0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα και απο μένα!
 Έχω λοιπόν έναν πηγασαρο του 99'
carb. - Μου κάνει τα παρακάτω:
 
 Η μπαταρία αδειάζει απο υγρά(προφανώς τα βράζει - δηλαδή ανορθωτής είναι το πρόβλημα αν δεν κάνω λάθος - αγόρασα και καινούριο αλλα δεν πρόλαβα να τον αλλάξω γιατι μου συνέβη το επόμενο:

 
 Πριν κατι μέρες λοιπόν ενώ δούλευε κανονικά, μετά απο στάση μιας ώρας περίπου δεν ξαναπήρε μπροστά – η μπουζόπιπα εβγαζε ρέυμα οπότε υπέθεσα οτι εχει βραχυκυκλωμενο μπουζί...μετά απο κανα 10ημερο που το άλλαξα  και γέμισα τη μπαταρία με υγρά, άναψα το διακόπτη αλλα τίποτα..δεν άναβε ουτε φωτάκι...Απλώνω λοιπόν καλώδια απο το αμάξι στη μπαταρία και ΤΣΑΦ παίρνει αμέσως!
Με το που ξεσυνδέσω όμως τα καλώδια απτο αμάξι σβήνει η μηχανή επιτόπου....
 
 Τι μπορεί να φταίει? Η μπαταρία ειναι για πέταμα? Απο που να αρχίσω να ψάχνω?



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Eτσι δειχνει, αν και με καρμ δεν ξερω πραγματικα εαν παιζει ρολο το ρευμα απο την μπαταρια.
Επισης, μπορεις να μετρησεις την τη φορτιση με ενα πολυμετρο, οταν δουλεψει η μηχανη και να δεις ποσα volt δινει ο ανορθωτης. :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
 το  πιο  πιθανο  φιλε  μου  να  θελουν  και  τα  δυο  αλλαγμα,  κανε  τις  μετρησεις  που  ειπε  και  ο  Κοσμας ,  αλλα  και  μπαταρια σου λογικα 

θα  εχει  κοψει  ροδα  μυρωμενα  :P :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Πρώτα απ όλα βαλε τη μπαταρία να φορτίσει να δεις αν παίρνει ρεύμα. (αν η μπαταρία είναι εντελώς άδεια λογικό είναι που σβήνει ο κινητήρας μόλις βγάλεις τα καλώδια)
 Αν η μπαταρία παίρνει ρεύμα άφησε την να φορτισει να δεις αν ολοκληρώνει τη φόρτιση, η αν φορτίζει συνέχεια και η φόρτιση δεν σταματάει ποτέ. (η μπαταρία τα εχει φτύσει)
Αν ολοκληρώσει τη φόρτιση την τοποθετείς στην μηχανή βάζεις εμπρός και κανείς τις μετρήσεις που πρέπει να δεις αν τα εχει φτύσει ο ανορθωτής.
Επίσης ελέγχεις να δεις αν έχεις κάποια μικρή διαρροή στο κύκλωμα που σου τρώει την μπαταρία άσκοπα.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2015, 12:57:35 πμ από naftilos »

*

pegasorider

Ομοιοπαθής..Κοιταξε πρώτα για μπαταρία, μπορεί να έχει κάψει στοιχείο, στη συνέχεια κοίταξε για βραχυκύκλωμα στο μπουζί - μπουζοκαλώδιο.

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 693
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +268
Καλησπέρα και απο μένα!
 Έχω λοιπόν έναν πηγασαρο του 99'
carb. - Μου κάνει τα παρακάτω:
 
 Η μπαταρία αδειάζει απο υγρά(προφανώς τα βράζει - δηλαδή ανορθωτής είναι το πρόβλημα αν δεν κάνω λάθος - αγόρασα και καινούριο αλλα δεν πρόλαβα να τον αλλάξω γιατι μου συνέβη το επόμενο:

 
 Πριν κατι μέρες λοιπόν ενώ δούλευε κανονικά, μετά απο στάση μιας ώρας περίπου δεν ξαναπήρε μπροστά – η μπουζόπιπα εβγαζε ρέυμα οπότε υπέθεσα οτι εχει βραχυκυκλωμενο μπουζί...μετά απο κανα 10ημερο που το άλλαξα  και γέμισα τη μπαταρία με υγρά, άναψα το διακόπτη αλλα τίποτα..δεν άναβε ουτε φωτάκι...Απλώνω λοιπόν καλώδια απο το αμάξι στη μπαταρία και ΤΣΑΦ παίρνει αμέσως!
Με το που ξεσυνδέσω όμως τα καλώδια απτο αμάξι σβήνει η μηχανή επιτόπου....
 
 Τι μπορεί να φταίει? Η μπαταρία ειναι για πέταμα? Απο που να αρχίσω να ψάχνω?



καταρχιν οπως ειπε ο φιλος παραπανω,λογικο ειναι να σβηνει το μηχανακι οταν του βγαζεις την εξωτερικη μπαταρια..οταν η δικη του ειναι καμενη
εχεις ανοιχτου τυπου μπαταρια και σου αδειασε εντελως τα υγρα?την πετας εκτος και εαν εχεις πυκνομετρο,συμπληρωσεις τα μισο γεματα στοιχεια με απιονισμενο νερο και μετρησεις το καθε στοιχειο ξεχωριστα(προυποθετει οτι εχει θειικο οξυ η μπαταρια)
απο τη στιγμη ομως που επεσε η σταθμη του ηλεκτρολυτη,τα στοιχεια μολυβδου οξυδωνονται στην επαφη τους με τον αερα και με την θερμοκρασια που αναπτυσουν πετσικαρουν και βραχυκυκλωνουν ακουμποντας τα + στοιχεια με τα -
το πιθανοτερο ειναι να εχεις "καμενη" μπαταρια,βαλε καινουργια μπαταρια(αν περνει κλειστου τυπου,προτιμησε την) για να μπορεις να μετρησεις ανορθωτη σωστα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 11, 2016, 11:12:17 μμ από 17inchwheeler »
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Οτι θελει μπαταρια ειναι σιγουρο αλλα εξισου σιγουρο ειναι οτι θελει και ανορθωτη. Αφου βγαζεις τα καλωδια και σβηνει.. Κανονικα αν δουλευε σωστα ο ανορθωτης επρεπε να δουλευει και χωρις μπαταρια

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης