γεια χαρα παιδες.
sorry για την αποχη μου ,αλλα υπηρχαν ανελ.υποχρεωσεις.
λοιπον φιλε thomass το ατλαντικ σου εχει και αυτο καταλυτη ιδιο με του πηγασου.
το πηγασακι θελει ρυθμιση του ψεκασμου (ελεγχος και αν χρειαστει ρυθμιση) στα 1000 και καθε 6χιλ. και βαλβιδες στα 1000 και καθε 12.
λιγα μηχανακια χρειαζονται ρυθμιση βαλβιδων στα 1000 αλλα πρεπει να γινει γιατι κατα ενα μεγαλο ποσοστο θελει ρυθμιση η 5η βαλβιδα (εισαγωγης) που δεν ρυθμιζετε με καπελωτο αλλα με κοντρα παξιμαδι.συνηθως αυτη η βαλβιδα χρειαζετε παντα ρυθμιση σε καθε ελεγχο.οι υπολοιπες στα 24000 χιλ αρχιζουν και ξεφευγουν απο τα ορια του κατασκευαστη αλλα αναλογως την χρηση παντα.
δυστυχως δεν εχει τσοκ ο πηγασος για να κανει πιο πλουσιο το μιγμα για να διευκολυνει την εκκινηση ,το υπαρχον ειναι απλα χειρογκαζο για να κρατησει στροφες ο κινητηρας,να μην σβηνει και να ζεσταθει ο κινητηρας.
η θερμοκρασια λειτουργειας ειναι 60οC περιπου και μεχρι να φτασει εκει ο κατασκευαστης δεν επιτρεπει το ξεκινημα και καθε δυσλειτουργεια ειναι δικαιολογημενη.
να θυμαστε οτι η μακροζωια ενος κινητηρα εξαρταται ενα μεγαλο ποσοστο απο την καλη προθερμανση,μετα απο το λιπαντικο και την σωστη συντηρηση του και τελευταια απο την σωστη χρηση