0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα! για άλλη μια φορά θα χρειαστώ τα φώτα σας!

Έχουμε και λέμε, τα συμπτώματα:

Κάθε πρωί που φεύγω για δουλεια η μπαταρία ειναι πεσμένη –  αν δεν πάρει μπροστά με την πρώτη μιζιά(ακούγεται ψόφια) που δεν παίρνει πάντα - μετά δεν εχει δυναμη να την γυρίσει και βαζω μπρος με καλώδια απτο αμάξι...1 χλμ πιο κατω που σταματάω για βενζίνη ομως, παίρνει αμέσως μπροστά,οπως και μετά απο ενα 8ωρο στη δουλειά οταν πάω να φύγω
Αρχικά τσέκαρα και οταν λειτουργεί η μηχανή η μπαταρία δείχνει  14,4 – αρα φορτίζει σωστά.
Λύση που σκέφτηκα για αρχή – διακοπτη στον θετικό πολο της μπαταρίας και οταν την παρκάρω τον κλεινω για να αποκλείσω το ενδεχόμενο διαρροής και όντως για μερικές μέρες όλα ηταν μια χαρά.

Μετά απο καμιά βδομάδα όμως, μου σβήνει στο φανάρι(οχι ηλεκτρικος λογος).  Πατάω επιτόπου τη μιζα να πάρει μπρος – τίποτα – δεν εχει δυναμη να τη γυρίσει ζωηρα...την πάω παραδίπλα στο πεζοδρομιο, πατάω τη μίζα καιπαίρνει αμέσως μπροστά, το ίδιο και κανα 10λεπτο μετά που έφτασα σπιτι και δοκίμασα να την βάλω.
Το επόμενο πρωί ομως πάλι τα ίδια....

Λεπτομέρειες...
 - Οταν λειτουργεί η μηχανή η μπαταρία δείχνει  14,4 – αρα φορτίζει σωστά.

 - Έχω βάλει διακοπτη στον θετικό πολο της μπαταρίας και οταν την παρκάρω τον κλεινω για να αποκλείσω το ενδεχόμενο διαρροής.

 - Εχω απευθειας συνδεμένο τον θετικό και τον αρνητικό του τον ανορθωτή με τους πόλους της μπαταρίας.

 - Πριν κατι μερες παρατήρησα οτι ενα απο τα 3 κιτρινα καλώδια του ανορθωτή είναι λιώσει και είχε πιάσει αυτη την ασπρη/πρασινη αηδία βρωμιά..


Και ερωτώ λοιπόν..προς τα πού να ψάξω???πείτε μου πιθανότητες για το τι θα μπορούσε να είναι για να αρχίσ:tez:
ω την ανασκαφή...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!



*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 02, 2016, 12:50:10 μμ »
Έτσι όπως τα λες για μπαταρία ακούγεται .  :ohyes:


Πότε την άλλαξες τελευταία φορά ?
Με το διακόπτη στο on , ποσα volt σου δείχνει πριν βάλεις μπροστά ?






υγ . τη φύσα των κίτρινων καλωδίων κατάργησε τη και κόλλα τα καλώδια

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 02, 2016, 02:35:05 μμ »
13.24 με διακόπτη σβηστό, και με αναμμένο 13.23...μόλις το μέτρησα,την έβαλα μπρος και πηρε αμέσως...το πρωι που τη μετρησα μετα απο ψοφιες μιζιες ηταν στα 11..θα την μετράω για λιγες μερες καθε φορα πριν τη βαλω μπρος να δω που ειναι ακριβώς οταν δεν εχει δυναμη να γυρισει τη μιζα...

Τη μπαταρία κανα χρόνο την έχω...κλειστου τυπου yusuba ειχα παρει που την ειχε σε προσφορά...

Υ.Γ. τα τις φισες του ανορθωτή τις έχω ήδη καταργήσει απο οταν εκανα την πατέντα και εστειλα τον θετικο και τον αρνητικό απευθειας στη μπαταρία...
ειχε λιώσει και κάψει την ένωση που είχα κάνει εγώ στο ένα απτα 3 κίτρινα καλωδια...(λες να εβαλα κανενα απτα κιτρινα λαθος?)

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 02, 2016, 02:50:39 μμ »
Τα κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία ,
όπως και να τα βάλεις το ίδιο είναι  :ohyes:




Παρακολούθησε τη το πρωί ,
αν δεις χαμηλά νούμερα η μπαταρία είναι για άλλαγμα .  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4667
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 02, 2016, 03:17:02 μμ »
Για να δείς τη δύναμη της μπαταρίας σου πρέπει να τη μετρήσεις την ώρα που πατάς μίζα, αν στερεώσεις με κάποιο τρόπο τους ακροδέκτες του πολύμετρου και μετρήσεις την ώρα που πατάς μίζα θα καταλάβεις την κατάστασή της...Αν πέφτουν πολύ τα βόλτ τότε είσαι για αλλαγή!
Επίσης τσέκαρε μια τις γειώσεις σου κτλ, ακόμα και τους πόλους αν είναι καλά σφιγμένοι.
Τέλος καλό θα είναι να βάλεις διακόπτη στα φώτα ανα δεν έχεις έτσι ώστε στην πρωινή μιζιά να τα έχεις κλειστά και η μπαταρία να έχει περισσότερα Amper να δώσει στη μίζα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 02, 2016, 04:15:57 μμ »
Το λοιπον...το μετρησα τώρα παλι με κλειστο το διακοπτη του χεριου on/off.  Πριν αρχισω το ρευμα ηταν στα 13,24 V και την ωρα που μιζαρω το ρευμα παει στα 10,8 με 11 V....
μετα απο 3 μιζιες τον 2-3 δευτερολεπτων η μια...ακουγα τη μιζα παλι να ζοριζεται και δεν συνεχισα για να μη μεινω στο δρομο οποτε την εβαλα μπρος και την αφησα να δουλεψει για μισο λεπτο και το ρευμα μετα με σβηστη τη μηχανη εδειχνε ξανα 13,24 V...


Τα φώτα στο "αρχαιο" μου μηχανακι(το πιο καινουριο απο οσα εχω ειναι) ειναι de facto σβηστα οποτε δεν εχω τετοιο θεμα...οσο για τις γειώσεις θα του ριξω μια ματια το βραδυ που θα γυρισω σπιτι...


*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 02, 2016, 04:26:31 μμ »
Δεν νομιζω οτι εχεις προβλημα μπαταριας. Δες μηπως υπερχειλιζουν τα καρμπ και στελνουν την βενζινη στον κύλινδρο ολο το βραδυ με αποτελεσμα το πρωι να ειναι μπουκωμένο. Καλο ειναι να κλεινεις τον διακοπτη τις βενζινης αν αφηνεις την μηχανη για πολυ ωρα σταματημενη. Επισεις αλλαξε μπουζι βαλε ενα ποιο θερμο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 02, 2016, 06:41:50 μμ »
  Πριν κατι μερες παρατήρησα οτι ενα απο τα 3 κιτρινα καλώδια του ανορθωτή είναι λιώσει και είχε πιάσει αυτη την ασπρη/πρασινη αηδία βρωμιά..

Και ερωτώ λοιπόν..προς τα πού να ψάξω???πείτε μου πιθανότητες για το τι θα μπορούσε να είναι για να αρχίσ:tez:
ω την ανασκαφή...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Εαν ειναι λιωμενα η αλλοιωμενα τα καλωδια του ανορθωτη αλλαξε τα, κοψε ραψε με καινουργια του ιδιου παχους, μου το ειχε κανει

και σε μενα αυτο και δεν φορτωνε την μπαταρια,  σε αυτα που ερχονται απο την πλεξουδα αλλα και σε αυτα που ερχονται απο την 

γεννητρια το ειχα παθει, κοψε τα απο εκει  που θα ειναι γερα και κανε την ενωση με τα καινουργια καλωδια.   

Οπως και να εχει θελεις δεν θελεις μπαταρια η ανορθωτη αυτο πρεπει να το φτιαξεις  :ohyes: :)

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 14, 2016, 04:55:11 μμ »
Το λοιπον, μετά απο έρευνες μερικών ημερών παρατήρησα τα παρακάτω: Η μπαταρία αλλα πρωινά ειναι στα 13,24 V και αλλα στα 13,10 V.
Οποτε ειναι στα 13,24 η πρώτη μιζιά ειναι δυνατή...συνήθως παίρνει με την πρώτη..αν όχι, εχω αλλη μια ευκαιρία για μια δεύτερη μιζιά αλλα οχι πάρα πολύ ζωηρή..αν δεν πάρει με τις 2 πρώτες...συνδέω τη μπαταρία στο φορτιστή μεχρι να ξανανεβάσει Volt.

Οσες φορές ειναι στα 13,10 δινει μια πρώτη μιζιά αλλα ψόφια..και συνεχίζει να γυρνάει τη μίζα αλλα πάρα πολύ αργα για να πάρει μπρός...
Συν το οτι μυρίζει χλώριο ο τόπος ολος...

Καμια ιδέα??

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 14, 2016, 05:01:31 μμ »
 Πως γινεται ρε φιλε με 13,10 V να  μην σου ξεκιναει ευκολα !!! ;;;  :thnk:

 Εμενα και με 12,2 V  που εχει να παρει μερες  και ξεκιναει τσακμακι , μιλαμε για το Capo που θελει σφυριες  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 14, 2016, 09:45:48 μμ »
και ο δικος μου πηγασος ακομη και με 12v παιρνει αμεσως.μηπως εχει θεμα η μιζα σου και τραβαει πολλα αμπερ;μηπως το κομπλερ;
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος tedvj23

  • *****
  • 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RS250
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 14, 2016, 09:54:08 μμ »
Βαλε και καμια φωτο να δουμε το εργαλειο.. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: PEGASO 1998 - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΙΖΑΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 15, 2016, 10:58:41 πμ »
Τι να πώ..θα με στείλει στο ψυχιατρείο το ταρταλάκι μου..θα τσεκάρω τη μίζα λοιπον μηπως ειναι απο κει τιποτα προβληματικο...Οτιδήποτε ιδέες η πιθανοτητες ευπρόσδεκτες...

Ορίστε και μια φώτο του...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης