυχως με επιασε σταματημενο αλλιως θα ειχα φαει τα μουτρα μου.BRAVO ITALIA!!!ο,τι παιζει με τα αμαξια παιζει και με τις μηχανες τους.και χωρις πλακα το site σωσει τσεπες .βουρ λοιπον για αλλη μια πατεντα.
-
Φιλε φτιαχνοντας διακοπτη (ρελε κτλ) και αλλαζοντας ανορθωτη και μπαταιρια εισαι αρχοντας! Εχοντας υποψη οτι πρεπει να ρυθμιζεται και ο εγκεφαλος καθε 7500km εισαι περισσοτερο τελειος...
-
Αν έχει την καλοσύνη κάποιος admin ας αντικαταστήσει τις φωτό στο κεντρικό πόστ να εχουμε και εικόνα…
P.S moderatora δεν τη γλυτώνεις θα μας πεις τι πήρες ή να βάλω τα μεγάλα μέσα…. :P :P :P
-
Κι αυτές παρακαλώ πολύ…
Βρηκα στα αρχείά μου και ένα pdf στα γερμανικά για το κομπλερ της μίζας και πρέπει να το μεταφράσω (έχουμε κανεναν καλό στα γερμανικα? Κανένα φίλο της Μέρκελ ντε)…Την επόμενη φορά που θα είμαι στις καλες μου θα το περάσω κι αυτο να έχουμε αρχείό…
Άντε να ξυπνάμε λιγο μέ τα τεχνικά θέματα και να μην χαζεύουμε έχουμε αφήσει τον Κοσμά να παλεύει μόνος του... :P :P :P
-
Εδώ και οι κολλήσεις εσωτερικά:
-
Ωραιος ο Ζησης
Off topic: δεν εχω παρει τιποτα κ αποτι βλεπω δεν προκειται γιατι δεν υπαρχει αυτο που θελω
-
Αν τυπωσουμε τις οδηγιες/φωτογραφιες θα υποθεσω πως μπορει να μας κανει δουλεια οποιοσδηποτε ηλεκτρολογος μηχανων σωστα?
Κοστος περιπου να υπολογιζουμε?
Μολις πηρα ενα pegaso trail(2006) αλλα λεω να το κανω προληπτικα για να μην με αφησει και τρεχω..
Υ.Γ Εαν εχει να προτεινετε και κανεναν ηλεκτρολογο στο Ηρακλειο.
Thanks!
Υ.Γ Απο οσο ειδα στις φωτο οι οδηγιες ειναι για τον παλιοτερο pegaso, ειναι η ιδια διαδικασια και για το tral?
-
η διαδικασια είναι ιδια και είναι πανευκολο να γινει σε οποιον ηλεκτρολογο αυτοκινητων κι αν πας,απλα του λες πως θες ένα ρελε για να μην περνανε φορτια από τον κεντρικο διακοπτη.
αν πιανουν τα χερια σου λυσε μερικα πλαστικα πριν πας στο μαστορα ώστε να μη σε χρεωσει και για λυσιμο δεσιμο
-
ευχαριστω παρα πολυ χτες το απογευμα το εβαλα ;) :bye: :bye: :bye: :bye:
-
off topic
-
Αν τυπωσουμε τις οδηγιες/φωτογραφιες θα υποθεσω πως μπορει να μας κανει δουλεια οποιοσδηποτε ηλεκτρολογος μηχανων σωστα?
Κοστος περιπου να υπολογιζουμε?
Μολις πηρα ενα pegaso trail(2006) αλλα λεω να το κανω προληπτικα για να μην με αφησει και τρεχω..
Υ.Γ Εαν εχει να προτεινετε και κανεναν ηλεκτρολογο στο Ηρακλειο.
Thanks!
Υ.Γ Απο οσο ειδα στις φωτο οι οδηγιες ειναι για τον παλιοτερο pegaso, ειναι η ιδια διαδικασια και για το tral?
Παίρνω αφορμή από το άλλο θέμα που άνοιξες για το μηχανάκι που σε άφησε και σκέφτομαι πως αν το είχες κάνει τότε όπως σχεδίαζες δε θα σε είχε αφήσει. Κρίμα που ταλαιπωρήθηκες έστω και προσωρινά μέχρι να βρείς τι φταίει.
-
Την είχε τη πατέντα ο Πήγασος που πήρα τη περασμένη Παρασκευή....δεν μου άρεσε ομως αφού έγινε απο ερασιτέχνη με χρήση ηλεκτρολογικού καλωδίου διατομής 2Χ0.50 και αν και δουλευε ειχε ενδείξεις υπερθέρμανσης και λόγω της απόστασης των καλωδίων και του ρελέ που ήταν στην ουρά κοντά στην ecu
Ξεκίνησα με την αντικατάσταση του κάτω μέρους του διακόπτη με καινούργιο με κόστος 35 ευρώ από κάποιο σκούτερ που είναι ίδιο και τις προσεχείς μέρες θα το φτιάξω σωστά.
Ευτυχώς διαθέτω τις απαραίτητες γνώσεις και πληθώρα εργαλείων για ανάλογες επεμβάσεις τις οποίες κάνω μόνος μου.
-
...
Ξεκίνησα με την αντικατάσταση του κάτω μέρους του διακόπτη με καινούργιο με κόστος 35 ευρώ από κάποιο σκούτερ που είναι ίδιο ...
Αδελφέ ρίξε μοντέλο σκούτερ και που και πως...αφού το κάνεις που το κάνεις το καλό... :kalo:
-
Δε γνωρίζω λεπτομέρειες παρά μόνο αυτό αφού πηγα στο συνεργείο του στη Καλλιροης για να δω ένα άλλο θέμα με το στροφόμετρο και εκείνος μου είπε τη λύση αυτή την οποία αν και δεν τη χρειαζομουν αυτή τη στιγμή μου φάνηκε οικονομική και του είπα να το φτιάξει.....μου ζήτησε και 10 ευρώ για λύσε δέσε..
Απλά μου είπε ότι θα πήγαινε στη piaggio να το πάρει.....δεν σκέφτηκα να τον ρωτήσω περισσότερες λεπτομέρειες τη στιγμή εκείνη αφού είχαμε αλλά θέματα.
-
αν κ του ειχα βαλει ρελε χτες βραδυ μου εβγαλε προβλημα ο διακοπτης τι κανω τωρα; πως βγαζω τον διακοπτη;
-
ακυρο το βρηκα πως βγαινει κ το εφτιαξα :P :P :P :P :P
-
παιδιά καλησπέρα έχει κάποιος τις φωτο απο την συγκεκριμένη επισκευή γτ δεν μπορώ να τις δω πουθενά ευχαριστώ
-
παιδιά καλησπέρα έχει κάποιος τις φωτο απο την συγκεκριμένη επισκευή γτ δεν μπορώ να τις δω πουθενά ευχαριστώ
Καλησπέρα Παντελή,
στην 3η σελίδα τις είχα ξανανεβάσει. Δές εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/oristikh-lysh-gia-ton-kentrik-diakpth-toy-pegaso/msg412003/#msg412003 .
-
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος με την μακαρονάδα;; ποια καλώδια της πλεξούδας χρειάζομαι;; (https://i.ibb.co/PFSmB8H/IMG-20211130-130305.jpg)
(https://i.ibb.co/Lp6s2Gj/IMG-20211130-130310.jpg)
-
Καμία σχέση αυτά τα καλώδια Κώστα…..μην τα πειράξεις αυτά :)
Ακολούθησε την κλειδαριά κ θα βρεις 2 καλώδια πάνω σε αυτήν
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καμία σχέση αυτά τα καλώδια Κώστα…..μην τα πειράξεις αυτά :)
Ακολούθησε την κλειδαριά κ θα βρεις 2 καλώδια πάνω σε αυτήν
Η κλειδαριά έχει ολα και ολα δυο καλώδια.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
ακριβως. στην αρχή του νήματος αναφέρεται λεπτομερώς(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211130/3f87f1de4f84d59437c4407d298e10a2.jpg)
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ακριβως. στην αρχή του νήματος αναφέρεται λεπτομερώς(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211130/3f87f1de4f84d59437c4407d298e10a2.jpg)
Στο 30και στο 87 εν εχω καταλάβει. Δηλαδή ποιο καλώδιο της πλεξούδας ενώνουμε με τπν διακόπτη και ποιο είναι το πορτοκαλί καλωδιο που έρχεται απο την πλεξούδα.
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το 3 και το 87. Δηλαδή ποια δυο ενώνουμε στο 30 (του διακόπτη και της πλεξούδας) και το 87 ποιο είναι το πορτοκαλί της πλεξούδας.
-
Καλησπέρα Κώστα, αν προσέξεις στις φωτό αυτά είναι τα αριθμημένα ποδαράκια του ρελέ. Αν δεν έχεις εμπειρία, έστω στοιχειωδώς με καλώδια, κολλήσεις κτλ καλύτερα να πας σε εναν ηλεκτρολόγο να στο κάνει. Δεν ειναι δυσκολο γενικά αλλά μπορεί να κάνεις στραβή και να κάνεις κανένα τσαφ στη μπαταρία, την πλεξούδα, τον εγκέφαλο ποτέ δεν ξέρεις. Οι οδηγίες είναι απλές αλλά θέλουν λίγη προσοχή.
Επίσης διάβασε με προσοχή τί υλικά χρειάζεται η πατεντούλα. Απ'ότι κατάλαβα τα υλικά αυτά δεν τα έχεις. Απλά έλυσε τη μηχανή και ψάχνεις καλώδια...
:bye:
-
Καλησπέρα Κώστα, αν προσέξεις στις φωτό αυτά είναι τα αριθμημένα ποδαράκια του ρελέ. Αν δεν έχεις εμπειρία, έστω στοιχειωδώς με καλώδια, κολλήσεις κτλ καλύτερα να πας σε εναν ηλεκτρολόγο να στο κάνει. Δεν ειναι δυσκολο γενικά αλλά μπορεί να κάνεις στραβή και να κάνεις κανένα τσαφ στη μπαταρία, την πλεξούδα, τον εγκέφαλο ποτέ δεν ξέρεις. Οι οδηγίες είναι απλές αλλά θέλουν λίγη προσοχή.
Επίσης διάβασε με προσοχή τί υλικά χρειάζεται η πατεντούλα. Απ'ότι κατάλαβα τα υλικά αυτά δεν τα έχεις. Απλά έλυσε τη μηχανή και ψάχνεις καλώδια...
:bye:
Έχω τα πάντα απο υλικά. Την μηχανή την εχω λυμένη και για άλλο λόγο (κατι βαψιματα κάτι τέτοια), άλλαξα και το σωληνάκι λαδιού που παει στον τεντωτηρα της καδενας και εκεί θέλω βοήθεια μήπως θέλει εξαεωρωση γιατί μου ακούγεται η καδενα ενω πριν δεν έκανε κιχ. Στοιχειώδη ηλεκτρικά εχω μερικές γνώσεις και από κολλητήρι και καλάι. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω απο τις φωτογραφίες είναι ποια καλώδια κόβουμε για να παρακαμψουμε τον ρελε ανάμεσα τους.
-
Με λίγα λόγια χρειάζομαι βοήθεια εδώ
Δεν φαίνεται στις φωτογραφίες
αποσυνδέουμε και αφαιρούμε την φίσα του διακόπτη έτσι ώστε να μείνουν τα δύο καλωδϊάκια, που έρχονται από την πλεξούδα στον διακόπτη, και τα άλλα τέσσερα του διακόπτη, στον αέρα. Θα προεκτείνουμε τα δύο της πλεξούδας κατά 20 cm με 2Χ1,5 mm καλώδιο χρησιμοποιώντας κολλητήρι για καλύτερη επαφή και θερμοσυστελόμενο για να το στεγανοποιήσουμε πλήρως.
Από τα καλώδια του διακόπτη χρειαζόμαστε το πράσινο και το πορτοκαλί, τα απογυμνώνουμε και παίρνουμε το ένα (όποιο νάνε, δεν έχει σημασία) και το τοποθετούμε με το θετικό (κόκκινο) καλώδιο που έρχεται από την πλεξούδα στον ίδιο ακροδέκτη. Τοποθετούμε ΑΠΟ ΕΝΑ ακόμα ακροδέκτη στα καλώδια του διακόπτη και της πλεξούδας που είναι στον αέρα.
-
Ωραία χαίρομαι που τα έχεις. Αν δεν γρλαψει καποιος άλλος που γνωρίζει θα σου γράψω λίγο αργότερα γιατί είμαι στη δουλειά. :bye:
-
ενα προχειρο σχεδιο που ομως πιστευω θα καταλαβεις
-
Θανάση με πρόλαβες πάνω στην ώρα που ετοιμάστηκα να γράψω σεντόνι :D ! :bye: :bye: :bye:
Κώστα με το σχεδιάγραμμα παραπάνω θα είσαι μια χαρά! :kalo:
-
Θανάση με πρόλαβες πάνω στην ώρα που ετοιμάστηκα να γράψω σεντόνι :D ! :bye: :bye: :bye:
Κώστα με το σχεδιάγραμμα παραπάνω θα είσαι μια χαρά! :kalo:
ειναι αυτο που λενε μια εικονα 1000 λεξεις χαχα
-
Δηλαδή παιδιά το μόνο που επεμβαίνουμε είναι τα δυο καλώδια του διακόπτη οπότε το ρεύμα που περνάει μέσα απο αυτόν θα κόβεται απο τον ρελε. Καμία παραπάνω επέμβαση;; Καλα κατάλαβα;
-
Δηλαδή παιδιά το μόνο που επεμβαίνουμε είναι τα δυο καλώδια του διακόπτη οπότε το ρεύμα που περνάει μέσα απο αυτόν θα κόβεται απο τον ρελε. Καμία παραπάνω επέμβαση;; Καλα κατάλαβα;
ακριβώς τίποτα άλλο.κανε ότι σου έκανα στο σχέδιο και είσαι έτοιμος.εχεις να κάνεις μόνο με δύο καλώδια του διακόπτη απλά το ένα έχει συνέχεια ρεύμα οπότε πριν κανείς εργασίες μέτρα ποιο από τα δύο έχει ρεύμα και μετά βγάλε πόλο για να μην υπάρξει κατά λάθος κανένα βραχυκύκλωμα
-
Δηλαδή παιδιά το μόνο που επεμβαίνουμε είναι τα δυο καλώδια του διακόπτη οπότε το ρεύμα που περνάει μέσα απο αυτόν θα κόβεται απο τον ρελε. Καμία παραπάνω επέμβαση;; Καλα κατάλαβα;
ακριβώς τίποτα άλλο.κανε ότι σου έκανα στο σχέδιο και είσαι έτοιμος.εχεις να κάνεις μόνο με δύο καλώδια του διακόπτη απλά το ένα έχει συνέχεια ρεύμα οπότε πριν κανείς εργασίες μέτρα ποιο από τα δύο έχει ρεύμα και μετά βγάλε πόλο για να μην υπάρξει κατά λάθος κανένα βραχυκύκλωμα
Τέλεια ευχαριστώ πολύ
-
Η αποστολή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Ευχαριστώ πολύ για το σχεδιάγραμμα και τις οδηγίες.