0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 07, 2021, 05:35:28 μμ »
Τι να πω , εγω παντως θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι Ιουνιου οταν ειχαν πιασει οι πρωτοι καυσωνες ειχα ανεβει στον Bill να ρυθμισουμε το μειγμα . Μετα το σωστο ρυθμισμα που εκανε χωρια οτι το μηχανακι ηταν λες και πεταξε εναν ελεφαντα που κουβαλουσε ολο αυτο τον καιρο παρατηρησα πως ηταν πιο ευαισθητο στο ανεβασμα της θερμοκρασιας. Σε μια φαση για να καταλαβεις στο γυρισμο σταματησα και τον πηρα τηλ ( να σημειωθει οτι τετοιος γκασμας που ειμαι ταξιδευα 12 με 3 το μεσημερι με 38 βαθμους αν θυμαμαι καλα) και μου ειπε οτι ειναι νορμαλ. Επισης νομιζω δεν μπορεις να συγκρινεις το ποσο γρηγορα ζεσταινετε ή αποβαλει τη θερμοτητα το χειμωνα και το καλοκαιρι αντιστοιχα. Εμενα η συμπεριφορα του τωρα το καλοκαιρι ειναι η εξης , σε πορεια παιζει καπου αναμεσα στους 70 με 75 , αν βεβαια βρεθω σε πιο ομαλο οφ ροουντ τερεν με χαμηλοτερες στροφες και ταχυτητες αυτο γινεται 75-80 . Οταν μπω σε κινηση αν το μηχανακι το εχω δουλεψει πιο απαιτητικα πριν φτανει το 85αρι του και αναβει το βεντιλατερ οπου το ριχνει καπου στους 80 και εκει μενει. Το βεντιλατερ του Πηγασου δεν ειναι τοσο μεγαλο ετσι ωστε να ριξει 10 βαθμους τη θερμοκρασια στα μπαμ και ειδικα καλοκαιρι αργει να ξαναπεσει στους 75 . Δεν μιλαω σαν ειδικος μην παρεξηγηθω , απλα με γνωμονα το δικο μου μηχανακι.
Για να κλεισω κιολας καποια στιγμη , για τις φυσαλιδες στο λαδι επισης μου φαινεται απολυτο το να προκυπτουν απο τη φλαντζα , απο τη στιγμη βεβαια που δεν υπαρχει απωλεια νερου προς το αγνωστο και τα λαδια δεν ειναι σαπουναδα .
Εν κατακλειδι  , δεν παιρνεις και μια δευτερη συμβουλη μην κατεβαζεις τσαμπα το μοτερ ?  :P Αν και απ οτι θυμαμαι ανεφερες πως τα λαδια σου ειχαν αρχισει να γινονται γαλακτωμα οποτε πασσο ! Συγωμη για την απαντηση σιδηροδρομο αλλα το συγκεκριμενο ζητημα ειναι μειζον σε αυτα τα μηχανακια οποτε νομιζω απαιτει μια εκτενεστερη  περιγραφη !

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 07, 2021, 08:24:16 μμ »
Εμενα πλεον ΣΙΓΟΥΡΑ εχουν περασει καδθα στα νερα. Η μονη περιπτωση να μην ειναι φλαντζα, ειναι να περασαν απο τρομπα νερου. Αλλα ομως ουτε τυχαινει ευκολα στον πηγασο αυτο, αλλα ακι οι θερμοκρασιες μαρτυρουν αλλα. Απο Τριτη θα εχουμε φωτογραφικο υλικο!!

Οποιαδηποτε αλλη πληροφορια, απο οποιονδηποτε ευπροσδεκτη!!  :prey:

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 07, 2021, 08:38:39 μμ »
Εν κατακλειδι  , δεν παιρνεις και μια δευτερη συμβουλη μην κατεβαζεις τσαμπα το μοτερ ?  :P Αν και απ οτι θυμαμαι ανεφερες πως τα λαδια σου ειχαν αρχισει να γινονται γαλακτωμα οποτε πασσο !

*

Αποσυνδεδεμένος ItalianKink

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso IE
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 07, 2021, 09:22:42 μμ »
Καλά αυτό δεν είναι γαλατάκι !!αυτο είναι γαλακτομπούρεκο !καλα ξεμπερδέματα !

*

Αποσυνδεδεμένος Dirk

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie
  • Αντιδράσεις: +60
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 08, 2021, 12:52:14 πμ »
Απλα απορω γιατι συνηθως υπαρχουν και αλλες ενδειξεις μεχρι να φτασουμε στο σαπουνισμα για να το θεσω ετσι του λαδιου . Το μηχανακι δηλαδη "τραβουσε" κανονικα και το μονο στοιχειο που σου εδωσε ηταν οτι αφου του συμπληρωσες νερα δουλευε στους 75-80 ?

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #20 - : Αύγουστος 08, 2021, 08:22:46 μμ »
Απλα απορω γιατι συνηθως υπαρχουν και αλλες ενδειξεις μεχρι να φτασουμε στο σαπουνισμα για να το θεσω ετσι του λαδιου . Το μηχανακι δηλαδη "τραβουσε" κανονικα και το μονο στοιχειο που σου εδωσε ηταν οτι αφου του συμπληρωσες νερα δουλευε στους 75-80 ?

Ναι κανονικά. Μα η φλάτζα δεν καταστραφηκε προφανως στην στεγανοποιηση του θαλαμου καυσης.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #21 - : Αύγουστος 13, 2021, 05:25:49 μμ »
UPDATE

Καλησπέρα και πάλι παιδιά! Είχα υποσχεθεί Τρίτη να σας ενημερωσω με την συνέχεια. Όντως Τρίτη ασχολήθηκα με τον πηγασάκο, αλλα δεν βρήκα χρόνο μεχρι σήμερα να σας ενημερώσω.

Τρίτη πρωι λοιπόν, αδειάσαμε λαδάκια. Αντι για λαδάκια βγήκαν 23 freddo esspresso γλυκά (κάνω giveaway κοινοποιώντας την φωτό και γράφοντας το hashtag #freddo_espresso_by_pegaso )

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 13, 2021, 05:26:14 μμ »
.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 13, 2021, 05:28:40 μμ »
Aφαιρέθηκαν λοιπόν νεράκια, πιάσαμε την συλλογούλα μας, και ξεκινήσαμε να λύνουμε.. Σελα, πλαινά, φέρινκ, τιπόζιτο, ψυγείο.
Το ψυγειάκι θα πάει για έλεγχο και κόλλημα (αν χρειαστεί) γιατι μάλλον αυτο μας την έκανε και φλατζαραμε.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 13, 2021, 05:31:52 μμ »
Συνέχεια λοιπόν είχε να αφαιρέσουμε τα καλώδια, τα σωληνάκια και τους πύρους απο το μοτερ ώστε να είναι ελευθερο να βγεί.
Αφαιρέσαμε τα δυο τελικά (για να μην πιέσουμε τις τσιμουχες των λαιμων της εξατμισης), λυσαμε τις πεταλούδες και γύραμε το υποπλαίσιο προς τα πίσω ωστε να ξεκουμπώσει, βγάλαμε το γραναζι για να απελευθερωθει η αλυσίδα, και κατόπιν το μικρό υποπλαίσιο κατω, σωτε να βάλουμε τον γρύλλο μας. Μένουν ακόμα μερικοί πύροι για να τελειώσουμε την αφαίρεση του μοτερ.. και... βουαλά
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2021, 05:35:03 μμ από Papadw »

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 13, 2021, 05:34:24 μμ »
Φυσικά τελειώνοντας την όλη διαδικασία, και αφου καθαρίσαμε τα εργαλεία μας και τα τοποθετήσαμε στην θέση τους χωρίς καμία απώλεια, είχε σειρά να τοποθετήσουμε τις βίδες/πύρους απ οπου τους βγάλαμε, διοτι κατα το δεσιμο θα χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα. φυσικα δεν καναμε αντρικό σφίξιμο, ο λόγος ήταν μόνο για να μην χαθει κατι, η μπερδευτει και μπει αλλου.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 13, 2021, 05:46:31 μμ »
Συμπερασματικά για την αφαίρεση μοτέρ:
Χρειάστηκα ενα σετ καστάνιες 192 κομματιών (οχι δεν τα χρησιμοποιήσα όλα, αλλα ειναι καλό να έχετε ενα ολοκληρωμενο σετ και την αυτοπεποιθηση οτι εχετε οτιδηποτε θα χρειαστειτε), μια πενσα, μια πενσα ασφαλειων (για να βγει το γραναζι), ηλεκτρικο κατσαβιδι με bitακια, λεκανη για να μαζεψετε τα υγρα, γρυλλάκι για να κατεβει ομαλα το μοτερακι, MANUAL (ναι με κεφαλαία!), υπομονή, χωρο, χρονο, λίγες γνώσεις μηχανολογικές.

Οι εργασίες λόγω ζέστης εκτελέστηκαν σε εξωτερικό χώρο. Ο πηγασάκος θα πλυθεί, και θα σκεπαστεί μέχρι να ξαναβάλουμε το μοτερ.
Το ψυγείο θα παει για έλεγχο, και θα παραγγειλουμε σετ φλαντζες μαζι με τσιμουχάκια βαλβίδων για να γίνει σωστή δουλειά (κωδ ATHENA P400010600150/1 ) . Για το μοτερ θα χρειστούμε σίγουρα εκτος των προηγουμενων σετ φιλλερ για την ρεγουλα βαλβιδων και ενα δυναμόκλειδο, τα οποία τα έχω.

Άρα λοιπον επόμενο επεισόδιο, λύσιμο κεφαλής, αποστολή για φρεζαρισμα βαλβ, πλανισμα (πολυ ελαφρυ, σχεδον καθαρισμα) και ελεγχο του ψυγείου.

Ανοίγοντας τον πηγασάκο παρατήρησα 3 πράγματα:
1) το ένα τελικό είχε κόψει την 1 απο τις 3 βάσεις του. θα την ξανακολλήσω, πταίσμα, και έτσι να μενε δεν παθαινει τπτ
2) η εισαγωγη αέρα (βλεπε φωτο) κλασσικά τρυπάει και ο προηγούμενος μάστορας έκανε αυτην την ομορφιά. Αν δεν βρουμε κάτι να το αντικαταστησουμε ολοκληρο, θα δουμε πως θα το συνεφερουμε
3) στο κατω υποπλαίσιο κοντα στο μονο σταντ, μια εργοστασιακη κολληση έχει υποχωρήσει ελάχιστα θα ενισχυθεί.

Φτιάχνοντας την φλάτζα πρεπει να βρουμε την αιτία, για να μην ξαναφλατζάρουμε. υποψιάζομαι το ψυγείο, ακθως το χα δει κανα δυο φορες βρεγμενο μετα απο χρηση, αλλα ελεγα θα τα πεταξε τα νερα η ροδα πανω. Εκτος λοιπόν του ψυγείου θα ελεγξουμε στεγανοτητα στην τρομπα νερου.

Επομενο επεισόδιο Ενημερωση για διαρροη και κόλλημα ψυγείου, και ανοιγμα κεφαλής, το πότε, άγνωστο!!

Keep in touch συνττροχοι!! :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2021, 05:51:35 μμ από Papadw »

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 14, 2021, 08:48:19 πμ »
ωραιος ο φιλος..εχεις κεφι..καλη συνεχεια!!!
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 15, 2021, 11:45:10 πμ »
Καλή συνέχεια και καλή ευκολία σου εύχομαι.Ευχαριστούμε πολύ για το υλικό.Κατά την γνώμη μου το πρώτο πράγμα που πρέπει να ελέγξεις αφού φλάτζαρες είναι ο θερμοστάτης σου,ο οποίος στο δικό μας μοντέλο είναι πολύ επιρρεπής σε βλάβες.
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος ItalianKink

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso IE
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 15, 2021, 08:24:28 μμ »
Θερμοστάτη εγώ είχα βάλει από gs το οποιο ανάβει πιο χαμηλά από ότι ο μαμα . Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι το ότι δουλεύει για περισσότερη ώρα όταν το μηχανάκι σβήσει οπότε δεν ξέρω τι επιπτώσεις έχει στη μπαταρία , ενάμιση χρόνο τώρα πάντως είναι κομπλέ αν και ως επι των πλείστον το μηχανάκι δούλεψε χειμώνα οπότε είχα ξεχάσει την ύπαρξη του βεντιλατερ !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης