0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 20, 2007, 10:32:45 μμ »
Εγω τα αγορασα απο τον Ξηρουχακη στο Πειραια τον rele , τα καλωδια, φυσακια κτλ
BMW rules...:fies:

*

Woland

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 06, 2007, 07:49:56 μμ »
 Σήμερα στρώθηκα να βάλω το ρελέ ( το "πορτατίφ" δεν άντεξε τα αμπέρ και έλιωσε αφήνοντάς με στην Κηφισίας ). Όλα πήγαν μια χαρά. Ο λόγος που επανέρχομαι στο post είναι για να σημειώσω τα εξής: Μετρώντας με το πολύμετρο το ρεύμα που περνάει από το διακόπτη  κανονικά ( κινητήρας σβηστός , φώτα αναμμένα στη μεσαία σκάλα ) είναι περίπου 5,8 Α. Αντίθετα το ρεύμα που περνάει από το διακόπτη μετά την παρεμβολή του ρελέ είναι μόλις 0.18 Α στις ίδιες συνθήκες . Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους !
 

*

pkoman

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #17 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 06:19:07 μμ »
Οποιος τοποθετήσει το ρελέ θα συνιστούσα την εντολή απο τον διακόπτη για λόγους ασφαλείας να την πάρει με αρνητικό ( - ) και όχι με θετικό ( + ). Επίσης αγοράζοντας με μηδαμινή διαφορά ένα ρελέ με 2 καταστάσεις ON & OFF μπορει στην κατάσταση OFF να Βάλει ένα Led που αναβοσβήνει μόνο του με μια αντίσταση 560Ω οπότε όταν το κλειδί θα είναι στην θέση OFF θα αναβοσβήνει το LEd έτσι όσοι δεν έχουν συναγερμό ή έχουν συναγερμό χωρίς εξωτερική ένδειξη θα αποκτήσουν ένα "μπαμπουλα".

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #18 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 06:38:17 μμ »
Οποιος τοποθετήσει το ρελέ θα συνιστούσα την εντολή απο τον διακόπτη για λόγους ασφαλείας να την πάρει με αρνητικό ( - ) και όχι με θετικό ( + ). Επίσης αγοράζοντας με μηδαμινή διαφορά ένα ρελέ με 2 καταστάσεις ON & OFF μπορει στην κατάσταση OFF να Βάλει ένα Led που αναβοσβήνει μόνο του με μια αντίσταση 560Ω οπότε όταν το κλειδί θα είναι στην θέση OFF θα αναβοσβήνει το LEd έτσι όσοι δεν έχουν συναγερμό ή έχουν συναγερμό χωρίς εξωτερική ένδειξη θα αποκτήσουν ένα "μπαμπουλα".

Ωραίο ιδέα αυτή με το led, πωλείται έτοιμο κυκλωματάκι γιαυτό (555 timer λέγεται)  :ohyes:

Ρε παιδια, μια απορία επι την ευκαιρία...

Η γειώση της μηχανής έχει κάποια σχέση με τον (-) της μπαταρίας? Συνδέονται?

*

pkoman

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #19 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 07:01:20 μμ »
δεν χρειάζεται καν να μπει timer στο εμπόριο υπάρχουν έτοιμα λled που δουλέυουν σαν οδηγοί και αναβοσβήνουν απο μόνοι τους, απλά είναι στα 1,5 με 3 volt οποτε γι΄αυτό χρειάζεται η αντιστασούλα 1/4 watt στα 560Ω. Φυσικά και ο αρνητικός πόλος είναι επάνω στο σασί της μηχανής και αυτό ισχύει για οποιδήποτε όχημα.

*

pkoman

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #20 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 07:02:51 μμ »
υπαρχουν και Led 12βολτα που κάνουν την ίδια δουλειά αλλά μην τα προτιμήσετε γιατί έχουν μεγαλύτερη  κατανάλωση.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 07:07:38 μμ »
δεν χρειάζεται καν να μπει timer στο εμπόριο υπάρχουν έτοιμα λled που δουλέυουν σαν οδηγοί και αναβοσβήνουν απο μόνοι τους, απλά είναι στα 1,5 με 3 volt οποτε γι΄αυτό χρειάζεται η αντιστασούλα 1/4 watt στα 560Ω. Φυσικά και ο αρνητικός πόλος είναι επάνω στο σασί της μηχανής και αυτό ισχύει για οποιδήποτε όχημα.

Καλό αυτό με leds, για να αναβοσβήνουν πάντως θα πρέπει να έχουν μέσα κάποιο timer ή κάποιο σχετικό κυκλωματάκι (πυκνωτή/transistor).

Όσον αφορά την γείωση, τότε με την λογική αυτή μπορούμε να γεφυρώσουμε την γείωση του ρελε με το αρνητικό??

*

pkoman

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #22 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 07:11:08 μμ »
Σχετικά με την γείωση φυσικά και θα χρησιμοποιήσεις το σασί της μηχανής για να τροφοδοτήσεις οτιδήποτε όσο για τα led η κατασκευή τους είναι πολύ πιο απλή έχουν μέσα ένα ελασματάκι που με την ένταση του ρεύματος απλά ανοιγοκλείνουν λόγω θερμοκρασίας και ανοίγουν και κλείνουν το κύκλωμα αντίστοιχα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 07:26:23 μμ »
Σχετικά με την γείωση φυσικά και θα χρησιμοποιήσεις το σασί της μηχανής για να τροφοδοτήσεις οτιδήποτε όσο για τα led η κατασκευή τους είναι πολύ πιο απλή έχουν μέσα ένα ελασματάκι που με την ένταση του ρεύματος απλά ανοιγοκλείνουν λόγω θερμοκρασίας και ανοίγουν και κλείνουν το κύκλωμα αντίστοιχα.

Ναι σωστα, δίκιο έχεις για το λεντ :ohyes:

η σωστή συνδεσμολογια του ρελε είναι αυτή:


μπορώ να κάνω αυτό??:


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2007, 07:31:21 μμ από Zeppelin »

*

pkoman

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 08:05:24 μμ »
και στα 2 κυκλώματα στην επαφή του ρελέ και τα 2 τα άκρα πρέπει να είναι σε θετική πόλωση το ένα πέρνει θετικό και δίνει στο άλλο, αν βάλεις το ένα αρνητικό το μόνο που θα κάνεις είναι να κάψεις την κεντρική ασφάλεια με το που θα κλείσει το κύκλωμα.
Εγώ θα πρότεινα τον διακόπτη να τον παρεμβάλεις επάνω στην αρνητική τροφοδοσία του ηλεκτρομαγνήτη.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 14, 2007, 10:53:23 μμ »
και στα 2 κυκλώματα στην επαφή του ρελέ και τα 2 τα άκρα πρέπει να είναι σε θετική πόλωση το ένα πέρνει θετικό και δίνει στο άλλο, αν βάλεις το ένα αρνητικό το μόνο που θα κάνεις είναι να κάψεις την κεντρική ασφάλεια με το που θα κλείσει το κύκλωμα.
Εγώ θα πρότεινα τον διακόπτη να τον παρεμβάλεις επάνω στην αρνητική τροφοδοσία του ηλεκτρομαγνήτη.

Καλά εννοείτε οτι υπάρχει φορτίο ενδιάμεσα .

Απλά ρωτάω αν μπορώ να τροφοδοτήσω και το ρελέ απο την ιδια μπαταρια (απο τους ίδιους πόλους δλδ) η μηπως θέλει ξεχωριστη γείωση το ρελε ?   :bye:


*

pkoman

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 02:15:58 μμ »
Οχι δεν χρειάζεται ξεχωριστή γείωση, όσο για το θετικό μπορείς να πάρεις από την ίδια τροφοδοσία του διακόπτη.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 15, 2007, 03:43:58 μμ »
Οχι δεν χρειάζεται ξεχωριστή γείωση, όσο για το θετικό μπορείς να πάρεις από την ίδια τροφοδοσία του διακόπτη.

Ευχαριστώ ...  :bye:

*

DREDD

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 22, 2008, 07:15:19 μμ »
ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ.ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ.ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΡΕΛΕ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕ.60 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ.

*

teo_gp

Απ: Οριστική λύση για τον κεντρικό διακόπτη του Pegaso
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 19, 2008, 09:26:05 πμ »
 Καλημέρα! Με χτύπησε κι εμένα η κατάρα του διακόπτη :psdof: :psdof: :psdof: Κανένας από Πάτρα ρε παιδιά να μου προτείνει κανέναν ηλεκτρολόγο που θα κάνει την πατέντα?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης